Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Жай бөлшектерге амалдар қолдау

Автор:Әмір Санатбек Бимағанбетұлы
Бағыты: Математика
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-16

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

жаңартылған бағдарлама бойынша

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың түріЖаңа тақырыпты оқып білу


Бағалау критерийі

Тілдік мақсаттар

  • сызықтық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды;

  • сызықтық функциялардың коэффициенттердің арасындағы тәуелділікке және олардың графиктерінің өзара орналасуының ерекшеліктеріне түсінік береді;

  • – функция графигі;– сызықтық функция;– сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:– функцияның графигі... (координаталар басы нүктесі және т.б) арқылы өтеді;– функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);– график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;– график ординаталар осін... нүктесінде қияды;




    Бастапқы білім


    Сабақ барысы


    Ресурстар
    Сабақтың басы3 мин



    40 мин Сабақта оқушылар білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер енгізіледі.

  • Ой қозғау – 4 мин.

  • Функциялардың қайсылары сызықтық болатынын анықтаңыз:

  • Қандай суретте сызықтық функцияның графигі көрсетілген?

  • функциясының k және b коэффициенттерінің таңбалары қандай?



































  • 2 балл – 67 %1 балл – 33%
  • Жаңа материалмен жұмыс – 15 мин:

  • Егер (яғни ), онда теңдеудің жалғыз ғана шешімі бар. Бұл түзулер қиылысатынын білдіреді (әрине бір нүктеде).

  • Егер (яғни ) және ( яғни ), онда теңдеудің шешімдері жоқ. Бұл түзулер қиылыспайтынын, яғни параллель екенін білдіреді.

  • Егер (яғни ) және ( яғни ), онда теңдеудің шексіз көп шешімдері болады. Бұл түзулердің шексіз көп ортақ нүктелері болатынын, яғни олар беттесетінін білдіреді.

  • Қандай берілген функциялардың графиктері функцияның графигіне параллель?

  • Функциялар келесі формулалармен берілген: Олардың ішінен:

  • 5 – 83%4 – 67%3 – 50%2 – 33 %1 – 17%0 – 0%.Тапсырмалар:
  • Параметрлердің қандай мәндерінде берілген функциялардың графиктері қиылысады?

  • және

  • және

  • және

  • және

  • Параметрлердің қандай мәндерінде берілген функциялардың графиктері параллель болады?

  • және

  • және

  • және

  • және

  • Параметрлердің қандай мәндерінде берілген функциялардың графиктері беттеседі?

  • және

  • және ;

  • және

  • және

  • Қорытынды – 5 мин

  • Келесі сұрақтарға жауап беріңіз:
  • Қандай функцияны сызықтық функция деп атайды?

  • Сызықтық функцияның графигі не болады?

  • Сызықтық функциялардың өзара орналасуы неге тәуелді?

  • k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері қиылысады және параллель түзулер болады?

  • Графиктері параллель түзулер болып келетін функцияларға мысалдар келтіріңіз.

  • Графиктері қиылысатын түзулер болып келетін функцияларға мысалдар келтіріңіз.



  • Екі сызықтық функциялардың графиктерінің қиылысу/беттесу/параллельдік шарттарын атап шығыңыз.

  • және функциялардың графиктері қандай нүктелерде қиылысады?

  • және функциялардың графиктері а параметрдің қандай мәнінде параллель болады?

  • пен функциялардың графиктерін салыңыз және графиктері бойынша олардың өзара орналасуын анықтаңыз.

  • ция











































































































































    Ұсынылатын оқыту іс-әрекет











    ленникова, Москва, «ВАКО», 2009





































    2 мин
  • Осы сабақтың мақсаттары қандай болды?

  • Қойылған мақсаттарға жеттіңіз бе? Неліктен?

  • Қателіктеріңіздің себептері қандай?

  • Қателіктерді түзетуге Сізге не көмектесті?





  • Физминутка
    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.