Материалдар / Жалпылама білім беру қорынан бөлінген қаржылай көмекті ұйымдастыру

Жалпылама білім беру қорынан бөлінген қаржылай көмекті ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға берілетін бір реттік қаржылай көмектің мақсаты — әлеуметтік жағдайы төмен, көп балалы, аз қамтылған немесе қиын жағдайдағы отбасылардан шыққан оқушыларға қолдау көрсету, олардың оқу процесіне толыққанды қатысуына жағдай жасау және білім алу мүмкіндіктерін теңестіру болып табылады. Бұл көмек оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын жақсартып, олардың денсаулығы мен психоэмоционалдық жағдайына оң әсерін тигізуі мүмкін.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Кудайбергенова Айгуль Жасандиновна

Жамбыл атындағы орта мектеп КММ

Әлеуметтік педагог



Жалпылама білім беру қорынан бөлінген қаржылай көмекті ұйымдастыру

(әдістемелік нұсқаулық)



Мақсаты:

Оқушыларға берілетін бір реттік қаржылай көмектің мақсаты — әлеуметтік жағдайы төмен, көп балалы, аз қамтылған немесе қиын жағдайдағы отбасылардан шыққан оқушыларға қолдау көрсету, олардың оқу процесіне толыққанды қатысуына жағдай жасау және білім алу мүмкіндіктерін теңестіру болып табылады. Бұл көмек оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын жақсартып, олардың денсаулығы мен психоэмоционалдық жағдайына оң әсерін тигізуі мүмкін.


Негізгі мақсаттары:

1. Әлеуметтік теңсіздікті азайту:

Қаржылай көмек оқушылардың әлеуметтік теңсіздіктерін азайтуға, олардың оқу мен білім алу мүмкіндіктерін теңестіруге бағытталады.

2. Қиын жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсету:

Оқушылардың білім алуына қатысты туындайтын қаржылық қиындықтарды жеңілдету, мысалы, оқу құралдары, киім-кешек, транспорт шығындары немесе басқа да оқу процесіне қажетті нәрселер үшін қаржылай көмек көрсету.

3. Оқушылардың денсаулығын сақтау:

Қаржылай көмек арқылы оқушылардың денсаулығына және әл-ауқатына қажетті жағдай жасау, әсіресе мектепте тегін тамақтандыру, медициналық көмек көрсету және т.б. бойынша қолдау.

4. Білім алуға ынталандыру:

Қаржылай көмек оқушыларды оқу мен білім алуға ынталандырады, себебі олар қаржылық мәселелерге алаңдамай, оқу процесіне толыққанды қатыса алады.

5. Әлеуметтік көмек көрсету арқылы психологиялық қолдау:

Әлеуметтік көмек оқушыларға тек қаржылық қана емес, психологиялық қолдау да көрсетеді, себебі қиын жағдайда жүрген балалар өздерін бағалы сезініп, оқу мен өмірге деген сенімін арттырады.

Оқушыларға берілетін бір реттік қаржылай көмек — олардың білім алуына қажетті ресурстарды қамтамасыз етіп, әлеуметтік әділеттілікті қамтамасыз етуге көмектесетін маңызды құрал болып табылады.

Бір реттік қаржылай көмек білім беру ұйымдарында әлеуметтік жағдайы төмен немесе басқа да қиын жағдайдағы оқушыларға қолдау көрсету мақсатында беріледі. Мұндай көмек, әдетте, Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі немесе жергілікті білім басқармаларының нормативтік құжаттарына негізделген.

Бір реттік қаржылай көмек беру туралы ережелер мен тәртіп, негізінен, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құқықтық актілеріне, сондай-ақ білім беру ұйымдарында әлеуметтік көмек көрсету туралы ішкі ережелер мен бұйрықтарға сүйенеді.

Ең жиі қолданылатын нормативтік құжаттардың бірі — Қазақстан Республикасы Үкіметінің 25 қаңтар 2008 жылғы № 64 қаулысы, ол бойынша мектептерде әлеуметтік көмек көрсету тәртібі мен шаралары анықталған. Бұл бұйрықта оқушыларға әлеуметтік көмек көрсету, соның ішінде бір реттік қаржылай көмек, мектеп асханасында тегін тамақ беру және басқа да әлеуметтік қолдау шаралары реттелген.


Бір реттік қаржылай көмекке қандай санаттығы оқушылар құқылы

Бір реттік қаржылай көмек негізінен әлеуметтік жағдайы төмен, аз қамтылған немесе қиын жағдайдағы отбасылардан шыққан оқушыларға беріледі. Бұл көмек әлеуметтік тұрғыдан қорғалмаған немесе қиын жағдайларда болған оқушылардың оқу процесіне қатысуын қамтамасыз ету үшін маңызды. Қаржылай көмекке құқығы бар оқушылардың санаттары, әдетте, білім беру ұйымының ережелеріне және жергілікті әкімдіктердің немесе білім басқармаларының шешімдеріне сәйкес анықталады.


Бір реттік қаржылай көмек алуға құқылы оқушылардың негізгі санаттары:

1. Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылардан шыққан оқушылар:

- Бұл санатқа көп балалы отбасылардағы балалар, аз қамтылған немесе табысы төмен отбасылардан шыққан оқушылар жатады.

2. Мүмкіндігі шектеулі оқушылар:

- Арнайы білім алу қажеттілігі бар немесе денсаулығына байланысты қиын жағдайдағы оқушылар.

3. Жетім балалар және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар:

- Бұл санатта ата-анасы жоқ немесе отбасында қамқоршының болмауы себебінен әлеуметтік қиын жағдайға тап болған оқушылар.

4. Көп балалы отбасылардан шыққан оқушылар:

- Көп балалы отбасылардан шыққан, көбінесе қаражатқа қиыншылық көретін балалар.

5. Әлеуметтік жағдайы қиын отбасылардан шыққан оқушылар:

- Жақын туыстарының немесе ата-аналарының жұмыссыздығынан, аз табыс табуынан немесе басқа да қиындықтардан зардап шегетін отбасылардан шыққан балалар.

6. Қиын өмірлік жағдайларға тап болған оқушылар:

- Отбасындағы басқа да қиын жағдайларға (мысалы, төтенше жағдайлар, отбасы мүшелерінің ауруы, басқа да дағдарыстық жағдайлар) байланысты көмекке мұқтаж балалар.

Бұл көмек түрі, әдетте, мемлекеттік білім беру бағдарламалары, жергілікті әкімдіктер немесе мектептер тарапынан белгіленген критерийлерге сәйкес беріледі. Әлеуметтік көмек алу үшін оқушылардың отбасының жағдайы әлеуметтік қызметкерлердің немесе әлеуметтік педагогтардың тексеруінен өтеді.

Әр өңірде бұл көмек беру ережелері мен шарттары әртүрлі болуы мүмкін, сондықтан нақты ақпарат алу үшін жергілікті білім беру басқармалары немесе мектеп әкімшілігімен байланысу керек.

Сонымен қатар, бір реттік қаржылай көмек көрсету туралы шешім қабылдау және оны жүзеге асыру үшін білім беру ұйымында ішкі бұйрықтар немесе нұсқаулықтар шығарылады. Мысалы, оқушыларға көмек көрсету үшін әлеуметтік педагог немесе мектеп әкімшілігі арнайы бұйрық шығарып, көмектің көлемін және оны алу шарттарын анықтайды.

(үлгі)

Мектептің толық атауы


Бұйрық №

27.06. 2024 жыл


«Жалпылама оқу қорынан

бөлінген қаржыға оқушыларға

материалдық көмек көрсету туралы»



Қазақстан Республикасы Үкіметінің 25 қаңтар 2008 жылғы № 64 қаулысын және басшылыққа ала отырып

БҰЙЫРАМЫН:


  1. 2024-2025 оқу жылында жалпылама оқу қорынан төмендегі атаулы әлеуметтік көмек алатын және атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушыларына және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге 1 қосымшаға сәйкес 2024 жылдың 1 қыркүйегіне дейін қаржылай көмек көрсетілсін.

  2. Жалпылама білім беру қорынан қаржылай көмек мектептің аудандық білім бөліміне жасалған сұраныс арқылы көрсетілсін.

  3. 2024 жылдың 1 ші тамызына дейін аудандық білім бөліміне берген сұранысқа сәйкес білім алушылардың құжаттары талапқа сай білім бөліміне өткізу тікелей мектеп әлеуметтік педагогы _______________-ға міндеттелінсін.

  4. Осы бұйрықтың орындалуын қадағалауды өзіме қалдырамын.

Мектеп директоры: _______________________

Қаржылай көмекке талап етілетін құжаттар

Қаржылай көмек көрсету үшін жиналатын құжаттар мектепте немесе басқа білім беру мекемесінде әлеуметтік көмек көрсету процесін заңды әрі жүйелі түрде ұйымдастыру үшін қажет. Қаржылай көмекке құжаттарды жинау барысында оқушылардың әлеуметтік жағдайын дәл бағалау үшін қажетті ақпараттар мен мәліметтер қажет болады.

Қаржылай көмек көрсету үшін жиналатын құжаттар тізімі:

1. Өтініш (Заявление)

- Оқушының ата-анасы немесе заңды өкілдері мектепке қаржылай көмек көрсету туралы өтініш жазады. Өтініште көмекке қажеттілік және оқушының әлеуметтік жағдайы туралы ақпарат берілуі керек.


(үлгі)

Мектеп директорына

_______________________________________

(Өтініш берушінің Т.А.Ж.) толық

ИИН_________________________________

_______________________________________

(Үйінің мекен-жайы)


_______________________________________

(мобильді телефоны)



Өтініш

Сізден_____________________________________________ байланысты,

(себептер мен осы Қағидалардың 1-тармағында көрсетілген тұлғалар санатына жататыны көрсетіледі) статусы



_______сыныптың білім алушысы,___________________________________

(Т.А.Ж) __________________________________ материалдық/қаржылық көмек беруді сұраймын.

Жалған ақпарат пен дәйексіз жасанды құжаттар бергенім үшін жауапкершілік туралы маған ескертілді.

Киім, аяқ киім, мектепке керек-жарақтарын сатып алғанда оларды сатып алған күннен бастап 15 жұмыс күні ішінде қаражаттың нысаналы жұмсалғанын растайтын құжаттарды ұсынуға келісемін.


«____» ____ 2024жыл__________________________________қолы_______





2.Әлеуметтік жағдай туралы анықтама (Справка о социальном положении)

- Отбасының әлеуметтік жағдайы туралы, оның ішінде отбасы мүшелерінің саны, табысы және басқа да әлеуметтік көрсеткіштер туралы анықтама. Әдетте, бұл анықтама жергілікті әлеуметтік қорғау органдарынан немесе жұмыспен қамту бөлімінен алынады.

3. Отбасының табысы туралы құжаттар

- Ата-ананың немесе қамқоршының жұмыс орнынан табысы туралы анықтама. Бұл құжатта айлық жалақы, басқа да кіріс көздері туралы мәлімет болуы керек.

4. Отбасының мүлік жағдайы туралы құжаттар

- Егер отбасыда мүлік (жер, үй, көлік және т.б.) болса, оның құны мен жағдайы туралы құжаттар. Мүлік жағдайы отбасының қаржылық жағдайын бағалауға көмек береді.

5. Медициналық карта немесе денсаулық жағдайы туралы анықтама

- Егер оқушының денсаулығы нашар болса, әлеуметтік көмек алу үшін медициналық құжаттар қажет болуы мүмкін. Бұл құжатта оқушының ауруы немесе денсаулық жағдайы көрсетіледі.

6. Туу туралы куәлік (мектепке жаңа қабылданған оқушылар үшін)

- Егер оқушы жаңа қабылданған болса, туу туралы куәліктің көшірмесі талап етілуі мүмкін.

7. Соттың шешімі (егер бар болса)

- Егер оқушының отбасы туралы мәселе сотта қаралып, құқықтық жағдайы анықталған болса, осы туралы соттың шешімі немесе анықтамасы да қажет болуы мүмкін.

8. Ата-ананың немесе қамқоршының жеке куәлігі

- Қаржылай көмек көрсетілетін оқушының ата-анасы немесе заңды өкілі өз жеке куәлігін көрсетуі тиіс.

9. Қаржылай көмек көрсету туралы мектептің ішкі актісі немесе бұйрығы

- Мектептің көмек көрсету бойынша шешім қабылдағанын растайтын құжат. Бұл мектептің қаржылай көмек көрсету туралы арнайы бұйрығы немесе актісі болуы мүмкін.

Қаржылай көмек көрсету үшін қажет құжаттар оқушылардың отбасының әлеуметтік жағдайын толық бағалау мақсатында жинақталады. Оқушыларға көмек көрсету кезінде әрбір отбасының нақты жағдайына қарай қосымша құжаттар сұралуы мүмкін. Құжаттар толық әрі дұрыс болған жағдайда көмек беру процесі ашық әрі әділ түрде жүргізіледі.




Жалпыға білім беру қорынан қаржылай көмекке комиссия құру


Жалпыға білім беру қорынан қаржылай көмек көрсету үшін комиссия құру — бұл мектептегі әлеуметтік көмек жүйесінің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін маңызды қадам. Мұндай комиссияның негізгі мақсаты — оқушыларға қаржылай көмек көрсету үшін қажетті шешімдерді қабылдау, әрбір оқушының әлеуметтік жағдайын әділ бағалау және көмек көрсету процесін дұрыс ұйымдастыру.

Қаржылай көмек көрсету үшін комиссия құру туралы бұйрық немесе шешім негізінде құрылған комиссияның мақсаты мен міндеттері:

1. Комиссияның мақсаты:

Жалпыға білім беру қорынан қаржылай көмек көрсету үшін оқушыларды іріктеу және олардың әлеуметтік жағдайын бағалау, көмек көрсету үшін қажетті шараларды қабылдау, көмекті әділ және ашық түрде бөлу.

2. Комиссияның міндеттері:

- Әлеуметтік жағдайы төмен оқушыларды анықтау: Әлеуметтік көмек көрсету үшін оқушылардың отбасының материалдық жағдайы туралы мәліметтер жинау және талдау.

- Қаржылай көмектің көлемін анықтау: Әр оқушыға берілетін көмектің көлемін әлеуметтік жағдайына қарай дұрыс анықтау.

- Әлеуметтік көмекке мұқтаж оқушылардың тізімін жасау: Әлеуметтік көмекке қажетті оқушылардың тізімін даярлау.

- Әділ және ашық шешім қабылдау: Әлеуметтік көмек көрсету бойынша әділ шешімдер қабылдап, қаржылай көмек бөлудің ашық болуын қамтамасыз ету.

- Қаржылай көмек көрсету құжаттарын рәсімдеу: Көмек көрсетілетін оқушыларға қаржылай көмек көрсету туралы қажетті құжаттарды дайындау және рәсімдеу.

- Қаржылай көмекке қажетті қаржының толықтығын бақылау: Жалпыға білім беру қорынан бөлінген қаржының дұрыс және мақсатты жұмсалуын қадағалау.

3. Комиссияның құрамына мыналар кіреді:

- Әлеуметтік педагог — комиссияның төрағасы, көмекке мұқтаж оқушыларды анықтауда негізгі рөл атқарады.

- Мектеп директоры немесе директордың орынбасары — комиссияның жұмысына басшылық жасап, көмек көрсету процесінің дұрыс ұйымдастырылуын қамтамасыз етеді.

- Мектеп медбикесі — оқушылардың денсаулығы бойынша ақпарат береді, әсіресе медициналық көмекке мұқтаж оқушылар туралы мәліметтер ұсынады.

- Оқушының сынып жетекшісі — әр оқушының оқу үлгерімі мен тәртібі туралы ақпарат береді, әлеуметтік жағдайы мен қажеттіліктерін талқылайды.

- Мектеп бухгалтері — қаржылай көмектің дұрыс бөлінуін бақылап, қаржының мақсатты жұмсалуына жауап береді.

- Ата-аналар комитетінің өкілі — ата-аналардың пікірін ескеру үшін.

4. Комиссияның жұмысын ұйымдастыру:

- Комиссия әр тоқсанда немесе оқу жылының басында отырыс өткізіп, әлеуметтік көмекке мұқтаж оқушылардың тізімін құрады.

- Оқушылардың әлеуметтік жағдайы туралы ақпараттарды жинап, әр отбасымен жеке әңгімелесіп, көмек көрсетуге қажеттілік туралы шешім қабылдайды.

- Әлеуметтік көмек көрсетудің түрлері мен көлемі туралы қорытынды жасалады.

- Қаржылай көмек көрсету туралы құжаттар ресімделіп, көмек берілетін оқушылардың тізімі жасалады.

- Қаржылай көмек көрсету кезіндегі барлық шығындар есепке алынып, мектеп бухгалтериясы арқылы есеп жүргізіледі.

Комиссияның жұмысын дұрыс ұйымдастыру мектептің әлеуметтік көмекті нақты және әділ көрсетуін қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, комиссия оқушыларға көмек көрсету кезінде қаржылық ресурстарды тиімді жұмсауды бақылап, оқушылар мен олардың отбасыларына нақты көмек көрсетеді.

(үлгі)

Мектептің толық атауы

Бұйрық № 198

16.05.2024 ж

«Жалпы білім беру қорынан берілетін

Қаржылай көмекке комиссия құру туралы»

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы №64

Қаулысын негізге ала отырып


БҰЙЫРАМЫН:


Мемлекеттік білім беру ұйымдарының мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасыларды анықтау мақсатында әкімшілік және «Қамқоршылық кеңес» құрамынан комиссия құрылсын:

Комиссия төрағасы: - мектеп директоры

Комисия мүшелері. –Кәсіподақ торайымы

Қамқоршылық кеңесінің мүшесі

Әлеуметтік педогог

ДТІЖО

Қамқоршылық кеңес мүшесі

Ә) Кеңес құрамының мүшелерінің атқаратын қызметтері белгіленсін.

Б) Атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасы балалары іріктелсін, санаттарға топталсын, зерделенсін.

В) Комиссия мүшелерінің отырысында мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты тиімді жұмсау және оларды есепке алу қағидалары бекітілсін.

Мектеп директоры: _________________________


Қаржылық немесе материалдық көмек көрсету жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

Қаржылық немесе материалдық көмек көрсету жөніндегі комиссия отырысының хаттамасының мақсаты — бұл комиссияның қаржылай немесе материалдық көмек көрсету мәселелері бойынша қабылдаған шешімдері мен ұсыныстарын ресми түрде тіркеу, оны болашақта бақылау және есепке алу мақсатында құжат түрінде рәсімдеу.


Негізгі мақсаттары:


1. Қаржылық немесе материалдық көмек көрсету шешімдерін тіркеу:

Хаттама комиссияның қаржылай немесе материалдық көмек көрсету мәселесі бойынша қабылдаған барлық шешімдері мен ұсыныстарын ресми құжатта тіркейді. Бұл шешімдер көмектің көлемін, кімдерге көмек көрсетілетінін және көмек көрсету шарттарын қамтиды.


2. Құжаттама мен есеп беру:

Хаттама комиссияның жұмысын ресми түрде тіркеп, көмек көрсету процесін бақылауға мүмкіндік береді. Бұл мектепке немесе ұйымға қаржылай көмек көрсету туралы есеп беру үшін қажетті құжат болып табылады.


3. Әділдік пен ашықтықты қамтамасыз ету:

Қаржылай және материалдық көмек көрсету кезінде әділдікті сақтауға, әр оқушының немесе отбасының әлеуметтік жағдайын толық және дұрыс бағалауға мүмкіндік береді. Хаттама комиссия шешімдерінің ашықтығын қамтамасыз етеді, өйткені ол әртүрлі мүшелердің қатысуымен ресімделеді.


4. Құқықтық негізділік:

Хаттама ресми құжат болып табылады және мектептің немесе ұйымның қаржылық көмек көрсету жөніндегі қызметін құқықтық тұрғыдан реттеуге көмектеседі. Бұл құжат көмектің нақты көлемін және оның берілу тәртібін бекітеді, сондықтан ол болашақта мүмкін болатын дауларды шешуде немесе тексерулерде маңызды рөл атқарады.


5. Мақсатты пайдалануды бақылау:

Қаржылай немесе материалдық көмек мақсатты түрде пайдаланылуы керек. Хаттама, комиссияның шешімін негізге ала отырып, көмек көрсетілген оқушылар мен олардың отбасы жағдайларын бақылауға мүмкіндік береді.

Қаржылық немесе материалдық көмек көрсету жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы — бұл комиссияның қабылдаған шешімдерін ресми түрде бекітетін құжат, ол көмек көрсету процестерінің заңдылығын, әділдігін және ашықтығын қамтамасыз етеді.

Қаржылай көмек комиссиясының хаттамасы — бұл комиссияның қаржылай көмек көрсету мәселесі бойынша өткізілген отырысының ресми құжаты. Хаттама комиссияның шешімдерін, оқушыларға қаржылай көмек көрсету туралы қабылданған шешімдер мен оның шарттарын бекітеді.

Қаржылай көмек комиссиясының хаттамасы мынадай бөлімдерден тұрады:


Қаржылай көмек комиссиясының хаттамасы

1. Хаттаманың нөмірі және күні:

Хаттаманың нөмірі мен өткізілген күні көрсетіледі.

2. Комиссия мүшелері:

Комиссия құрамында қатысқан барлық мүшелердің аты-жөні, лауазымы және олардың қолы. Бұл бөлімде комиссияның құрамын толық көрсету қажет.

3. Отырысқа қатыспағандар:

Егер комиссия мүшелерінің кейбіреуі отырысқа қатыспаса, олардың аты-жөні және қатыспау себебі көрсетіледі.

4. Қаралған мәселелер:

- Қаржылай көмек көрсету үшін қай оқушылардың өтініш бергені туралы ақпарат.

- Оқушылардың әлеуметтік жағдайы туралы мәліметтер, көмекке мұқтаждығы негізінде қорытындылар мен ұсыныстар.

- Қаржылай көмектің көлемі мен тағайындалу шарттары.

5. Оқушылардың тізімі және көмек көлемі:

Қаржылай көмек алуға ұсынылған оқушылардың аты-жөндері, олардың отбасының әлеуметтік жағдайы, көмектің көлемі, мақсатты пайдалану шарттары.

6. Комиссияның шешімі:

Комиссия мүшелері қабылдаған шешімдер мен ұсыныстар:

- Қаржылай көмек көрсетілуі тиіс оқушылар мен олардың көмектің көлемі туралы шешім.

- Қаржылай көмек қалай және қашан берілуі керектігі туралы ақпарат.

7. Қосымша мәліметтер:

Егер қосымша ақпарат немесе құжаттар қажет болса, олар осы бөлімде көрсетіледі.

8. Хаттаманы бекіту:

Хаттаманың соңында комиссияның барлық мүшелері қол қойып, оны бекітеді.





(үлгі)

ХАТТАМА

03

2025 жылғы 17 наурыз


Қаржылай көмек көрсету комиссиясының отырысы


Қатысушылар:

1. Әлеуметтік педагог — Айгүл Төлеуова (комиссия төрағасы)

2. Мектеп директоры — Жанат Нұрбаев

3. Мектеп бухгалтері — Майра Қайырбекова

4. Сынып жетекшісі — Алия Мұқашева

5. Ата-аналар комитетінің өкілі — Ғазиза Сәрсенова


Қатыспағандар:

- Мектеп медбикесі — Айгүл Жұматова (құрылысқа байланысты жұмыстан кетті)

Қаралған мәселелер:

1. Айжан Қайратқызы (8 сынып) — көп балалы отбасынан шыққан, ата-анасы жұмыссыз. Оқу құралдарын сатып алу үшін 10 000 теңге қаржылай көмек көрсету ұсынылды.

2. Нұрлан Әбдірахманов (5 сынып) — денсаулығына байланысты қиындықтар туындаған. Медициналық көмекке 5 000 теңге бөлінуі керек.


Комиссияның шешімі:

- Айжан Қайратқызына 10 000 теңге көлемінде қаржылай көмек көрсету бекітілді.

- Нұрлан Әбдірахмановқа 5 000 теңге көлемінде қаржылай көмек бөлінді.

- Көмек айдың соңына дейін ата-аналарына беріледі.

Қосымша:

Қаржылай көмек көрсету үшін барлық қажетті құжаттар мен анықтамалар ұсынылған.


Комиссия мүшелерінің қолы:


1. _____ (Айгүл Төлеуова)

2. _____ (Жанат Нұрбаев)

3. _____ (Майра Қайырбекова)

4. _____ (Алия Мұқашева)

5. _____ (Ғазиза Сәрсенова)


Хаттама комиссияның жұмысын және шешімін ресми түрде бекітетін құжат болып табылады. Оқушыларға қаржылай көмек көрсету мәселесі бойынша комиссияның әділ әрі ашық шешім қабылдауын қамтамасыз етеді.



Бір реттік қаржылай көмекті ұйымдастырудағы әлеуметтік педагогтың рөлі

Бір реттік қаржылай көмекті ұйымдастырудағы әлеуметтік педагогтың рөлі маңызды әрі жауапты, өйткені әлеуметтік педагог көмекке мұқтаж оқушылар мен олардың отбасыларын анықтап, қажетті көмек көрсету бойынша нақты шараларды ұйымдастыруға және іске асыруға қатысады. Оның негізгі міндеттері мен рөлі келесідей.

1. Әлеуметтік жағдайды бағалау

Әлеуметтік педагог бір реттік қаржылай көмек көрсету үшін оқушылардың әлеуметтік жағдайын бағалап, көмекке мұқтаж отбасылар мен оқушыларды анықтайды. Бұл үшін:

- Оқушының отбасының материалдық жағдайы, әлеуметтік жағдайы туралы мәліметтер жинайды.

- Әлеуметтік зерттеулер жүргізеді, қажет болса ата-аналармен сұхбаттасады.

- Әлеуметтік қызметтер мен ұйымдардан қосымша ақпарат алады.

2. Қаржылай көмек көрсету үшін құжаттарды рәсімдеу

Әлеуметтік педагог көмек көрсету үшін қажетті құжаттарды жинауға және рәсімдеуге жауапты болады. Бұл құжаттар:

- Көмекке мұқтаж отбасылар туралы өтініштер.

- Қаржылық жағдайды растайтын құжаттар (мысалы, табыс туралы анықтамалар, жұмыссыздық туралы құжаттар және т.б.).

- Қажет болған жағдайда басқа да анықтамалар мен құжаттар.

3. Комиссияға ақпарат беру

Әлеуметтік педагог комиссияға ұсыныс жасайды, онда ол әрбір өтініш бойынша ақпаратты жинақтап, оқушының әлеуметтік жағдайын баяндап, көмек көрсету туралы ұсыныстар енгізеді.

4. Көмекті тағайындау процесін бақылау

Әлеуметтік педагог қаржылай көмектің тағайындалуын және берілуін бақылайды. Ол комиссия шешімін негізге ала отырып, оқушыларға көмек көрсету туралы ұйымдастыру жұмыстарын жүргізеді:

- Көмектің берілуін ұйымдастыру.

- Көмек көрсету мерзімін бақылау.

- Көмек алған оқушыларға көмек материалдарының дұрыс пайдаланылуын қамтамасыз ету.

5. Көмек алушылармен жұмыс

Әлеуметтік педагог көмек алған оқушылармен тығыз байланыста болып, олардың көмекке деген қажеттілігін әрі қарай бақылап отырады. Оқушылар мен олардың ата-аналарына қаржылай көмекті дұрыс пайдалану бойынша кеңес береді.

6. Құжаттаманы рәсімдеу және есеп беру

Әлеуметтік педагог көмек көрсетілген оқушылар туралы есептерді жүргізіп, қажетті құжаттаманы рәсімдейді. Ол көмек көрсету нәтижелері бойынша есеп беру үшін құжаттарды дайындайды, сондай-ақ мекемелерге немесе жоғарғы органдарға қажетті есепті тапсырады.

7. Әлеуметтік көмек туралы ақпаратты тарату

Әлеуметтік педагог оқушылар мен олардың ата-аналарын бір реттік қаржылай көмек туралы ақпаратпен қамтамасыз етеді. Ол қажеттіліктер бойынша ақпаратты тарату және әлеуметтік көмек көрсету мүмкіндіктері туралы оқушыларды хабардар етеді.

Әлеуметтік педагог бір реттік қаржылай көмек көрсету процесінде маңызды рөл атқарады. Ол көмекке мұқтаж оқушылар мен отбасыларды анықтап, қажетті құжаттарды жинап, комиссияға ұсыныстар береді және көмек көрсету процесінің әділ әрі ашық түрде жүзеге асуына жауапты болады.


Қаржылай көмекке өтініш берушінің тұрмыс жағдайын зерттеп, акт толтыру

Қаржылай көмекке өтініш берушінің тұрмыс жағдайын зерттеу және акт толтыру процесі — әлеуметтік көмек көрсетудің маңызды кезеңі болып табылады. Бұл процесс әлеуметтік педагогтың немесе арнайы комиссия мүшелерінің өтініш берушінің тұрмыстық жағдайын анықтап, көмек көрсету қажеттілігін бағалауға мүмкіндік береді.

Қаржылай көмекке өтініш берушінің тұрмыс жағдайын зерттеу актісін толтыру:

1. Өтініш берушінің мәліметтерін жинау:

- Аты-жөні: Өтініш берушінің толық аты-жөні.

- Мекен-жайы: Отбасының тұрғылықты мекенжайы.

-Отбасының құрамы: Отбасындағы мүшелердің саны, олардың жас мөлшерлері (балалар, ата-аналар, басқа да туыстар).

- Өтініш берушінің әлеуметтік мәртебесі: Мысалы, жұмыссыз ба, зейнеткер ме, көпбалалы отбасы ма, басқа да әлеуметтік жағдайлар.

2. Отбасының қаржылық жағдайын бағалау:

- Тұрақты кіріс көзі: Өтініш берушінің немесе отбасының мүшелерінің тұрақты табыстары (жалақы, зейнетақы, жәрдемақы, әлеуметтік көмек және т.б.).

- Қосымша табыс көздері: Егер бар болса, қосымша табыс көздері (жеке кәсіп, маусымдық жұмыстар және т.б.).

- Қаржылық қиындықтар: Өтініш берушінің немесе отбасының қаржылық қиындықтары мен міндеттемелері (несиелер, қарыздар, коммуналдық төлемдер).

3. Отбасының әлеуметтік жағдайы:

- Тұрмыстық жағдай: Отбасының тұрмыс жағдайы — тұрғын үйдің жағдайы (жақсы немесе нашар), үйде қажетті тұрмыстық техника мен жиһаздардың болуы.

- Денсаулық жағдайы: Отбасындағы мүшелердің денсаулық жағдайы (ауруы бар ма, мүгедектер немесе ерекше күтімді қажет ететін адамдар).

- Білім алу жағдайы: Балалардың білім алу жағдайы, мектепке немесе балабақшаға қатысуы, оқу құралдары мен киімдерге қажеттілік.

4. Өтініш берушінің мінез-құлқы мен тұрмыстық жағдайды түзетуге бағытталған әрекеттері:

- Өтініш беруші мен оның отбасы мүшелері тұрмыс жағдайын жақсарту үшін қандай әрекеттер жасап жатыр? Мысалы, әлеуметтік көмекке жүгіну, тұрақты жұмыс табу, оқуға қатысты мәселелерді шешу.

5. Қорытынды бөлім:

Бұл бөлімде әлеуметтік педагог немесе комиссия мүшелері өтініш берушінің тұрмыс жағдайын негізге ала отырып, көмек көрсету қажеттілігін анықтайды. Егер көмек көрсету қажет болса, оның көлемі мен түрі туралы ұсыныс беріледі.

6. Актіні рәсімдеу және бекіту:

- Акттің құрамы: Акт құрастырылып, барлық қажетті мәліметтер мен қорытынды енгізіледі.

- Комиссия немесе әлеуметтік педагогтың қолы: Актқа жауапты тұлғалар қол қояды.

- Қосымша құжаттар: Тұрмыс жағдайын растайтын қосымша құжаттар болуы мүмкін (табыс туралы анықтама, отбасының тұрмыс жағдайын растайтын суреттер, медициналық анықтамалар және т.б.).

7. Акттің нәтижесі мен қорытындысы:

- Акт негізінде өтініш берушіге қаржылай көмек көрсету туралы шешім қабылданады.

- Көмек түрі мен көлемі анықталады.

- Әлеуметтік педагог немесе комиссия мүшелері көмек көрсету үшін тиісті шараларды атқарады.

Қаржылай көмекке өтініш берушінің тұрмыс жағдайын зерттеп, акт толтыру — бұл әлеуметтік қолдауды көрсету процесінің маңызды бөлігі. Бұл акт өтініш берушінің қажеттілігін дұрыс бағалауға және көмек көрсету шараларын тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік береді.

(үлгі)

Мектептің толық атауы

Қаржылық және материалдық көмек алуға өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы

20____ жылғы “____” __________

_________________________________________________________________ (елді мекен)

1. Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

______________________________________________________________

2. Тұрғылықты мекенжайы

______________________________________________________________

3. Жұмыс орны, лауазымы

______________________________________________________________

4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есепке алынады) _______ адам, оның ішінде:

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Білімі

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны, тәуелсіз қызметкерлер, жұмыссыз)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелуі туралы деректер

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы туралы мәліметтер























































Еңбекке қабілетті барлық адам_____________
Жұмыссыз ретінде тіркелгендері ______ адам.
Жұмыспен қамтылмаудың басқа да себептері (іздеуде, бас бостандығынан айыру орындарында)______ адам.
Кәмелетке толмаған балалардың саны _______ адам, оның ішінде:
толық мемлекеттік қамтамасыз етудегі білім алушылар _______ адам, жасы ___________________;
жоғары және орта арнаулы оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ________ адам, оқу құны жылына бір оқушыға_____________теңге.
5. Тұрмыс жағдайлары (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын
үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын кооператив, жеке тұрғын үй немесе өзге)
(қажеттісінің астын сызу)
____________________________________________________
____________________________________________________
Ас бөлмесін, қойманы және дәлізді есептемегенде бөлмелер саны _______
Тұрғын үйді ұстауға бір айдағы шығыстар _____________________________
6. Отбасы табысы




Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Табыс түрі

Өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсандағы сома

Жеке қосалқы шаруашылық (үй жанындағы учаске, мал және құс), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер)
















7. Мыналардың бар-жоғы:

автокөлік (маркасы, шығарылған жылы, құқық белгілейтін құжат, оны пайдаланудан түскен мәлімделген кірістер)

__________________________________________________________________________________

қазіргі уақытта тұрып жатқан тұрғын үйден басқа тұрғын үй (оны пайдаланудан түскен мәлімделген кірістер)

___________________________________________________________________________________

8. Отбасының өзге табыстары (нысаны, сомасы, көзі):

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Көрініп тұрған мұқтаждық белгілері____________________________________________________________________________

10. Әл-ауқатының көрнекі белгілері_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Тұрмысының санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы

___________________________________________________________________________________

12. Басқа байқалғаны:

___________________________________________________________________________________

      Алқалы басқару органының өкілдері:

1. - мектеп директоры

2. -комиссия төрайымы, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

3. -директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

4. -кәсіподақ ұйымының төрайымы

5. -әлеуметтік педагог

6. -қамқоршылық кеңес төрайымы

7. - ата-ана комитетінің төрайымы

Білім беру ұйымының бірінші басшысының бұйрығымен бекітілген жауапты тұлға:

Әлеуметтік педагог: __________________________

Жасалған актімен таныстым:

Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы

      _________________________________________________________

      Тексеру жүргізуден бас тартамын:

      _________________________________________________________

      (Өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)





Бір реттік қаржылай көмек берілгеннен кейін алған заттың түбіртегінің талап етілуі

Бір реттік қаржылай көмек берілгеннен кейін алынған заттың түбіртегінің талап етілуі — бұл қаржылай көмек мақсатты түрде пайдаланылғанын және оның тағайындалған мақсатқа сай жұмсалғанын бақылау үшін маңызды шара. Түбіртектердің талап етілуі көмек алған адамның көмекті дұрыс және белгіленген мақсатқа пайдалануын қамтамасыз етуге бағытталған.


Түбіртектердің талап етілуінің маңызы:

1. Қаржының мақсатты жұмсалуын бақылау:

Қаржылай көмек берілген кезде оның нақты бір мақсатқа, мысалы, білім алу, денсаулық сақтау немесе тұрмыс жағдайын жақсарту үшін пайдаланылуы керек. Түбіртектер көмек алған адамның осы мақсаттарды орындағанын дәлелдейді. Мысалы, киім, оқу құралдары немесе дәрі-дәрмек сатып алу үшін көмек берілсе, алынған заттар туралы түбіртектер тексеріледі.


2. Есептілік және ашықтық:

Түбіртектер көмек беру процесінің ашықтығын және есептілігін қамтамасыз етеді. Қаржылай көмек алған адамның сол қаражатты қалай жұмсағанын көрсету үшін түбіртектерді жинау қажет. Бұл жағдайда көмектің нақты және тиімді пайдаланылғаны расталады.

3. Құжаттамалық растама:

Әлеуметтік қызметтер мен комиссиялар көмек көрсетілгенін және қаржылай көмек дұрыс жұмсалғанын дәлелдеу үшін түбіртектерді талап етуі мүмкін. Бұл құжаттар бойынша кейінгі есеп беру немесе тексерулер үшін қажет болуы мүмкін.

4. Қорытынды есеп беру үшін қажетті құжат:

Әлеуметтік педагог немесе басқа жауапты тұлғалар қаржылай көмек туралы есеп беру кезінде түбіртектерді пайдалануы керек. Бұл құжаттар көмек көрсету шараларының дұрыс жүзеге асқанын көрсетеді.

Түбіртектерді талап ету процедурасы:

1. Түбіртекті сақтау:

Көмек алған адам сатып алынған заттардың түбіртегін сақтап, оны әлеуметтік педагогқа немесе комиссия мүшесіне көрсету үшін ұсынуы керек.

2. Талап ету уақыты мен шарттары:

Әлеуметтік педагог немесе көмек көрсететін орган түбіртектерді белгіленген уақыт ішінде талап етеді. Мысалы, көмек берілгеннен кейін бір ай ішінде сатып алынған заттар үшін түбіртек ұсынылуы керек.

3. Қажет болған жағдайда тексеру:

Түбіртектер тексеріліп, сатып алынған заттар көмек мақсаттарына сәйкес келгені анықталады. Мысалы, егер қаржылай көмек мектепке қажетті құрал-жабдықтарды сатып алу үшін берілген болса, түбіртектерді тексеру кезінде оқу құралдары, киімдер және басқа да қажетті заттар сатып алынғаны тексеріледі.

4. Түбіртекті қайтару:

Егер түбіртек ұсынылған болса, онда әлеуметтік педагог немесе комиссия мүшесі түбіртекті қайтарып, тексеру процесін аяқтайды. Сонымен қатар, түбіртектердің дұрыс сақталуын қамтамасыз ету үшін оларды жүйелі түрде архивке сақтау маңызды.

Түбіртектерді талап ету — бұл қаржылай көмек берген кезде оның мақсатты түрде жұмсалғанын бақылау, көмек көрсету процесінің ашықтығын сақтау және әлеуметтік қызметтердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін маңызды шара. Осылайша, көмек алған адамдардың қаржылай көмекке қатысты есептілігі мен жауапкершілігі арттырылады.




Бір реттік қаржылай көмектің әлеуметтік әл-ауқатты жақсартудағы маңызы

Оқушыларға берілетін бір реттік қаржылай көмектің әлеуметтік әл-ауқатты жақсартудағы маңызы өте үлкен. Бұл көмек мектеп жасындағы балалар мен олардың отбасылары үшін маңызды рөл атқарады, әсіресе материалдық тұрғыдан қиын жағдайда болған кезде. Бір реттік қаржылай көмек оқушылардың өмір сапасын жақсартуға, олардың білім алуына қолдау көрсетуге және әлеуметтік теңсіздікті азайтуға көмектеседі. Оның әлеуметтік әл-ауқатқа тигізетін бірнеше негізгі әсері бар:

1. Мектепке қажетті заттар мен оқу құралдарын қамтамасыз ету

Бір реттік қаржылай көмек әлеуметтік жағынан төмен отбасылардан шыққан оқушыларға мектепке қажетті құрал-жабдықтар мен киім-кешектерді сатып алуға мүмкіндік береді. Бұл балалардың оқуға деген ынтасын арттырады және оларды мектеп өміріне толыққанды қатысуға ынталандырады. Сонымен қатар, оқушылар өздерін сыныптастарының арасында әлеуметтік тұрғыда тең сезініп, моральдық және психологиялық тұрғыдан көмек ала алады.

2. Әлеуметтік теңсіздікті азайту

Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылардан шыққан балалардың көбіне білім алу және күнделікті қажеттіліктерін өтеу қиынға соғады. Бір реттік қаржылай көмек мұндай оқушыларға тең мүмкіндіктер береді, бұл олардың өмір сапасын жақсартып, теңсіздікті азайтуға мүмкіндік туғызады. Бұл әсіресе көпбалалы және жұмыссыз отбасылардың балалары үшін маңызды.

3. Білім алу мүмкіндіктерін арттыру

Қаржылай көмек оқушыларға қажетті оқу құралдарын, қосымша білім алу курстарын немесе басқа да білім беру қызметтерін алу үшін қаражат бөлуді қамтамасыз етеді. Осылайша, көмек көрсету оқушының білім деңгейін көтеруге ықпал етіп, олардың болашағына жақсы әсер етеді.

4. Денсаулық сақтау мәселелерін шешу

Бір реттік қаржылай көмек денсаулығына қатысты шығындарды өтемесе де, оны төлеу қиындық туғызып отырған отбасылар үшін маңызды рөл атқарады. Әлеуметтік тұрғыдан әлсіз топтарда балалардың денсаулығына қатысты қиындықтар туындауы мүмкін. Қаржылай көмек оларды емдеуге, дәрі-дәрмек алуға немесе медициналық көмек алу үшін қаражат бөлуге мүмкіндік береді.

5. Моральдық және психологиялық қолдау

Әлеуметтік әл-ауқаты төмен оқушыларға қаржылай көмек көрсету олардың моральдық және психологиялық жағдайына да оң әсер етеді. Олар өздерін қоғамға қажет, назарға алынған және қолдауға лайықты сезінеді, бұл олардың өзіндік бағасын арттырады және болашаққа деген сенімділігін нығайтады.

6. Отбасылық жағдайды жақсарту

Бір реттік қаржылай көмек ата-аналардың да өмір сапасына ықпал етеді. Бұл көмек отбасыларға күнделікті қажеттіліктерін қанағаттандыруға, балаларын жақсылап тәрбиелеуге және білім беру қызметтерін тиімді пайдалануына мүмкіндік береді.

7. Қоғамдық тұрақтылықты қамтамасыз ету

Әлеуметтік көмек көрсету арқылы жалпы қоғамда тұрақтылық пен әділдік сақталады. Әлеуметтік теңсіздік деңгейі төмендеген сайын, қоғамда қақтығыстар мен әлеуметтік шиеленістер азаяды. Әрбір азаматтың қажетті көмекке қол жеткізуі арқылы әділдік, сенімділік және әлеуметтік әділеттілік орнайды.

Қорыта айтқанда, оқушыларға берілетін бір реттік қаржылай көмек олардың әлеуметтік әл-ауқатын жақсартуға, білім алу мүмкіндіктерін кеңейтуге және денсаулықтарын нығайтуға көмектеседі. Бұл көмек әлеуметтік теңсіздікті азайтып, қоғамда әділдікті орнатуға ықпал етеді. Сонымен қатар, ол балалардың өздеріне және болашаққа деген сенімін арттырып, олардың сапалы білім алуына ықпал етеді.












Мазмұны:


  1. Кіріспе.............................................................................................2

  2. Бір реттік қаржылай көмек алуға

құқылы оқушылардың негізгі санаттары.........................................3

  1. Қаржылай көмекке талап етілетін құжаттар...............................5

  2. Жалпыға білім беру қорынан қаржылай

көмекке комиссия құру........................................................................7

  1. Қаржылық немесе материалдық көмек

көрсету жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы.....................9

  1. Бір реттік қаржылай көмекті ұйымдастырудағы

әлеуметтік педагогтың рөлі...............................................................11

  1. Қаржылай көмекке өтініш берушінің тұрмыс

жағдайын зерттеп, акт толтыру..........................................................13

  1. Бір реттік қаржылай көмек берілгеннен кейін

алған заттың түбіртегінің талап етілуі..............................................16

  1. Бір реттік қаржылай көмектің әлеуметтік

әл-ауқатты жақсартудағы маңызы......................................................18



21


31 Наурыз 2025
158
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі