0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жабайы жануарлар және оның балалары»
Мақсаты: а) Жабайы жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы түсіндіру. Жануарлар әлеміне танымдық
қызығушылығын ояту.
ә) Ойлау қабілеттерін дамыту.
б) Жабайы жануарларды үй жануарынан ажырата білуге үйрету.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, жануардардың суреттері, маркер.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
1. Дұрыс әсерлі
көңіл-күй орнату.
Сәлемдесу
Сәлем саған алтын күн!
Сәлем саған жер Ана!
Сәлем саған, сәлем маған!
Здраствуй солнышко!
Здраствуй земля,
Здраствуй ты и я!
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
2. Мақсатты
болжам.
Балалардың назарын тақтаға
аударады.
Балалардың ісәрекеті
Балалар шаттық
шеңберіне
тұрып,тәрбиешімен
бірге төмендегі өлең
жолдарын
қайталайды.
Интербелсенді тақта
немесе тақтаға
- Ненің суретін көріп тұрмыз?
3. Тақырып
бойынша жұмыс.
Балаларға жабайы жануарлар
туралы мағлұмат беріп кетеді.
Жауабын тап!
Балаларға жануарлар туралы
жұмбақтар жасырылады.
1.Өзінше ноян,
Қорқақ .....
2.Өзі бір қу,
Жүрген жері айқай мен шу.
3. Қорбаң, қорбаң етеді,
Орман оның мекені.
4. Сұр түсті,
Ақсиған көп тісті.
Жабайы жануарлардың
балалары қалай аталады?
(Балалардың назарын
интербелсенді тақтаға аударамыз.)
Қоянның баласы- көжек.
Аюдың баласы- қонжық.
Қасқырдың күшігі- бөлтірік.
Түлкінің күшігі- жәутік.
Сергіту сәті.
ілінген суреттер.
Жабайы жануарлар
(қасқыр, түлкі,қоян,
аю)
Тәрбиешінің
айтқанын мұқият
тыңдайды.
Қоян.
Түлкі.
Аю.
Қасқыр.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Дидактикалық ойын:«Зообаққа
орналастыр»
Балалардың антоним сөздер туралы
түсініктерін қалыптастыру. Заттың
көлеміне қарап, салыстырып талдау
жасауға үйрету. Жабайы аңдардың
дене бітіміне сәйкес зообақтағы
торларға орналастыру. Балалар өз
қалаулары бойынша бір жануар
таңдап алып, тақтада қойылған
торларға орналастырады.
Жануарларды көлеміне қарай
таңдап қояды.
Сәйкестендіру:
Тақтаға плакат ілінеді. Плакатта
жабайы жануарлар мен оның
балаларының суреттері
бейнеленген. Бала сол жабайы
жануарды өз баласымен теңестіруі
керек.
Балалар сергіту
жаттығуды іс-қимыл
арқылы бәрі бірігіп
жасайды.
Балалар маркер
арқылы жануарларды
балаларымен
теңестіреді.
Балалар сұраққа
Сұрақ-жауап:
Педагог сабақтың қорытындысы
ретінде балаларға сұрақ қояды.
1.Жабайы жануарларға нелер
жатады?
2.Оларды неге жабайы деп
атаймыз?
3.Жабайы жануардың үй
жануарларынан айырмашылығы
неде?
жауап береді.
Білім беру саласы: Қатынас
Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жабайы жануарлар және оның балалары»
Мақсаты: а) Жабайы жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы түсіндіру. Жануарлар әлеміне танымдық
қызығушылығын ояту.
ә) Ойлау қабілеттерін дамыту.
б) Жабайы жануарларды үй жануарынан ажырата білуге үйрету.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, жануардардың суреттері, маркер.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
1. Дұрыс әсерлі
көңіл-күй орнату.
Сәлемдесу
Сәлем саған алтын күн!
Сәлем саған жер Ана!
Сәлем саған, сәлем маған!
Здраствуй солнышко!
Здраствуй земля,
Здраствуй ты и я!
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
2. Мақсатты
болжам.
Балалардың назарын тақтаға
аударады.
Балалардың ісәрекеті
Балалар шаттық
шеңберіне
тұрып,тәрбиешімен
бірге төмендегі өлең
жолдарын
қайталайды.
Интербелсенді тақта
немесе тақтаға
- Ненің суретін көріп тұрмыз?
3. Тақырып
бойынша жұмыс.
Балаларға жабайы жануарлар
туралы мағлұмат беріп кетеді.
Жауабын тап!
Балаларға жануарлар туралы
жұмбақтар жасырылады.
1.Өзінше ноян,
Қорқақ .....
2.Өзі бір қу,
Жүрген жері айқай мен шу.
3. Қорбаң, қорбаң етеді,
Орман оның мекені.
4. Сұр түсті,
Ақсиған көп тісті.
Жабайы жануарлардың
балалары қалай аталады?
(Балалардың назарын
интербелсенді тақтаға аударамыз.)
Қоянның баласы- көжек.
Аюдың баласы- қонжық.
Қасқырдың күшігі- бөлтірік.
Түлкінің күшігі- жәутік.
Сергіту сәті.
ілінген суреттер.
Жабайы жануарлар
(қасқыр, түлкі,қоян,
аю)
Тәрбиешінің
айтқанын мұқият
тыңдайды.
Қоян.
Түлкі.
Аю.
Қасқыр.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Дидактикалық ойын:«Зообаққа
орналастыр»
Балалардың антоним сөздер туралы
түсініктерін қалыптастыру. Заттың
көлеміне қарап, салыстырып талдау
жасауға үйрету. Жабайы аңдардың
дене бітіміне сәйкес зообақтағы
торларға орналастыру. Балалар өз
қалаулары бойынша бір жануар
таңдап алып, тақтада қойылған
торларға орналастырады.
Жануарларды көлеміне қарай
таңдап қояды.
Сәйкестендіру:
Тақтаға плакат ілінеді. Плакатта
жабайы жануарлар мен оның
балаларының суреттері
бейнеленген. Бала сол жабайы
жануарды өз баласымен теңестіруі
керек.
Балалар сергіту
жаттығуды іс-қимыл
арқылы бәрі бірігіп
жасайды.
Балалар маркер
арқылы жануарларды
балаларымен
теңестіреді.
Балалар сұраққа
Сұрақ-жауап:
Педагог сабақтың қорытындысы
ретінде балаларға сұрақ қояды.
1.Жабайы жануарларға нелер
жатады?
2.Оларды неге жабайы деп
атаймыз?
3.Жабайы жануардың үй
жануарларынан айырмашылығы
неде?
жауап береді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Гумарова Раиса КамаледеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«Жабайы жануарлар және оның балалары»
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Жабайы жануарлар және оның балалары»
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жабайы жануарлар және оның балалары»
Мақсаты: а) Жабайы жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы түсіндіру. Жануарлар әлеміне танымдық қызығушылығын ояту.
ә) Ойлау қабілеттерін дамыту.
б) Жабайы жануарларды үй жануарынан ажырата білуге үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жабайы жануарлар және оның балалары»
Мақсаты: а) Жабайы жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы түсіндіру. Жануарлар әлеміне танымдық
қызығушылығын ояту.
ә) Ойлау қабілеттерін дамыту.
б) Жабайы жануарларды үй жануарынан ажырата білуге үйрету.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, жануардардың суреттері, маркер.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
1. Дұрыс әсерлі
көңіл-күй орнату.
Сәлемдесу
Сәлем саған алтын күн!
Сәлем саған жер Ана!
Сәлем саған, сәлем маған!
Здраствуй солнышко!
Здраствуй земля,
Здраствуй ты и я!
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
2. Мақсатты
болжам.
Балалардың назарын тақтаға
аударады.
Балалардың ісәрекеті
Балалар шаттық
шеңберіне
тұрып,тәрбиешімен
бірге төмендегі өлең
жолдарын
қайталайды.
Интербелсенді тақта
немесе тақтаға
- Ненің суретін көріп тұрмыз?
3. Тақырып
бойынша жұмыс.
Балаларға жабайы жануарлар
туралы мағлұмат беріп кетеді.
Жауабын тап!
Балаларға жануарлар туралы
жұмбақтар жасырылады.
1.Өзінше ноян,
Қорқақ .....
2.Өзі бір қу,
Жүрген жері айқай мен шу.
3. Қорбаң, қорбаң етеді,
Орман оның мекені.
4. Сұр түсті,
Ақсиған көп тісті.
Жабайы жануарлардың
балалары қалай аталады?
(Балалардың назарын
интербелсенді тақтаға аударамыз.)
Қоянның баласы- көжек.
Аюдың баласы- қонжық.
Қасқырдың күшігі- бөлтірік.
Түлкінің күшігі- жәутік.
Сергіту сәті.
ілінген суреттер.
Жабайы жануарлар
(қасқыр, түлкі,қоян,
аю)
Тәрбиешінің
айтқанын мұқият
тыңдайды.
Қоян.
Түлкі.
Аю.
Қасқыр.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Дидактикалық ойын:«Зообаққа
орналастыр»
Балалардың антоним сөздер туралы
түсініктерін қалыптастыру. Заттың
көлеміне қарап, салыстырып талдау
жасауға үйрету. Жабайы аңдардың
дене бітіміне сәйкес зообақтағы
торларға орналастыру. Балалар өз
қалаулары бойынша бір жануар
таңдап алып, тақтада қойылған
торларға орналастырады.
Жануарларды көлеміне қарай
таңдап қояды.
Сәйкестендіру:
Тақтаға плакат ілінеді. Плакатта
жабайы жануарлар мен оның
балаларының суреттері
бейнеленген. Бала сол жабайы
жануарды өз баласымен теңестіруі
керек.
Балалар сергіту
жаттығуды іс-қимыл
арқылы бәрі бірігіп
жасайды.
Балалар маркер
арқылы жануарларды
балаларымен
теңестіреді.
Балалар сұраққа
Сұрақ-жауап:
Педагог сабақтың қорытындысы
ретінде балаларға сұрақ қояды.
1.Жабайы жануарларға нелер
жатады?
2.Оларды неге жабайы деп
атаймыз?
3.Жабайы жануардың үй
жануарларынан айырмашылығы
неде?
жауап береді.
Білім беру саласы: Қатынас
Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жабайы жануарлар және оның балалары»
Мақсаты: а) Жабайы жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы түсіндіру. Жануарлар әлеміне танымдық
қызығушылығын ояту.
ә) Ойлау қабілеттерін дамыту.
б) Жабайы жануарларды үй жануарынан ажырата білуге үйрету.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, жануардардың суреттері, маркер.
Іс-әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
1. Дұрыс әсерлі
көңіл-күй орнату.
Сәлемдесу
Сәлем саған алтын күн!
Сәлем саған жер Ана!
Сәлем саған, сәлем маған!
Здраствуй солнышко!
Здраствуй земля,
Здраствуй ты и я!
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
2. Мақсатты
болжам.
Балалардың назарын тақтаға
аударады.
Балалардың ісәрекеті
Балалар шаттық
шеңберіне
тұрып,тәрбиешімен
бірге төмендегі өлең
жолдарын
қайталайды.
Интербелсенді тақта
немесе тақтаға
- Ненің суретін көріп тұрмыз?
3. Тақырып
бойынша жұмыс.
Балаларға жабайы жануарлар
туралы мағлұмат беріп кетеді.
Жауабын тап!
Балаларға жануарлар туралы
жұмбақтар жасырылады.
1.Өзінше ноян,
Қорқақ .....
2.Өзі бір қу,
Жүрген жері айқай мен шу.
3. Қорбаң, қорбаң етеді,
Орман оның мекені.
4. Сұр түсті,
Ақсиған көп тісті.
Жабайы жануарлардың
балалары қалай аталады?
(Балалардың назарын
интербелсенді тақтаға аударамыз.)
Қоянның баласы- көжек.
Аюдың баласы- қонжық.
Қасқырдың күшігі- бөлтірік.
Түлкінің күшігі- жәутік.
Сергіту сәті.
ілінген суреттер.
Жабайы жануарлар
(қасқыр, түлкі,қоян,
аю)
Тәрбиешінің
айтқанын мұқият
тыңдайды.
Қоян.
Түлкі.
Аю.
Қасқыр.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Дидактикалық ойын:«Зообаққа
орналастыр»
Балалардың антоним сөздер туралы
түсініктерін қалыптастыру. Заттың
көлеміне қарап, салыстырып талдау
жасауға үйрету. Жабайы аңдардың
дене бітіміне сәйкес зообақтағы
торларға орналастыру. Балалар өз
қалаулары бойынша бір жануар
таңдап алып, тақтада қойылған
торларға орналастырады.
Жануарларды көлеміне қарай
таңдап қояды.
Сәйкестендіру:
Тақтаға плакат ілінеді. Плакатта
жабайы жануарлар мен оның
балаларының суреттері
бейнеленген. Бала сол жабайы
жануарды өз баласымен теңестіруі
керек.
Балалар сергіту
жаттығуды іс-қимыл
арқылы бәрі бірігіп
жасайды.
Балалар маркер
арқылы жануарларды
балаларымен
теңестіреді.
Балалар сұраққа
Сұрақ-жауап:
Педагог сабақтың қорытындысы
ретінде балаларға сұрақ қояды.
1.Жабайы жануарларға нелер
жатады?
2.Оларды неге жабайы деп
атаймыз?
3.Жабайы жануардың үй
жануарларынан айырмашылығы
неде?
жауап береді.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
06.08.2022
467
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













