Материалдар / Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
өзім сияқты жас мамандарға қажет болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
371
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысыӘйтеке би ауданыТалдысай жалпы орта білім беретін мектебініңМатематика пәнінің мұғаліміКушкимбаева Фарида ЕрахметкызыҚысқа мерзімді жоспар
Сабақтың өтілетін күніПәніСыныбыӨткізетін мұғалім




МатематикаКушкимбаева Фарида Ерахметкызы
Сабақтың тақырыбыЖай бөлшектерге амалдар қолдану
МақсатыОқушылардың жай бөлшектерге амалдар қолдану тәсілін пайдаланып, есептер шығару
Оқыту нәтижесіАқыл ойларын,іскерлік белсендіктерін,шығармашылықтарын шыңдау,Бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады.Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады.Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді,бағалай алады. Топтасуды үйренді, мағнаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланды, білімін кеңейтеді,Слайд арқылы жұмыс.

Түйінді идеясыІзден, талпын, ерінбеШешілер сонда түйінде.
Әдіс-тәсілдерЖеке жұмыс, топпен жұмыс
Сабақ мазмұны
УақытыСабақ барысыРесурстар
3 минІ-кіріспе кезең.Шаттық шеңбері «Жүрек жылуы» тренингіТоптарға бөлу. дөңгелене тұрып, бір – біріне тілектерін білдіреді

геометриялық денелерді таңдау арқылы топқа бөлінеді(үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, тік бұрышты үшбұрыш)


5 мин
ІІ- Тұсау кесер кезеңі (ассоциация әдісі)1 топ. «Үшбұрыш»(Жай бөлшекті қосу дегеніміз не? Мысал келтіру)2 топ: «Төртбұрыш» (Жай бөлшекті азайту дегеніміз не? Мысал келтіру)3 топ: «Дөңгелек» (Жай бөлшекті көбейту дегеніміз не? Мысал келтіру)4 топ: «Тікбұрышты үшбұрыш» (Жай бөлшекті бөлу дегеніміз не? Мысал келтіру)

Плакат, маркер, фламастерлер




10 мин




ІІІ – Негізгі кезең. «Ойлан тап!» (Жұптық жұмыс)1 топ. «Үшбұрыш». Амалды орында:2 топ: «Төртбұрыш» .Көбейтуді орында:



3 топ: «Дөңгелек» Қосуды орында: 4 топ: «Тікбұрышты үшбұрыш» Азайтуды орында:












Кеспе қағаздар





Жеке орындап жұптарын тауып тексереді





7 мин
ІV- кезең. «Кім жылдам?» ойыны. (топтық жұмыс)Әр топқа екі есептен беріледі.

1 топ. «Үшбұрыш» :

2 топ: «Төртбұрыш»

3 топ: «Дөңгелек»

4 топ: «Тікбұрышты үшбұрыш»


Топпен орындап, түсіндіреді
7 минV-кезең. Тест шешу. (жеке жұмыс)





Тест жауаптары: 1) Г 2) Б 3) В 4) А 5) В5 ұпай- «5»4 ұпай – «4»3 ұпай – «3»2;1 ұпай- «2»

Интерактивті тақта
2 минVІ-кезең. Сергіту сәті(видео ролик)Интерактивті тақта
3 минVІІ- Қорытынды кезең. «Сөзжұмбақ» шешу

3 минҮйге тапсырма беру: әр топ 5 есептен шығаруСабақ аяқталды. Сау болыңыздар



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ