Жақсы ауданы «Балауса
балабақшасы»
Ашық сабақ
«Жабайы аңдар»
Тәрбиеші: Рахметова Д.Ә.
Жақсы ауданы -2016
Пәннің
аты: Тіл
дамыту
Сабақтың
тақырыбы: Жабайы
аңдар
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға жабайы
жануарлардың кейбір ерекшеліктерін салыстыру мекені, қоректенуі
туралы түсінік беру. Жан-жануарларды қорғау оларға
қамқор болуға, неліктен жабайы деп аталатынын түсіндіру. Сұраққа
толық сөйлем құрап, жауап беруге үйрету. Оқушыларды жан-жануарларды
қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың
көрнекілігі: слайд, жабайы аңдар макеті,
суреттер.
Сабақтың
түрі: жаңа
сабақ
Сабақтың
әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, диалогты оқыту,
оқытуды бағалау, түсіндіру, әңгімелеу.
Сабақтың
технологиясы: ойын
технологиясы
Сабақтың
барысы:
І . Ұйымдастыру кезеңі
-Балалармен
амандасу!
-Балалардың оқу-құралдарын
сабаққа әзірлеу;
-Балалар назарын іс –әрекет
сабағына аудару;
Мотивациялық қозғаушы:
-Балалар , алдымен
амандасайық.
-Балалар, іс-әрекетімізді бастамас бұрын
біріміздің-біріміз жылуымызды сезінейік.
Армысың алтын
күн,
Армысың асыл
жер.
Армысың көк
аспан,
Армысың жан
досым.
Жылуыма жылу
қос,
Міне , менің
қолым.
-Балалар, назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
кезеңі «Кім тапқыр?»
-Өткен сабақ бойынша
білімдерін тиянақтау;
-Үй тапсырмасын «Кім тапқыр?»
ойыны арқылы тексеру;
- Балаларға үй
жануарлар төрт түлік суреттері беріледі, төрт түліктің төлдерін
атайды, сурет арқылы төлдерін
сәйкестендіреді.
Қойдың төлі - қошақан
Ешкінің төлі - лақ
Жылқының төлі - құлын
Сиырдың төлі - бұзау
Түйе төлі- құлын
ІІІ. Жаңа сабақ «Жабайы
аңдар»
-Балалар, мен бүгін
балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым. Ол сандықтың ішіне
ормандағы аңдарды сиқырлап салып қойыпты. Оларды құтқару үшін ұйқас
жұмбақтарды шешу керек екенбіз.
Ұйқас жұмбақтар.
1.Өзiнше ноян,
Қорқақ кiм?..
(Қоян)
2.
Бата алмас
түлкi,
Үстi тiкен…
(Кiрпi)
3.Құйрығы он қарыс,
Бұл айбатты…
(Жолбарыс)
-Бұлардың барлығың бір сөзбен
қалай атаймыз?
Балалар: жабайы
аңдар.
Тәрбиеші: өте, дұрыс
айтасыңдар.
Тәрбиеші: - Олар қайда
жүреді?
Балалар: тауда,орманда
жүреді.
Тәрбиеші: олар не жейді, немен
қоректенеді?
Балалар: тиін
жаңғақ.
- Оқушылар, мына
суреттегі аңдарды атап, мінездеме
беріңдер.
Қасқыр қандай аң? Түлкі қандай
аң? Аю қандай аң? Қоян қандай аң?
Сөздікпен
жұмыс: суретті көрсете отырып, аң
атауларын орыс тілінде айтады.
Қасқыр –
волк
Қоян –
заяц
А
ю –
медведь
Түлкі –
лиса
Арыстан –лев
Тиін-
белка
Барыс -тигр
-Енді осы суретке байланысты
әңгіме
құрастырыңдар;
Тәрбиеші
түсіндіруі: Жабайы аңдар
–
орманда, тауда, далада мекен
етеді. Өздері балаларын далада, тауда асырайды. Сондықтан оны
–жабайы аңдар деп атайды. Жабайы аңдар: қасқыр,аю,түлкі, тиін, қоян
т.б. Жабайы жануарлар сирек кездсетіндіктен оларды қазақстанның
қызыл кітабына тіркеген. Жабай жануарлар жыл мезгілеріне қарай
өздерінің түстерінде өзгертеді.
Сергіту
сәті: -Балалар, іс – қимылмен
көрсете отырып, сергітуді жасайық.
Қорбаңдаған
аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға
салайық.
Дидактикалық ойын «Зообаққа орналастыр» ойынын
ойнайық.
Мақсаты: Балаларға антоним сөздер
туралы түсінік қалыптастыру. Заттың көлеміне қарап, салыстырып
талдап жасауға үйрету. Жабайы аңдардың дене бітіміне қарап,
зообаққа орналдастыру. Оларға қамқоршы болуға
тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: Зообаққа әкелінген аңдарды
торларға орналастыру қажет. Балалар пілді үлкен торға, бала
неліктен олай орналастырғанын яғни піл үлкен, қоян кіші, сондықтан
үлкен торға пілді, қоянды кіші торға орналастырғанын
айтады.
-Қасқырға қарағанда аю үлкен бе, кіші
ме?
-Қоян үлкен бе? Кірпі үлкен
бе?
ІҮ. Жаңа сабақты
қортындылау
«Бұл қай аң?» дидкатикалық
ойын.
-
Ең
айлакер аң…
-
Ең
корқақ…
-
Балды ең жақсы көретін…
-
Аң
патшасы…
-
Мысыққа үқсайтын аң…
-
Ең
үзын мойын…
-
Қораға шабатын аң…
-
Ең
ірі жануар…
-
Үстіндегі тікенегі бар…
ҮІ. Үйге тапсырма
беру.
-«Жабайы аңдар» тақырыбын
әңгімелеу, сурет салу;
-Оқушыларды жұлдызша тарату
арқылы бағалау;
Күтілетін
нәтиже:
Білу
керек: Жабайы аңдарды
бір-бірінен ажырата алуды.
Үйренеді: Жабайы аңдардың
орысша -қазақша атауларын.Жабайы аңдар
туралы.
Меңгереді: Балалар сұрақтарға
жауап бере алды.Өз беттерінше іс-әрекет жасай
алады.