Материалдар / "Жаңартылған білім беру бағдарламасы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жаңартылған білім беру бағдарламасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектепте сабақ беретін мұғалімдер өз көмегін тигізедіі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Наурыз 2021
240
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Тақырып:Жаңартылған білім беру
бағдарламасы
ТОБЫ:ПМНО -19К
ОРЫНДАҒАН:ПЕРДЕБАЙ.Б.С
ҚАБЫЛДАҒАН:АСЛЯМОВА.Т.А


Page 2

Жаңартылған білім берудің нысандары
Мақсаты
Білім беру бағдарламасының негізгі
мақсаты -білім мазмұнының
жаңаруымен қатар, критериалды
бағалау жүйесін енгізу және
оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі
құралдарын қолданудың тиімділігін
арттыруды талап етеді.
Бастауыш білім берудің мақсаты:
кең ауқымды дағдылардың
негіздерін меңгерген оқушы
тұлғасының үйлесімді қалыптасып
дамуына қолайлы білім беру
ортасын құру.
Міндеттері
1)Жаңартылған білім берудің маңыздылығы –
оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру
ортасын құру
2)Сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын
жүргізу, тәжірибе жасау.
3)АКТ –ны қолдану, коммуникативті қарым-
қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай
білу.
4)Функционалды сауаттылықты,
шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді
жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту
5)әдіс-тәсілдерді (бірлескен оқу, модельдеу, бағалау
жүйесі, бағалаудың тиімді стратегиялары) қолдану
болып табылады.


Page 3

Жаңартылған білім беру мазмұнының басты
ерекшелігі:
1.Оқу дағдылары (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым);
2. Ойлау дағдылары (білу, түсіну, қолдану,талдау, салыстыру, бағалау);
3.Шығармашылық ойлау дағдысы
4.Логикалық ойлау дағдысы
5. Сыни ойлау дағдысы
6. Алгоритмдік ойлау дағдысы
7.Критикалық ойлау дағдысы
8.Проблемалық ойлау дағдысы
9.Технологиялық ойлау дағдысы
10.Тілдік құзіреттілік дағдысы
11.Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту;


Page 4

Жаңартылған білім беру бағдарламасыніске
асыру: жоспарлау(ҚМЖ)
Өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі рөлі.
Біздің айналамызды табиғат қоршап тұр.Адам өзі де сол табиғаттың
бір бөлшегі болып саналады.Ол табиғатсыз өмір сүре алмайтындығы
баршамызға мәлім дүние.Табиғат адамды қоректендіреді,емдейді және
киіндіреді. Ертедегі адамдар табиғаттың берген дайын сыйын ғана
пайдаланып өмір сүрді .Олар жеміс –жидек теріп,аң аулады. Уақыт
өте келе адамдар өсімдікті қолдан өсіруді және жабайы аңдарды қолға
үйретуді үйренді.Осылайша өсімдіктер мен жануарлардың адам
өміріндегі рөлі ұлғая түсті.


Page 5

Өсімдіктердің маңызы
(АЙТЫЛЫМ)
Өсімдіктер адамдардың өмірінде өте
маңызды рөл атқарады. Ағаштардың жасыл
жапырақтарында пайда болатын
фотосинтез процесінің арқасында, тірі
ағзаларға тыныс алуға қажетті оттегі
өңдіріледі.Шөптен шығатын иістер мен
ағаштардағы жапырақтардың тербелістері,
жан тыныштандырады. Ағаштар
өнеркәсіпке және шаруашылыққа үлкен
пайдасын тигізеді. Оны отын немесе
құрылыс материалы ретінде
қолданады.1.Өсімдік адамға көлеңке
болумен қатар, адамның азық-түлігі
де.Тағамның басым бөлігі өсімдік түрінен
алынады десе болады. Өсімдік ауаны көмір-
қышқыл газынан тазартады.


Page 6

Жануарлардың
маңызы(Айтылым)
Жануарлар дүниесі, ет,сүт,
бағытында өсіріледі. Олардың
пайдасы сол -адамға тамақ
болады.Сонымен қатар терісі
мен жүнін өндірісте
пайдаланып жүрміз.
Жүнінен,терісінен киім,аяқ
киім тігеміз.Жануарлар мен
өсімдіктер -біздің басты
байлығымыз. Олардың қоры
азаймауы үшін жануарларды
қорғау, азаймауына көңіл бөлу
қажет.


Page 7


Page 8

Жазылым Ойлан және жауап бер әдісі
Оқушыларға суретте не көргендігін жазылым дағдысы
арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
Суретте біз жылқыдан ет, сиырдан сүт, қойдан аяқ
киім,тауықтан жұмыртқа, үйректен тауық етін
алатынымызды көріп тұрмыз.
Ал Өсімдіктерден бидайдан-ұн,ормандағы өскмдіктерден
ағаш отындарын,егістіктерден көкеніс жеміс жидектер, дала
өсімдіктерден емдік шөптер алатынымызды көріп тұрмыз.
Міне осы суреттер арқылы біз оқушының жазылым
дағдысын оятып қызығушылығын арттырып, ойлау
қабілетін дамытамыз.


Page 9


Page 10

Қорытынды
Әл-Фарабидің «Адам мақсатына өзін-өзі жетілдіру арқылы
жетеді» деген сөзін ескере отырып алдағы уақыттағы
жаңартылған білім беру бағдарлама бойынша жұмысты
жүйелі, тиімді жүргізу арқылы оқушылардың тереңде жатқан
ойын дамыта, оларды сөйлеуге, сыни тұрғыдан ойлауға,
өмірде де тиімді пайдалана алатындай дәрежеде дәлелдеуге
үйрету -мұғалімнің мақсаты деп ойлаймын.


Page 11


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!