Бимбетова Айкумис
Мамирхановна
Жаңашылдыққа ұмтылу-оқу мен
оқытудың негізгі мақсаты
Қазіргі уақытта білім беру
парадигмасы өзгерді, білім беру мазмұны жаңартылды, жаңа білім беру
әдістері мен жаңа қатынастар пайда болды. Білім беру саласындағы
ауқымды өзгерістер тәрбие мен білім беру деңгейін жақсартуды талап
етеді, түрлі бастамалар мен өзгерістерге кең жол
ашады.
Мұғалім әр кезеңде (жеке,
жұптық, топтық, барлық сыныптарда) қолданатын оқыту моделі мен
оқыту әдістеріне назар аударуы керек, өйткені белсенді оқу
жоспарында мұғалімдер мен оқушылардың іс-әрекеттері мен
іс-әрекеттері айтарлықтай өзгерді; жоспарланған сабақта белсенді
оқу жоспарында оқушылардың іс-әрекеті таным, қарым-қатынас және
өзін-өзі басқаруда көрінеді. Оқу мақсаттары нені үйрену керектігін
және нені бағалау керектігін көрсетеді. Нәтижесінде не нәрсеге қол
жеткізуіміз керек екенін білмесек, оқу мен оқудың жетістігін
бағалау мүмкін емес.
Жаңа білім беру жүйесінде
тұлғаны қалыптастыру үшін белсенді оқыту әдісі өте маңызды.
Белсенді педагогика-бұл студенттерді оқулықтарды оқу процесінде
белсенді ойлауға және тәжірибе жасауға ынталандыру әдісі. Белсенді
оқыту дегеніміз-әдістер жиынтығын қолдану.
Мақсаты-мұғалімдерге дайын
білімдерін, есте сақтау қабілеттерін, репликациясын көрсетуге
мүмкіндік беру емес, студенттерге позитивті ойлау мен практикалық
іс-әрекет процесінде білім мен дағдыларды өз бетінше игеруге
мүмкіндік беру.
Жетістікке ұмтылу-оқу мен
оқудың басты мақсаты. Оқытудың сәттілігі мұғалімдердің шеберлігіне
байланысты екені анық, ал мұғалімдер пәннің нақты жағдайларына
сәйкес тиімді әдістерді таңдай алады. Сонымен қатар, мұғалімнің
мәдениеті мен оқушыларға деген сүйіспеншілігі ең маңызды болып
табылады. Егер оқушы сабақта жаңа бір нәрсені үйреніп, өзінен
көңілі қалса, бұл сабақтың жақсы өтіп жатқанын және мұғалімнің
жұмысы өте сәтті болғанын білдіреді. Егер оқушы сабақтан немқұрайлы
көңіл-күймен шығып, ештеңе үйренбесе, сабақ сәтті болмайды; бұл
мұғалімнің ойлануы керек дегенді
білдіреді.
Оқу пәндері арасында байланыс
орнату білім беру бағдарламаларының аясын кеңейтеді және
теңестіреді, тереңірек білім алуға және әртүрлі дағдыларды дамытуға
мүмкіндік береді, бұл түсіну мен дағдыларды дамытуға көмектеседі,
білімді саналы түрде меңгеруге көмектеседі және оқуға деген ынтаны
арттырады..
Сондықтан сабақта тиімді
әдістер мен әдістерді тиімді қолдана отырып, біз балалардың
танымдық белсенділігін арттыруға, өзін-өзі тәрбиелеуге,
шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерін қалыптастыруға
көмектесеміз.Біз оқушыларға мейірімділік пен өзіне деген сенімділік
қасиеттерін сіңіре аламыз. Олар бір нәрсені бірге істеуге және
командада жұмыс істеуге үйренгенде, білімнің тереңдігі мен
тиянақтылығы артады.
"Жалғыз үміт, жалғыз
үміт-үйрену. Біз теңдікке қол жеткіземізбе, адамдарды құтқарамыз ба
және әлемде өз орнымыз бар ма, бұл тек оқуға байланысты. Жақсара
бастаған жарық жұлдыз-оқу. Мен "надандардың күндерін" алғым
келеді-қараңызшы, болашақ тұман."21 ғасыр-ғылым ғасыры. Мақсатты
білім беру-бұл жеке тұлғаны дамыту мәселесі. Ал осы жалпыеуропалық
стандарт бойынша жаңа білім беру-тұлғаның жан-жақты дамуының
бірден-бір жолы!
Сөздер саны:
398