Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: 5.2.А.Жай бөлшектерге амалдар
қолдану (33сағат)
|
Мектеп: «Ахмер
орта мектебі»КММ
|
Күні:
Сынып:
5
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Жай бөлшектерді және
аралас сандарды көбейту
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
5.1.2.21 жай
бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді
орындау
|
Сабақтың
мақсаты
|
-
Жай бөлшектерді және
аралас сандарды көбейту ережесін
біледі;
-
Жай бөлшектер мен
аралас сандардын көбейту қасиеттерін қолдану арқылы
есептерді
-
шығара
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жай бөлшектерді және
аралас сандарды көбейтуді
орындайды
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар: жай
бөлшекті және аралас сандарды көбейту ережесін айта
алады
|
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: көбейтудің
қасиеттерін пайдаланып,тиімді тәсілдерді есептер шығаруда
қолданғанын түсіндіре алады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Оқушыларды ынтымақта
жұмыс істеуге, бойларына ізгілікті қарым-қатынас сезімдерін
қалыптастыруға,математикалық тілде сауатты сөйлеуге және өз бетімен
іздену дағдысын қалыптастыруға ықпал жасауға,еңбегінің нәтижесін
бағалай білуге баулу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Химия,физика
|
Алдыңғы
оқу
|
Жай бөлшектерді
,аралас сандарды қосу және
азайту
|
Сабақ
барысы
|
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(3минут)
Ой
қозғау
(7
минут)
|
Сәлемдесу.
Топқа бөлу.
Гүлдердің түстері бойынша. Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу.
Білімге толы
санамыз,
Есепке жүйрік
баламыз.
Есепті шешу түк
емес,
Қиналмай-ақ
шешіміз.
Үй тапсырмасын тексеру
/жұппен//
(интерактивті тақтада жауабы
жазылады).
Сабақтың мақсатын оқушылармен
бірге анықтау.
Миға
шабуыл
Өтілген бөлім
бойынша теориялық материалды
қайталау.
Мақсаты: ережелерді
еске түсіреді.
Сұрақ-жауап
Сұрақтарға әр топ
мүшелері таңдап алған гүлдердің түстері бойынша жауап береді
(интерактивті тақтада гүлдердің түстері бойынша сұрақтар жазылып
тұрады)
Дұрыс,нақты жауап
берген оқушыларға жұлдызшалар
беріледі.
Ауызша жаттығу (5
минут)
«Күн
сәулесі»ойыны
Мақсаты:оқушыларды
тез,шапшаң ойлауға, есептеуге
баулу.
|
Түрлі-түсті
стикерлер,түрлі-түсті
гүлдер.
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
|
Тапсырма (15
минут)
Оқулықпен
жұмыс.
А
деңгейі
№581
-
1см3
алтынның массасы
19 г.
20 см3
алтын неше
грамм?
-
Жердің жасанды серігі
7 км/с жылдамдықпен ұшырылды. Ол 8 секундта
қанша қашықтыққа
барады?
В деңгейі №585
(1,3)
С
деңгейі №595
(1,3)
-
Көбейту
қасиетін пайдалана
алады
-
Тиімді
тәсілді
таңдай
алады
-
Есептін мәтінін ұға
алады
-
Өрнекті
құрастыра
алады
-
Көбейтудің
қасиетін пайдаланып,есепті
шығара
алады
|
|
Сергіту
сәті
(1
минут)
Ой
қорыту
(6
минут)
Сабақтың
соңы
(5-минут)
|
«Бүгін көңілді күн»
биі (Әуенмен бой сергіту жаттығуын
жасайды)
1
деңгей
1.Квадраттың
қабырғасы м.Квадраттың ауданын
тап.
2.
1 кг алманың бағасы
70 теңге. кг алманың бағасы
қанша?
3.
Өрнектің мәнін
тап:
II-деңгей
1.Көбейтудің ауыстырымдылық
заңын пайдалана есепте:
1) * = 2)
2 =
2.
а= ,
в=2 ,
с= деп
алып, теңсіздігінің дұрыстығын
тексер.
=
3.Шаңғышының жылдамдығы 250
м/мин болса, ол сағатта қанша жол
жүреді?
Сабақты «кубизм »
стратегиясы бойынша әр топқа 6 жағына тапсырма жазылған кубик
тастау арқылы қорытындылау
Мақсат: еркін
сөйлеуге,сұрақтарға жауап беруге үйренеді. Білімді қандай деңгейде
меңгергенін байқайды.
1 жағы:
бөлшекті-бөлшекке қалай
көбейтеді?
2 жағы: натурал
санды бөлшек санға қалай
көбейтеді?
3 жағы: Аралас
санды көбейтуді
түсіндіріңіз?
4 жағы:
көбейтінді қай уақытта нөльге тең
болады?
5 жағы:
Бөлшектерді көбейтуде көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қандай
жағдайда қолданамыз?
6 жағы.Терімділік
қасиетті қай уақытта
қолданамыз?
Үй
тапсырмасы: №579(2,4),
191-бет.
Кері байланыс :
«Себетке алма жинау»
Қызыл,жасыл,көк.
|
|
Саралау - Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайыз?
Тақырыпты
меңгеруі,
Есептерді шығаруына
байланысты бағалау
|
|
|
Кері байланыс-
қалыптастырушы бағаны іске асыру.Смайлктер, жұлдызшалар, қол
шапалақтау,от шашу.
|
|
Рефлексия
Сабақ/ оқу
мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен берілген уақыт
ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Жай бөлшектерді және
аралас сандарды көбейтуді білді. Сабақ өз деңгейінде өтті. Сабақта
жоспарланған іс-әрекеттер жүзеге
асты.
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе
табысты болды (оқуды да, оқытуды да
ескеру)
1. «Күн сәулесі»
ойыны
2. «Кубизм»
стратегиясы
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алды?
1. Топпен
жұмыс
2. Оқушының кері
байланыс жасай алуы
|