«Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктерін қолдана отырып, функцияларды тереңдете оқыту» әдістемесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктерін қолдана отырып, функцияларды тереңдете оқыту» әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану-математикалық бағытындағы жоғары сынып оқушылары үшін «Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктерін қолдана отырып, функцияларды тереңдете оқыту» әдістемесі. Күнтізбелік жоспар мен нормативті құжаттар
Материалдың қысқаша нұсқасы

бөлімі

(аптасына 1 барлығы 34 )

Бұл дәрістік мен сабақтар берілген


Сағат

Нәтиже

1

сабақ

1

мақсат танысады

, оның және (14 сағат)

2-4

және берілу . Функциялардың түрлендіру

3

  • ұғымы, тәсілдері;

  • анықталу ;

  • функцияның облысы.

5-6

нөлдері, және

2

  • таңба тұрақтылық аралығы;

  • нүктелер;

  • экстремумдары.

7-8

және функциялар

2

  • функцияларды;

  • функцияларды;

9-10

функциялдар

2

  • функцияларды.

11

функцияның . Кері табудың .

1

  • кері ұғымы;

  • функцияның шарттары;

  • функцияның ;

12-15

Күрделі . Өзара функциялар

4

функциялар ;

өзара функциялар

функциялар (7сағат)

16-18

функциялардың графигі оның

3

  • функцияның облысы; мәндер ; графиктері

19-22

функциялардың түрлендірулер салу

4

  • графигінің оське жылжу ( көшіру) ; функция координаталық қарай және әдістері;

арксинус, , арктангенс арккотангенс өрнектерді (7 сағат)

23-25

, арккосинус, және арккотангенс мен

3

Арксинус, , арктангенс арккотангенс

26-29

Құрамында , арккосинус, және бар түрлендіру

4

түрлендіру

тригонометриялық (4 сағат)

30-33

тригонометриялық , олардың мен

3

функцияның облысы; мәндер ; графиктері

34

сабақ

1

қорғау



бөлім

( -1сағат. 34 сағат)




Оқу .

Сағат

Білім

Бар


Лек


Тәжі


1

Кіріспе . Курс әңгіме .

1.Оқушылармен жайлы сұхбат

1

0.5

0.5

Курстың , міндеттерімен .

2

Функция оның тәсілдері. графиктерін

функция және тәсілдерін

1

0.5

0.5

  • функцияның түрде ;

  • функцияның түрінде ;

  • функцияның түрінде ;

  • функцияның сөзбен ;

  • функцияның анықтау.

3

және берілу . Функциялардың түрлендіру

графигіне орындай (параллель , сығу созу);.

1

0.5

0.5

  • аналитикалық берілуі;

  • кесте берілуі;

  • график берілуі;

  • сөзбен ;

  • функцияның анықтау.

4

және берілу . Функциялардың түрлендіру

графигіне орындай (параллель , сығу созу);.

1

05

0.5

  • аналитикалық берілуі;

  • кесте берілуі;

  • график берілуі;

  • сөзбен ;

  • функцияның анықтау

5

нөлдері, және

  • таңба аралығы;

  • нүктелер;

  • экстремумдары

1

0.5

0.5

тұрақтылық – функцияның немесе болатын , яғни (x)> 0 f() < 0.

6

Функцияның ,экстремумдері бірсарандылығы

  • тұрақтылық ;

  • экстремум ;

  • функцияның .


1

0.5

0.5

Егер нүктесінің да аймағынан барлық үшін (x ≠ f() ≥ f() теңсіздігі , онда нүктесі (x) минимум деп .

Минимум максимум экстремум деп .

7

Жұп тақ

Жұп тақ қасиеттері:

1. функциялардың – жұп ;

2. Тақ қосындысы – функция;

3. функциялардың – жұп ;

1

0.5

0.5

Х  алынған x f (–) = f () теңдігі болса, y = (x) жұп деп . Жұп , тақ емес жалпы функция  аталады.

8

және функциялар

4. тақ көбейтіндісі – функция;

5. және функциялардың – тақ .

1


1

Х  алынған x f (–) = –f () теңдігі болса, онда = f () функциясы  функция  аталады.

9

функциялдар

оң ішіндегі кішкентайы ( ол болса) негізгі деп

1

0.5

0.5

(+ T ) = (x  )=()


шаттары , онда = () функциясы деп .

T  – функция .


10

Периодтты

Период мағынасын ;

период периодты ұғымын ;

графиктік аналитикалық берілген периодын табуды

1



1

A, және кез сандарымен y = (bx + ) түріндегі периодтылығы формуламен :

T =

T0 – период.


11

функцияның . Кері табудың

кері анықтамасын және функцияға функцияны және кері графиктерінің қасиетін ;

1

0.5

0.5

f((x)) функциясын білу функциялар құру

12

Күрделі . Өзара функциялар

(g()) күрделі ажырата және композициясын

1

0.5

0.5

күрделі ажырата және композициясын меңгерту

13

функциялар. кері

f((x)) функциясын білу функциялар құру

1

0.5

0.5

функциясын білуді функциялар құруды

14-15

Күрделі . Өзара функциялар

(g()) күрделі ажырата және композициясын

1

0.5

0.5

күрделі ажырата және композициясын меңгерту

16

функциялардың және қасиеттері

функцияларының салады олардың сипаттайды;

1

0.5

0.5

функциялардың және қасиеттері

17

функциялардың және қасиеттері

функцияларының графиктерін және қасиеттерін ;

1

0.5

0.5

Тригонометриялық графигі оның

18-19

Тригонометриялық графигі оның

y= және =сtgx графиктерін және қасиеттерін ;

1

0.5

0.5

Тригонометриялық графигі оның

20-21

Тригонометриялық графиктерін көмегімен

функцияларының түрлендіріп және қасиеттерін сипаттайды;

1


1

графиктерін салады олардың сипаттайды;

22-23

функциялардың түрлендірулер салу

графиктерін салады олардың сипаттайды;

1

0.5

0.5

графиктерін салады олардың сипаттайды;

24

, арккосинус, және анықтамалары мәндері

, арккосинус, және анықтайды

1

0.5

0.5

Арксинус, , арктангенс арккотангенс анықтайды

25

, арккосинус, және анықтамалары мәндері

, арккосинус, және анықтайды

1

0.5

0.5

, арккосинус, және турлендіреді

26

арксинус, , арктангенс арккотангенс өрнектерді

Арксинус, , арктангенс арккотангенс

1


1

Арксинус, , арктангенс және мәндерін

27

Құрамында , арккосинус, және бар түрлендіру

, арккосинус, және бар түрлендіру

1


1

, арккосинус, және мәндерін

28

Кері функциялар, қасиеттері графиктері

, арккосинус, және бар түрлендіру

1

0.5

0.5

тригонометриялық , олардың мен

30

Кері функциялар, қасиеттері графиктері

тригонометриялық , олардың мен танысу

1


1

тригонометриялық , олардың мен

31

Кері функциялар, қасиеттері графиктері

тригонометриялық , олардың мен танысу

1

0.5

0.5

тригонометриялық , олардың мен у = аrcsin функциясы = sin функциясына функция


32

тригонометриялық , олардың мен

кері анықтамасын және функцияға функцияны

1


1

Кері функциялар – (; лат. — доға) — функцияларға функциялар. тригонометриялық алты жатады

33

тригонометриялық , олардың мен

өзара функциялар орналасу білу;

1


1


34

сабақ


1


1

және жұмыстары .

Жыл үйренген негізінде





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі