Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлар әлемі мен өсімдіктер әлемі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер әлемі Тақырып: Еңбекқор ара |
Мектеп:Шал ақын ауданы « Қаратал орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып: Еңбекқор ара |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Тастанбеков Аян Кабешевич |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу; Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрлымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,түйінді ақпараттарды табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөздердің мағынасын ашады, оқылым стратегияларын қолданады. Хабарландыру құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде хабарландыру жасайды. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді оқиды,түсінеді, жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес хабарландыру құру. Fffflflflflflfkgffffggfffffggggggggggl |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
сөздік қор мен терминдер: Еңбекқор ара, омарта, омарташы, шипалық қасиеттері, жәндік, балауыз, гүл тозаңдары, у, перга, шіре, жемсау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: -Ара қандай отрядқа жатады? -Араның қандай түрлері бар? -Ара балды қалай жасап шығарады? -Омарта дегеніміз не? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Араның қандай жәндік екендігін, одан бал алынатындығын, балды гүлден алатындығын, балдың емдік қасиеттерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5 мин. |
«Шаттық шеңбері» әдісін пайдалану. 1-2 санына санап топқа бөлінеді. 1-топ: «Жабайы ара» 2-топ: «Бал ара» «Галереяда ой шарлау». Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар берілген суреттерді бойынша жұптық формада талдайды. Суреттер қандай тақырыпқа арналған? Суреттерде аралардың қандай әрекеттері байқалады? Осы суреттер арқылы – сөйлеу, сөйлесу мәдениеті туралы не айтасыз? Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне
сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып
жазу. «ПОПС» формуласы арқылы үй тапсырмасы сұралады. Сұрақ: Не себепті қызғалдақтар көктем мезгілінде гүлдейді? 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » 2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » 3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » 4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...» |
суреттер Қызғалдақ суреті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 30 мин (8 мин‘) (9 мин) (3 мин) (12 мин) |
Топтық жұмыс: 1- тапсырма : Кестемен жұмыс. Мультфильм мазмұны бойынша кесте толтырады. І топ:
ІІ топ:
ҚБ: «Қолмен белгі беру» әдісі.
2-тапсырма. Топтық жұмыс: Мәтінмен жұмыс «Қонақжай ара» ертегісінің мағынасын түсіну. І топ: «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі ІІ топ: «Үш қадамдық сұхбат» әдісі Қ/Б «Элективтік тест (таңдаулы)» әдісі Сергіту сәті «Көңілді күн» әні 3-тапсырма. Топтық жұмыс: Хабарлама жазу. «Қонақжай ара» мәтінінің мазмұнына сүйене отырып, хабарландыру жазу. І топ: «4 сөйлем » әдісімен хабарландыру жазады. ІІ топ: Кесте толтыру арқылы
Саралау: ТД – мәтін мазмұнын түсінеді. ОД – берілген мәтіннін түйінді ақпаратын тауып жазады. ЖД – ережені қолданып, өз атынан хабарландыру жасайды... |
Мультфильмнен үзінді
Кестелер
Ертегі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 8 минут |
Қ/Б
Қорытынды: "Бес жолды өлең" синквейн Шарты: 1-ші жол 1 зат есім 2-ші жол тақырыпты сипаттайтын 2 сын есім 3-ші жол үш етістік 4-ші жол сезімді білдіретін 4 сөзден құралған 1 сөйлем 5-ші жол тақырыптың мәнін ашатын 1 сөзден құралған синоним Үй жұмысы: «Еңбекқор ара» тақырыбында шағын эссе жазу. Кері байланыс: «Микрофон» әдісі
|
Хабарландыру жазу үлгісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпараттар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспар -лайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы калай түрлендіресіз? |
Бағалау – Оқушы білімін қалай тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие мақсаттарын көрсету керек) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Т\Д: жеңіл тапсырмалар беру арқылы және хабарландыру жазуда үлгі кеспелерін беру арқылы қолдау көрсетіледі. О\Д: тапсырмаларды түрлендіру арқылы қолдау көрсетіледі. Ж\Д: әр түрлі
стратегияла Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |