Материалдар / Жаңартылған білім мазмұны бойынша информатика пәнін оқыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңартылған білім мазмұны бойынша информатика пәнін оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
674
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

Бөлім 7.3А: Жобалық жұмыс

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:Таурбаев Т.Р

Күні

01.02.2018

7

Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар


Сабақ тақырыбы

Жоба интерфейсі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Құрастырылатын жобаның интерфейсін құрастыру үшін талаптар орындау.

Сабақ мақсаты

Қолданушыға қолайлы интерфейс құрастыруды үйрену.

Жетістік критерийі

Оқушылар берілген бағдарламаға қажетті интерфейс құрастырады.

Бағалау парақтарының 4 пункт ішіндегі 3-де белгі тұр.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:

Интерфейс, қосымша, қолданушы интерфейсі, ток күші, графикалық интерфейс.

The interface, the application, user interface, amperage, graphic user interface.

Диалог/жазылымға қажетті сөз тіркестері:

Қолданушы интерфейс – әдіс-тәсілдің жиынтығы.

Графикалық интерфейс қолданушы үшін қолайлы, өйткені…

Құндылықтарға баулу

Құрмет, ынтымақтастық, өмір бойы оқу.

Пәнаралық байланыстар

Математика

Алдын ала білім

Бағдарламалаудың ойын ортасында өткен оқушылар тәжірибесі


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған қызмет

Ресурстар

Сабақ басы

0-4 мин


(W) Сәлемдесу, қатысушыларды тексеру. Тақырып, сабақ мақсаты мен жетістік критерийлерін хабарлау.


Презентация.




Сабақ ортасы




5-38 мин


Сабаққа дейін мұғалім оқушылар осы тоқсандағы өз жобаларын бағдарламалаудың қай тілінде орындайтынын анықтап алуы тиіс. Егер мұғалім оқушыларға бағдарламалаудың графикалық интерфейссіз жүйесін ұсынса, онда мұғалім мәтіндік интерфейстің бірнеше мысалын көрсету керек.



(W) Оқушылардан қолданушы интефейс сөз тіркесі жайында не білетіндерін сұрау.

Анықтама беру:


Қолданушы интерфейсі – қолданушы түрлі, әсіресе, күрделі, машина, құралдар мен аппаратура көмегімен өзара әрекеттесетін әдіс-тәсілдер жиынтығы.


Түрлі бағдарламалардың интерфейс үлгілерін көрсету, мысалы:

Ток күші

Ньютонның екінші заңы

Квадраттық теңдеу шешімі



Оқушылар бағдарламалардың интерфейсін қараған соң, олардан сұрау: аталған бағдарламаларды қарастыру қаншалықты қиын болды? Интерфейс құрастырғанда нені ескеру қажет?



Егер сынып білімді және уақыт қалса, қолданушылардың сәтті интерфейстерін көрсетуге болады.

http://www.codeisart.ru/blog/8-characteristics-of-successful-user-interfaces/



Оқушыларға бағдарлама үшін өздерінің интерфейстерін салатынын айту. Бағалаудың бірнеше критерийлерін көрсету.



Критерийлер

Баға

Әдемі дизайн


Барлық элементтер жазылған


Оқылатын мәтін


Жағымды түстер










Критерийлерді көрсетіп болған соң, оқушыларға интерфейс бойынша бағалау критерийлерін толықтыруды ұсыну. Егер оқушылар толықтырса, оларды қосу, қоспаған жағдайда, сол күйінде қалдыру.



Мұғалім оқушыларды 2-3 оқушыдан құралатын топтарға бөледі. Шағын қосымша құрастыру үшін тақырыптар үлестіру.

  1. Нысана жылдамдығына байланысты алшақтығын анықтау.

  2. Тереңдігіне байланысты қысымды анықтау.



Мұғалім таза парақтарды үлестіреду және тапсырма береді – бағдарлама үшін интерфейс салу.

1 тақырыбы бар оқушылар №2 тақырыбы бар оқушылардың бағдарламаларын білмегені дұрыс.


Бағалау парақтарын үлестіру.

Мұғалім оқушылардан басқа топтардың интерфейстерін бағалауды сұрайды.

(Мұғалім оқушылар суреттерімен алмасқанын қадағалайды).

Бағалау парақтарын жинау мен бағдарлама интерфейстерін құрастыру бойынша бірнеше кеңес беру.






ПК/ экран / доска

Жеке компьютер / экран / тақта







































Листы ответов


Сабақ соңы

38-40 мин

Сұрақ қою: Интерфейс қолданушы үшін қаншалықты маңызды?

Насколько важен интерфейс для пользователя?


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Дифференциация оқушыларды жеке қолдауда көрінеді.

Сұрақтар – жауаптар, оқушылардың өзара бағалауы.

Сабақ түгелдеу компьютерде өтпейді, бір-бірін бағалау үшін бір орыннан екінші орынға көшіп отырады.



Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?

Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?

Егер жетпесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?

Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.



Жалпы бағалау




Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!