Материалдар / Жалқау жануарлар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жалқау жануарлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
497
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан облысы Мақтарал ауданы

«А. Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

қазақа тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Шынтаева Роза Абилдаевна

Сабақ: қазақ тілі

Мектеп: А.Тұяқбаев ЖОМ

Сынып:5

Мұалімнің аты-жөні: Шынтаева Р

Күні:

Қатысқандар : 13 Қатыспағандар:0

Бөлім/ тақырып

Жануарлар әлемі.Өсімдіктер дүниесі.Жалқау жануарлар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

О 5 Мәтін мазмұнын түсінуге нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру


Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтін мазмұнын түсінуге нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтін мазмұны аясында қойылған сұрақтарды талқылайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар бойынша өз пікірлерін ұсынады.

Бағалау критерийі

1. Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыра алады.

2. Мәтіндегі нақты ақпараттарды анықтай алады.

3. Өз көзқарастарын ұсынады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Ембауба, секропия , жайбасарлар тұқымдасы

Талқылауға арналған сұрақтар:

Неліктен аңдарды жалқау және еңбекқор деп қарастырады?

Жалқау жануарлар тәулігіне неше сағат еңбектенеді?

Жалқау жануарларға қандай аңдарды жатқызуға болады?

Құндылықтарға баулу

Табиғатты қорғауға, еңбексүйгіштікке баулу

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, жаратылыстану, биология, бейнелеу

Алдыңғы оқу

Оқылым дағдысы қалыптасқан, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


5 минут



Ширату жаттығуы:

«Ой түрткі» әдісі арқылы оқушылардың білім деңгейін анықтаймын.

  • Жалқау жануарларға қандай жануарлар жатады?

  • Жануарларда болатын қасиет адамдарда кездесе ма?

  • Көп ұйықтайтын жануарларды білесіңдер ма?

Суреттер арқылы топқа бөліну





Кеспе қағаздар




Жануарлар суреті


7 минут

1.Тапсырма

Оқушылардың оқылым дағдысын дамыту үшін «Оқы, есте сақта» әдісін қолданамын.

1.Мәтінді түсініп оқы

2. Мәтінде қандай ақпарат берілгенін анықта

3. Мәтіндегі негізгі тірек сөздерді тап


Мәтін

«Үш саусақты жалқау аң»

Бағалау критерийлері

Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыра алады.



Дискрипторлар

1. Мәтін мазмұнын түсінеді

2. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады

3. Мәтіндегі тірек сөздерді таба алады

Минут 20

2 .Тапсырма

«Қабырғадағы рөл» әдісі бойынша оқушыларды жазылымға дайындау үшін оқылған мәтіндегі ақпараттар негізінде сұрақтар құратамын.

1. Жалқау жануарды сипаттап жаз.

2. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыр.

3.Мәтін бойынша қосымша ақпараттар жаз




Плакат,маркер

Бағалау критерийлері

Мәтіндегі нақты ақпараттарды анықтай алады

Дискрипторлар

- Кейпкерді сипаттай алады.

- Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады.

-Жалқау жануардың ерекше қасиеттерін қосымша ақпаратпен салыстыра алады.

Минут 10

3.Тапсырма

«Еркін жазу» стратегиясын пайдаланып оқушыларға әңгіме жаздырамын

Оқыған мәтін бойынша негізгі және қосымша ақпараттарды пайдаланып, шағын әңгіме құрастырады




Дәптер,қаламсап

Бағалау критерийлері

Нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар бойынша өз пікірлерін ұсынады.

Дискрипторлар

-Өз ойын еркін жеткізе алады

-Қосымша ақпараттармен тұжырымдарын салыстырады

-Өз көзқарастарын білдіре алады

Минут 3


Қосымша ақпарат

Оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі критерийлер бойынша бағалайды.


Саралау

Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық сақтау технологияларын сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру

Мәтіннің детальдерін түсінуге бағытталған сұрақтарға жауап береді. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады. Қосымша ақпараттарды дұрыс қолдана алады.

« Смайлик»

«Бас бармақ» әдісі

«Бағдаршам» әдісі

Оқу мақсатына сәйкес сергіту

жаттығуы мен белсенді жұмыс

түрі қолданылып, қауіпсіздік

ережесі сақталады

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес блды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Оқушылар мәтіннен тірек сөздерді тауып сұрақтар құрастыра алды. Мәтін бойынша негізгі және қосымша ақпараттарды пайдалана отырып әңгіме құрай алды. «Ойтүрткі», «Қабырғадағы рөл» әдістері оқушылардың қызығушылығын арттырды . Оқушылар жалқаулық жақсы қасиет емес екедігін түсінді. Жалқаулық аңдардың барлығында емес кейбірінде ғана болатындығын білді.Қолданған әдіс-тәсілдерім уақытты тиімді пайдалануыма ықпалын тигізді.

Қорытынды:

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға )?

1: Жазылым кезеңіндегі әңгіме құрау тапсырмасы сәтті өтті деп ойлаймын .

2: «Қабырғадағы рөл» әдісі тиімді болды.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді(оқыту мен оқуға)?

1: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландыратын сұрақтар көп қойылса сабақ бұдан да жақсы өтер еді деп ойлаймын.

2: Кейбір оқушыларға берілетін тапсырма күрделірек болса нақты ақпараттар жақсы ашылар еді.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөніндегі келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1: Тақырыпты мейлінше мазмұнмен сәйкестендірулерін талап етемін.


2: Оқушылардың әңгіме жазуы барысында жіберген орфографиялық қателіктерді келесі сабақтарда қайталатпауға тырысамын.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!