Материалдар / Жай бөлшектер

Жай бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тамаша,,,
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Өз бетінше орындаға арналған тапсырма №3


Курстың оқу жоспарындағы кезекті сабақ тақырыбы бойынша ұзақ мерзімді жоспардан (КТЖ) тақырып таңдаңыз. Оқу мақсатын/мақсаттарын анықтаңыз және соған сәйкес есеп құрастырыңыз. Есептің толық шығару жолын көрсетіп, оны сабақта пайдаланудың әдістемесін ұсыныңыз.

Оқу күнінің тақырыбы бойынша кем дегенде 3 тапсырма ұсынылуы тиіс.


Тақырып:

1)Функцияның графигін салу әдістері. Цифрлық ресурстарды пайдалану

2) Прогрессияға байланысты мәтінді есептерді шығару тәсілдері

3) Квадраттық функцияны зерттеумен байланысты қолданбалы есептер

Оқу мақсаты:

1)8.4.1.3 ? = ?х2 + ?х + ?, ? ≠ 0, түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу

2) 9.4.2.2 геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару

3) 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану

Есептің шарты:

  1. функциясының графигін салыңыз.

  2. Бактерия тірі организмге түсіп, 20-минут соңында екі бактерияға бөлінеді, олардың әрқайсысы келесі 20-минут соңында екі бактерияға бөлінеді және осылайша жалғасады.Бір бактериядан таралған тәулік соңындағы бактериялар санын табыңыз.

  3. Жер бетінен h0 , бастапқы биіктіктен V0 жылдамдықпен вертикаль жоғары тас лақтырылды, тастын жүру жолдын заңдылығы , мұндағы

g=10 м/с2 . h0=20м, V0=8м/с2 , t=2c болғанда тас қандай биіктікте болады. Қандай уақыттан кейін тас жерге түседі.

Есепті шығару жолы:

1)Шешуі:

, тармақтары төмен бағытталған

параболаның төбесінің координаталары

График салу үшін бірнеше нүктелерін табамыз:

  1. Шешуі: Бір тәулікте 1440 минут бар. Әрбір 20-минут сайын жаңа бактерия пайда болады. Тәулігіне 72 жаңа бактерия. Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы бойынша

в=1, q=2, n=72, S72=272-1

3) Есептің шарты бойынша g=10 м/с2 . h0=20м, V0=8м/с2 t=2c

,жерге түскенде биіктік 0-ге тең

;


Жауабы:















  1. S72=272-1

  2. 16м; ;

Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс:

  1. Жиынтық бағалауға немесе тақырыпты бекітуге арналған есеп

  2. Жиынтық бағалауға немесе тақырыпты бекітуге арналған есеп

3)Жиынтық бағалауға немесе тақырыпты бекітуге арналған есеп


*Есепті шығару барысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.

Бағалау критерийлері:

  • Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.

  • Есеп практикалық мазмұнды.

  • Есептің дұрыс шығару жолы берілген.

  • Есептің жауабы көрсетілген.

  • Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі