Өз бетінше орындаға арналған тапсырма №3
Курстың оқу жоспарындағы кезекті сабақ тақырыбы бойынша ұзақ мерзімді жоспардан (КТЖ) тақырып таңдаңыз. Оқу мақсатын/мақсаттарын анықтаңыз және соған сәйкес есеп құрастырыңыз. Есептің толық шығару жолын көрсетіп, оны сабақта пайдаланудың әдістемесін ұсыныңыз.
Оқу күнінің тақырыбы бойынша кем дегенде 3 тапсырма ұсынылуы тиіс.
|
Тақырып: |
1)Функцияның графигін салу әдістері. Цифрлық ресурстарды пайдалану 2) Прогрессияға байланысты мәтінді есептерді шығару тәсілдері 3) Квадраттық функцияны зерттеумен байланысты қолданбалы есептер |
|
Оқу мақсаты: |
1)8.4.1.3 ? = ?х2 + ?х + ?, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу 2) 9.4.2.2 геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару 3) 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану |
|
Есептің шарты: |
g=10 м/с2 . h0=20м, V0=8м/с2 , t=2c болғанда тас қандай биіктікте болады. Қандай уақыттан кейін тас жерге түседі. |
|
Есепті шығару жолы: |
1)Шешуі:
График салу үшін
бірнеше нүктелерін табамыз:
в=1, q=2, n=72, S72=272-1
3) Есептің шарты бойынша g=10
м/с2 .
h0=20м,
V0=8м/с2
t=2c
|
|
Жауабы: |
|
|
Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс: |
3)Жиынтық бағалауға немесе тақырыпты бекітуге арналған есеп |
*Есепті шығару барысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.
-
Есеп практикалық мазмұнды.
-
Есептің дұрыс шығару жолы берілген.
-
Есептің жауабы көрсетілген.
-
Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жай бөлшектер
Жай бөлшектер
Өз бетінше орындаға арналған тапсырма №3
Курстың оқу жоспарындағы кезекті сабақ тақырыбы бойынша ұзақ мерзімді жоспардан (КТЖ) тақырып таңдаңыз. Оқу мақсатын/мақсаттарын анықтаңыз және соған сәйкес есеп құрастырыңыз. Есептің толық шығару жолын көрсетіп, оны сабақта пайдаланудың әдістемесін ұсыныңыз.
Оқу күнінің тақырыбы бойынша кем дегенде 3 тапсырма ұсынылуы тиіс.
|
Тақырып: |
1)Функцияның графигін салу әдістері. Цифрлық ресурстарды пайдалану 2) Прогрессияға байланысты мәтінді есептерді шығару тәсілдері 3) Квадраттық функцияны зерттеумен байланысты қолданбалы есептер |
|
Оқу мақсаты: |
1)8.4.1.3 ? = ?х2 + ?х + ?, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу 2) 9.4.2.2 геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару 3) 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану |
|
Есептің шарты: |
g=10 м/с2 . h0=20м, V0=8м/с2 , t=2c болғанда тас қандай биіктікте болады. Қандай уақыттан кейін тас жерге түседі. |
|
Есепті шығару жолы: |
1)Шешуі:
График салу үшін
бірнеше нүктелерін табамыз:
в=1, q=2, n=72, S72=272-1
3) Есептің шарты бойынша g=10
м/с2 .
h0=20м,
V0=8м/с2
t=2c
|
|
Жауабы: |
|
|
Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс: |
3)Жиынтық бағалауға немесе тақырыпты бекітуге арналған есеп |
*Есепті шығару барысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.
-
Есеп практикалық мазмұнды.
-
Есептің дұрыс шығару жолы берілген.
-
Есептің жауабы көрсетілген.
-
Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.
шағым қалдыра аласыз





















