Сабақ: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер
әлемі
Тақырып: Еңбекқор ара
|
Мектеп:Шал ақын ауданы « Қаратал орта мектебі»
КММ
|
Тақырып: Еңбекқор ара
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Тастанбеков Аян Кабешевич
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:0
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну
үшін оқу;
Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне
сай ресімделуі мен құрлымын сақтап, хабарландыру құрастырып
жазу.
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Мәтінді оқып, мазмұнын
түсінеді,түйінді ақпараттарды табады.
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: сөздердің мағынасын ашады,
оқылым стратегияларын
қолданады. Хабарландыру
құрастырады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады: Мәтін мазмұны
негізінде хабарландыру жасайды. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра
алады.
|
Тілдік
мақсаттары
|
Оқушылар орындай алады:
Мәтінді
оқиды,түсінеді, жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес хабарландыру
құру.
Fffflflflflflfkgffffggfffffggggggggggl
|
сөздік қор мен терминдер:
Еңбекқор ара, омарта,
омарташы, шипалық қасиеттері, жәндік, балауыз, гүл тозаңдары, у,
перга, шіре, жемсау.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-Ара қандай отрядқа жатады?
-Араның қандай түрлері бар?
-Ара балды қалай жасап шығарады?
-Омарта дегеніміз
не?
|
Алдыңғы
оқу
|
Араның қандай жәндік
екендігін, одан бал алынатындығын, балды гүлден алатындығын, балдың
емдік қасиеттерін біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
ресурстар
|
Басы
5
мин.
|
-
Ұйымдастыру
«Шаттық шеңбері» әдісін
пайдалану. 1-2 санына санап топқа
бөлінеді.
1-топ: «Жабайы ара»
2-топ: «Бал ара»
«Галереяда ой шарлау».
Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар берілген
суреттерді бойынша жұптық формада
талдайды.
Суреттер қандай
тақырыпқа арналған?
Суреттерде аралардың
қандай әрекеттері байқалады?
Осы суреттер арқылы –
сөйлеу, сөйлесу мәдениеті туралы не
айтасыз?
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне
сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып
жазу. 3.Үй тапсырмасын сұрау:
«ПОПС» формуласы арқылы үй
тапсырмасы сұралады.
Сұрақ: Не себепті қызғалдақтар
көктем мезгілінде гүлдейді?
1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ...
»
2. Екінші
сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін … »
3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын … »
4. Соңғы
сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге келдім ...»
|
суреттер




Қызғалдақ
суреті
|
Ортасы
30 мин
(8 мин‘)
(9 мин)
(3 мин)
(12 мин)
|
Топтық жұмыс:
1- тапсырма : Кестемен жұмыс.
Мультфильм мазмұны бойынша
кесте толтырады.
І
топ:
Сөйлемдер
|
дұрыс
|
бұрыс
|
1.
|
|
|
2.
|
|
|
3.
|
|
|
4.
|
|
|
5.
|
|
|
6.
|
|
|
ІІ
топ:
Тақырыбы
|
|
Мазмұны
|
|
Тілдік
құралдары
|
|
ҚБ: «Қолмен белгі беру»
әдісі.
-
Мен түсініп отырмын_____ және түсіндіре
аламын. (қолдын бас бармағы
жоғары бағытталады)
-
Мен әлі түсінбей
отырмын_____(қолдын бас бармағы
жанына қарай жантаяды)
-
мен түсінгеніме сенімді
емеспін_____(қолды
бұлғау)
2-тапсырма. Топтық
жұмыс: Мәтінмен
жұмыс «Қонақжай ара»
ертегісінің мағынасын түсіну.
І топ:
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
ІІ топ:
«Үш қадамдық сұхбат»
әдісі
Қ/Б «Элективтік тест (таңдаулы)»
әдісі
Сергіту
сәті
«Көңілді күн»
әні
3-тапсырма. Топтық жұмыс:
Хабарлама жазу. «Қонақжай ара»
мәтінінің мазмұнына сүйене отырып, хабарландыру
жазу.
І топ: «4
сөйлем » әдісімен хабарландыру жазады.
ІІ топ:
Кесте толтыру арқылы
Кімге
қаратылып
айтылады?
|
|
Қашан
өтеді?
|
|
Не
өткізіледі?
|
|
Қайда
өткізіледі?
|
|
Кім
өткізеді?
|
|
Саралау:
ТД
– мәтін мазмұнын
түсінеді.
ОД
– берілген мәтіннін
түйінді ақпаратын тауып жазады.
ЖД
– ережені қолданып, өз атынан
хабарландыру жасайды...
|
Мультфильмнен
үзінді

Кестелер



Ертегі


|
Соңы
8
минут
|
Қ/Б
Ойлау
деңгейі
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Білу, түсіну
|
Оқылым стратегиялары арқылы
мәтін мазмұнын түсіну, оқу.
|
-түйінді ақпараттарды табады.
- мәтінді
мазмұнындайды
|
Қолдану
|
Жанрлық ерекшеліктерін сақтап,
хабарландыру құрастырып жазу.
|
-ережені қолданады.
-хабарландыру жазады.
-тақырыпты өмірмен байланыстырады.
|
Қорытынды:
"Бес жолды өлең"
синквейн
Шарты:
1-ші жол 1 зат
есім
2-ші жол тақырыпты сипаттайтын
2 сын есім
3-ші жол үш
етістік
4-ші жол сезімді білдіретін 4
сөзден құралған 1 сөйлем
5-ші жол тақырыптың мәнін
ашатын 1 сөзден құралған синоним
Үй
жұмысы:
«Еңбекқор ара» тақырыбында
шағын эссе жазу.
Кері
байланыс: «Микрофон» әдісі
-
Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай
болды?
-
Мен топта, жұпта қалай жұмыс
жасадым?
-
Бүгінгі сабақтан қандай жаңалық
алдым?
-
Сабақ маған ұнады?
Несімен?
-
Мен бүгінгі сабақта өзімді қалай
сезіндім?
|
Хабарландыру
жазу
үлгісі


|
Қосымша
ақпараттар
|
Саралау
–
оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспар -лайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы калай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – Оқушы білімін
қалай тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық пен
қауіпсіздік
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие мақсаттарын көрсету керек)
|
Т\Д: жеңіл тапсырмалар беру арқылы және
хабарландыру жазуда үлгі
кеспелерін беру арқылы қолдау көрсетіледі.
О\Д: тапсырмаларды түрлендіру арқылы қолдау
көрсетіледі.
Ж\Д:
әр
түрлі
стратегияла |