Ашық ұйымдастырылған оқу
қызметі
Білім бері
саласы: «Коммуникация»
Оқу
қызметі: Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы: «Жануарлар
әлемі»
Мақсаты: - Балалардың жануарлар туралы
түсініктерін, үй жануары мен жабайы жануарлардың айырмашылығын,
қоғамға тигізетін пайдасы туралы білімдерін пысықтау; жаңа
технологияларды қолдана отырып, өз ойларын еркін толық жеткізуге
балу;
-
Балалардың ауыз екі сөйлеу
мәдениетін, елестетуін, ұшқыр ойлауын, қолдың ұсақ моторикасын
дамыту;
-
Біреудің пікірін тыңдауға,
сыйлауға, аңдарға қамқорлық жасауға
тәрбиелеу;
Әдісі: сұрақ-жауап,
әңгімелеу
Оқу қызметіндегі жаңа
технологиялар: интербелсенді тақта,
Ю.Фишердің көп мәрте қолдануға арналған жұмыс дәптері, Zhanuar 4D
интерактивті карточкалары, сенсорлы қораптар, дәстүрден тыс
технология;
Қажетті
құралдар: дәптер, жануарлардың
суреттері, бейнебаян, жұмбақтар, жануарлардың муляжы, сенсорлы
қорап, түрлі-түсті бояулар, ұн, пва желім; сұйықмай,
тұз.
Билингвальді компонент: қасқыр-волк-wolf,
бұғы-олень- deer, аю-медведь-bear,
сиыр-корова-cow
Оқу қызметінің
барысы:
І ұйымдастыру
кезеңі. Амандасу үш
тілде
Жылулық шеңбері: «Түлек
шоғы» Әр бала бір-біріне тілек
тілейді.
Тәрбиеші: балалар бір-бірімізге әдемі
тілек тілейік.
Балалар: -Арыстандай айбатты
бол.....
-Жолбарыстай қайратты
бол
-Аққудай әдемі
бол
-Бұлбұлдай әнші
бол
-Қарлығаштай адал
бол
-Ботадай момын бол
т.б
ІІ негізгі
бөлім: бүгінгі оқу қызметіміздің
тақырыбы «Жануарлар әлемі».
Тәрбиеші: Балалар бүгін біз жанаурлар
туралы білімдерімізді пысықтаймыз. Жануарлар туралы қызықты
деректерді тамашалау үшін экранға назар
аударайық.
Бейнебаян «Жануарлар туралы
қызықты деректер»
Тәрбиеші: Ал балалар бейне баянда қандай
жануарлар туралы айтылды?
Біз білмейтін қандай
ерекшеліктері бар екен?
Балалар: - Жылан 3 жыл тамақтанбай
ұйықтай алады екен.
-Түйе құстың жұмыртқасы 1,5
кг, оны пісіру үшін 40 мин уақыт кетеді
екен.
-Ұлудың тісі тілінде
орналасқан.
-Ара 1 л бал алу үшін 2 млн
гүлге қонуы керек.
Тәрбиеші: жарайсыңдар! Балалар
айтыңдаршы жануарлар неше бөлінеді?
Балалар: үй жануарлары және жабайы
жануарлар болып екіге бөлінеді.
Тәрбиеші: үй жануарларын неге үй
жануарлары деп атаймыз ?
Балалар: үй жануарлары үйде өмір
сүреді, оларға адамдар қамқорлық жасайды жем, шөп
береді.
Тәрбиеші: неге жабайы жануарларды
жабайы жануарлар деп атаймыз?
Балалар: потому что, они живут в
лесу
Тәрбиеші: балалар, енді Сенсорлы
қорапшамен жұмыс жасаймыз. Сенсорлы қорап ішінен бір жануарды алып,
оған сипаттама береміз.
Тәрбиеші: бұл қандай жануар? Ол қайда
өмір сүреді?
Балалар:
-Сусамыр. Ол жабайы жануар.
Орманда өмір сүреді.
-Керік. Керік жабайы
жануар.
Тәрбиеші: балалар, 4 Д карточкаларын
ұялы телефон арқылы жануарларды тамашалап, жануарлардың атауын үш
тілде айтайық.
Балалар:-қасқыр-волк-wolf,
-бұғы-олень-
deer,
-аю-медведь-bear,
-сиыр-корова-cow
-ешкі-коза-goat,
-қоян-заяц-rabbit,
-жылқы-лошадь-horse,
-таутеке-горный
козел-ibex
ІІІ сергіту сәті .
«Релаксация»
Тәрбиеші:әдемі әуенінің ырғағымен
табиғатты көз алдымызға елестетеміз. Балалар терең дем алып бір,
екі, үш көзімізді ашамыз.
Балалар көз алдыларыңа не
елестеді?
Балалар:Табиғат, көктем, құс, ағаш,
судың сылдыры.
ІV
бетіту
Ю.Шифердің дәптерімен
жұмыс: берілген тапсырмаларды
орындап, жануарлар туралы баяндау.
Тәрбиеші:Балалар енді жануарлар туралы
сендердің не білетіндеріңді анықтайық. Ол үшін жануарлардың
төлдерін қалай атаймыз? Жанаурлар немен қоректенеді? Жануарлардың
пайдасы қандай? - деген сұраққа жауап алу үшін алдымыздағы жұмыс
дәптеріндегі тапсырмаларды орындайық.
Ал балалар орындап болсақ, мен
тексеріп жіберейін.
Тәрбиеші:Балалар жануарладың төлдерін
қалай атаймыз?
Балалар: -мысықтың баласы
марғау.
-Қойдың төлі
қозы.
-Жылқының төлі
құлын.
Тәрбиеші:Жанаурлар немен
қоректенеді?
Балалар:
-Ит сүйек
жейді.
-Қоян сәбіз
жейді.
-Тиын жаңғақ
жейді.
Тәрбиеші: жарайсыңдар балалар тапсырманы
дұрыс орындапсыңдар.
Ғажайып сәт «Дәстүрден тыс
технология»
Тәрбиеші:Балалар мен сендерге еркеше
ғажайып сәт әзірлеп қойдым. Кәне барлығымыз оны жасап көрейік.
Балалар алдарыңда не көріп тұрсыңдар?
Балалар:Тұз, ұн, түрлі-түсті
бояулар, пва желім, сұйық май
Тәрбиеші:Жарайсыңдар! Енді алдымызғады
ұнға бір шым тұз, пва желім, сұйықмай, түрлі-түсті бояуларды құйып
жақсылап араластырамыз. Дайын болған сұйықтықты арнайы ыдысқа құйып
сыйқырлы сөздерді қайталаймыз. Балалар:Бір, екі, үш бояуымыз анық
түс.
Тәрбиеші:Ал балалар мына түстерден
қандай жануарлардың бейнесін көріп
тұрсыңдар?
Балалар: Аю, қоян, пілдің мұрнын
т.б.
Тәрбиеші: жарайсыңдар, қиялдарың ерекше
екен.
Тәрбиеші:Ал балалар жануарлар туралы
қандай тақпақ білеміз?
Абылай:түлкі деген қу
гой,
жүрген жері шу
гой.
жатып алып
жағаға,
іздегені ду
ғой.
Жансая:Керік – биік
жануар,
Сарғыш-қоңыр дағы
бар.
Аяғы – төртеу, мойыны –
ұзын,
Жаңылыспай танып
ал.
Сафия:Лишь в Австралии зелёной
Кенгуру живёт смышлёный.
Он своих детей
не бросит,
Он с собой их в
сумке носит.
Аяулым: Бегемот
Бегемот лежит в реке,
Как в огромном гамаке:
- Покачайте кто-нибудь,
Не могу никак уснуть.
Мухаммед: My
cat
I love my
cat
It`s warm and
fat
My cat is
grey
It likes to
play
Қасым: a pig
This is a
pig
It`s very
pig
it`s color
ping
it`s nice, I
fink
V
қорытынды:
Тәрбиеші:Балалар бүгінгі оқу қызметі
сендерге ұнады ма?
Балалар: ия
Тәрбиеші:Несімен
ұнады?
Балалар: -тақпақ айтқан
ұнады
-4д карточкаларымен жұмыс
ұнады
-бояулармен жұмыс
ұнады
-дәптермен жұмыс
ұнады
-бейне баян
ұнады
Тәрбиеші:Жабайы жануарларға қандай
жануарлар жатады?
Балалар:керік, сусамыр, аю,
қасқыр
Тәрбиеші:Үй жануарларына қандай
жануарлар жатады?
Балалар: қой, жылқы, сиыр,
мысық
Тәрбиеші:Жарайсыңдар, талаптарың таудай
болсын! Әр қашан биіктерден көріне беріңдер! Бүгінгі оқу қызметіміз
аяқталды сау болыңыздар! Үш тілде
қоштасамыз.