Облыстық есту және
сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арналған мектеп-интернат
кешені
Өткізген: Меңдешова
А.Е.
Тренинг
тақырыбы: «Жайдарлы өмір-жарқын
көңіл»
Тренинг
мақсаты: оқушыларың көңіл, күйін
жақсарту, оқушылардың бойында жақсы мінез-құлықты қалыптастыру.
Бір-бірімен қарым-қатынасын жақсарту.
Көрнекіліктер: жануарлар
суреті.
Жоспары:
«Сәлемдесу» жаттығуы «Гүл » психожаттығу, релаксация
«Жұмбақ жануар» жаттығуы
«Сәлемдесу»
жаттығуы.
Мақсаты: оқушылардың бір-
біріне жанашырлығын, татулығын дамыту, жеткіншектер арасындағы
позитивті көңіл-күйді орнату, балаларды қимыл-қозғалысқа
келтіру.
Нұсқау: балалар ортаға шеңберге жиналады. Кезекпен кезек бір-
бірлерінің қолдарын ұстап, жақсы бір сөз айтады.
.
«Гүл» психожаттығу,
релаксация
Мақсаты: Оқушыларды сергіту,
дамыту. .
Нұсқау: Мұғалім бұл мәтінді жәй оқиды, оқушыларға релаксация
музыкасы қосылады: Бауырсақ алаңқайда домалап келе жатыр. Жан- жағы
әдемі гүлдер. Гүлдер түрлі- түсті, өте сымбатты, құлпырып тұр. Енді
біздер отырып, гүлге айналайық. Көзімізді жұмып, өзімізді «гүл»
сезінейік. Қай гүл болғыларың келеді? Күн әлі шыққан жоқ. Гүлдерде
терең ұйқыда жатыр. Олар терең, еркін демалып жатыр. «Дзынь» -
3рет. Бірінші күн шуағы оянып, гүл – Нұртастың басынан сипады,
екіншісі гүл- Қанаттың басынан сипады, үшінші гүл- Нұрдәулеттің
басынан сипады, гүлдерді бірінен- соң, бірін оятады. Гүлдер шық
тамшыларымен шомылды. Беттерін, көздерін, иықтарын, кеуделерін
жуды. Қандай тап – таза қандай қуанышты. Бәрі бір-біріне қарап
«Қайырлы таң!», «Қайырлы таң!» , - деп
қуанды.
«Жұмбақ жануар»
жаттығуы
Мақсаты: оқушылардың қарым- қатынасын
жақсарту, көңіл – күйлерін көтеру, логикалық ойлау қабілетін
дамыту, жақсы атмосфера қалыпастыру.
Нұсқау: Оқушыларға жануарлардың әртүрлі суретін көрсетіп, сол
суретті оқушылар іс- қимылмен , сол жануарға тән іс- қимылды
көрсету.
Хаттама
Тақырыбы: «Жайдарлы өмір-жарқын көңіл»
тренингі
Мақсаты: оқушыларың көңіл, күйін
жақсарту, оқушылардың бойында жақсы мінез-құлықты қалыптастыра
отырып, танымдық процестерін дамыту. Бір-бірімен қарым-қатынасын
жақсартып, бейімделуіне қолдау көрсету.
Қолданылған
құрал-жабдықтар: Парақ, қалам, жануарлар
суреттері
Жүру
барысы: Оқушылар бір- бірінің
қолдарынан ұстап, бір-біріне
жылы сөздер айтады. «Жұмбақ
жануар» ойыны ,яғни мұнда әртүрлі жануарлардың суреті беріледі, сол
жануарға тән іс- әрекетпен көрсетеді.
Қорытынды:Тренинг барысында оқушылардың көңіл-күйлері
көтеріліп, сыныпта жағымды атмосфера қалыптасты. Барлық оқушылар
бірдей тренингке белсенді
қатысты.
Педагог-психолог:
Мендешова.А.Е