Сабаққа дейін мұғалім оқушылар
осы тоқсандағы өз жобаларын бағдарламалаудың қай тілінде
орындайтынын анықтап алуы тиіс.
Егер мұғалім оқушыларға
бағдарламалаудың графикалық интерфейссіз жүйесін ұсынса, онда
мұғалім мәтіндік интерфейстің бірнеше мысалын көрсету
керек.
(W) Оқушылардан қолданушы
интефейс сөз тіркесі жайында не білетіндерін
сұрау.
Анықтама беру:
Қолданушы
интерфейсі – қолданушы түрлі, әсіресе,
күрделі, машина, құралдар мен аппаратура көмегімен өзара
әрекеттесетін әдіс-тәсілдер
жиынтығы.
Түрлі бағдарламалардың
интерфейс үлгілерін көрсету,
мысалы:
Ток
күші
Ньютонның екінші
заңы
Квадраттық теңдеу
шешімі
Оқушылар бағдарламалардың интерфейсін қараған
соң, олардан сұрау: аталған бағдарламаларды қарастыру қаншалықты
қиын болды? Интерфейс құрастырғанда нені ескеру
қажет?
Егер сынып білімді және уақыт
қалса, қолданушылардың сәтті интерфейстерін көрсетуге
болады.
http://www.codeisart.ru/blog/8-characteristics-of-successful-user-interfaces/
Оқушыларға бағдарлама үшін өздерінің
интерфейстерін салатынын айту. Бағалаудың бірнеше критерийлерін
көрсету.
-
Критерийлер
|
Баға
|
Әдемі
дизайн
|
|
Барлық элементтер жазылған
|
|
Оқылатын мәтін
|
|
Жағымды түстер
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерийлерді көрсетіп болған соң, оқушыларға
интерфейс бойынша бағалау критерийлерін толықтыруды ұсыну. Егер
оқушылар толықтырса, оларды қосу, қоспаған жағдайда, сол күйінде
қалдыру.
Мұғалім оқушыларды 2-3 оқушыдан құралатын
топтарға бөледі. Шағын қосымша құрастыру үшін тақырыптар
үлестіру.
-
Нысана жылдамдығына байланысты алшақтығын
анықтау.
-
Тереңдігіне байланысты қысымды
анықтау.
Мұғалім таза парақтарды үлестіреду және тапсырма
береді – бағдарлама үшін интерфейс салу.
№1
тақырыбы бар оқушылар №2 тақырыбы бар оқушылардың бағдарламаларын
білмегені дұрыс.
Бағалау парақтарын үлестіру.
Мұғалім оқушылардан басқа
топтардың интерфейстерін бағалауды
сұрайды.
(Мұғалім оқушылар суреттерімен алмасқанын
қадағалайды).
Бағалау парақтарын жинау мен
бағдарлама интерфейстерін құрастыру бойынша бірнеше кеңес
беру.
|