2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жай механизмдер

Жай механизмдер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

12 С.Сейфуллин атындағы орта мектеп



Физикадан ашық сабақ

7-сынып

Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы



Өткізген: физика пәнінің мұғалімі

Л.Аймағанбетова



2018/2019 оқу жылы






Сабақтың тақырыбы: Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы

Мақсаты:

Білімділік: Оқушы физикалық шама – жұмыстың мағанасын түсіну. формуласы, өлшем бірлігі туралы түсінік алу.

Дамытушылық: Жұмыс шамасын қолдана отырып өмірмен байланыстыра білу дағдыларын; теория мен практиканы ұштастыра білуді дамыту.

Тәрбиелік: Сыйластыққа, адамгершілікке, өзін-өзі ортада ұстауға тәрбиелеу.


Сабақтың түрі : жаңа сабақ, жұппен жұмыс

Сабақтың типі: Саяхат сабақ

Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы



Сабақтың құрлымы:

І кезең Ұйымдастыру кезең (бағалау парағын ұсыну)

ІІ кезең Үй тапсырмасын тексеру ( тест алу )

ІІІ кезең Ой қозғау, жаңа сабаққа шығу (пән аралық байланыс- экономика)

ІҮ кезең Жаңа тақырып (технология бойынша жаңа сабақты меңгеру)

Ү кезең Бекіту (Эксперементті есеп шығару)

ҮІ кезең Шығармашылық жұмыс

(пән аралық байланыс- қазақ тілі)

ҮІІ кезең Бағалау

ҮІІІ кезең Қорытындылау











Сабақтың барысы:

І – кезең: Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сыныпты жаңа сабақ өтуге даярлау. Жауап парағын тарату.

ІІ – кезең: Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қою арқылы. Денелердің жүзуі туралы суреттер тақтада көрсетіледі.

1) FА = Fа дене сұйыққа толық батып, жүзіп жүреді

2) FА > Fа дене сұйықтың бетінде қалқып жүреді.

3) FА < Fа дене сұйыққа батып кетеді.

4) сұйықтықта жүзіп жүрген денеге әсер ететің ығыстырушы күш: _сұйық_ тығыздығына және _дененің көлеміне тәуелді.

5) Сұйыққа батырылған денеге оның сұйыққа батқан бөлігі көлеміндегі сұйықтың салмағына тең ығыстырушы күш әрекет әсеретеді.


ІІІ – кезең: «Ой шақыру» Экономика пәнінен еңбек екіге бөлінеді:

ақыл-ой еңбегі – дене еңбегі

Тақтада еңбектің түрлері көрсетіледі. Сұрақ: суреттерде күш және орын ауыстыру барма? Барлық суреттердің қорытындысы адам еңбек етіп жұмыс істеуде.


ІV кезең Жаңа тақырып аты

«Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы»

Тақырып мақсаты: Жұмыс туралы түсінік алу, белгіленуін, өлшем бірлігін, формуласын біліп, оны есеп шығаруда қолдана білу.

Теориялық блок.

Тірек сөздер:

Күш. Жүрілген жол. Механикалық жұмыс. Ньютон. Метр.

Технология бойынша жаңа сабақты меңгерту:

Нені білемін

(анықтама, шама, формула, өлшем бірліктер)

Нені білдім

(анықтама, шама, формула, өлшем бірліктер

Түсініксіз






Тақтада : А = F · s F = А / s s = А / F

1Дж= 1Н·м

1кДж= 1000Дж=103Дж

1мДж= 0,001Дж=10-3 Дж

1мкДж= 0,000001Дж=10-6 Дж


V кезең: Бекітуге екі жұпқа арналған эксперементтік есеп:


  1. эсперементалды есеп.

Дененің күшін динамометрмен өлшеп, берілген дене 50 сантиметр жол жүрсе қанша жұмыс атқарылады?



  1. эсперементалды есеп.

Дененің күшін динамометрмен өлшеп, берілген дене 70 сантиметр жол жүрсе қанша жұмыс атқарылады?




Есепті шығар:

І топ №1 Тереңдігі 5 метр құдықтан массасы 10 кг шелекті көтергендегі жұмысты есепте.



Есепті шығар:

І топ №2 Массасы 20 кг шана қардың бетімен 10 м жерге сырғанап барғанда істелетін жұмысты тап?



Есепті шығар:

ІІ топ №1 Тереңдігі 5 метр құдықтан массасы 10 кг шелекті көтергендегі жұмысты есепте.



Есепті шығар:

ІІ топ №2 Массасы 20 кг шана қардың бетімен 10 м жерге сырғанап барғанда істелетін жұмысты тап?






Сұраққа жауап «ия», «жоқ» деп бер:

1.Төменде келтірілгендердің қайсысында дене механикалық жұмыс істейді: 1) адам қоржын арқалап тұр;

2) бала шанамен таудан сырғанап келеді;

3) трактор жер жыртып жүр;

4) оқушы мазмұндама жазып отыр



Сұраққа жауап «ия», «жоқ» деп бер:

2.Төменде келтірілгендердің қайсысында дене механикалық жұмыс істейілінбейді: 1) жүк жіпке ілулі тұр.

2) автомобиль жолмен қоғалып келеді;

3) ғарыш кемесі инерциямен ұшып жүр;

4) жүкті жұмысшы көлбеу жазақтықта ұстап тұр;




Сұраққа жауап «ия», «жоқ» деп бер:

1.Төменде келтірілгендердің қайсысында дене механикалық жұмыс істейді: 1) трактор жер жыртып жүр;

2) бала шанамен таудан сырғанап келеді;

3) адам қоржын арқалап тұр;

4) оқушы мазмұндама жазып отыр



Сұраққа жауап «ия», «жоқ» деп бер:

2.Төменде келтірілгендердің қайсысында дене механикалық жұмыс істейілінбейді: 1) жүкті жұмысшы көлбеу жазақтықта ұстап тұр;

2) автомобиль жолмен қоғалып келеді;

3) ғарыш кемесі инерциямен ұшып жүр;

4) жүк жіпке ілулі тұр.



VІ кезең Шығармашылық жұмыс (пән аралық байланыс- қазақ тілі) Жұмыс, еңбек туралы оқушылар дайындаған мақал-мәтелдерінің физикадағы механикалық жұмыс арасындағы байланысты ашу.

VІІ кезең Бағалау парағы бойынша білімдерін бағалау

Бағалау парағы


Үй жұмысы



1-5 ұпай

Жаңа тақырып


Шығарма-

шылық жұмыс


5 ұпай


ұпай







баға

Меңгеру




1-3 ұпай

Эксперемен-

талды есеп



1-5 ұпай

Жекелей тапсырма



3 ұпай















Бағалау критерилері: 19-21 ұпай – „5“

16-18 ұпай –„4“

13-15 ұпай – „3“


































VІІ кезең Рефлексия.

Бүгінгі сабақта сізді не қызықтырды? Бүгінгі алған білімдеріңіздің сізге пайдасы бар ма? Қандай?

Сабақтың соңы



Бағалау парағы


Үй жұмысы



5 ұпай

Жаңа тақырып


Шығарма-

шылық жұмыс


5 ұпай


ұпай







баға

Меңгеру




3 ұпай

Эксперемен-

талды есеп



5 ұпай

Жекелей тапсырма



3ұпай















Бағалау критерилері: 19-21 ұпай – „5“

16-18 ұпай –„4“

13-15 ұпай – „3“











Бағалау парағы


Үй жұмысы



5 ұпай

Жаңа тақырып


Шығарма-

шылық жұмыс


5 ұпай


ұпай







баға

Меңгеру




3 ұпай

Эксперемен-

талды есеп



5 ұпай

Жекелей тапсырма



3ұпай















Бағалау критерилері: 19-21 ұпай – „5“

16-18 ұпай –„4“

13-15 ұпай – „3“



















Жаңа сабақты меңгеру

Нені білемін

(анықтама, шама, формула, өлшем бірліктер)

Нені білдім

(анықтама, шама, формула, өлшем бірліктер

Түсініксіз






























Жаңа сабақты меңгеру

Нені білемін

(анықтама, шама, формула, өлшем бірліктер)

Нені білдім

(анықтама, шама, формула, өлшем бірліктер

Түсініксіз






























25 Қаңтар 2019
443
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі