Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1C
|
Мектеп: «№27 Ы Алтынсарин орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бектемирова Асем Болатовна
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны:20 |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру және жай бөлшекті оқу және жазу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: - Жай бөлшектерті оқу; Оқушылардың көпшілігі: - Жай бөлшек ұғымын меңгеру, бөлшектерді оқу және жазуды орындау; Кейбір оқушылар: Жай бөлшектерді айтылуы бойынша жазады, элементтерін ажыратады,жалғауларды жалғап бөлшекті дұрыс оқи және жаза алу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Дағдылар |
Жетістік критерийлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу |
Жай бөлшектің анықтамасын біледі,бөлшектерді оқу және жазуды біледі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну |
Жай бөлшектер ұғымын түсінеді,бөліндіні жай бөлшек түрінде жазуды түсінеді; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану |
Жай бөлшектерді элементтерін ажыратады,жалғауларды жалғап бөлшек сызығын дұрыс қоя алады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терминология: Жай бөлшек, бөлшек сызығы, алымы,бөлімі Пайдалы сөз тіркестері: Екі натурал санның бөліндісі ... Бөлшектің алымы деп .................................. атайды. Бөлшектің бөлімі деп ................................. атайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтыр |
Сабақ барысында академиялық шыншылдық пен сыйласымдылыққа басты көңіл бөлініп, оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыруға, бағалауда сыни тұрғыдан қарауға бағытталады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Еңбек, сурет, технология, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Ең кіші ортақ еселік. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, «терминдер аясында» әдісі арқылы 3 топқа бөлу, топ мүшелерін сайлау, топ ережесін еске түсіру, ұстану. Дайын жауаптар арқылы жұптық әдісті пайдаланып үй тапсырмасын «Өзара тексеріс» әдісі арқылы тексеру. «Өрмекші әдісі» арқылы қайталау. Жабық сұрақ қою. |
Түрлі- түсті қағаздар Жіп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 10 минут
10 минут
5 минут |
Ой қозғау (мұғалім оқушыларға қояды) Бөлінді дегеніміз не? Бөліндінің компоненттерін атаңдар. Бөлшек дегенде не түсінесіз? Жаңа тақырыпты игеру. бо әдіс 1 топ:Төртбұрышты екіге бөлейік Оны қайшымен қиып алсақ, екі тіктөртбұрыш аламыз. Яғни төртбұрыш екіге бөлінді. Оның бір бөлігі төртбұрышың жартысына тең. Осы бөлікті ½ «екіден бір» деп өрнектеуге болады.
Н дөңгелек тең төрт бөлікке бөлінген. мұндай тең бөліктер үлес деп
аталады. аламыз. Төрттен бір деп оқимыз.
Төртбұрыш «Алтыдан бір» бөлікке бөлінген.
2
топ:Өрнектелген
бөліктер жай
бөлшекті білдіреді. Үлестер тең
бөліктер болғандықтан, «үлес» деген
ұғымды «бөлік» деп те атайды. Жай бөлшекті оқығанда алдымен бөлшек сызығының астындағы сан шығыс септігінде оқылады. Мысалы:
Екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жазуға болады. Екі натурал санның бөліндісін бөлшек түрінде жазғанда, бөлшектің алымына бөлінгіш жазылып, бөліміне бөлгіш жазылады. 3
топ: 12: 4=
Натурал санды жай бөлшек
түрінде жазуға болады. Мысалы: 3 =
3:1= немесе
3= Қалыптастырушы бағалау: Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі № 1 Жай бөлшек түрінде жазыңдар:
6)Жүзден үшті №2
Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды В деңгейі №3 Төртбұрыштың қандай
бөлігі боялған, қандай бөлігі боялмаған? Бөлшектер қатарындағы
артық санды көрсет:
Жауабы:( Төртбұрыш қанша бөлікке
бөлінген? Оның қандай бөлігі боялған? Артық бөлшек сандарды
ата:
Жауабы: 10-ға бөлінген, оннан
жеті бөлігі боялған; Артық бөлшектер: Қалыптастырушы бағалау: Жұптық бағалау С деңгейі: №5 Бөлшектерді оқы:
( №6 Қалыптастырушы бағалау: Аяқталмаған сөйлем әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды Математикалық диктант |
АКТ, маркерлер, Суреттер, түрлі-түсті қағаздар, Қайшы,
түрлі-түсті қағаздар, маркерлер,постер
Оқулық, Жұмыс Дәптері, қаламсап Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Жаңа білімді жүйелеу. Үй тапсырмасын беру.№781-есеп Кері байланыспен қорытындылаймын. “Екі жұлдыз бір тілек”
|
Топтық бағалау
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Бектемирова Асем БолатовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жай бөлшектер.Жай бөлшекті оқу және жазу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жай бөлшектер.Жай бөлшекті оқу және жазуМатериал туралы қысқаша түсінік
таржибиемен бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

атурал
сандардан басқа ұзындықты, массаны, уақытты өлшеу
үшін























