Материалдар / Жалпы бөлім бойынша түсінік қауіпсіздік ережесі

Жалпы бөлім бойынша түсінік қауіпсіздік ережесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қырқүйек 2023
219
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Жеңіл атлетика жүгіру, секіру, лақтыру, техникасын жетілдіру

Педагогтің аты-жөні:

Жотртабаев Балторе

Күні:4-5 09 2023


Сынып: 10 «Ә» Б «В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жалпы бөлім бойынша түсінік қауіпсіздік ережесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.3.6-мектептен тыс және мектептегі қимыл-қозғалыс әрекеттерінің қажеттілігін түсіндіру және дамыту

Сабақтың мақсаты

Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін жақсартады және эстафеталық ойындар арқылы дағдыланады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Басы

15-минут























































Ортасы

25-минут














































Соңы

5-минут


Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Спорттық киімдеріне назар аудару. Жаңа сабақ тақырыбын түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Мақсатын айту. Қауіпсіздік ережесін сақтауларын ескерту.

Сергіту.“Шаттық шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру. (Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір-біріне жақсы көңіл сыйлайды).

Сипаттамасы: Мұғалім мен оқушының тақырып бойынша бірлескен іс-әрекеті. Сұрақ-жауап; эстафеталық ойындар арқылы жүгіру, секіру, лақтыру кезінде, түрлі қозғалыс әрекеттерін қалай орындау керек екендігінің маңызы туралы мәселелер нақтыланады.

Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары:

1.Бір орында: Оңға, солға, кері бұрылу.

2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып жүру. Арақашықтықты сақтау. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.

3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау. Жаттығуларды барынша біркелкі реттілікті сақтап орындау, қандай да бір бұлшық еттің, буынның қозғалысына тиімді әсер ету. Жаттығуларды негізгі бөлім бойынша арнайы бағытта орындату. Арнайы қозғалыстар үшін әр түрлі бұлшық еттерді дайындау жаттығуларын ұқыптылықпен қайталату.

Бүгінгі сабақтың мақсатын тағы қайталай отырып, мақсатқа жетуде оқушылармен құралмен эстафеталық ойын ұйымдастыру. Оқушыларды тең екі топқа бөледі. «Біріктірілген эстафета». Сынып екі командаға бөлінеді. Әр команда ойыншыларын кезеңдерге қояды. Кезеңдерде берілген тапсырмаларды орындап өтеді. Қатысушылар өз тапсырмаларын берілген қашықтықты өтіп орындайды да, эстафетаны келесі қатысушыға береді.

1. Бірінші қатысушылар кедергілерді айналып өтіп, келесіге қолын тигізу арқылы эстафетаны береді.

2. Екінші қатысушылар кедергілерден допты бір қолмен домалатып алып жүріп, кедергілерден жүріп өтеді, допты келесі ойыншыға береді.

3.Үшінші қатысушылар баскетбол добын екі аяқпен қысып кедергілерден секіріп өтеді.

4.Төртінші қатысушылар кедергілерден өтіп жылдамдықта шеңберден өтеді.

5. Бесінші қатысушылар екі қолға екі таяқшаны алып, допты сол таяқшаның көмегімен ұстап, өз белгілерін айналып, түсірмей жүгіріп келулері тиіс.

Қорытынды.

-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

-Сендер үшін не маңызды болды?

-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?

- Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық.

Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды.

-Сабақта не түсініксіз болды?

-Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?

-Не қосу қажет деп ойлайсың?

Өзіңе нені жетілдіру қажет?

Үй тапсырмалары беріледі;

Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады).

















Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен бірге қайталайды.

Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.














Дамыту жаттығуларын толық меңгерген оқушылар әрбір жаттығуды мұқият қарап, ережеге сай бұлжытпай орындайды.

Техника қауіпсіздігін сақтайды.














Оқушылар ойын кезінде қозғалыс траекториясын сақтайды. Ойын кезінде қолды жоғары ұстау керектігін біледі. Қозғалысты кеңістікті тиімді пайдаланады, топпен жұмыс жасайды. Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақтар қояды. Үздік болу үшін өзіндік ойлармен бөліседі.










Оқушылар ойын ережесін сақтайды;

-допты алып жүруді дұрыс орындайды;

-ойыншы өз добын дұрыс алып жүреді.



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдары

на байланысты кері байланыс жасайды.


























































































Қол шапалақ

Оқушы

лар тарапы

нан берілген ақпарат

қа мадақ

тау арқылы қолдау көрсету.








Ысқырық,

Секундомер,

Жаттығулар көрсету.

Пайдалана тын көрнекілік

тер.

Суреттер.




















































Доп, ысқырық, кедергілер, эстафеталық таяқша, гимнастика

лық шеңбер (обруч).













































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ