Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1C


    Мектеп: «№27 Ы Алтынсарин орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бектемирова Асем Болатовна


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:20

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру және жай бөлшекті оқу және жазу;

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    - Жай бөлшектерті оқу;

    Оқушылардың көпшілігі:

    - Жай бөлшек ұғымын меңгеру, бөлшектерді оқу және жазуды орындау;

    Кейбір оқушылар:

    Жай бөлшектерді айтылуы бойынша жазады, элементтерін ажыратады,жалғауларды жалғап бөлшекті дұрыс оқи және жаза алу;

    Бағалау критерийлері


    Дағдылар

    Жетістік критерийлері

    Білу


    Жай бөлшектің анықтамасын біледі,бөлшектерді оқу және жазуды біледі;

    Түсіну

    Жай бөлшектер ұғымын түсінеді,бөліндіні жай бөлшек түрінде жазуды түсінеді;

    Қолдану

    Жай бөлшектерді элементтерін ажыратады,жалғауларды жалғап бөлшек сызығын дұрыс қоя алады;

    Тілдік мақсаттар

    Лексика және терминология:

    Жай бөлшек, бөлшек сызығы, алымы,бөлімі

    Пайдалы сөз тіркестері:

    Екі натурал санның бөліндісі ...

    Бөлшектің алымы деп .................................. атайды.

    Бөлшектің бөлімі деп ................................. атайды.

    Құндылықтыр

    Сабақ барысында академиялық шыншылдық пен сыйласымдылыққа басты көңіл бөлініп, оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыруға, бағалауда сыни тұрғыдан қарауға бағытталады.

    Пәнаралық байланыстар

    Еңбек, сурет, технология, қазақ тілі.

    Бастапқы білім

    Ең кіші ортақ еселік.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут







    Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, «терминдер аясында» әдісі арқылы

    3 топқа бөлу, топ мүшелерін сайлау, топ ережесін еске түсіру, ұстану.

    Дайын жауаптар арқылы жұптық әдісті пайдаланып үй тапсырмасын «Өзара тексеріс» әдісі арқылы тексеру.

    «Өрмекші әдісі» арқылы қайталау. Жабық сұрақ қою.

    Түрлі- түсті

    қағаздар



    Жіп


    Сабақтың ортасы

    8 минут

























































    10 минут



























    10 минут









    5 минут

    Ой қозғау (мұғалім оқушыларға қояды)

    Бөлінді дегеніміз не?

    Бөліндінің компоненттерін атаңдар.

    Бөлшек дегенде не түсінесіз?

    Жаңа тақырыпты игеру. бо әдіс

    1 топ:Төртбұрышты екіге бөлейік

    Оны қайшымен қиып алсақ, екі тіктөртбұрыш аламыз. Яғни төртбұрыш екіге бөлінді. Оның бір бөлігі төртбұрышың жартысына тең. Осы бөлікті ½ «екіден бір» деп өрнектеуге болады.

    Shape3 Shape1 Shape2






    НShape4 атурал сандардан басқа ұзындықты, массаны, уақытты өлшеу үшін бөлшек сандар деп аталатын жаңа сандар енгізілген.

    дөңгелек тең төрт бөлікке бөлінген.

    мұндай тең бөліктер үлес деп аталады. деп

    аламыз. Төрттен бір деп оқимыз.


    Shape5 Shape8 Shape7 Shape6

    Төртбұрыш «Алтыдан бір» бөлікке бөлінген.



    2 топ:Өрнектелген бөліктер жай бөлшекті білдіреді. Үлестер тең бөліктер болғандықтан, «үлес» деген ұғымды «бөлік» деп те атайды.
    Жай бөлшекті: 
    , деп жазамыз, мұндағы а – алымы, b – бөлімі. Жай бөлшектің жазылуындағы “  ” сызық бөлшек сызығы. Бөліміндегі сан неше үлеске бөлінгенін көрсетеді. Ал алымындағы сан неше үлестің алынғанын көрсетеді.
    0 саны кез келген жай бөлшектің алымы болады, бірақ бөлімі бола алмайды. Өйткені, санды нөлге бөлуге болмайды.

    Жай бөлшекті оқығанда алдымен бөлшек сызығының астындағы сан шығыс септігінде оқылады.

    Мысалы: – оннан жеті; – бестен төрт; – жиырмадан онбір

    Екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жазуға болады.

    Екі натурал санның бөліндісін бөлшек түрінде жазғанда, бөлшектің алымына бөлінгіш жазылып, бөліміне бөлгіш жазылады.

    3 топ: 12: 4= ; 100:25 =

    Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға болады. Мысалы: 3 = 3:1=

    немесе 3= немесе 3 = тағыда басқа мысалдар келтіреді және түсіндіреді.

    Қалыптастырушы бағалау:

    Деңгейлік тапсырмалар

    А деңгейі

    № 1

    Жай бөлшек түрінде жазыңдар:

    1. Жетіден екіні

    2. Бестен үшті

    3. Алтыдан бірді

    4. Сегізден бесті

    5. Оннан тоғызды

    6)Жүзден үшті

    №2
    Мына жай бөлшектерді оқып, бөлімі мен алымын жазыңдар:

    ; ; ; ; ;


    Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды


    В деңгейі


    №3

    Төртбұрыштың қандай бөлігі боялған, қандай бөлігі боялмаған? Бөлшектер қатарындағы артық санды көрсет:


    Жауабы:( ) үштен бір бөлігі боялған, ( ) үштен екі бөлігі боялмаған. Артық сандар: төрттен үш ( ), екіден үш ( ), бестен төрт ( ) ,
    №4

    Төртбұрыш қанша бөлікке бөлінген? Оның қандай бөлігі боялған? Артық бөлшек сандарды ата:


    Picture 2

    Жауабы: 10-ға бөлінген, оннан жеті бөлігі боялған; Артық бөлшектер: (үштен екі), (төрттен бір), (оннан үш), (жетіден үш).



    Қалыптастырушы бағалау: Жұптық бағалау

    С деңгейі:

    №5

    Бөлшектерді оқы: ( ) алтыдан бір, ( ) сегізден бір, ( ) төрттен бір, ( ) алтыдан үш, ( ) сегізден төрт, ( ) төрттен екі.


    №6

    Қалыптастырушы бағалау: Аяқталмаған сөйлем әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

    Математикалық диктант






    АКТ, маркерлер,

    Суреттер, түрлі-түсті қағаздар,

    Қайшы,



















































    түрлі-түсті қағаздар, маркерлер,постер















    Оқулық,

    Жұмыс

    Дәптері,

    қаламсап














    Жұмыс дәптері















    Сабақтың соңы

    5 минут

    Жаңа білімді жүйелеу. Үй тапсырмасын беру.№781-есеп

    Кері байланыспен қорытындылаймын. “Екі жұлдыз бір тілек”

    AutoShape 1 AutoShape 2




    AutoShape 3




    AutoShape 4





    Топтық бағалау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бектемирова Асем Болатовна
    16 Қараша 2020
    500
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жай бөлшектер.Жай бөлшекті оқу және жазу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жай бөлшектер.Жай бөлшекті оқу және жазу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    таржибиемен бөлісу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1C


    Мектеп: «№27 Ы Алтынсарин орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бектемирова Асем Болатовна


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:20

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру және жай бөлшекті оқу және жазу;

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    - Жай бөлшектерті оқу;

    Оқушылардың көпшілігі:

    - Жай бөлшек ұғымын меңгеру, бөлшектерді оқу және жазуды орындау;

    Кейбір оқушылар:

    Жай бөлшектерді айтылуы бойынша жазады, элементтерін ажыратады,жалғауларды жалғап бөлшекті дұрыс оқи және жаза алу;

    Бағалау критерийлері


    Дағдылар

    Жетістік критерийлері

    Білу


    Жай бөлшектің анықтамасын біледі,бөлшектерді оқу және жазуды біледі;

    Түсіну

    Жай бөлшектер ұғымын түсінеді,бөліндіні жай бөлшек түрінде жазуды түсінеді;

    Қолдану

    Жай бөлшектерді элементтерін ажыратады,жалғауларды жалғап бөлшек сызығын дұрыс қоя алады;

    Тілдік мақсаттар

    Лексика және терминология:

    Жай бөлшек, бөлшек сызығы, алымы,бөлімі

    Пайдалы сөз тіркестері:

    Екі натурал санның бөліндісі ...

    Бөлшектің алымы деп .................................. атайды.

    Бөлшектің бөлімі деп ................................. атайды.

    Құндылықтыр

    Сабақ барысында академиялық шыншылдық пен сыйласымдылыққа басты көңіл бөлініп, оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыруға, бағалауда сыни тұрғыдан қарауға бағытталады.

    Пәнаралық байланыстар

    Еңбек, сурет, технология, қазақ тілі.

    Бастапқы білім

    Ең кіші ортақ еселік.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут







    Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, «терминдер аясында» әдісі арқылы

    3 топқа бөлу, топ мүшелерін сайлау, топ ережесін еске түсіру, ұстану.

    Дайын жауаптар арқылы жұптық әдісті пайдаланып үй тапсырмасын «Өзара тексеріс» әдісі арқылы тексеру.

    «Өрмекші әдісі» арқылы қайталау. Жабық сұрақ қою.

    Түрлі- түсті

    қағаздар



    Жіп


    Сабақтың ортасы

    8 минут

























































    10 минут



























    10 минут









    5 минут

    Ой қозғау (мұғалім оқушыларға қояды)

    Бөлінді дегеніміз не?

    Бөліндінің компоненттерін атаңдар.

    Бөлшек дегенде не түсінесіз?

    Жаңа тақырыпты игеру. бо әдіс

    1 топ:Төртбұрышты екіге бөлейік

    Оны қайшымен қиып алсақ, екі тіктөртбұрыш аламыз. Яғни төртбұрыш екіге бөлінді. Оның бір бөлігі төртбұрышың жартысына тең. Осы бөлікті ½ «екіден бір» деп өрнектеуге болады.

    Shape3 Shape1 Shape2






    НShape4 атурал сандардан басқа ұзындықты, массаны, уақытты өлшеу үшін бөлшек сандар деп аталатын жаңа сандар енгізілген.

    дөңгелек тең төрт бөлікке бөлінген.

    мұндай тең бөліктер үлес деп аталады. деп

    аламыз. Төрттен бір деп оқимыз.


    Shape5 Shape8 Shape7 Shape6

    Төртбұрыш «Алтыдан бір» бөлікке бөлінген.



    2 топ:Өрнектелген бөліктер жай бөлшекті білдіреді. Үлестер тең бөліктер болғандықтан, «үлес» деген ұғымды «бөлік» деп те атайды.
    Жай бөлшекті: 
    , деп жазамыз, мұндағы а – алымы, b – бөлімі. Жай бөлшектің жазылуындағы “  ” сызық бөлшек сызығы. Бөліміндегі сан неше үлеске бөлінгенін көрсетеді. Ал алымындағы сан неше үлестің алынғанын көрсетеді.
    0 саны кез келген жай бөлшектің алымы болады, бірақ бөлімі бола алмайды. Өйткені, санды нөлге бөлуге болмайды.

    Жай бөлшекті оқығанда алдымен бөлшек сызығының астындағы сан шығыс септігінде оқылады.

    Мысалы: – оннан жеті; – бестен төрт; – жиырмадан онбір

    Екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жазуға болады.

    Екі натурал санның бөліндісін бөлшек түрінде жазғанда, бөлшектің алымына бөлінгіш жазылып, бөліміне бөлгіш жазылады.

    3 топ: 12: 4= ; 100:25 =

    Натурал санды жай бөлшек түрінде жазуға болады. Мысалы: 3 = 3:1=

    немесе 3= немесе 3 = тағыда басқа мысалдар келтіреді және түсіндіреді.

    Қалыптастырушы бағалау:

    Деңгейлік тапсырмалар

    А деңгейі

    № 1

    Жай бөлшек түрінде жазыңдар:

    1. Жетіден екіні

    2. Бестен үшті

    3. Алтыдан бірді

    4. Сегізден бесті

    5. Оннан тоғызды

    6)Жүзден үшті

    №2
    Мына жай бөлшектерді оқып, бөлімі мен алымын жазыңдар:

    ; ; ; ; ;


    Қалыптастырушы бағалау: Бағдаршам әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды


    В деңгейі


    №3

    Төртбұрыштың қандай бөлігі боялған, қандай бөлігі боялмаған? Бөлшектер қатарындағы артық санды көрсет:


    Жауабы:( ) үштен бір бөлігі боялған, ( ) үштен екі бөлігі боялмаған. Артық сандар: төрттен үш ( ), екіден үш ( ), бестен төрт ( ) ,
    №4

    Төртбұрыш қанша бөлікке бөлінген? Оның қандай бөлігі боялған? Артық бөлшек сандарды ата:


    Picture 2

    Жауабы: 10-ға бөлінген, оннан жеті бөлігі боялған; Артық бөлшектер: (үштен екі), (төрттен бір), (оннан үш), (жетіден үш).



    Қалыптастырушы бағалау: Жұптық бағалау

    С деңгейі:

    №5

    Бөлшектерді оқы: ( ) алтыдан бір, ( ) сегізден бір, ( ) төрттен бір, ( ) алтыдан үш, ( ) сегізден төрт, ( ) төрттен екі.


    №6

    Қалыптастырушы бағалау: Аяқталмаған сөйлем әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

    Математикалық диктант






    АКТ, маркерлер,

    Суреттер, түрлі-түсті қағаздар,

    Қайшы,



















































    түрлі-түсті қағаздар, маркерлер,постер















    Оқулық,

    Жұмыс

    Дәптері,

    қаламсап














    Жұмыс дәптері















    Сабақтың соңы

    5 минут

    Жаңа білімді жүйелеу. Үй тапсырмасын беру.№781-есеп

    Кері байланыспен қорытындылаймын. “Екі жұлдыз бір тілек”

    AutoShape 1 AutoShape 2




    AutoShape 3




    AutoShape 4





    Топтық бағалау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 5 сынып
    16.11.2020
    500
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бектемирова Асем Болатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации