Материалдар / «Жабайы жануарлар және оның балалары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Жабайы жануарлар және оның балалары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Білім беру саласы: Қатынас Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Жабайы жануарлар және оның балалары» Мақсаты: а) Жабайы жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы түсіндіру. Жануарлар әлеміне танымдық қызығушылығын ояту. ә) Ойлау қабілеттерін дамыту. б) Жабайы жануарларды үй жануарынан ажырата білуге үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Тамыз 2022
368
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Қатынас
Білім бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жабайы жануарлар және оның балалары»
Мақсаты: а) Жабайы жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы түсіндіру. Жануарлар әлеміне танымдық
қызығушылығын ояту.
ә) Ойлау қабілеттерін дамыту.
б) Жабайы жануарларды үй жануарынан ажырата білуге үйрету.
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, жануардардың суреттері, маркер.
Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

1. Дұрыс әсерлі
көңіл-күй орнату.

Сәлемдесу
Сәлем саған алтын күн!
Сәлем саған жер Ана!
Сәлем саған, сәлем маған!
Здраствуй солнышко!
Здраствуй земля,
Здраствуй ты и я!
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.

2. Мақсатты
болжам.

Балалардың назарын тақтаға
аударады.

Балалардың ісәрекеті
Балалар шаттық
шеңберіне
тұрып,тәрбиешімен
бірге төмендегі өлең
жолдарын
қайталайды.

Интербелсенді тақта
немесе тақтаға

- Ненің суретін көріп тұрмыз?
3. Тақырып
бойынша жұмыс.

Балаларға жабайы жануарлар
туралы мағлұмат беріп кетеді.
Жауабын тап!
Балаларға жануарлар туралы
жұмбақтар жасырылады.
1.Өзінше ноян,
Қорқақ .....
2.Өзі бір қу,
Жүрген жері айқай мен шу.
3. Қорбаң, қорбаң етеді,
Орман оның мекені.
4. Сұр түсті,
Ақсиған көп тісті.

Жабайы жануарлардың
балалары қалай аталады?
(Балалардың назарын
интербелсенді тақтаға аударамыз.)
Қоянның баласы- көжек.
Аюдың баласы- қонжық.
Қасқырдың күшігі- бөлтірік.
Түлкінің күшігі- жәутік.
Сергіту сәті.

ілінген суреттер.
Жабайы жануарлар
(қасқыр, түлкі,қоян,
аю)
Тәрбиешінің
айтқанын мұқият
тыңдайды.
Қоян.
Түлкі.
Аю.
Қасқыр.

Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Дидактикалық ойын:«Зообаққа
орналастыр»
Балалардың антоним сөздер туралы
түсініктерін қалыптастыру. Заттың
көлеміне қарап, салыстырып талдау
жасауға үйрету. Жабайы аңдардың
дене бітіміне сәйкес зообақтағы
торларға орналастыру. Балалар өз
қалаулары бойынша бір жануар
таңдап алып, тақтада қойылған
торларға орналастырады.
Жануарларды көлеміне қарай
таңдап қояды.
Сәйкестендіру:
Тақтаға плакат ілінеді. Плакатта
жабайы жануарлар мен оның
балаларының суреттері
бейнеленген. Бала сол жабайы
жануарды өз баласымен теңестіруі
керек.

Балалар сергіту
жаттығуды іс-қимыл
арқылы бәрі бірігіп
жасайды.

Балалар маркер
арқылы жануарларды
балаларымен
теңестіреді.

Балалар сұраққа

Сұрақ-жауап:
Педагог сабақтың қорытындысы
ретінде балаларға сұрақ қояды.
1.Жабайы жануарларға нелер
жатады?
2.Оларды неге жабайы деп
атаймыз?
3.Жабайы жануардың үй
жануарларынан айырмашылығы
неде?

жауап береді.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!