Материалдар / Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік»

Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2024
139
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 9

Күні:

Мұғалімнің аты жөні:

Тақырыбы

«Буллингтен қорған!»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

3-САБАҚ:

«Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік»

Сынып сағатының мақсаты

Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді  жағдайлардың алдын алу, 

Сабақтың түрі

Сынып сағаты

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Басы

10 минут
























10 мин




10 мин









5 мин













Соңы 10 мин

Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! –

- Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық.

- Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық?

Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз.

«Миға шабул»

1. Буллинг деген не?

2. Кибербуллинг деген не?

Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа бағытталады.
Бүгінде буллинг әлем мектеп¬те¬рінде кеңінен таралып отыр. Буллинг сөзі ағылшын тілінің bully, яғни қорқыту ұғымын береді. Бұл физикалық агрессия¬ны ғана емес, психологиялық қысым, қорқыту, тартып алу, қорлау дегенді білдіреді. Мұндай теріс әрекеттер физикалық байланыс, сөздер немесе басқа да әдістер түрінде болуы мүмкін. Мысалы, бет көрінісін өзгерту немесе әдепсіз қимыл, сондай-ақ буллингтің құрбанын топтан, қауымдастықтан әдейі шығарып тастауға ұмтылу.
Кибербуллинг дегеніміз не? Кибербуллинг – адамды интернетте, мысалы әлеуметтік желілерде қорлау немесе қудалау. Кез келген адамның кибербуллингке ұшырауы мүмкін екені есіңде болсын. Егер де сенімен бұндай жағдай орын алып жатса, ол сенің кінәң емес. Дегенмен саған онлайн қауіпсіздігін сақтау қажет. Және көмек сұраудан қорықпа, бұл – әлсіздік емес.

1-тапсырма (жеке жұмыс)

Жағдаяттарды талдау.

Не істер едің?

2-тапсырма

«Буллинге жол жоқ» көрініс







Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік»

Қақтығыс дегеніміз не? Олар неге пайда болады. Бәсекелестік (бәсекелестік) – өз мүдделері үшін басқаларға зиян келтіруге ұмтылу. Бейімделу – басқа біреудің мүддесі үшін өз мүдделерін құрбан ету. Компромисс – өзара жеңілдіктерге негізделген келісім; туындаған қайшылықты жоятын нұсқаны ұсыну. Ынтымақтастық – жағдайға қатысушылар екі жақтың мүдделерін толығымен қанағаттандыратын байламға келеді.

«Екі дос» жаттығуы Мақсаты: жанжалдағы жетекші мінез-құлық стратегиясын анықтау. Жаттығуды орындамас бұрын, А4 парақтары еденге жайылады. Жолдың әр жағында, бір-біріне қарама-қарсы орналасқан екі оқушы таңдалады. Оқушыларға нұсқаулық: «Сіздер әртүрлі жағалауларда тұрғандарыңызды және көпірден екінші жағына өтулеріңіз керек екенін елестетіп көріңіздер. Бір уақытта қозғалысты бастайсыздар»



Рефлексия

«МММ» әдісі

Оқушылар сәлемдеседі.



Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың?




Жағдаяттарды талдайды

Егер де:
1 оқушысаған зұлым, ренішті хабарламалар, смс немесе электронды хаттар (email) жазса
2 оқушы сені қорлайтын бейнероликтер, суреттер, өсек немесе жалған сөздер таратса
3 оқушы

әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді орналастырса
4 оқушысені ренжіту үшін әлеуметтік желілерде достар тобынан әдейі шығарып тастаса
5 оқушысаған әдепсіз сөздер жазылған немесе қоқан-лоқы түрдегі хабарламалар жіберсе
6 оқушыжеке басыңа қатысты ақпаратты басқаларға жайса
7 оқушысені ренжіту не қорлау мақсатында жеке фотосуреттеріңді басқаларға рұқсатсыз жіберсе не істер едің?













Оқушылар жанжал көпірдің ортасында қалай өту керектігін шешеді.













Оқушылардың жауабы






































































Үй жұмысы:

жанжалды бейбіт жолмен шешу стратегиясын әзірлеу.





Шаттық шеңбер





























Жеке жұмыс







Топтық жұмыс








































Сынып: 9 А

Күні:30.09.24ж.

Мұғалімнің аты жөні:Байболекова Л.К

Тақырыбы

«Қоғамға қызмет ету» волонтерлық қызмет.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

5-САБАҚ:

«Егер сіз желіде қорқытуға тап болсаңыз»

Жоба: «Күзгі асар»

Сынып сағатының мақсаты

«Волонтерлік ... мақсаты — оқушыларды ізгілікке ұмтылдыру, қайырымдылыққа тәрбиелеу және жастарға волонтерлік қызметті түсіндіру.

Сабақтың түрі

Сынып сағаты

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Басы

10 минут


























10 мин

























10 мин









5 мин













Соңы 10 мин

Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! –

- Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық.

- Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық?

Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз.



«Миға шабул»

1. Қоғам дегеніміз не

2. Қоғамға қызмет дегеніміз не?

2. Волонтерлық қызметті қалай түсінесіңдер?


Кіріспе сөз.

Волонтерлік іс (лат. тілінен voluntarius — ерікті) – қызметтердің кең ауқымдылығы, ішіне өзара көмектің дәстүрлі пішіндерін және өзіне деген көмектің арттыруы болып келеді. Волонтерлікпен айналасатын адамдарды волонтер деп атайды. Олар ақысыз, ерікті қоғамдық жұмыс атқаратындарға жатады.

1-Тапсырма

(Т) «Класстер» әдісі.

Волонтерлық қызметке не жатады? Класстер арқылы көрсетіңіз.

Волонтерлік қызметті қолдау

Волонтерлік қызметті қолдау шаралары демеушілік, қайырымдылық және меценаттық көмек түрінде мынадай:

1) материалдық-техникалық қамтамасыз ету;

2) мүліктік қамтамасыз ету;

3) қаржылай қамтамасыз ету;

4) Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де қолдау нысандарында жүзеге асырылуы мүмкін

Волонтерліктің пайдасы неде?
ҚОҒАМ ҮШІН ПАЙДАЛЫ:
• Халықтың әлеуметтік осал топтарына көмек
• Экологиялық жағдайдың жақсаруы
• Қиын жағдайларда халықты қолдау
• Жануарларға көмек
• Әлеуметтік қиын мәселелерде
ВОЛОНТЕРДІҢ ӨЗІНЕ ПАЙДАСЫ:
• Өзінің әлеуметтік және азаматтық белсенділігін жүзеге асыру мүмкіндігі
• Қызметтің әртүрлі салаларында даму және өзін сынау
• Жан-жақты тәжірибе алу және қолдану
• Жаңа қызықты және пайдалы адамдармен танысу
• Оқуға түсу немесе жұмысқа орналасу кезіндегі бәсекеге қабілеттілік •
• Саяхаттау мүмкіндігі
• Кез-келген жаста сұранысқа ие болу және ұнамды іспен айналысу
• Өзін-өзі көрсету, өзін-өзі таныту, қабілетін іске асыру және т. б. мүмкіндіктері

(Ж) «Менің ойым» әдісі

Волонтерлық қызметтің түрін таңдап, мини-эссе жазыңдар.


ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

5 САБАҚ. «ЕГЕР СІЗ ЖЕЛІДЕ ҚОРҚЫТУҒА ТАП БОЛСАҢЫЗ»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды кибербуллингіні тануға және оған дұрыс жауап беруге үйрету.

Негізгі міндеттер: 1. Кибербуллингінің не екенін және оның қалай көрінетінін түсіндіріңіз. 2. Желіде қорқытудан қорғау жолдарын көрсету. 3. Кибербуллинг кезінде көмек сұрауға үйрету. Сабақтың барысы

  1. Кіріспе (2 минут)

Талқылау: Кибербуллинг дегеніміз не және ол неге қауіпті ?

Кибербуллингіні қалай тануға болады?

  1. Негізгі бөлім Кибербуллингінің түрлері мен белгілері. – Талқылау: кибербуллингіге қалай әрекет ету керек, қайда көмек сұрау керек ?(бұғаттау, ересектерге хабарлау, әкімшіліктің шағымы, істерді құжаттау).

Кибербуллинг – бұл интернетте агрессор мен жәбірленуші кездесетін қорлаудың әртүрлі формалары. Көбінесе балалар мен жасөспірімдер пайдаланушылар ретінде зардап шегеді. Бұл хабарламаларда немесе түсініктемелерде қорлау мен жаман әзілдер, жеке ақпаратты жариялау (мысалы, сіздің мекенжайыңыз, телефон нөміріңіз, жақын фотосуреттеріңіз), қорқытатын жазбалар болуы мүмкін. Бұл құбылыспен күресу қажет. Шабуылдар туралы айтудан қорықпаңыз.

Есіңде сақта! 1. Қорлауға жауап бермеңіз: - Буллермен жанжалға түспеңіз. Агрессияға жауап беру жағдайды күшейте алады. 2. Дәлелдерді сақтаңыз: - Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. 3. Буллерді бұғаттаңыз: - Буллердің өз беттері мен жарияланымдарына кіруін шектеу үшін әлеуметтік платформалардағы бұғаттау және шағым беру мүмкіндіктерін пайдаланыңыз. 4. Ересектерге хабарлаңыз: - Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 5. Сайт әкімшілігіне хабарлаңыз: - Әлеуметтік желі әкімшілеріне хабарласыңыз. Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. Ересектерге хабарлаңыз:

Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 3. Қорытынды

Рефлексия

«МММ» әдісі

Оқушылар сәлемдеседі.



Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың?


Сұрақтарға жауап береді







Ұғымымен танысады


Класстер қорғайды.



Сұрақтарға жауап береді:

  1. Волонтерлық қызметті қолдауға не жатады?

  2. Волонтерліктің пайдасы неде?

  3. Бұл қызметтің өзіне пайасы қандай?

  4. Болашақта сендер волонтерлық қызметті атқарғыларың келе ме?









Эссе жазады.


















Сұрақтарға жауап береді.







Кибербуллинг туралы талқылайды.











































Оқушылардың жауабы.



















кластер



суреттер





























































Пайдалы сілтемелер

https://youtu.be/WJVphA2LxeM?si=Fe-FEU7O0wyR4ckg https://drive.google.com/file/d/1f_2fM6UoVvFFSFMFJ- CJZ3_8CMdAWLWM/view https://drive.google.com/file/d/1e-ZH8hgCevvXG9hWpEwoN8fWx21lRK_W/view











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ