Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып: 9 |
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні: |
||||
Тақырыбы |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 3-САБАҚ: «Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік» |
|||||
Сынып сағатының мақсаты |
Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу, |
|||||
Сабақтың түрі |
Сынып сағаты |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
Басы 10 минут 10 мин 10 мин 5 мин Соңы 10 мин |
Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! – - Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. - Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық? Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз. «Миға шабул» 1. Буллинг деген не? 2. Кибербуллинг деген не?
Буллинг деген
не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту
мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен
қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен
ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа
бағытталады. 1-тапсырма (жеке жұмыс) Жағдаяттарды талдау. Не істер едің? 2-тапсырма «Буллинге жол жоқ» көрініс Қауіпсіздік сабағы (10 минут) «Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік» Қақтығыс дегеніміз не? Олар неге пайда болады. Бәсекелестік (бәсекелестік) – өз мүдделері үшін басқаларға зиян келтіруге ұмтылу. Бейімделу – басқа біреудің мүддесі үшін өз мүдделерін құрбан ету. Компромисс – өзара жеңілдіктерге негізделген келісім; туындаған қайшылықты жоятын нұсқаны ұсыну. Ынтымақтастық – жағдайға қатысушылар екі жақтың мүдделерін толығымен қанағаттандыратын байламға келеді. «Екі дос» жаттығуы Мақсаты: жанжалдағы жетекші мінез-құлық стратегиясын анықтау. Жаттығуды орындамас бұрын, А4 парақтары еденге жайылады. Жолдың әр жағында, бір-біріне қарама-қарсы орналасқан екі оқушы таңдалады. Оқушыларға нұсқаулық: «Сіздер әртүрлі жағалауларда тұрғандарыңызды және көпірден екінші жағына өтулеріңіз керек екенін елестетіп көріңіздер. Бір уақытта қозғалысты бастайсыздар»
Рефлексия «МММ» әдісі |
Оқушылар сәлемдеседі. Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың? Жағдаяттарды талдайды
Егер
де:
әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған
аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді
орналастырса Оқушылар жанжал көпірдің ортасында қалай өту керектігін шешеді. Оқушылардың жауабы |
Үй жұмысы: жанжалды бейбіт жолмен шешу стратегиясын әзірлеу.
|
Шаттық шеңбер Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
Сынып: 9 А |
Күні:30.09.24ж. |
Мұғалімнің аты жөні:Байболекова Л.К |
||||
Тақырыбы |
«Қоғамға қызмет ету» волонтерлық қызмет. Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 5-САБАҚ: «Егер сіз желіде қорқытуға тап болсаңыз» Жоба: «Күзгі асар» |
|||||
Сынып сағатының мақсаты |
«Волонтерлік ... мақсаты — оқушыларды ізгілікке ұмтылдыру, қайырымдылыққа тәрбиелеу және жастарға волонтерлік қызметті түсіндіру. |
|||||
Сабақтың түрі |
Сынып сағаты |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||
Басы 10 минут 10 мин 10 мин 5 мин Соңы 10 мин |
Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! – - Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. - Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық? Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз.
«Миға шабул» 1. Қоғам дегеніміз не 2. Қоғамға қызмет дегеніміз не? 2. Волонтерлық қызметті қалай түсінесіңдер? Кіріспе сөз. Волонтерлік іс (лат. тілінен voluntarius — ерікті) – қызметтердің кең ауқымдылығы, ішіне өзара көмектің дәстүрлі пішіндерін және өзіне деген көмектің арттыруы болып келеді. Волонтерлікпен айналасатын адамдарды волонтер деп атайды. Олар ақысыз, ерікті қоғамдық жұмыс атқаратындарға жатады. 1-Тапсырма (Т) «Класстер» әдісі. Волонтерлық қызметке не жатады? Класстер арқылы көрсетіңіз. Волонтерлік қызметті қолдау Волонтерлік қызметті қолдау шаралары демеушілік, қайырымдылық және меценаттық көмек түрінде мынадай: 1) материалдық-техникалық қамтамасыз ету; 2) мүліктік қамтамасыз ету; 3) қаржылай қамтамасыз ету; 4) Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де қолдау нысандарында жүзеге асырылуы мүмкін Волонтерліктің пайдасы
неде? (Ж) «Менің ойым» әдісі Волонтерлық қызметтің түрін таңдап, мини-эссе жазыңдар. ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 5 САБАҚ. «ЕГЕР СІЗ ЖЕЛІДЕ ҚОРҚЫТУҒА ТАП БОЛСАҢЫЗ» Сабақтың мақсаты: оқушыларды кибербуллингіні тануға және оған дұрыс жауап беруге үйрету. Негізгі міндеттер: 1. Кибербуллингінің не екенін және оның қалай көрінетінін түсіндіріңіз. 2. Желіде қорқытудан қорғау жолдарын көрсету. 3. Кибербуллинг кезінде көмек сұрауға үйрету. Сабақтың барысы
Талқылау: Кибербуллинг дегеніміз не және ол неге қауіпті ? Кибербуллингіні қалай тануға болады?
Кибербуллинг – бұл интернетте агрессор мен жәбірленуші кездесетін қорлаудың әртүрлі формалары. Көбінесе балалар мен жасөспірімдер пайдаланушылар ретінде зардап шегеді. Бұл хабарламаларда немесе түсініктемелерде қорлау мен жаман әзілдер, жеке ақпаратты жариялау (мысалы, сіздің мекенжайыңыз, телефон нөміріңіз, жақын фотосуреттеріңіз), қорқытатын жазбалар болуы мүмкін. Бұл құбылыспен күресу қажет. Шабуылдар туралы айтудан қорықпаңыз. Есіңде сақта! 1. Қорлауға жауап бермеңіз: - Буллермен жанжалға түспеңіз. Агрессияға жауап беру жағдайды күшейте алады. 2. Дәлелдерді сақтаңыз: - Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. 3. Буллерді бұғаттаңыз: - Буллердің өз беттері мен жарияланымдарына кіруін шектеу үшін әлеуметтік платформалардағы бұғаттау және шағым беру мүмкіндіктерін пайдаланыңыз. 4. Ересектерге хабарлаңыз: - Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 5. Сайт әкімшілігіне хабарлаңыз: - Әлеуметтік желі әкімшілеріне хабарласыңыз. Кибербуллинг туралы куәландыратын хабарламалардың, түсініктемелердің және басқа материалдардың скриншоттарын алыңыз. Ересектерге хабарлаңыз: Ата-анаңызға, педагогтеріңізге немесе сенетін басқа ересектерге хабарласыңыз. Олар жағдайды түсінуге және қажетті шараларды қабылдауға көмектеседі. 3. Қорытынды Рефлексия «МММ» әдісі |
Оқушылар сәлемдеседі. Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың? Сұрақтарға жауап береді Ұғымымен танысады Класстер қорғайды. Сұрақтарға жауап береді:
Эссе жазады.
Сұрақтарға жауап береді.
Кибербуллинг туралы талқылайды.
Оқушылардың жауабы. |
|
кластер
суреттер
Пайдалы сілтемелер https://youtu.be/WJVphA2LxeM?si=Fe-FEU7O0wyR4ckg https://drive.google.com/file/d/1f_2fM6UoVvFFSFMFJ- CJZ3_8CMdAWLWM/view https://drive.google.com/file/d/1e-ZH8hgCevvXG9hWpEwoN8fWx21lRK_W/view |