Материалдар / Жаңа жылдық шырша тойы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа жылдық шырша тойы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептерде жана жылдык шырша тойын откизуге сценарий
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2018
452
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

С Ц Е Н А Р И ЙМЕКТЕПТЕГІ ЖАҢА ЖЫЛДЫҚ ШЫРША ТОЙЫ (5-6-7 сыныптар)

Семей қаласы. Балалар мен жастардың шығармашылық сарайы КМҚКПедагог -психолог Мадиева Ляззат Фанфары. Сахнада «Нұрдастан» композициясымен «Тұмарханум» хореографиялық ансамблі.Ұлттық киімде Батыр атты ұл бала шығады.Б. Сәлеметсіңдер ме, балалар. Менің атым – Батыр. Мен бар-жоғы 8 жастамын. Мен Қазақстанда тудым, ата-анаммен бірге тұрамын. Мен өлең шығарып, ән айтқанды жақсы көргендігімнен, ата-анам қоңырауымыз деп еркелетеді. Бәрі мені кең жазира дала ақыны атама ұқсатады. Как веселый звонкий КолокольчикНе могу стоять я тихо, молча.Мне звенеть совсем-совсем не леньПеть готов для вас хоть целый день.Ал балалар, ән айтуды сендер ұнатасыңдар ма?Балалар: Иә.Б.: Мен де ән айтуды ұнатамын және сендерге құпиямды ашайын. Мен Аяз Атаға арнайы әдемі ән дайындағанмын. Сол әнімді өзімнің достарым ноталармен айтып берейік. Б.: Вот Давайте их сюда пригласим. Повторяйте за мной. «До»Дети: Добрая нота!Б.: Ре!Дети: Решительная нота!Б.: Ми!Дети: Милая!Б.: Фа!Дети: Фасонистая!Б.: Соль!Дети: Солнечная!Б.: Ля!Дети: Ласковая!Б.: Си!Дети: Симпатичная!Батыр вызывает с детьми все нотки по очереди. Танец ноток. Во время танца одна из ноток убегает за кулисы. Б.: Бәрекелді, ноталар. Балалар, сендерге ұнай ма? Ендеше, бәріміз бірге қаттырақ қол соғайық. Дети аплодируют. Б.: Менімше, сендердің араларыңда біреулерің жоқ сияқты. Тағы да нота «Ля» қайда кетті. Өзі не деген тынымсыз еді. Сендер осында тұрыңдар, мен қазір оны тауып, ертіп келейін. Батыр уходит за сцену. Нотки стоят в стороне. Звучит песня «Айгайшу» с подтанцовкой. После своей песни Айгайшу замечает нотки и обращается к ним.



А.: Неменеге қуанып, секіріп жүрсіңдер. Сендерді мұнда Батыр ертіп келді ме? Соның аузы бір жабылмайды екен. Өзі жаңа жылға ән жазбақшы дейді, қайдағы ән. Абыр-сабыр Айғай-шу, міне, нағыз мереке. Ол у-шу, бұл мен үшін нағыз қуаныш. Енді, мені тыңдаңдар. Менің әуеніммен билейтін боласыңдар. Міне, көріңдер қалай билеу керектігін. Раздаются дикие звуки, Айгайшу пляшет. Нотки сбились в кучку и дрожат от страха.А.: Неге дірілдейсіңдер? Қорқасыңдар Ә. Дұрыс. Қазір дөрекі дыбыстар патшалығына барасыңдар, сонда қайта үйретемін, кәне тез аяқтарыңды басыңдар. Айгайшу уводит нотки со сцены. Выходпод музыкальную композицию!«Крейзи Фрог» Лягушонка..Л.: Сәлеметсіңдер ме, балалар. Мен сендермен бірге Жаңа жылды қарсы алғым келеді. Сендер көңілденгенді, ән айтқанды жақсы көресіңдер ме?Балалар: Иә!Л.: Мен де ойын ойнағанды, айқайлап қуанғанды жақсы көремін. Сондықтан біз бірге дос болайық. А чтобы закрепить нашу дружбу давайте вместе с вами покричим. Повторяйте за мной.Ты – мой друг и я - твой друг.Дети повторяют.Все изменим мы вокруг.Дети повторяютМеньше слез, побольше солнца.Дети повторяютДел хороших нам и взрослымДети повторяютВместе мы одна семьяДети повторяютВместе будем ты и яДети повторяютБалалар, сендерде жақсы нағыз достар бар ма? Балалар: иә, бар. Л.: Менде де бар. Менің досымның аты – Батыр. Ол кішкентай болса да ер жүректі, көңілді әрі мейірімді. Ол өлең шығарып, ән айтқанды жақсы көреді. Ол Аяз Атаға арнап өзінің жаңажылдық әнін дайындады.Выход ноты «Ля».«Ля»: О, Лягушонок, вот здорово, что я тебя встретила. Ты мне нравишься, у нас с тобой много общего, ведь ты как и я начинаешься со слога «Ля», а во вторых ты – такой прикольный. Вечно что-то придумаешь. Пойдем погуляем.Л.: Подожди, подожди, что-то я не пойму, нота «Ля», ведь ты сейчас должна помогать сочинять Батыру его песенку. «Ля»: Да! Ну, и что: Что из того, что я убежала. И без меня их там хватает.Л.: Нет, нота «Ля». Так нельзя. Ведь ты подводишь моего друга. Выход Батыра. Нота «Ля» прячется за Лягушонка.Б.: Сәлем, Крейзи Фрог. Нота «Ля» сен, мұнда екенсің ғой, мен сені іздеп жүрсем. Ал басқа ноталар қайда? «Ля»: Я откуда знаю!Л.: Я пришел тоже никого не было.Б.: Балалар, менің көңілді ноталарым қайда? Дети отвечают. Батыр огорченно вздыхает. Б.: Осы зұлым Айғай-шу ылғи да маған кедергі келтіреді. Б.: Этот злой Айгайшу всегда мне мешает. Он обращается к ноте «Ля». Б.: Осының бәрі сенің кеселің. Мен сені тапқанша Айғай-шу менің барлық ноталарымды алып кетті. Сен қайда болдың? Что ты делала?«Ля»: А я все леталаНо я так и знала...Б.: Тоқта! Ән айтатын уақыт емес. Сені қайтсем екен. Что же мне теперь делать с тобой?«Ля»: Хлопай ресницами и взлетай, Присниться не забывай...Б.: Вот именно, прохлопал я свои ноты. Енді кім маған көмектесер екен?«Ля»: Жан досым, ұстем болсын мерейіңӘрқашан қуанышың көрейін.Л.: Вот, сейчас ты правильно спела, нота «Ля». Нам надо найти друзей, которые нам обязательно помогут. Пойдемте!Герои уходят. На сцене цирковой номер «Мама Хрюша».Выход Пятачка с тремя шариками.П.: Бүгінгі күн қандай тамаша! Мен барлық достарыма арнап жаңажылдық сыйлықтар дайындадым. Көкшіл шарымды мен өзімнің досым Вини-Пухқа сыйлаймын, мына қызғыл шарды – қоянға, ал жасыл шарды – Жапалаққа сыйлаймын. Обращается к детям.П.: Ой, сәлеметсіңдер ме, балалар. Сендер мені таныған шығарсыңдар.П.: Ой, здравствуйте, ребята. Вы меня, кончено, узнали. Правильно!Мой хвост крючком, нос пятачкомГолос мой высок и звонокА зовусь я ...Дети: Поросенок.П.: Сендер, өте дұрыс жауап бердіңдер. Өздерің өте көңілді екенсіңдер. Мне очень хочется поближе с вами познакомиться. Привет, ребятам города Семей!Дети: Привет!П.: Нет на свте вас дружней?Дети: Нет!П.: Не живете без затей?Дети: Да!П.: День за днем все веселей?



Вы сплоченные ребята?Вы ребята поросята?К празднику готовы все?Беспорядка нет нигде?Вместе мы одна семья?В Казахстане все родня?Выход Батыра, Лягушонка и ноты «Ля». Б.: Балалар, қараңдаршы, мынау Вини-Пухтың досы – Пятачок. «Ля»: Сәлем, Пятачок, келе жатқан Жаңа жыл құтты болсын.Л.: Сәлем, Пятачок, сен бірге көмегіңді көрсетсең қайтеді?П.: Сәлеметсіздер ме? Сендерге не болды, қандай жағдайға ұшырадыңдар?Л.: Қадірменді, Пятачок. Біз зұлым Айғай-шу ұрлап кеткен ноталарды іздеп жүрміз. Б.: Ол біздің Аяз Ата мен Ақшақарға арнап жаңажылдық ән шығарғанымызды қаламайды. П.: Ай-ай-ай. Не деген сұмдық. Сендерге қалай көмектессем екен. Тоқта, тоқта! Мен баяғыдан білетін екі саз аспаптар бар. Олар Дауылпаз бен Сыбызғы. Олар екеуі баяғдан екеуінің қайсысы адамдарға қажет екендіктері туралы дауласуда. Жүріңдер, соларға барайық. Герои уходят со сцены. Звучит песня «Жана жыл».Выход Даулпаза и Сыбызгы. По пути они переговариваются друг с другом.С.: Дауылпаз, сенің қатты шулы, әрі ащы дауысың құлақта тұрады. С.: Какой ты все таки шумный и громкий, Даулпаз. Вечно от тебя стоит звон в ушах. Д.: Зато меня слышно за многие многие километры. Ведь раньше япризывал всех казахов к защите родных степей от нападений джунгаров. И вообще, чем больше шума, тем лучше. С.: Жоқ, Дауылпаз. Соғыс пен шапқыншылық уақыты баяғыда өткен. Ал қазір адамдар әдемі әуен тыңдағылары келеді. Лирикалық және жанға жақы әндер айтады. Д: (Грустно вздыхает) Получается; Сыбызгы, я никому не нужен и меня совсем –совсем никто не хочет слушать?С.: Дауылпаз, сен неге ренжисің. Сен нағыз кемеліңдесің. Сенің дауысыңның арқасында халық той-думан, мейрам-мерекелерге жиналады. Тіпті қазір, сенің өнеріңді көрсетуіңе мүмкіндігің бар. Алда Жаңа жыл, қазір Аяз Ата мен Ақшақар келеді. Қазір олар келгенше, біз балалармен қар атысып ойнайық. Даулпаз бьет в бубен. На детей сверху падают большие воздушные шары. Под веселую музыку дети кидают шары из сектора в сектор.Сыбызгы их подбадривает.С.: Веселей, ребята, забрасывайте друг друга снежками. Кто победит в этой игре?Игра.Выход героев Батыра, Лягушонка и ноты «Ля».



Д.: Посмотри, какие к нам гости пришли. С.: Біз қонақтардщы көргенімізге қуаныштымыз. С.: Мы рады видеть новых гостей. «Ля»: Мен өзімнің сіңлілерімді жоғалтып алдым. Ал, оларсыз жаңажылдың мерекелік әнін жазу мүмкін емес. Б.: Оларды Айғай-шу ұрлап кетті. Біз олардщы қалай қайтарсақ болады. С.: Жедел шара қолдануымыз керек, Дауылпаз, біз достарымызға көмектесейік. Д.: Слушайте внимательно.На сцене слышны звуки красивой песни «Женское соло» - это голосптицы Самрук.Д.: Слышите?Л.: Кто же это так красиво поет?С.: Это поет – волшебная птица Самрук, только она вам поможет в беде. «Ля» А где же мы ее найдем?С.: Птица счастья Самрук летает по всему свету, но прилетает только к добрым людям, если вам повезет, то она обязательно встретится и на вашем пути. Спасибо, Даулпаз, спасибо, Сыбызгы. Вы нам очень помогли. Д.: На всякий случай, нота «Ля», возьми мой Даулпаз. В трудную минуту он тебе поможет. Б.: Рахмет, сендерге Дауылпаз, рахмет Сыбызғы. Біз асығыспыз, сау болыңдар.С.: Жолдарың болсын!Герои уходят в разные стороны.Номер.Выход Айгайшу.А.: Мына ноталарды жаттау қиынға соғып тұр. Мен оларды өзімнің білгенімше ән айтқызамын. Тек оған бір нотаның жетпей тұрғаны. Нота «Ля» қайда жүр екен? Оны тезірек тауып алу керек. Выход ноты «Ля» с Даулпазом в руке.«Ля»: Опять я потеряла Батыра и Лягушонка. Опять я от них отстала. Почему я такая невнимательная.А.: А, сен мұнда екенсің ғой. Сенің жоғалып кеткенің қандай жақсы болды. Сен қазір менімен бірге барасың. Сен өзіңнің нота сіңілдеріңмен кездескенді қалайсың ғой. «Ля»: Ой! А вы знаете где они находятся. А.: Әрине, білемін, жүр менімен, тезірек, бол, жылдам.А «Ля»: Какой-то вы грубый, нехороший. Ребята, а кто это? Мне идти с ним?Дети: Нет! «Ля»: Вот видите. Ребята говорят, чтобы я с вами не ходила.А.: Үй, неткен шолжық едің, өзің. Пытается ее схватить. Нота «Ля» убегает от него.А.: Тұра тұр, тқра тұр, тыңда мені. Нота оборачивается.А.: Тіл алмасаң, мен сені жалмауыз кемпірге айналдырып жіберейін, тезірек. Сен жұлым-жұлым киімдеріңмен адамдардың үрейін ұшырасың. Ал мен қазір сенің досчтарыңды жақсылап тұрып қарсы аламын. . Нота «Ля» убегает.Звучит музыка: «Страшное волшебство»Танец «Злых сил»Айгайшу отворачивается.Выход Батыра и Лягушонка.Б.: Нота «Ля» қайда жүр екен. Тағы қайда жоғалып кетті. Л.: Қайда кетті ғой дейсің, табылар сенің нота «Ляң».Б.: Бақа, қарашы, бірек тұрған сияқты.Л.: Самрук құстың қандай құс екенін осы кісіден сұрасақ қайтеді? Б.: Ассалаумағалейкүм, ағасы! Бақыт құсы Самрукты іздеп табатын жолды білесіз бе? Может вы нам подскажете как найти дорогу к птице счастья Самрук?А.: Әрине, әрине, білгенде қандай. Мен Самрук құсты көптен бері танимын. Л.: Жолды көрсетіп жіберсеңіз қайтеді. Біз одан көмек сұрайық деп едік. А.: Мынандай жақсы достарыңа қалай көмектеспейсің. Жолдарың өте ауыр, төзімділікті қажет етеді. Кішкене дем алып, жайғасыңдар. Айгайшу уходит Герои присаживаются Звучит песня «Фея снов» Герои засыпают. После песни на сцену выходит Пятачок с шариками. На сцене полумрак.П.: Правильно мой друг говорит. Кто ходит в гости по утрам, тот поступает мудро. Но сам почему-то пригласил в гости вечером. И меня, и ослика, и сову. Я думаю им обязательно понравятся мои красивые шарики. Пятачок замечает спящих Лягушонка и Батыра.П.: Ой, а кто же это спит в мороз. Так, ведь это же Батыр и Лягушонок. Ребята, что с ними случилось. Дети отвечают.П.: Надо их обязательно разбудить. А где же нота «Ля», пусть она своей песней их разбудит. Давайте громко крикнем: нота «Ля».Дети кричат.Выход ноты «Ля» с песней «Коркыт кобыз»Нота «Ля» бубном будит спящих героев. От шума Даулпаза герои просыпаются. Л.: Что это с нами случилось?П.: Вас разбудили наши маленькие друзья, которые позвали ноту «Ля» на помощь.Б.: А где же она сама?«Ля»: Өзі қайда екен? Л.: Ты – нота «Ля»? Что с тобой случилось?«Ля»: Это все натворил злой Айгайшу. Он меня превратил в старую колдунью. Б.: Біз тез арада сиқырлы құс Самрукты іздеп табу қажет. Тек сол құс қана бізге көмектесе алады. П.: Батыр, Лягушонок. Ведь теперь у ноты «Ля» есть волшебный Даулпаз. Если мы громко будем бить в него, если мы громко позовем птицу Самрук, она обязательно нас услышит. Давайте, ребята, все громко и дружно ее позовем. Птица счастья отзовисьПомоги нам - появись.Нота «Ля» бьет в бубен. Дети дружно аплодируют. На этот шум появляется Айгайшу и нотки А.: Бұл не айғай-шу. Бұл не тәртіпсіздік. Осындай айғай-шу, тәртіпсіздік болған жерде болу недеген керемет. Б.: Ешқандай айғай-шу жоқ. Біз Самрук құсты іздеп, оны көмекке шақырмақшымыз. Айгайшу злорадствует.А.: Сендер әлі күнге дейін осы ертегіге сенесіңдер ме? Ешқандай Самрук құс жоқ, болған да емес. Л.: Жоқ, Айғай-шу, егер бәріміз бірге қосылып жақсылық пен ынтымақтастықта болсақ нағыз сиқыр болады. Дети, давайте еще громче и дружнее позовем Самрук. Дети повторяют волшебные слова. Птица счастья отзовисьПомоги нам - появись.Звучит волшебная музыка.Танец птиц..Во время номера голос за кадром озвучивает птицу.Самрук: Мен жер бетінде баяғыдан бері өмір сүремін. Менен кім көмек сұраса, көмегімді аяған емеспін. Никогда не бывать на моей земле беспорядку, шуму и суете. Ал сен қатыгез Айғай-шу, бұл жерден көзіңді құрт. Сенімен бірге сенің зұлым ойың да өз күшін жояды. Вот, что злой Айгай-шу, убирайся с моей земли. А вместе с тобой пусть исчезнет твое черное колдовство. На секундк свет в зале гаснет.Звучит волшебная музыка.Айгай-шу изчезает. Нота «Ля» превращается в себя.Б.: Қандай тамаша, менің ноталарымның бәрі жиналып қалыпты. Ал менің Аяз Атаға арнаған ең қызықты, әрі тамаша әнім дайын. Л.: Ал ендеше, Батыр, сен дайын болсаң Аяз Ата мен Ақшақарды ортамызға шақырайық. Балалар, кәне, қаттырақ, бірге тағы да бір рет шақырайық. Дети. Аяз Ата! Ақшақар!Танец «Вьюга». Выход Деда Мороза и Снегурочки.Д.М.: Сәлеметсіңдер мен, балалар, сәлеметсіңдер ме менің кішкентай достарым! Поздравление в стихах. (каз.яз.)Сн.: Здравствуйте, мои милые. Здравствуйте, мои хорошие. Здравствуй, Батыр, здравствуй, Лягушонок. Поздравление в стихах на рус.яз.Д.М.: Қызым, мен қысты күні балалармен ойнағанды ұнатамын. Ал сендер қандай ойындарды ұнатасыңдар? Дети перечисляют.Сн.: Иә, дұрыс, қыстың ең қызығы, бұл – Аққала. Онда дәл қазір осы залда Аяз Атаның сүйікті ойыншығы Аққаланы жасайық. Д.М.: Балалар, сендер бізге көмектесіңдер. Нұрлан-ағаларың да сендерге көмектеседі. Игра «Лепим Снеговика» под веселую музыку.Б.: Ата, мен достарым – ноталармен бірге сізге арнап сазды сыйлық дайындадым. Жаңажылдық ән шығардым. П.: Аяз Ата, Ақшақар, біз қаншама қиыншылықтардан өттік, қатыгез Айғай-шуды жеңдік. Бірақ бәрі артта қалды. Ал қазір Нота «Ля» өзінің нота сіңілдеріңді тезірек ортаға шақыр. «Ля»: Семь подружек голосистых,Семь звоночков серебристыхДружно весело живутЗвонко песенки поют.Нотки выбегают на сцену, звучит финальная песня. Дед Мороз и Снегурочка приглашают детей к новогодней елке.





































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!