Материалдар / «Жаңа жылдық тарту» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 16- САБАҚ 8 -сыныптар: «Кибербуллингтің рөлдік құрылымы. Егер сіз қатысушы болсаңыз не істеу керек. Өзіңізге алғашқы көмек»

«Жаңа жылдық тарту» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 16- САБАҚ 8 -сыныптар: «Кибербуллингтің рөлдік құрылымы. Егер сіз қатысушы болсаңыз не істеу керек. Өзіңізге алғашқы көмек»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жаңа жылдық тарту» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 16- САБАҚ 8 -сыныптар: «Кибербуллингтің рөлдік құрылымы. Егер сіз қатысушы болсаңыз не істеу керек. Өзіңізге алғашқы көмек»
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тәрбие сағаты


Күні


Сынып жетекші:


Сынып: 8



Сабақтың тақырыбы:

«Жаңа жылдық тарту»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

16- САБАҚ

8 -сыныптар: «Кибербуллингтің рөлдік құрылымы. Егер сіз қатысушы болсаңыз не істеу керек. Өзіңізге алғашқы көмек»

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушыларға Жаңа жыл мерекесінің маңызын түсіндіру.

2. Оқушылардың топта жұмыс істеу, шығармашылық және ойлау қабілеттерін дамыту.

3. Мейрамға байланысты салт-дәстүрлер мен халықтық құндылықтарды таныстыру арқылы патриоттық сезімдерін арттыру.

Қауіпсіздік мақсаты :

Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің не екенін, оның құрылымын және егер ол қатысушы болып шықса, қалай әрекет ету керектігін түсіну.

Қауіпсіздік міндеті

Негізгі міндеттер:

1. Кибербуллингінің не екенін түсіндіріп, оның түрлерін түсіну.

2. Кибербуллингіге қатысушылардың рольдерін қарастырыңыз (агрессор, жәбірленуші, бақылаушы).

3. Балаларды кибербуллинг жағдайында дұрыс әрекет етуге және өзін-өзі қорғауға үйрету.

Дәйексөз

Ынтымақ – бұзылмайтын қорған

Құндылық

Құндылық: бірлік және ынтымақ

Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу.

Жаңа жылдық көңіл күй қалыптастыру

Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуа


Компьютер








Сабақ басы (10 мин)












ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

6 САБАҚ. «КИБЕРБУЛЛИНГІНІҢ РОЛЬДІК ҚҰРЫЛЫМЫ. ЕГЕР СІЗ ҚАТЫСУШЫ БОЛСАҢЫЗ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК: ӨЗІҢІЗГЕ АЛҒАШҚЫ КӨМЕК»


Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

Кибербуллинг – бұл цифрлық технологияны қолдану арқылы қорқыту және бопсалау (қорқыту, хабарламалар, жағымсыз пікірлер жіберу, жалған ақпаратты тарату, қорлайтын пікірлер мен фотосуреттерді орналастыру).

Түрлері:

Ақпараттық технологиялардың белсенді дамуы басқа адамға агрессивті және құрметсіздік танытуға мүмкіндік береді.

Кибербуллингінің бірнеше түрі бар:

Қабырғадағы фотосуреттерге, бейнелерге немесе жазбаларға түсініктеме беру.

Есептік жазбаны бұзу және басқа пайдаланушыларға ұятсыз мазмұндағы хабарламаларды жіберу.

Жәбірленушінің фотосуреттерін ұрлап пайдаланып жалған парақшалар жасау. Мұндай профильдерден спам жіберу, өнімді сату немесе бір нәрсені насихаттау;

Түсініктемелермен толықтырылған баланың парақшасынан жазбаларды тарату.

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Қалай күресуге болады?

Қазіргі балалар компьютерлерді, телефондарды және басқа гаджеттерді өте ерте игере бастайды, сондықтан ата-аналардың міндеті – жас ұрпақты күтпеген тосынсыйларға мүмкіндігінше ертерек дайындау. Кибербуллингіге қатысушылардың рольдерін қарастыру (бейнероликте):

- Жәбірленуші: кибербуллингіге ұшыраған адам онлайн ортадағы басқа адамдардың агрессиясының немесе теріс әрекеттерінің нысанасына айналады.

- Агрессор (буллер): кибербуллингіні бастайтын және жүзеге асыратын адам.

- Куәгер: кибербуллингіге куә болған, бірақ белсенді қатыспайтын адамдар. Олар қорлайтын хабарламаларды, пікірлерді немесе әрекеттерді көре алады, бірақ араласпайды;

- Қорғаушы: кибербуллинг құрбанын белсенді түрде қорғайтын адамдар агрессорларға қарсы шығып, кибербуллингінің алдын алуға немесе тоқтатуға тырысады.

3. Қорытынды

- Сабақты қорытындылау.

Қорытындылай келе, сіздердің әрқайсыларыңыз өз өмірлеріңіздегі теріс қылықтар үшін барлық жауапкершілікті білулеріңіз керек. «Басқалармен олар сізбен бірге жүруді қалайтындай әрекет етіңіз» деген қағида бойынша өмір сүріңіз.

Виртуалды кеңістіктегі және шынайы өмірдегі қатыгездіктің басқа көріністері сияқты кибербуллингіні толығымен жою мүмкін емес. Сондықтан ересектерді (атааналарды) өз проблемалары жайлы хабардар ету керек.

- Интернеттегі қауіпсіздіктің негізгі ережелерін қайталау және өзіңіз бен басқаларды кибербуллингіден қорғау.





Пайдалы сілтеме:


Пайдалы сілтеме:


https://youtu.be/E_Q2rB3ltmY?si=CNja5zILw6x5AdM0


https://drive.google.com/file/d/1DluC3Fgtsn8XaN562n9SbCIbXgbu7qNJ/view


Ортасы (20 мин)


Ғалымдардың зерттеуінше жаңа жыл алғаш рет біздің заманымызға дейінгі 3000 жылы Месопотамияда пайда болған.

Көне замандағы адамдар дәл осы уақытта Мадрук деген құдай зұлымдық пен өлімді жеңді деп санаған. Сол себепті де, Месопотамия халқы жақсылықтың жамандықты жойғанына қуанып, бірнеше ай бойы тойлаған. Әртүрлі карнавалдар, маскарадтар мен шерулер өткізген. Сонымен қатар мерекеде еңбек етіп, жұмыс істеуге, адамдарды жазалауға және үкім шығаруға тыйым салынған.

Уақыт өте келе бұл дәстүр мысырлықтар мен гректер арасында жалғасын тауып, содан соң римдіктер мен өзге халықтарға кеңінен тарай бастаған.

Ежелгі грек елінде жаңа жыл жазғы күні 22 маусымда тойланып, шарап құдайы Диониске арналған. Ал гректердің жыл санауы Олимпиада ойындарынан басталған.

Ежелгі Римде жаңа жылды наурыз айында қарсы алатын болған. Біздің заманымызға дейінгі 46 жылы рмдік иператор Юлий Цезарь жыл басын 1 қаңтар деп белгілейді. Оның атымен аталған юлиандық күнтізбе бүкіл Еуропаға таралған

*Тапсырма 1: «Қар қиыршықтарын жасау»*

Оқушылар ақ қағаздан немесе дайын қағаздан қар қиыршықтарын қиып жасайды. Әр оқушы жасаған қиыршықтарының ортасына өз тілегін жазып, сыныптағы безендіруге іледі.


- *Тапсырма 2: «Жаңа жылдық тілектер»*

Әр топ мүшелері кезек-кезек жаңа жылға арналған тілектерін немесе ізгі ниеттерін айтады. Олар бұл тілектерді тақтаға немесе үлкен қағаз парағына жазып, қабырғаға іліп қоюға болады.



- *Тапсырма 3: «Қысқы пазлдар»*

Жаңа жылдық және қысқы көріністерден тұратын пазлдарды құрастыру. Топтар арасындағы жарыс түрінде ұйымдастыруға болады.


- *Тапсырма 4: «Аяз атаға хат»*

Әр топ Аяз атаға хат жазып, жаңа жылға өз тілектерін білдіреді. Хатта тек тілектер емес, сонымен қатар жаңа жетістіктері мен жоспарлары да жазылады.

- *Тапсырма 5: «Жаңа жылдық сурет салу»*

Оқушыларға ақ қағаз бен түрлі-түсті қарындаштар немесе бояулар беріледі. Әр оқушы қысқы табиғат, жаңа жылдық ағаш немесе ертегі кейіпкерлерін салады. Ең үздік суретке сыйлық беріледі.











Соңы






: Ойындар мен марапаттау*


- *Ойын 1: «Кім жылдам?»*

Жаңа жылға арналған жұмбақтар мен қызықты сұрақтар қойылады. Әр топ жылдам әрі дұрыс жауап беруге тырысады.


- *Ойын 2: «Қар лақтыру» (қағаздан қар жасалып, нысанаға лақтыру)*

Бұл ойын сыныпта немесе аулада өткізіледі. Оқушыларға жеңіл қағаздан жасалған қар лақтыру арқылы нысананы дәлдеп тигізуге тапсырма беріледі.


- *Марапаттау*:

Әр тапсырмадан кейін және ойын соңында барлық оқушыларға шағын сыйлықтар немесе марапат қағаздары таратылады. Мысалы, «Ең шығармашыл топ», «Ең жылдам жауап берген оқушы» т.с.с.





Рефлексия жасайды.

Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі


презентация





ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Фариза
22 Желтоқсан 2024
548
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі