Ә
сия
Дүйсембайқызы Құбай
№36 мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабдығы Түрі |
Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлері мен жәндіктер түрлерімен таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету. Мәтінді талдауды, өз ойын айтуға, сыни ойлау, сабаққа белсенділікпен қатысады, диалогқа түседі . Танымдық кабілеттері дамиды.Топта ынтымақтасып жұмыс істеуге дағдыландыланады . Сабақ
түрі : жаңа тақырыпты
таныстыру сабағы |
|||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||||||||
|
Топқа бөліну |
Оқушылар, қазір осы жерден 3 топқа бөліне қоялық. Аңдар, құстар, жәндіктер) болып бөлінеді. |
1.Барыс, қоян, түлкі, қасқыр |
||||||||||||
|
Тапсырмалар мен жаттығулар |
Өткен материалмен жұмыс.
«Конверт сұрақ»
|
|||||||||||||
|
Түсіну |
Бейнежазба көрсету Бейнежазба не туралы? -Олай болса, бүгінгі сабағымызда жануарлардың көптүрлілігімен танысамыз. Электронды оқулық Жаңа сабақ Өсімдіктер сияқты
жануарлар да алуан түрлі болып келеді.Жер бетінде жануарлардың
түрлері өте көп. Ғалымдардың зерттеуі бойынша олардың 2 млн-дай
түрі белгілі болды. «Жануар» сөзі парсының «джан-джанвар» деген
сөздің екінші бөлігінен алынған. «джан-джанвар» қазақша-жануар
әлемі, яғни дүние жүзіндегі тірі мақұлықтар дегенді
білдіреді. Жануарлар дүниесі –
Биосфераның бір бөлігі. Ғалымдардың есебі бойынша жер шарында 1
млрд 500 мың жануарлар түрлері тіршілік етеді. Мұның ішінде
Қазақстанда 150 сүтқоректілер, 480 құстар, балықтың 155 түрі
кездеседі. Жер шарында жануарлардың мекен етпейтін жерлері жоқ.
Оқулықпен жұмыс. «Джигсо» әдісі Мәтінді әр бір топқа бөліп беру Түсінгендерін сұрау |
|||||||||||||
|
Топтық жұмыс |
1-топтық жұмыс. І,ІІ,ІІІ-топтар , сендердің алдарыңда қандай жануарлардың суреттері бар? Қараймыз. Сары түсті үлестірмені ашып оқымыз: Ітоп 1) Қай топқа жатады? 2) Олар қандай жануарлар? (омыртқалы ма, омыртқасыз ба) 3) Олар немен қоректенеді? 4) Олардың ерекшілігі ...? 5) Олар қайда тіршілік етеді? ІІ топ 1) Қай топқа жатады? 2) Олар қандай жануарлар? (омыртқалы ма, омыртқасыз ба) 3) Қайда мекендейді? 4) Түрі қандай? Денесі 3 бөлімнен тұрады (бас,кеуде,құрсақ) 6 аяғы бар. 5) Немен қоректенеді? ІІІ топ 1) Қай топқа жатады? 2) Олар қандай жануарлар? (омыртқалы ма, омыртқасыз ба) 3) Қайда мекендейді? 4) Түрі қандай? 5) Немен қоректенеді? (Тақтада жануарлардың суреттер ілініп тұрады) 2-топтық жұмыс 1 топ омыртқалы омыртқасыз жануарлар жануарлар
2 топ Жануарлардың суреті беріледі, сол суреттерді топтарына сәйкес сәйкестендіру
|
|||||||||||||
|
Қорытындылау |
|
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жануарлардың көптүрлілігі.Жәндіктер 104-107 бет, оқимыз. Жануарлар туралы қызықты мәліметтер жинау |
|||||||||||||
|
Бағалау |
Рефлексия. Ойланудың бес гүлі.
|
|||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жануарлар 4 сынып
жануарлар 4 сынып
Ә
сия
Дүйсембайқызы Құбай
№36 мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабдығы Түрі |
Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлері мен жәндіктер түрлерімен таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету. Мәтінді талдауды, өз ойын айтуға, сыни ойлау, сабаққа белсенділікпен қатысады, диалогқа түседі . Танымдық кабілеттері дамиды.Топта ынтымақтасып жұмыс істеуге дағдыландыланады . Сабақ
түрі : жаңа тақырыпты
таныстыру сабағы |
|||||||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||||||||||||
|
Топқа бөліну |
Оқушылар, қазір осы жерден 3 топқа бөліне қоялық. Аңдар, құстар, жәндіктер) болып бөлінеді. |
1.Барыс, қоян, түлкі, қасқыр |
||||||||||||
|
Тапсырмалар мен жаттығулар |
Өткен материалмен жұмыс.
«Конверт сұрақ»
|
|||||||||||||
|
Түсіну |
Бейнежазба көрсету Бейнежазба не туралы? -Олай болса, бүгінгі сабағымызда жануарлардың көптүрлілігімен танысамыз. Электронды оқулық Жаңа сабақ Өсімдіктер сияқты
жануарлар да алуан түрлі болып келеді.Жер бетінде жануарлардың
түрлері өте көп. Ғалымдардың зерттеуі бойынша олардың 2 млн-дай
түрі белгілі болды. «Жануар» сөзі парсының «джан-джанвар» деген
сөздің екінші бөлігінен алынған. «джан-джанвар» қазақша-жануар
әлемі, яғни дүние жүзіндегі тірі мақұлықтар дегенді
білдіреді. Жануарлар дүниесі –
Биосфераның бір бөлігі. Ғалымдардың есебі бойынша жер шарында 1
млрд 500 мың жануарлар түрлері тіршілік етеді. Мұның ішінде
Қазақстанда 150 сүтқоректілер, 480 құстар, балықтың 155 түрі
кездеседі. Жер шарында жануарлардың мекен етпейтін жерлері жоқ.
Оқулықпен жұмыс. «Джигсо» әдісі Мәтінді әр бір топқа бөліп беру Түсінгендерін сұрау |
|||||||||||||
|
Топтық жұмыс |
1-топтық жұмыс. І,ІІ,ІІІ-топтар , сендердің алдарыңда қандай жануарлардың суреттері бар? Қараймыз. Сары түсті үлестірмені ашып оқымыз: Ітоп 1) Қай топқа жатады? 2) Олар қандай жануарлар? (омыртқалы ма, омыртқасыз ба) 3) Олар немен қоректенеді? 4) Олардың ерекшілігі ...? 5) Олар қайда тіршілік етеді? ІІ топ 1) Қай топқа жатады? 2) Олар қандай жануарлар? (омыртқалы ма, омыртқасыз ба) 3) Қайда мекендейді? 4) Түрі қандай? Денесі 3 бөлімнен тұрады (бас,кеуде,құрсақ) 6 аяғы бар. 5) Немен қоректенеді? ІІІ топ 1) Қай топқа жатады? 2) Олар қандай жануарлар? (омыртқалы ма, омыртқасыз ба) 3) Қайда мекендейді? 4) Түрі қандай? 5) Немен қоректенеді? (Тақтада жануарлардың суреттер ілініп тұрады) 2-топтық жұмыс 1 топ омыртқалы омыртқасыз жануарлар жануарлар
2 топ Жануарлардың суреті беріледі, сол суреттерді топтарына сәйкес сәйкестендіру
|
|||||||||||||
|
Қорытындылау |
|
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Жануарлардың көптүрлілігі.Жәндіктер 104-107 бет, оқимыз. Жануарлар туралы қызықты мәліметтер жинау |
|||||||||||||
|
Бағалау |
Рефлексия. Ойланудың бес гүлі.
|
|||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














