Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Калемшарив
Еркежан
|
Пән/Сынып:
|
5
сынып
|
Күні:
|
19.12.2022
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
5.2А Жай бөлшектерге амалдар
қолдану
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жай бөлшектерді және аралас
сандарды бөлу
|
Оқу
мақсаты:
|
5.1.2.23
жай бөлшектерді және
аралас сандарды бөлуді орындау;
|
Бағалау
критериі:
|
-Жай бөлшектерді бөлу
алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;
-Аралас сандарды бөлу
ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлерін таныстыру;
Бейнероликті қолдана
отырып, бекіту тапсырмаларын орындату
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Бекітуге арналғантапсырмаларды
орындату;
Тапсырмалардың
жауаптарын жазу.
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
8
минут
|
Ұйымдастыру
|
-«Ерекше
сәлемдесу»
-Топқа
бөлу. «Қолшам
»әдісі
Ережені еске түсір.
«Шеңбер» әдісі.
1.
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді
қалай қосамыз (азайтамыз)?
2.
Бөлімдері
әртүрлі жай
бөлшектерді қалай қосамыз (азайтамыз)?
3.
Жай
бөлшекті қысқарту дегеніміз
не?
4.
Екі бөлшекті қалай
көбейтеміз?
5.
Жай бөлшектерді қалай ортақ бөлімге
келтіреміз?
6.
Жай бөлшекке кері санды қалай
табамыз?
7. Аралас санға кері санды қалай
табамыз?
8.
Өзара кері сандар деген
не?
9. Дұрыс бөлшекке кері
сан?
Үй тапсырмасын тексеру.
«Tarsia»әдісі
Жай бөлшектерді және аралас
сандарды көбейту тақырыбына үй жұмысын
тексеру
Сабақ тақырыбын ашу
: «Жасырын сөзді тап та, сөйлем құрастыр»
әдісі.
|
Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын құрады.
Оқушылар «Қолшам »
көмегімен топқа бөлінеді.
Оқушылар шеңбер бойына
есімдері бойынша орналастырылады. Шеңберді айналдыра отырып , кім
жауап беретінін анықтай отырып сұрақтарға жауап
береді.
«Tarsia»әдісі
бойынша берілген үшбұрышты
тапсырмаларды орындай отырып құру.
Оқушылар берілген әріптер ішінен сөздерді таба отырып,
сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
|
|
https://wheelofnames.com/en9-afn
қосымша
1
To edit your tarsia, go
to www.tarsiamaker.co.uk, click load and paste this
code
Қосымша
2
Қосымша 3
|
10мин
|
Жаңа сабақты бекіту.
|
Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу
үшін, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту
керек.
Ал енді натурал санды бөлшекке
бөлу, бөлшекті натурал санға бөлуді қалай
орындаймыз?
|
Жай бөлшектерді, аралас
сандарды бөлу ережесін еске түсіріп, мысалдар
келтіреді.
|
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
|
Слайд
Интернет
ресурстары
|
15 мин
|
Тапсырмалар.
|
№1
-
;
3) 5) ;
7) (4
балл)
№2
-
;
3) 5) ;
7)
-
балл)
№3
1) ; 3)
6 5)
5 ;
7)
(4балл)
№4.Оқулықтан №532 Жеке
жұмыс.
Тіктөртбұрыштың
ұзындығы м,
ені м. Ауданы осы
тіктөртбұрыштың ауданына тең , ұзындығы
м болатын екінші
тіктөртбұрыштың енін табыңдар.
Сергіту сәті: «Самолет»
ойыны
Қосымша
тапсырма:
-1 )
*15 +
1 )
:
|
Жай бөлшектерді жай бөлшекке,
аралас сандарды бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу ережесін қолданып
есептейді.
Оқулықтан берілген есептерді
шығарады. Оқушылар топпен тапсырмаларды орындап тақтада
қорғайды.
QRкод арқылы немесе
сілтеме арқылы ойын ойнайды
|
Дескриптор: - Жай бөлшектерді жай
бөлшекке, аралас сандарды бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу
ережесін қолданып есептейді.
Дескриптор:
-Жай бөлшектерге амалдар қолдану ережелерін
біледі.
Топ бірін-бірі
бағалау
|
Презентация
слайд
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
А.Е.Әбілқасымова
Т.П.Кучер,
З.Ә.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп» баспасы 2017
жыл
https://wordwall.net/resource/38777402
|
10 мин
|
Жеке жұмыс
|
Тест
тапсырмалары.
1. Амалды орында: 61/8 +
33/5 А. 94/13; Ә. 929/40; Б. 94/5; В.
91/2.
2. Теңдеуді шеш: у + 33/4 =
57/8. А. 21/2; Ә. 21/4; Б. 21/8; В.
95/8. 3. Үшбұрыштың қабырғалары 4/15 см 9/10 см
және 13/20 см. Периметрін
тап. А. 26/60 см; Ә. 83/60 см; Б. 137/60 см; В)
149/60 см. 4. Бөлуді орында:
10/51∶15/68. А) 8/9; Ә) 3; Б) 3/14; В)
42/3. 5. Амалдарды орында: 93/4∙2
4/9 ∶6
1/2. А) 32/3. Ә) 25163/176; Б) 3/11; В)
15/22
|
Тест тапсырмаларын
орындайды.
|
|
|
2
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта: -Жай бөлшектерді бөлу
алгоритмін біледі және бөлуді орындады;
-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда
қолданды.
Кері байланыс: «Тик-ток»
Бағалау
Үйге тапсырма.
№530.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
|
Презентация
|