Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы: 5.2А Мектеп:

Күні: Мүғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 Қатысқаны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу мақсаты

5.1.2.23

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу алгоритмын қолданып, бірнеше арифметикалық амалдарды орындайды

Кейбір оқушылар:Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу алгоритмын қолданып,мәтін есептерді тиімді тәсілмен шешеді

Бағалау критерийі

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

Тілдік мақсаттар

Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз: Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады. Бөлiнгiш бөлшектi бөлгiш бөлшекке керi санға көбейту керек. Бұрыс бөлшек түрiнде жазып алып, бөлшектi бөлшекке бөлу ережесiн қолдану керек.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бөлшек, бөлімі,алымы, бөлу,бұрыс бөлшек,аралас сан,кері сан,натурал сан

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Жай бөлшектерді бөлу үшін.........

Аралас сандарды бөлу үшін..........

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының төртінші құндылығы Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу негізінде бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

География,физика

Алдыңғы білім

Натурал санды бөлу туралы білімі қалыптасқан

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(11 минут)

Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал.

«Көшбасшы құмырсқа» атты бейнеролик көрсету

Бейнеролик

https://youtu.be/ IZEb62WGHEY

Сыныпты «Шаңырақ әдісі» арқылы шағын топтарға топтастыру

Әртүрлі түсті лента

Тапсырма№1

Алдыңғы алған білімдерін анықтап,талдау үшін «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушының білім деңгейін анықтау

Бағалау: «Қол белгісі»

Интерактивті тақта,доп.



Сабақтың ортасы

(25 минут)

Тапсырма №2 «Джигсо»

Әр топқа әр оқушыға тапсырма таратылады.

Бағалау: « шапалақтау»

Есептер,оқулық

609 №610 №612№618 №630

Авторы:

Т.А.Алдамұратова

Қ.С.Байшоланова,

Е.С. Байшоланов


Сабақтың аяғы

(9 минут)

Тапсырма №3

Алған білімдерін қорытындылау

«Ойлан,жұптас талқыла»

Оқушылар берілген тапсырманы әуелі

жеке,содан кейін жұпта,топ арасында талқылайды.

Әр топ өздерінің берілген тапсырмаларын қорғайды. Келесі топтар мұқият тыңдап отырып ,сұрақтар қояды.


Бағалау: «Смайлик»

Дескриптор:

Жай бөлшектерді бөлу ережесін қолданады

Есептің шартын құрады Шешу жолы айқын көрсеткен Түсінгенін айта алады.

Сұраққа жауап бере алады

Есептер







«Смайлик»

Кері байланыс «Тәтті, тәттінің іші қатты,қаттының іші тәтті» әдісімен пікірлерін білдіреді




Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?




Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Топтағы жұмыс барысында «диалог және қолдану көрсету» , «жіктеу» тәсілдерін қолдану жоспарланды.Қабілетті оқушылардың басқалардан табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу.

Оқушылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бейнеролик көрсетемін.

Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау

Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушыларды ынталандыру, жетелеу,ой-қозғау «Қол белгісі», «Қол шапалақтау» топтық, жұптық,өзін-өзі бағалау жүргізу.

Әр оқушының тапсырмаларын дескриптор арқылы бағалау

Топтың ережелерін сақтау.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін орындағанда қауіпсіздікті сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.03.2021
408
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі