×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

"Жанды және жансыз табиғаттағы қозғалыс" ашық сабақ,5 сынып.

Автор:Оспанова Арай Амантұрқызы
Бағыты: Директорға
Бөлімі: Презентация
Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-17

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

материал биология пәнінің мұғалімдеріне керек.тірі және өлі табиғат туралы жазылған




Сабақтың тақырыбыЖанды және жансыз табиғаттағы қозғалыс


Сабақтың мақсатыБағалау критерийлеріОқушылар:
Тілдік мақсаттар Қаңқа түрлері мен сүйектер туралы терминдерге арналған сызбамен жұмыс жүргізеді.
Ғаламдық азаматтық

Кейбір оқушылар қалауларына байланысты қаңқа зақымдануы туралы зерттеулер жүргізулері мүмкін
Алдыңғы білім

Ұлпа, жасуша құрылысы, су.
Сабақ барысы
Сабақ қезеңдері

Оқыту ресурстары
















8-13 минут







14-20 минут

21-30 минут



















31-37 минут











38-40 минут







Сыныпты ұйымдастыруҰжымда сұрау:
  • Тіршілікте не қозғалысқа ие?

  • Қозғалуға бейім заттардың тізімін жаз.Оқушылар жазуы мүмкін: тірі табиғат және өлі табиғат денелері, су, өсімдік, жан-жануар. Мұғалім өсімдіктер мен су қалай қозғалуы мүмкін, бұл үдеріске не себеп болады деп сұрақтар қою арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыруы қажет. Тамыр суды қалай сіңіреді, ол қалай басқа мүшелерге таралады?

  • Қандай қозғалысқа келтіретін мүшелерді білесіңдер? Мүшелерді қозғалыспен қамтамасыз ету үшін нені білу қажет деп ойлайсың?



  • Оқушылар табиғи құбылыстар туралы білімдерін қолдана отырып талдап көрседі.

    Демонстрация: Шарды сумен толтырып, судың бетіне орналастыр. Шарды бір жағынан итер. Оның пішіні қалай өзгерді?Жұпта талдау: Шарды қозғалысқа келтірген не? Ол қандай құбылыс? Осы сұрақтарды сұрай отырып күш деген терминге әкеледі.Жұптарға бөлу үшін оқушылардың өзіне таңдауды беріңіз, немесе сағат стратегиясы бойынша. Сағат стратегиясы: сыныптағы оқушылардың саны он екі болған жағдайда оларды сағат үлгісіне сәйкес тұрғызып, түзу сызық бойындағы оқушылардан жұп құраңыз. Қозғалыс болу үшін күш болмаса жан жануарларға не керек? Қаңқа және бұлшықет терминдеріне келеді. Қанқаның қандай түрлері болады?Мәтін немесе суреттерді қолданып, төмендегі кестені толтырады.

  • Бекіту: Суретке қарап берілген ағзаның қозғалысы үшін қажетті жағдайларды анықтаңдар





  • қосымша 2



































































    Презентацияда



















    Қосымша ақпарат
    Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс
    Видеоматериал бойынша сүйектің маңызын жинақтап отырады. Жетістік критерийлері бойынша белгілеу парағы әрбір оқушы үшін мұғалім мен ата-ана белгілеп отырадыСколиоздың себебі
    Рефлексия

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қысқашабағалау



    1:

    2:

    1:

    2:

    Мен сабақтан топ пен жекелеген адамдар туралы не білдім, келесі сабақта не айтамын?
















    Қаңқа және қозғалыс
    5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу

    Оқушыларға қозғалыстың маңыздылығын, себебін түсінуге ықпал ету. Қаңқа түрлерін ажырату дағдысын қалыптастыру
    Қозғалыстың маңызын біледі. Қозғалыстың себебін түсіндіреді. Өлі және тірі табиғаттағы қозғалысты ажыратады. Қаңқа түрлерін ажыратады. Қаңқа түрлерін сипаттауда ағза өкілдерін атайды.
    Интербелсенді тақтаны бейнебаян және презентация көру үшін пайдаланады.
    Үйкеліс күшінің дененің қозғалыс жылдамдығына әсерін біледі.Тірі табиғат пен өлі табиғат нысандарын ажырата алады.






    8 минутЖаңа тақырыппен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыруЖұпта талқылау.Оқушылармен талқылау жүргізу.







    ИТ презентация
    Ортасы 10 минЖеке жұмыс. Оқушыларға таратпалар таратылады. Әр таратпада кез келген қозғалыс бейнелену немесе жазылуы тиіс, мысалы, доптың құлауы, шардын тегіс және бұдыр жерде қозғалысы, тығынның судың бетінде қалқуы және т.б.. Оқушы таратпада көрсетілген қозғалыстың себебін түсіндіруі қажетТалқылай келе оқушылар әрбір дененің қозғалуына ауырлық күші себеп болатынын түсінуі қажет.



    15 мин





    Оқушылар 3 топқа бірігіп, қозғалыстың маңызын анықтауда Венн диаграммасын толтырады
    5 мин БағалауЖаңа тақырып бойынша ашық сұрақтар қоюСабақтың қорытындысын шығару.



    7 мин





    10 мин







    10 мин
    Жаңа сабақты түсіндіруОқушыларды тақырыппен, оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру. Бейнеақпарат көру (тірі ағзалардағы қозғалыс)Талқылау жүргізу.Қаңқа түрлерімен таныстыру мақсатында оқушылар 3 топқа бірігеді.
  • Топ гидрокаңқаны зерттейді.

  • Топ ішкі қаңқаны зерттейді.

  • Топ сыртқы қаңқаны зерттейді.

  • «Джигсо» әдісі. Оқушылар қаңқа түрлеріне зерттеулер жүргізеді де әрбір топтан бір топ мүшесі келесі топқа зерттеулерімен таныстырады, осылай әр бір топ барлық қаңқа түрлерімен танысуы тиіс.




    10 минБағалау Оқушылар зерттеулер нәтижесін пайдалана отырып кесте толтыруы қажет. Кесте толтыру нәтижесімен оқушылар бағалау критерийлеріне сәйкес бірін-бірі бағалайды.

    Cоңы3 мин



    Қосымша ақпарат


    Қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға көмек көрсетеді. Қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырмалар дайындау

    Рефлексия
















    1:2:1: 2:1: 2:
























    САБАҚ: §44. Жылу реттеудегі терінің рөлі
    Күні:
    Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 8.1.7.8 – терінің сезімталдығын зерттеу
    Барлық оқушылар:




    Оқушылардың басым бөлігі:






    Сабақтың құндылығы Зайырлы қоғам және жоғары руханият.
    Бағалау критерийлері:
  • Жылу реттелу ұғымын түсіндіреді.

  • Күн суықта және күн ыстықта терідегі жылу реттелу жолдарын мысалмен дәлелдейді.

  • Жылу реттелудің екі үдерісін салыстырады, ерекшеліктерін айқындайды.

  • Адам үшін шынығудың маңызын болжайды.

  • Тілдік мақсат


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Жылу реттелу, шынығу, термоадаптация, жылуға сезімталдық, жылу беру, жылу өндіру


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Көрпені адам жылытады ма, әлде көрпе адамды жылытады ма? Не себепті көрпе жамыламыз? /Адам көрпені жылытады. Себебі көрпедегі ауа жылуды нашар өткізеді. Сондықтан адам өз жылуын жоғалтпайды/


    Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?


    Неліктен суға түсіп шыққаннан кейін суықты сезінеміз? Ол суықты сезінуіміз жел тұрғанда күшейе түсетіні неліктен? /Суға түсіп шыққан адамның терісінен су буланады, судың булануына жылу жұмсалады, жел булануды күшейтеді/


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Шынықтыру түрлерін дәптерге түсіру
    Алдыңғы оқу
  • Ауруды сезетін рецепторлар ноцицепторлар деп аталады.

  • Қысымды сезетін рецепторлар теріде біркелкі орналасады.

  • Теріде жылуды сезетін рецепторлар саны суықты сезетін рецепторлардан көбірек болады.

  • Механикалық рецепторлар көздері көрмейтін адамдар үшін өте қажет.

  • Кейде тері дыбыс толқындарын да сезеді.



  • Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
    Басталуы Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал. Сынып оқушылары терінің құрылысы мен терінің қызметі туралы қағаз қиындыларына жазылған сөздерді таңдау арқылы «Тері қызметі», «Жылу реттеушілік» топтарына бөлінеді. Әр топ өзінің аттарының сабаққа байланыстылығы туралы ойларын ортаға салады. Ынымақтастық атмосферасын тудыру: «Сиқырлы қалта» Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қалта тұрады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік қасиеттер. Жаттығу шарты: Қалтадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Суреттері берілетін жеміс- жидектер, көгөністер, азықтүліктер: Орамжапырақ, қызанақ, бұрыш, сәбіз, сүт, мал бауыры, ет т.б).
    Ортасы І. Оқулықпен жұмыс.
  • Әр топ оқулықтағы мәтінді оқып, талқылап мазмұнын түсініп алады.

  • Мәтін бойынша бір сұрақ құрастырып қобдишаға салады. 3. Мұғалім таспадан әдемі музыка қосады. Ал топ мүшелері қобдишаны бір-біріне береді. Музыка тоқтағанда қобдиша кімнің қолында қалса, сұраққа сол жауап береді. Осылайша сұрақ біткенше қайталанады.

  • Дескрипторлар:
  • Мәтінді толық меңгеріп, жылу реттеушілік, адаптация, жылу беру, жылу өндіру терминдерінің мәнін түсіндіріп береді.

  • Жылу реттеушілік жолдарын түсінеді, сипаттап береді. Рефлексия. « Мен мәтінді... меңгердім» меңгермедім шала меңгердім толық меңгердім

  • Оқулық





    үш, төрт т.б.) саусақ көрсетеді де бір, екі, үш деп тез алға бұрылады. Саусақтың санына сәйкес оқушылар тұру керек. Бірнеше рет қайталанады. Бұл жаттығу сыныпты белсендіреді.
    Аяқталуы «Шынжыр» тәсілі. «Шынжыр» тәсілінде негізгі ойды кезектесіп айтып шығады. Дескрипторлар:
  • Мәтін бойынша қорытынды шығара біледі.

  • Терінің жылу реттеушілік қызметіне баға бере алады.

  • Жылу реттеудің бұзылу жолдары: Күн өту Күю Үсу Шынығудың жолдары: Күнмен Ауамен Сумен
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Жазда қара жейде кигенде ыстық болатын себебі неде? Кең киімнің жылырақ болатын себебі неде? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
    Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Берілген үлгілер бойынша сөйлем құрау. Мен..., өйткені... Мен қалайша... Неліктен мен... Менде мынадай сұрақ бар... Сонымен, мен...
    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  • Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

    САБАҚ: §44. Жылу реттеудегі терінің рөлі
    Күні:
    Сынып: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
    Барлық оқушылар:




    Оқушылардың басым бөлігі:






    Сабақтың құндылығы Зайырлы қоғам және жоғары руханият.
    Бағалау критерийлері:
  • Жылу реттелу ұғымын түсіндіреді.

  • Күн суықта және күн ыстықта терідегі жылу реттелу жолдарын мысалмен дәлелдейді.

  • Жылу реттелудің екі үдерісін салыстырады, ерекшеліктерін айқындайды.

  • Адам үшін шынығудың маңызын болжайды.

  • Тілдік мақсат


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Жылу реттелу, шынығу, термоадаптация, жылуға сезімталдық, жылу беру, жылу өндіру


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Көрпені адам жылытады ма, әлде көрпе адамды жылытады ма? Не себепті көрпе жамыламыз? /Адам көрпені жылытады. Себебі көрпедегі ауа жылуды нашар өткізеді. Сондықтан адам өз жылуын жоғалтпайды/


    Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?


    Неліктен суға түсіп шыққаннан кейін суықты сезінеміз? Ол суықты сезінуіміз жел тұрғанда күшейе түсетіні неліктен? /Суға түсіп шыққан адамның терісінен су буланады, судың булануына жылу жұмсалады, жел булануды күшейтеді/


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Шынықтыру түрлерін дәптерге түсіру
    Алдыңғы оқу
  • Ауруды сезетін рецепторлар ноцицепторлар деп аталады.

  • Қысымды сезетін рецепторлар теріде біркелкі орналасады.

  • Теріде жылуды сезетін рецепторлар саны суықты сезетін рецепторлардан көбірек болады.

  • Механикалық рецепторлар көздері көрмейтін адамдар үшін өте қажет.

  • Кейде тері дыбыс толқындарын да сезеді.




  • Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
    Басталуы Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал. Сынып оқушылары терінің құрылысы мен терінің қызметі туралы қағаз қиындыларына жазылған сөздерді таңдау арқылы «Тері қызметі», «Жылу реттеушілік» топтарына бөлінеді. Әр топ өзінің аттарының сабаққа байланыстылығы туралы ойларын ортаға салады. Ынымақтастық атмосферасын тудыру: «Сиқырлы қалта» Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қалта тұрады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік қасиеттер. Жаттығу шарты: Қалтадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Суреттері берілетін жеміс- жидектер, көгөністер, азықтүліктер: Орамжапырақ, қызанақ, бұрыш, сәбіз, сүт, мал бауыры, ет т.б).
    Ортасы І. Оқулықпен жұмыс.
  • Әр топ оқулықтағы мәтінді оқып, талқылап мазмұнын түсініп алады.

  • Мәтін бойынша бір сұрақ құрастырып қобдишаға салады. 3. Мұғалім таспадан әдемі музыка қосады. Ал топ мүшелері қобдишаны бір-біріне береді. Музыка тоқтағанда қобдиша кімнің қолында қалса, сұраққа сол жауап береді. Осылайша сұрақ біткенше қайталанады.

  • Дескрипторлар:
  • Мәтінді толық меңгеріп, жылу реттеушілік, адаптация, жылу беру, жылу өндіру терминдерінің мәнін түсіндіріп береді.

  • Жылу реттеушілік жолдарын түсінеді, сипаттап береді.

  • Рефлексия. « Мен мәтінді... меңгердім»

    Оқулық


    Аяқталуы «Шынжыр» тәсілі. «Шынжыр» тәсілінде негізгі ойды кезектесіп айтып шығады. Дескрипторлар:
  • Мәтін бойынша қорытынды шығара біледі.

  • Терінің жылу реттеушілік қызметіне баға бере алады.

  • Жылу реттеудің бұзылу жолдары: Күн өту Күю Үсу Шынығудың жолдары: Күнмен Ауамен Сумен
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Жазда қара жейде кигенде ыстық болатын себебі неде? Кең киімнің жылырақ болатын себебі неде? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
    Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Берілген үлгілер бойынша сөйлем құрау. Мен..., өйткені... Мен қалайша... Неліктен мен... Менде мынадай сұрақ бар... Сонымен, мен...
    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
























    С. Есқараев атындағы орта мектеп



    Қатысқандар саныҚатыспағандар саны
    Сабақтың тақырыбы:
    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы, Л.Пастердің тәжірибесін түсіндіру
    Сабақтың мақсаттары:




    Жетістік критерийлері: 1. Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастардың дамуы. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы теориялар. Л.Пастердің тәжірибесі түсінеді. 2. Сауаттылықтары қалыптасады. 3.Көшбасшылықты көрсетеді
    Тілдік мақсат: Термин сөздіктерді дұрыс айта алу.Биологиялық диктантты граматикалық қатесіз жазу.
    Пәнаралық байланыстарТарих, география;
    АКТ қолдану дағдылары Интернет жүйесінен эволюция туралы қызықты мәліметтер жинау;Сергіту сәтінде ұялы телефондағы ән үніне дене қимылдарын жасау;
    Әдіс-тәсілдер:
    Бастапқы білім Тіршілік үшін күрес. Түрішілік күрес. Түраралық күрес.Эволюциялық процестің өзгергіштіктің рөлі.
    Сабақтың барысы:
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы І. Кіріспе:(5 минут) 1.Оқушылармен сәлемдесу.2. Оқушыларды түгелдеу.3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен-жүрекке».4. Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі ақылы топқа бөлу.Құрастырма қағаздар
    Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім:1.Түрішілік2. Мутация3. Түраралық4. Мутация6. Абиотикалық7. ОптималбдыКөңілді күн» әніне дене қимылдарын жасату.Жаңа сабақтан түсінік беру:Тіршілік қалай пайда болды?
  • Биогенез – тірі тіріден пайда болды

  • Абиогенез – тірі өліден пайда болды.

  • Витализм – « тіршілік күші» пайда болды

  • Панспериялық – Басқа ғаламшардан пайда болды.

  • Креоционизм – Алла тағала жаратты.



  • 3 топқа 3 түрлі тақырып бойынша постер жасайды.1-топ: Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастардың дамуы 2-топ: А: Левенгук3-топ: Луй Пастер




    оқулық,

    жұмыс дәптері,слайд,

    бағалау парағы,

    стикер,

    флипчард,

    маркер,
    Сабақтың соңыІІІ. Қорытынды: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылардың білімін бағалау.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.Оқушылар күнделікке жазып алады.бағалау парағы,

    стикер,

    күнделік.


    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

















    Қорытынды бағамдау2: 1:2:








    Қатысқандар саныҚатыспағандар саны
    Сабақтың тақырыбы:
    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1. Оқушылардың білім деңгейін тексеру. 2. Өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттеуге үйрету.
    Сабақтың мақсаттары:




    Жетістік критерийлері: 2. Өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады.
    Тілдік мақсат: Термин сөздіктерді дұрыс айта алу.Биологиялық диктантты граматикалық қатесіз жазу.
    Пәнаралық байланыстар

    АКТ қолдану дағдылары Интернет жүйесінен эволюция туралы қызықты мәліметтер жинау;Сергіту сәтінде ұялы телефондағы ән үніне дене қимылдарын жасау;
    Әдіс-тәсілдер:
    Бастапқы білім Тұқым қуалау заңдылықтары.
    Сабақтың барысы:
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы І. Кіріспе:(5 минут) 1.Оқушылармен сәлемдесу.2. Оқушыларды түгелдеу.3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен-жүрекке».4. Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі ақылы топқа бөлу.Құрастырма қағаздар
    Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім:(30 минут) Тест сұрақтарын таратып беремін, оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

    АКТ,

    оқулық,

    жұмыс дәптері,слайд,

    бағалау парағы,

    стикер,

    флипчард,

    маркер,
    Сабақтың соңыІІІ. Қорытынды: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылардың білімін бағалау.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.бағалау парағы,

    стикер,

    күнделік.


    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?















    Қорытынды бағамдау2: топтық жұмыс 1:2:


















    Қатысқандар саныҚатыспағандар саны
    Сабақтың тақырыбы: §44. Гендердің өзара әрекеттесуі.
    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Гендердің өзара әрекеттесуін түсіндіру.2. Генетикалық есептер шығаруға үйрету.
    Сабақтың мақсаттары:


    2. Генетикалық есептер шығарып үйренеді.


    2. Генетикалық есептер шығарып үйренеді.Ағзалардың генотип, фенотип белгілер жиынтығын таба алады.
    Жетістік критерийлері: 1. Гендердің өзара әрекеттесуін түсінеді.2. Генетикалық есептер шығарып үйренеді.4.Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады.
    Тілдік мақсат: Термин сөздіктерді дұрыс айта алу.Биологиялық диктантты граматикалық қатесіз жазу.
    Пәнаралық байланыстарГеометрия
    АКТ қолдану дағдылары Интернет жүйесінен эволюция туралы қызықты мәліметтер жинау;Сергіту сәтінде ұялы телефондағы ән үніне дене қимылдарын жасау;
    Әдіс-тәсілдер:
    Бастапқы білім Мендельдің 1-2 заңдарын біледі.
    Сабақтың барысы:
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы І. Кіріспе:(5 минут) 1.Оқушылармен сәлемдесу.2. Оқушыларды түгелдеу.3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен-жүрекке».4. Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі ақылы топқа бөлу.Құрастырма қағаздар
    Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім:Есептер шығару:№ 4. Тұқымның түсі мен пішіні бойынша гетерозиготалы өсімдік осы белгі бойынша рецессивті гомозиготалы өсімдікпен будандастырылған. Ұрпақтардың фенотипін, генотипін анықта;Берілгені: АаВв, аавв;Г АВ Ав аВ ав; ав ав;



    Фенотип: ст 1 : сә 1: жт 1: жә 1;№ 5. Сары тегіс тұқымдардан өсіп шыққан екі бұршақ өсімдігін будандастырғанда, сары тегіс тұқымдар алынған. Олардың ата-аналарының генотиптері қандай болады?Берілгені: ААВВ х ааввАаВвАта-ана: гомозиготалы№ 3. Дигетерозиготалы сабалақ жүнді қара қоянды өзі сиқты қоянмен будандастырғандағы ұрпақтарының генотипі мен фенотипін анықта;Берілгені: АаВв

    Фенотип: 9:3:3:1;Генотип: 1:4:2:2:2:2:1:1:1;
    АКТ,

    оқулық,

    жұмыс дәптері,слайд,

    бағалау парағы,

    стикер,

    флипчард,

    маркер,
    Сабақтың соңыІІІ. Қорытынды: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылардың білімін бағалау.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.Оқушылар күнделікке жазып алады.бағалау парағы,

    стикер,

    күнделік.


    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Қорытынды бағамдау2: 1:2:













    Қатысқандар саныҚатыспағандар саны
    Сабақтың тақырыбы: §43. Генетикалық қатарлар.
    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1. Генетикалық қатарлар туралы мағлұмат беру.2. Генетикалық есептер шығаруға үйрету.
    Сабақтың мақсаттары:


    2. Генетикалық есептер шығарып үйренеді.


    2. Генетикалық есептер шығарып үйренеді.Ағзалардың генотип, фенотип белгілер жиынтығын таба алады.
    Жетістік критерийлері: 1. Генетикалық қатарлар туралы мағлұмат алады.2. Генетикалық есептер шығарып үйренеді.4.Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады.
    Тілдік мақсат: Термин сөздіктерді дұрыс айта алу.Биологиялық диктантты граматикалық қатесіз жазу.
    Пәнаралық байланыстарГеометрия
    АКТ қолдану дағдылары Интернет жүйесінен эволюция туралы қызықты мәліметтер жинау;Сергіту сәтінде ұялы телефондағы ән үніне дене қимылдарын жасау;
    Әдіс-тәсілдер:
    Бастапқы білім Мендельдің 1-2 заңдарын біледі.
    Сабақтың барысы:
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы І. Кіріспе:(5 минут) 1.Оқушылармен сәлемдесу.2. Оқушыларды түгелдеу.3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен-жүрекке».4. Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі ақылы топқа бөлу.Құрастырма қағаздар
    Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім:Үй тапсырмасын пысықтау: Есептер шығару:№ 4. Тұқымның түсі мен пішіні бойынша гетерозиготалы өсімдік осы белгі бойынша рецессивті гомозиготалы өсімдікпен будандастырылған. Ұрпақтардың фенотипін, генотипін анықта;Берілгені: АаВв, аавв;Г АВ Ав аВ ав; ав ав;



    Фенотип: ст 1 : сә 1: жт 1: жә 1;№ 5. Сары тегіс тұқымдардан өсіп шыққан екі бұршақ өсімдігін будандастырғанда, сары тегіс тұқымдар алынған. Олардың ата-аналарының генотиптері қандай болады?Берілгені: ААВВ х ааввАаВвАта-ана: гомозиготалы№ 3. Дигетерозиготалы сабалақ жүнді қара қоянды өзі сиқты қоянмен будандастырғандағы ұрпақтарының генотипі мен фенотипін анықта;Берілгені: АаВв

    Фенотип: 9:3:3:1;Генотип: 1:4:2:2:2:2:1:1:1;Жаңа сабақ түсіндіру: Генетикалық қатарлар деп хромосомада болатын тіркес тгендердің сызбанұсқасын айтады.




    оқулық,

    жұмыс дәптері,слайд,

    бағалау парағы,

    стикер,

    флипчард,

    маркер,
    Сабақтың соңыІІІ. Қорытынды: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Оқушылардың білімін бағалау.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.Оқушылар күнделікке жазып алады.бағалау парағы,

    стикер,

    күнделік.


    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Қорытынды бағамдау2: топтық жұмыс 1:2:






    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: