Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    5.2 А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

    Мектеп: “Жетісу облысының білім басқармасы” мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының “Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі “коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    Күні,айы:

    Мұғалімнің аты-жөні: Тулеметова К.А


    Сынып 5

    қатысқан оқушылар саны:

    қатыспаған оқушылар саны:


    Тақырыбы

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.


    Сабақтың түрі

    Жаңа білімді игеру сабағы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.16

    жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету, есептер шығарту


    Оқушылардың басым бөлігі:

    Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді


    Кейбір оқушылар:

    Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түседі, ептілікке үйренеді


    Бағалау критерийлері

    Оқушы сабақ мақсатына жетеді, егер:

    - Жай бөлшектердің бөлімдерінің ЕКОЕ тапса;

    - Толықтауыш көбейткіштерін тапса;

    - Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтірсе.


    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • Жай бөлшектер;

    • Толықтауыш көбейткіш;

    • Ең кіші ортақ бөлім, т.б.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру үшін... керек;

    Берілген бөлшектің толықтауыш көбейткішін табу үшін... керек;

    Құндылықтарды дарыту



    Ынтымақтастық: Төзімділік, ынтымақтастық, өзара сыйластық, белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену жаңаны тез игеруге дайын болу.

    Академиялық адалдық: Топпен, жұппен жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау, идеялармен алмасуға, талқылауға және жұптық, топтық жұмыстарды бағалауға дайын болу.


    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация


    Бастапқы білім

    Жай бөлшектер, ЕКОЕ, аралас сандар туралы білімдері, ортақ бөлімге келтіру


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    Сыныпты ұйымдастырy.Топқа бөлу. Әріптер бойынша.

    1 топ А

    2 топ В

    3 топ С

    Оқушылар топқа әріптер бойынша бірігеді.

    Білімін актуалдандыру үшін

    1.Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.

    2.Бөлшекті қысқарту деген не?

    3. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?

    4. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.

    5. Қандай санды аралас сан дейді?

    «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Карточкамен жұмыс Жұптық жұмыс (Бірін-бірі бағалау)

    Оқушылар суреттегі фигуралардың боялған бөлігіне қарап жауаптарын аралас сан және бұрыс бөлшек түрінде жазады. Слайдтағы дайын жауаптар бойынша тексеру жасалады.

    Мұғалім:

    -Бір жауапты неше әдіспен жаза алдық?

    -Неге олай жаза алдық?

    1-мысал. пен бөлшектерін ортақ бөлімге келтірейік.

    ЕКОЕ (5,3)=15.

    .

     Қорыта айтқанда, бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін: 1) берілген бөлшектер бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін табамыз. Бұл ең кіші ортақ бөлім болады; 2) бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табамыз; 3) әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін оның толықтауыш көбейткішіне көбейтеміз. 

    2-м ы с а л: ; ; бөлшектерін ең кіші ортақ бөлімге келтірейік.

    ЕКОЕ (7, 4, 14)=28, толықтауыш көбейткіштер: 28:7=4; 28:4=7; 28:14=2, онда ; ;

    Таратпа материал


    Сабақтың ортасы

    Есептер шғару:

    Жұптық жұмыс (Бірін-бірі бағалау)

    Мұғалім оқушылармен бірлесе отырып бағалау критерийлері мен дескрипторлар құрастырады.

    №1



    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Берілген бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді

    Жай бөлшектердің бөлімдерінің ЕКОЕ табады

    Толықтауыш көбейткіштерін көрсетеді

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді

    Оқулықпен жұмыс

    №466 Жеке жұмыс (Өзін-өзі бағалау)


    Жұптық жұмыс . «Ойлан, Жұптас, Бөліс» әдісі арқылы. Оқушылар жұптарымен диологқа түсе отырып, тапсырманы орындайды.


    «Жапондық» әдіс арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды

    Сергіту сәті

    Орнымыздан тұрамыз,

    Қолды белге қоямыз.

    Иілеміз оңға бір,

    Иілеміз солға бір.

    Жоғары қолды созамыз,

    Аяқтын ұшында тұрамыз.

    Бір отырып, бір тұрып,

    Біз тынығып аламыз.


    Топтық жұмыс ( Логика )

    №470 Мәдина гүлдер салынған 8 гүлсалғышты квадрат пішінді де-

    малыс бөлмесінің әрбір қабырғасының тұсына 3 гүлсалғыштан

    қойды. Мәдина гүлсалғыштарды қалай орналастырды?


    Топтық жұмыс ( Шығармашылық тапсырма )

    №471 Ертегiлер жинағының бiрiншi бетi 3 цифрынан бастап нөмiрленген. Оның барлық беттерi 349 цифрмен нөмiрленген. Ертегiлер жинағында неше бет бар?

    1 таңбалы бет 9-2 =7 бет

    2 таңбалы бет 99-9=90 бет

    3 таңбалы бет х-99 бет

    Шешуі:

    7+2*90+3(х-99) =349

    3(х-99)=349-187

    3(х-99)=162

    х-99=54

    х=153

    Ж: Ертегілер жинағында 153 бет бар

    Әр топ постер арқылы қорғайды.




























































    А3

    маркерлер





    Таратпа материал





























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тулеметова Камида Абилдабековна
    03 Наурыз 2023
    575
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету, есептер шығарту
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    5.2 А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

    Мектеп: “Жетісу облысының білім басқармасы” мемлекеттік мекемесі Талдықорған қаласының “Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі “коммуналдық мемлекеттік мекемесі



    Күні,айы:

    Мұғалімнің аты-жөні: Тулеметова К.А


    Сынып 5

    қатысқан оқушылар саны:

    қатыспаған оқушылар саны:


    Тақырыбы

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.


    Сабақтың түрі

    Жаңа білімді игеру сабағы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.16

    жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру; жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету, есептер шығарту


    Оқушылардың басым бөлігі:

    Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді


    Кейбір оқушылар:

    Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түседі, ептілікке үйренеді


    Бағалау критерийлері

    Оқушы сабақ мақсатына жетеді, егер:

    - Жай бөлшектердің бөлімдерінің ЕКОЕ тапса;

    - Толықтауыш көбейткіштерін тапса;

    - Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтірсе.


    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • Жай бөлшектер;

    • Толықтауыш көбейткіш;

    • Ең кіші ортақ бөлім, т.б.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру үшін... керек;

    Берілген бөлшектің толықтауыш көбейткішін табу үшін... керек;

    Құндылықтарды дарыту



    Ынтымақтастық: Төзімділік, ынтымақтастық, өзара сыйластық, белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену жаңаны тез игеруге дайын болу.

    Академиялық адалдық: Топпен, жұппен жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау, идеялармен алмасуға, талқылауға және жұптық, топтық жұмыстарды бағалауға дайын болу.


    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация


    Бастапқы білім

    Жай бөлшектер, ЕКОЕ, аралас сандар туралы білімдері, ортақ бөлімге келтіру


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    Сыныпты ұйымдастырy.Топқа бөлу. Әріптер бойынша.

    1 топ А

    2 топ В

    3 топ С

    Оқушылар топқа әріптер бойынша бірігеді.

    Білімін актуалдандыру үшін

    1.Жай бөлшектің негізгі қасиетін ата.

    2.Бөлшекті қысқарту деген не?

    3. Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?

    4. Дұрыс және бұрыс бөлшектің анықтамасын бер.

    5. Қандай санды аралас сан дейді?

    «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Карточкамен жұмыс Жұптық жұмыс (Бірін-бірі бағалау)

    Оқушылар суреттегі фигуралардың боялған бөлігіне қарап жауаптарын аралас сан және бұрыс бөлшек түрінде жазады. Слайдтағы дайын жауаптар бойынша тексеру жасалады.

    Мұғалім:

    -Бір жауапты неше әдіспен жаза алдық?

    -Неге олай жаза алдық?

    1-мысал. пен бөлшектерін ортақ бөлімге келтірейік.

    ЕКОЕ (5,3)=15.

    .

     Қорыта айтқанда, бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін: 1) берілген бөлшектер бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін табамыз. Бұл ең кіші ортақ бөлім болады; 2) бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табамыз; 3) әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін оның толықтауыш көбейткішіне көбейтеміз. 

    2-м ы с а л: ; ; бөлшектерін ең кіші ортақ бөлімге келтірейік.

    ЕКОЕ (7, 4, 14)=28, толықтауыш көбейткіштер: 28:7=4; 28:4=7; 28:14=2, онда ; ;

    Таратпа материал


    Сабақтың ортасы

    Есептер шғару:

    Жұптық жұмыс (Бірін-бірі бағалау)

    Мұғалім оқушылармен бірлесе отырып бағалау критерийлері мен дескрипторлар құрастырады.

    №1



    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Берілген бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді

    Жай бөлшектердің бөлімдерінің ЕКОЕ табады

    Толықтауыш көбейткіштерін көрсетеді

    Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді

    Оқулықпен жұмыс

    №466 Жеке жұмыс (Өзін-өзі бағалау)


    Жұптық жұмыс . «Ойлан, Жұптас, Бөліс» әдісі арқылы. Оқушылар жұптарымен диологқа түсе отырып, тапсырманы орындайды.


    «Жапондық» әдіс арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды

    Сергіту сәті

    Орнымыздан тұрамыз,

    Қолды белге қоямыз.

    Иілеміз оңға бір,

    Иілеміз солға бір.

    Жоғары қолды созамыз,

    Аяқтын ұшында тұрамыз.

    Бір отырып, бір тұрып,

    Біз тынығып аламыз.


    Топтық жұмыс ( Логика )

    №470 Мәдина гүлдер салынған 8 гүлсалғышты квадрат пішінді де-

    малыс бөлмесінің әрбір қабырғасының тұсына 3 гүлсалғыштан

    қойды. Мәдина гүлсалғыштарды қалай орналастырды?


    Топтық жұмыс ( Шығармашылық тапсырма )

    №471 Ертегiлер жинағының бiрiншi бетi 3 цифрынан бастап нөмiрленген. Оның барлық беттерi 349 цифрмен нөмiрленген. Ертегiлер жинағында неше бет бар?

    1 таңбалы бет 9-2 =7 бет

    2 таңбалы бет 99-9=90 бет

    3 таңбалы бет х-99 бет

    Шешуі:

    7+2*90+3(х-99) =349

    3(х-99)=349-187

    3(х-99)=162

    х-99=54

    х=153

    Ж: Ертегілер жинағында 153 бет бар

    Әр топ постер арқылы қорғайды.




























































    А3

    маркерлер





    Таратпа материал





























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 6 сынып
    03.03.2023
    575
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тулеметова Камида Абилдабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации