Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:Қазақстанда мекендейтін жабайы жануарлар
Мақсаты: Жабайы аңдарды бір-бірінен ажырата білуге және олардың аттарын дұрыс айтуға үйрету, балалардың қоршаған ортаны танып-білуге, табиғат байлығына қызығушылықтарын оятып, жабайы аңдар туралы мағлұмат алуларына ықпал ету.
Көрнекілік: Тордағы қасқыр, аю, түлкі, жұмсақ ойыншықтар, магнитті жабайы аңдар суретті
Сөздік жұмыс: Хайуанаттар бағы, тік құлақ, қауіпті, жыртқыш.
Қостілділік компоненті: Аңдар-звери, қасқыр-волк, түлкі-лиса.
|
Қызмет кезеңдері |
Педагогтың қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Психологиялық дайындық. Балалар мына өлеңді тыңдайықшы: Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса. Табиғатты аялап, Жүрейікші жараса. -Бұл өлеңде не туралы айтылған? Қане, барлығымыз қайтадан қайталап жіберейікші. |
Өлеңде табиғат жайлы айтылған. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Қыз мезгілі екенін қайдан білдіңдер? Қардың түсі қандай? Балалар қыс туралы тақпақтар айтайық. Балалар орман, табиғат дегеніміз не екен? Ол-бізді қоршаған орта, табиғатсыз ешқандай тіршілік жоқ. Ол –барлық тіршілік иесінің ортақ үйі, табиғаттың бізге берер сыйы да көп.Олай болса бүгінгі іс-әрекетімізде осы табиғаттың тіршілік иелерінің бірі-жабайы аңдармен танысамыз. Нелермен танысамыз? Жабайы аңдар қайда болады? Балалар біз орманға бару үшін алдымен аңдар жайлы жұмбақтар шешейік. Өзі айлакер, өзі қу, Жүрген жері у да шу. (түлкі) Асты тас, үсті тас, Ортасында шандыр бас. (Тасбақа) Төрт аяғы бар, Екі көзі бар Тышқанға ұқсайды, Арқасында инесі бар. (кірпі) Өте жақсы. Сергіту сәті |
Қазір жылдың қыс мезгілі. Далада қар жауды. Қардың түсі ақ. 1.Қонақтайды бақтарға, Ақ көбелек, ақ мамық Аунап таза ақ қарға, Балалар жүр мақтанып. 2. Тазарып бар кір шаңнан, Қыс өнерін бастады. Терезеге қыраудан, Сурет салып тастады. Балалар мұқият тыңдайды. Жабайы аңдармен танысамыз. Орманда болады. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Жабайы аңдарды неге торда ұстайды? |
Жабайы аңдармен жақынырақ танысу үшін оларды торда ұстайды, өйткені олар қауіпті. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі және хабардар болуы: Балалар жабайы аңдар тіршілігі жайлы үйренеді. Олардың аттарын білетін болады.
Қалыптасқан әдет: Ойынға қызығушылық танытады.Тәрбиешінің әңгімесіне сұрақ қоя алады .
Істей біледі: Балалар өз ойларын толық жеткізе алады.Сұраққа жауап береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жабайы аңдар" мектеп алды даярлық тобы
"Жабайы аңдар" мектеп алды даярлық тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:Қазақстанда мекендейтін жабайы жануарлар
Мақсаты: Жабайы аңдарды бір-бірінен ажырата білуге және олардың аттарын дұрыс айтуға үйрету, балалардың қоршаған ортаны танып-білуге, табиғат байлығына қызығушылықтарын оятып, жабайы аңдар туралы мағлұмат алуларына ықпал ету.
Көрнекілік: Тордағы қасқыр, аю, түлкі, жұмсақ ойыншықтар, магнитті жабайы аңдар суретті
Сөздік жұмыс: Хайуанаттар бағы, тік құлақ, қауіпті, жыртқыш.
Қостілділік компоненті: Аңдар-звери, қасқыр-волк, түлкі-лиса.
|
Қызмет кезеңдері |
Педагогтың қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Психологиялық дайындық. Балалар мына өлеңді тыңдайықшы: Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса. Табиғатты аялап, Жүрейікші жараса. -Бұл өлеңде не туралы айтылған? Қане, барлығымыз қайтадан қайталап жіберейікші. |
Өлеңде табиғат жайлы айтылған. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Қыз мезгілі екенін қайдан білдіңдер? Қардың түсі қандай? Балалар қыс туралы тақпақтар айтайық. Балалар орман, табиғат дегеніміз не екен? Ол-бізді қоршаған орта, табиғатсыз ешқандай тіршілік жоқ. Ол –барлық тіршілік иесінің ортақ үйі, табиғаттың бізге берер сыйы да көп.Олай болса бүгінгі іс-әрекетімізде осы табиғаттың тіршілік иелерінің бірі-жабайы аңдармен танысамыз. Нелермен танысамыз? Жабайы аңдар қайда болады? Балалар біз орманға бару үшін алдымен аңдар жайлы жұмбақтар шешейік. Өзі айлакер, өзі қу, Жүрген жері у да шу. (түлкі) Асты тас, үсті тас, Ортасында шандыр бас. (Тасбақа) Төрт аяғы бар, Екі көзі бар Тышқанға ұқсайды, Арқасында инесі бар. (кірпі) Өте жақсы. Сергіту сәті |
Қазір жылдың қыс мезгілі. Далада қар жауды. Қардың түсі ақ. 1.Қонақтайды бақтарға, Ақ көбелек, ақ мамық Аунап таза ақ қарға, Балалар жүр мақтанып. 2. Тазарып бар кір шаңнан, Қыс өнерін бастады. Терезеге қыраудан, Сурет салып тастады. Балалар мұқият тыңдайды. Жабайы аңдармен танысамыз. Орманда болады. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Жабайы аңдарды неге торда ұстайды? |
Жабайы аңдармен жақынырақ танысу үшін оларды торда ұстайды, өйткені олар қауіпті. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі және хабардар болуы: Балалар жабайы аңдар тіршілігі жайлы үйренеді. Олардың аттарын білетін болады.
Қалыптасқан әдет: Ойынға қызығушылық танытады.Тәрбиешінің әңгімесіне сұрақ қоя алады .
Істей біледі: Балалар өз ойларын толық жеткізе алады.Сұраққа жауап береді.
шағым қалдыра аласыз













