Материалдар / Жай бөлшектерді, аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай бөлшектерді, аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету, есептер шығарту Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
631
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы,

«№19 жалпы орта білім беретін мектеп»КММ,

математика пәні мұғалімі Утегенова Маулиза Кабировна

Ашық сабақ тақырыбы:

Жай бөлшектерді, аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру

Күні,айы:13.11

Мұғалімнің аты-жөні: Утегенова М.К.


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.16

жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету, есептер шығарту

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді

Кейбір оқушылар:

Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түседі, ептілікке үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Ұйымдастыру (2-5 минут)

(МК)

1. Оқушыларды түгелдеу.

2. Оқушыларды сабаққа дайындығын тексеру.


Жорық қағазы (6-38 минут)

(МК,Ұ)

1. Айлақ «Тренинг»

2. Айлақ «Біліктілік»

3. Айлақ «Есеп шығару»

4. Айлақ «Есте сақта»

5. Қорытынды «Ойлау»

6. «Жай бөлшек және аралас сан» жағалауы.



Слайд 6


Айлақ «Тренинг» (5 минут)

Қайталау – оқу айнасы:

Шарты: Слайдта 9 ұяшық беріледі солардың артында сұрақ жасырып тұр. Сол сұраққа дұрыс жауап берген әр топ ұяшықтың бетінде тұрған ұпайға ие болады.

1) Қандай сандар 2-ге бөлінеді?

2) Қандай сандар 5-ке бөлінеді?

3) Қандай сандар 9-ға бөлінеді?

4) Жай сандар деп қандай сандарды атайды?

5) Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?

6) Қандай сандарды жұп сандар, тақ сандар деп атайды?

7) Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу деген не?

8) Берілген натурал сандардың ЕКОЕ деп қандай санды

атайды ?

9) Қандай сандар берілген сандардың ЕҮОБ деп аталады ?


Слайд 8-26



Айлақ «Біліктілік» (5 минут)

1)Мына өрнектерді өз бағандарына қойыңдар.

Shape2 Shape3 Shape1

6

15

48





3 санының еселігі

48 санының бөлгіші

45 санының бөлгіші





Графинкалық диктант: ___- иә, ˄-жоқ

  1. Өзара тең бөліктер үлес деп аталады.

  2. бөлшектері қысқарылмайтын бөлшектер.

  3. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады

  4. 15 минут сағаттың бөлігі

  5. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады.

  6. Дұрыс бөлшектің алымы бөлімінен кіші.

  7. бөлшегі дұрыс бөлшек

  8. Бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе бірден үлкен

  9. бөлшегі координаталық сәуледе бөлшегінің оң жағында орналасады.

  10. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады.



Слайд 26-31



Айлақ «Есеп шығару» (20 минут)

464. Натурал санды берілген жай бөлшекпен бөлімі бірдей жай бөлшек түрінде жазыңдар:

5)

2) 6)

3) 7)

4) 8)


469.

1) аралас сандарын бөлімі 18-ге тең аралас сан түрінде жазыңдар.

473. Аралас сандарды ең кіші ортақ бөлімге келтіріп жазыңдар:

1) 3)

2) және 4 4)

Слайд 32-35


Айлақ «Есте сақта» (2 минут)

Тарихи дерек:

Бөлшектегі “алым”, “бөлім” атауларын ХІІІ ғасырда грек математигі максим Плануд енгізген. Жай бөлшектер туралы толық мәліметтерді арифметика кітабына Орта Азия математигі әл-Хорезми енгізген.


Слайд 36-37


Қорытынды «Ойлау» (6 минут)

1)Берілген сұрақтарға жауап беру:

Дұрыс бөлшек және бұрыс дегеніміз?

Аралас сандар қандай бөліктерден тұрады?

Жай бөлшек дегеніміз не?


2) Сөзжұмбақ шешу:


Слайд 38-42



Үйге тапсырма: №462; 463

Слайд 45



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!