бөлімі
(аптасына 1 барлығы 34 )
Бұл дәрістік мен сабақтар берілген
|
№ |
|
Сағат |
Нәтиже |
|
1 |
сабақ |
1 |
мақсат танысады |
|
, оның және (14 сағат) |
|||
|
2-4 |
және берілу . Функциялардың түрлендіру |
3 |
|
|
5-6 |
нөлдері, және |
2 |
|
|
7-8 |
және функциялар |
2 |
|
|
9-10 |
функциялдар |
2 |
|
|
11 |
функцияның . Кері табудың . |
1 |
|
|
12-15 |
Күрделі . Өзара функциялар |
4 |
функциялар ; өзара функциялар |
|
функциялар (7сағат) |
|||
|
16-18 |
функциялардың графигі оның |
3 |
|
|
19-22 |
функциялардың түрлендірулер салу |
4 |
|
|
арксинус, , арктангенс арккотангенс өрнектерді (7 сағат) |
|||
|
23-25 |
, арккосинус, және арккотангенс мен |
3 |
Арксинус, , арктангенс арккотангенс |
|
26-29 |
Құрамында , арккосинус, және бар түрлендіру |
4 |
түрлендіру |
|
тригонометриялық (4 сағат) |
|||
|
30-33 |
тригонометриялық , олардың мен |
3 |
функцияның облысы; мәндер ; графиктері |
|
34 |
сабақ |
1 |
қорғау |
бөлім
( -1сағат. 34 сағат)
|
№ |
|
Оқу . |
Сағат |
Білім |
||||
|
Бар |
Лек |
Тәжі |
||||||
|
1 |
Кіріспе . Курс әңгіме . |
1.Оқушылармен жайлы сұхбат |
1 |
0.5 |
0.5 |
Курстың , міндеттерімен . |
||
|
2 |
Функция оның тәсілдері. графиктерін |
функция және тәсілдерін |
1 |
0.5 |
0.5 |
|
||
|
3 |
және берілу . Функциялардың түрлендіру |
графигіне орындай (параллель , сығу созу);. |
1 |
0.5 |
0.5 |
|
||
|
4 |
және берілу . Функциялардың түрлендіру |
графигіне орындай (параллель , сығу созу);. |
1 |
05 |
0.5 |
|
||
|
5 |
нөлдері, және |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
тұрақтылық – функцияның немесе болатын , яғни (x)> 0 f() < 0. |
||
|
6 |
Функцияның ,экстремумдері бірсарандылығы |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
Егер нүктесінің да аймағынан барлық үшін (x ≠ ) f() ≥ f() теңсіздігі , онда нүктесі (x) минимум деп . Минимум максимум экстремум деп . |
||
|
7 |
Жұп тақ |
Жұп тақ қасиеттері: 1. функциялардың – жұп ; 2. Тақ қосындысы – функция; 3. функциялардың – жұп ; |
1 |
0.5 |
0.5 |
Х алынған x f (–) = f () теңдігі болса, y = (x) жұп деп . Жұп , тақ емес жалпы функция аталады. |
||
|
8 |
және функциялар |
4. тақ көбейтіндісі – функция; 5. және функциялардың – тақ . |
1 |
|
1 |
Х алынған x f (–) = –f () теңдігі болса, онда = f () функциясы функция аталады. |
||
|
9 |
функциялдар |
оң ішіндегі кішкентайы ( ол болса) негізгі деп |
1 |
0.5 |
0.5 |
шаттары , онда = f () функциясы деп . T – функция . |
||
|
10 |
Периодтты |
Период мағынасын ; период периодты ұғымын ; графиктік аналитикалық берілген периодын табуды |
1 |
|
1 |
A, және кез сандарымен y = (bx + ) түріндегі периодтылығы формуламен :
T = T0 – период. |
||
|
11 |
функцияның . Кері табудың |
кері анықтамасын және функцияға функцияны және кері графиктерінің қасиетін ; |
1 |
0.5 |
0.5 |
f((x)) функциясын білу функциялар құру |
||
|
12 |
Күрделі . Өзара функциялар |
(g()) күрделі ажырата және композициясын |
1 |
0.5 |
0.5 |
күрделі ажырата және композициясын меңгерту |
||
|
13 |
функциялар. кері |
f((x)) функциясын білу функциялар құру |
1 |
0.5 |
0.5 |
функциясын білуді функциялар құруды |
||
|
14-15 |
Күрделі . Өзара функциялар |
(g()) күрделі ажырата және композициясын |
1 |
0.5 |
0.5 |
күрделі ажырата және композициясын меңгерту |
||
|
16 |
функциялардың және қасиеттері |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
функциялардың және қасиеттері |
||
|
17 |
функциялардың және қасиеттері |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
Тригонометриялық графигі оның |
||
|
18-19 |
Тригонометриялық графигі оның |
y= және =сtgx графиктерін және қасиеттерін ; |
1 |
0.5 |
0.5 |
Тригонометриялық графигі оның |
||
|
20-21 |
Тригонометриялық графиктерін көмегімен |
функцияларының түрлендіріп және қасиеттерін сипаттайды; |
1 |
|
1 |
графиктерін салады олардың сипаттайды; |
||
|
22-23 |
функциялардың түрлендірулер салу |
графиктерін салады олардың сипаттайды; |
1 |
0.5 |
0.5 |
графиктерін салады олардың сипаттайды; |
||
|
24 |
, арккосинус, және анықтамалары мәндері |
, арккосинус, және анықтайды |
1 |
0.5 |
0.5 |
Арксинус, , арктангенс арккотангенс анықтайды |
||
|
25 |
, арккосинус, және анықтамалары мәндері |
, арккосинус, және анықтайды |
1 |
0.5 |
0.5 |
, арккосинус, және турлендіреді |
||
|
26 |
арксинус, , арктангенс арккотангенс өрнектерді |
Арксинус, , арктангенс арккотангенс |
1 |
|
1 |
Арксинус, , арктангенс және мәндерін |
||
|
27 |
Құрамында , арккосинус, және бар түрлендіру |
, арккосинус, және бар түрлендіру |
1 |
|
1 |
, арккосинус, және мәндерін |
||
|
28 |
Кері функциялар, қасиеттері графиктері |
, арккосинус, және бар түрлендіру |
1 |
0.5 |
0.5 |
тригонометриялық , олардың мен |
||
|
30 |
Кері функциялар, қасиеттері графиктері |
тригонометриялық , олардың мен танысу |
1 |
|
1 |
тригонометриялық , олардың мен |
||
|
31 |
Кері функциялар, қасиеттері графиктері |
тригонометриялық , олардың мен танысу |
1 |
0.5 |
0.5 |
тригонометриялық , олардың мен у = аrcsin функциясы = sin функциясына функция |
||
|
32 |
тригонометриялық , олардың мен |
кері анықтамасын және функцияға функцияны |
1 |
|
1 |
Кері функциялар – (; лат. — доға) — функцияларға функциялар. тригонометриялық алты жатады |
||
|
33 |
тригонометриялық , олардың мен |
өзара функциялар орналасу білу; |
1 |
|
1 |
|
||
|
34 |
сабақ |
|
1 |
|
1 |
және жұмыстары . Жыл үйренген негізінде |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктерін қолдана отырып, функцияларды тереңдете оқыту» әдістемесі
«Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктерін қолдана отырып, функцияларды тереңдете оқыту» әдістемесі
бөлімі
(аптасына 1 барлығы 34 )
Бұл дәрістік мен сабақтар берілген
|
№ |
|
Сағат |
Нәтиже |
|
1 |
сабақ |
1 |
мақсат танысады |
|
, оның және (14 сағат) |
|||
|
2-4 |
және берілу . Функциялардың түрлендіру |
3 |
|
|
5-6 |
нөлдері, және |
2 |
|
|
7-8 |
және функциялар |
2 |
|
|
9-10 |
функциялдар |
2 |
|
|
11 |
функцияның . Кері табудың . |
1 |
|
|
12-15 |
Күрделі . Өзара функциялар |
4 |
функциялар ; өзара функциялар |
|
функциялар (7сағат) |
|||
|
16-18 |
функциялардың графигі оның |
3 |
|
|
19-22 |
функциялардың түрлендірулер салу |
4 |
|
|
арксинус, , арктангенс арккотангенс өрнектерді (7 сағат) |
|||
|
23-25 |
, арккосинус, және арккотангенс мен |
3 |
Арксинус, , арктангенс арккотангенс |
|
26-29 |
Құрамында , арккосинус, және бар түрлендіру |
4 |
түрлендіру |
|
тригонометриялық (4 сағат) |
|||
|
30-33 |
тригонометриялық , олардың мен |
3 |
функцияның облысы; мәндер ; графиктері |
|
34 |
сабақ |
1 |
қорғау |
бөлім
( -1сағат. 34 сағат)
|
№ |
|
Оқу . |
Сағат |
Білім |
||||
|
Бар |
Лек |
Тәжі |
||||||
|
1 |
Кіріспе . Курс әңгіме . |
1.Оқушылармен жайлы сұхбат |
1 |
0.5 |
0.5 |
Курстың , міндеттерімен . |
||
|
2 |
Функция оның тәсілдері. графиктерін |
функция және тәсілдерін |
1 |
0.5 |
0.5 |
|
||
|
3 |
және берілу . Функциялардың түрлендіру |
графигіне орындай (параллель , сығу созу);. |
1 |
0.5 |
0.5 |
|
||
|
4 |
және берілу . Функциялардың түрлендіру |
графигіне орындай (параллель , сығу созу);. |
1 |
05 |
0.5 |
|
||
|
5 |
нөлдері, және |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
тұрақтылық – функцияның немесе болатын , яғни (x)> 0 f() < 0. |
||
|
6 |
Функцияның ,экстремумдері бірсарандылығы |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
Егер нүктесінің да аймағынан барлық үшін (x ≠ ) f() ≥ f() теңсіздігі , онда нүктесі (x) минимум деп . Минимум максимум экстремум деп . |
||
|
7 |
Жұп тақ |
Жұп тақ қасиеттері: 1. функциялардың – жұп ; 2. Тақ қосындысы – функция; 3. функциялардың – жұп ; |
1 |
0.5 |
0.5 |
Х алынған x f (–) = f () теңдігі болса, y = (x) жұп деп . Жұп , тақ емес жалпы функция аталады. |
||
|
8 |
және функциялар |
4. тақ көбейтіндісі – функция; 5. және функциялардың – тақ . |
1 |
|
1 |
Х алынған x f (–) = –f () теңдігі болса, онда = f () функциясы функция аталады. |
||
|
9 |
функциялдар |
оң ішіндегі кішкентайы ( ол болса) негізгі деп |
1 |
0.5 |
0.5 |
шаттары , онда = f () функциясы деп . T – функция . |
||
|
10 |
Периодтты |
Период мағынасын ; период периодты ұғымын ; графиктік аналитикалық берілген периодын табуды |
1 |
|
1 |
A, және кез сандарымен y = (bx + ) түріндегі периодтылығы формуламен :
T = T0 – период. |
||
|
11 |
функцияның . Кері табудың |
кері анықтамасын және функцияға функцияны және кері графиктерінің қасиетін ; |
1 |
0.5 |
0.5 |
f((x)) функциясын білу функциялар құру |
||
|
12 |
Күрделі . Өзара функциялар |
(g()) күрделі ажырата және композициясын |
1 |
0.5 |
0.5 |
күрделі ажырата және композициясын меңгерту |
||
|
13 |
функциялар. кері |
f((x)) функциясын білу функциялар құру |
1 |
0.5 |
0.5 |
функциясын білуді функциялар құруды |
||
|
14-15 |
Күрделі . Өзара функциялар |
(g()) күрделі ажырата және композициясын |
1 |
0.5 |
0.5 |
күрделі ажырата және композициясын меңгерту |
||
|
16 |
функциялардың және қасиеттері |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
функциялардың және қасиеттері |
||
|
17 |
функциялардың және қасиеттері |
|
1 |
0.5 |
0.5 |
Тригонометриялық графигі оның |
||
|
18-19 |
Тригонометриялық графигі оның |
y= және =сtgx графиктерін және қасиеттерін ; |
1 |
0.5 |
0.5 |
Тригонометриялық графигі оның |
||
|
20-21 |
Тригонометриялық графиктерін көмегімен |
функцияларының түрлендіріп және қасиеттерін сипаттайды; |
1 |
|
1 |
графиктерін салады олардың сипаттайды; |
||
|
22-23 |
функциялардың түрлендірулер салу |
графиктерін салады олардың сипаттайды; |
1 |
0.5 |
0.5 |
графиктерін салады олардың сипаттайды; |
||
|
24 |
, арккосинус, және анықтамалары мәндері |
, арккосинус, және анықтайды |
1 |
0.5 |
0.5 |
Арксинус, , арктангенс арккотангенс анықтайды |
||
|
25 |
, арккосинус, және анықтамалары мәндері |
, арккосинус, және анықтайды |
1 |
0.5 |
0.5 |
, арккосинус, және турлендіреді |
||
|
26 |
арксинус, , арктангенс арккотангенс өрнектерді |
Арксинус, , арктангенс арккотангенс |
1 |
|
1 |
Арксинус, , арктангенс және мәндерін |
||
|
27 |
Құрамында , арккосинус, және бар түрлендіру |
, арккосинус, және бар түрлендіру |
1 |
|
1 |
, арккосинус, және мәндерін |
||
|
28 |
Кері функциялар, қасиеттері графиктері |
, арккосинус, және бар түрлендіру |
1 |
0.5 |
0.5 |
тригонометриялық , олардың мен |
||
|
30 |
Кері функциялар, қасиеттері графиктері |
тригонометриялық , олардың мен танысу |
1 |
|
1 |
тригонометриялық , олардың мен |
||
|
31 |
Кері функциялар, қасиеттері графиктері |
тригонометриялық , олардың мен танысу |
1 |
0.5 |
0.5 |
тригонометриялық , олардың мен у = аrcsin функциясы = sin функциясына функция |
||
|
32 |
тригонометриялық , олардың мен |
кері анықтамасын және функцияға функцияны |
1 |
|
1 |
Кері функциялар – (; лат. — доға) — функцияларға функциялар. тригонометриялық алты жатады |
||
|
33 |
тригонометриялық , олардың мен |
өзара функциялар орналасу білу; |
1 |
|
1 |
|
||
|
34 |
сабақ |
|
1 |
|
1 |
және жұмыстары . Жыл үйренген негізінде |
||
шағым қалдыра аласыз














