Сабақтың
басы
3
мин
|
Сәлемдесу.Ұйымдастыру
кезеңі
Жаңа жыл
– әр баланың жыл бойы асыға күтетін басты мерекесі. Жаңа жыл ең
қызықты, қуанышты, ерекше мереке. Өйткені бұл күні балалар әдемі
шырша мен сыйлықтарды асыға күтіп, тағатсыздана күтеді. «Жерде бір
бала қуанса, көкте мың періште шаттанады» демекші, балдырғандарды
сиқырлы ертегілер әлеміне жетелейтін бұл
күн.
|
Оқушылар шеңбер болып
тұрады
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы
жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
Тақырыптық суреттер сілтемеде
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
7
мин
|
Жаңа жылдың
басты сәні – жасыл шыршаны айналған балаларға тосыннан сый тарту
еткен Аяз ата мен Ақшақар түрлі кейіпкерлерімен театрландырылған
қойылымдарға кезек
берді.
Жаңа жыл – әлемдегі қуанышқа толы ең ғажайып
мерекелердің бірі. Жаңа жыл сиқырлы, әрі қайталанбас таңғажайып
мереке. Бәріміз келе жатқан жаңа жылдан жарқын ертегі, жаңа бақыт
күтеміз. Қазақтар үшін 'Жаңа жыл мерекесін наурыздың 22-сінде, күн
мен түн теңелген қасиетті мезгілде басталған. Түрлі тарихи
басылымдарда Жаңа жылды әшекейлі шыршамен қарсы алу дәстүрін
Ресейде 1700 жылы қаңтардың 1-інде I Петрдің енгізгені, дәл осы
жылы Ресейде жаңаша жыл санау басталғаны, I Петрдің өзі басқарған
Мәскеудегі мейрамның таңға дейін созылғаны жазылып жүргенімен,
бірқатар этнограф-тарихшылар қыпшақтардың шырша мерекесі болғанын,
Жаңа жылдың – көшпелілердің де байырғы мейрамы екенін жазады.
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы
қатарлары бойынша орындарына отырады.
Компьютер
Қазақстан Қазақстанда жыл басы мерекесі наурыз
айында тойланады. Бұл қазіргі күн есебі бойынша наурыздың 22-ші
жұлдызына сәйкес келеді. Бұл күні адамдар жұмыс істемейді, сапарға
шықпайды ,кір жумайды, ешкімді
ренжітпейді.
|





|
|
Сабақтың
соңы
Қауіпсіздік сабағы (10
минут)
|
Кибербуллинг
– бұл цифрлық технологияны қолдану арқылы қорқыту
және бопсалау (қорқыту, хабарламалар, жағымсыз пікірлер жіберу,
жалған ақпаратты тарату, қорлайтын пікірлер мен фотосуреттерді
орналастыру).
Түрлері:
Ақпараттық технологиялардың белсенді дамуы басқа
адамға агрессивті және құрметсіздік танытуға мүмкіндік
береді.
Кибербуллингінің бірнеше түрі
бар:
-
Қабырғадағы фотосуреттерге, бейнелерге немесе
жазбаларға түсініктеме беру.
-
Есептік жазбаны бұзу және басқа пайдаланушыларға
ұятсыз мазмұндағы хабарламаларды жіберу.
-
Жәбірленушінің фотосуреттерін ұрлап пайдаланып
жалған парақшалар жасау. Мұндай профильдерден спам жіберу, өнімді
сату немесе бір нәрсені насихаттау;
-
Түсініктемелермен толықтырылған баланың
парақшасынан жазбаларды тарату.
Қорытындылай келе, сіздердің әрқайсыларыңыз өз
өмірлеріңіздегі теріс қылықтар үшін барлық жауапкершілікті
білулеріңіз керек. «Басқалармен олар сізбен бірге жүруді
қалайтындай әрекет етіңіз» деген қағида бойынша өмір
сүріңіз.
Виртуалды кеңістіктегі және шынайы өмірдегі
қатыгездіктің басқа көріністері сияқты кибербуллингіні толығымен
жою мүмкін емес. Сондықтан ересектерді (атааналарды) өз
проблемалары жайлы хабардар ету керек.
|
Қалай күресуге
болады?
Қазіргі балалар компьютерлерді, телефондарды және
басқа гаджеттерді өте ерте игере бастайды, сондықтан ата-аналардың
міндеті – жас ұрпақты күтпеген тосынсыйларға мүмкіндігінше ертерек
дайындау. Кибербуллингіге қатысушылардың рольдерін
қарастыру (бейнероликте):
-
Жәбірленуші: кибербуллингіге ұшыраған адам онлайн
ортадағы басқа адамдардың агрессиясының немесе теріс әрекеттерінің
нысанасына айналады.
-
Агрессор (буллер): кибербуллингіні бастайтын және
жүзеге асыратын адам.
-
Куәгер: кибербуллингіге куә болған, бірақ
белсенді қатыспайтын адамдар. Олар қорлайтын хабарламаларды,
пікірлерді немесе әрекеттерді көре алады, бірақ
араласпайды;
Қорғаушы: кибербуллинг құрбанын белсенді түрде
қорғайтын адамдар агрессорларға қарсы шығып, кибербуллингінің алдын
алуға немесе тоқтатуға тырысады.
|
https://youtu.be/E_Q2rB3ltmY?si=CNja5zILw6x5AdM0
https://drive.google.com/file/d/1DluC3Fgtsn8XaN562n9SbCIbXgbu7qNJ/view
|