Материалдар / Жалаң және жайылма сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жалаң және жайылма сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалаң және жайылма сөйлем
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
395
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тіліУақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауыЖалаң және жайылма сөйлем

СілтемеҚазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы3-кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау; сөздік қорын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуСыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасын сұрау

ББ кестесін толтыру
Қызығушылықты оятуОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау.Қосымша шығармашылық тапсырмалар.Екі топтан екі оқушы шығып карточкалармен жұмыс жасайды.Фонетикалық ( дыбыстық ) талдау. Дауысты және дауыссыз дыбыстарға талдау.1 - карточка.Ақыл мен қайрат жол табарҚашқанға да қуғанға.Әділет, шапқат кімде бар,Сол жарасар туғанға.( Абай ).2 - карточка.Тоты құс түсті көбелек,Жаз сайларда гулемек.Бәйшешек солмақ, күйремек,Көбелек өлмек, сиремек.( Абай ).Кім көп мақал біледі?Мына мақалдардың екінші сыңарын тап.( Ауызша оқып беремін ).1. Ашу – дұшпан,....... ( ақыл дос ).2. Ақ –....... ( ақталар ).Қара –....... ( байланар ).3. Сабыр түбі –....... ( сары алтын ).4. Жігіт бір сырлы –....... ( сегіз қырлы болсын ).5. Аузында әзілі жоқтың....... ( қолында қол шоқпары бар ).
Мағынаны тануМәтінді тізбектеп оқу

Сергіту сәтіЕркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Ой толғаныс

Әзіл – аралас сұрақтар. ( Мақал – мәтелмен жауап беру. Сандарды орыс және ағылшын тілдерінде атау)1. Неше қошқардың басы қазанға сыймас? (екі - два - two)2. Неше рет өлше,... кес.? (Жеті - Seven, бір - one)3. Ер неше рет, қорқақ неше рет өледі? (Бір - One, мың - thousand)4. Жігітке неше өнер аз? (сегіз - eight)5. Нешеу ала болса ауыздағы кетеді? ( алтау - six)6. Неше сомың болғанша, неше досың болсын? ( жүз - one hundred)7. Жалқаудың ісі нешеу? (екі - two)8. Қанша саусақтан өнер тамады?
Үй тапсырмасыОқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттауКүнделіктеріне жазады
 Бағалау Бағалау парақшаларын толтыру.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!