Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер әлемі







    Тақырып: Еңбекқор ара


    Мектеп:Шал ақын ауданы « Қаратал орта мектебі» КММ


    Тақырып: Еңбекқор ара


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Тастанбеков Аян Кабешевич

    Сынып: 5

    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:0

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу;

    Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрлымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,түйінді ақпараттарды табады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөздердің мағынасын ашады, оқылым стратегияларын қолданады. Хабарландыру құрастырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде хабарландыру жасайды. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра алады.

    Тілдік мақсаттары

    Оқушылар орындай алады: Мәтінді оқиды,түсінеді, жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес хабарландыру құру.





    Fffflflflflflfkgffffggfffffggggggggggl

    сөздік қор мен терминдер:

    Еңбекқор ара, омарта, омарташы, шипалық қасиеттері, жәндік, балауыз, гүл тозаңдары, у, перга, шіре, жемсау.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Ара қандай отрядқа жатады?

    -Араның қандай түрлері бар?

    -Ара балды қалай жасап шығарады?

    -Омарта дегеніміз не?

    Алдыңғы оқу

    Араның қандай жәндік екендігін, одан бал алынатындығын, балды гүлден алатындығын, балдың емдік қасиеттерін біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Басы

    5 мин.

    1. Ұйымдастыру

    «Шаттық шеңбері» әдісін пайдалану. 1-2 санына санап топқа бөлінеді.

    1-топ: «Жабайы ара» 2-топ: «Бал ара»

    «Галереяда ой шарлау».

    Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар берілген суреттерді бойынша жұптық формада талдайды.

    Суреттер қандай тақырыпқа арналған?

    Суреттерде аралардың қандай әрекеттері байқалады?

    Осы суреттер арқылы – сөйлеу, сөйлесу мәдениеті туралы не айтасыз?

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.
      3.Үй тапсырмасын сұрау:

    «ПОПС» формуласы арқылы үй тапсырмасы сұралады.

    Сұрақ: Не себепті қызғалдақтар көктем мезгілінде гүлдейді?

    1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

    2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

    3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

    4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...»









    суреттер






    Қызғалдақ суреті

    Ортасы

    30 мин

    (8 мин‘)

























    (9 мин)






    (3 мин)



    (12 мин)
























































    Топтық жұмыс:

    1- тапсырма : Кестемен жұмыс. Мультфильм мазмұны бойынша кесте толтырады.

    І топ:

    Сөйлемдер

    дұрыс

    бұрыс

    1.



    2.



    3.



    4.



    5.



    6.



    ІІ топ:

    Тақырыбы


    Мазмұны


    Тілдік құралдары



    ҚБ: «Қолмен белгі беру» әдісі.

    • Мен түсініп отырмын_____ және түсіндіре аламын. (қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)

    • Мен әлі түсінбей отырмын_____(қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)

    • мен түсінгеніме сенімді емеспін_____(қолды бұлғау)

    2-тапсырма. Топтық жұмыс: Мәтінмен жұмыс «Қонақжай ара» ертегісінің мағынасын түсіну.

    І топ: «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

    ІІ топ: «Үш қадамдық сұхбат» әдісі

    Қ/Б «Элективтік тест (таңдаулы)» әдісі


    Сергіту сәті

    «Көңілді күн» әні


    3-тапсырма. Топтық жұмыс: Хабарлама жазу. «Қонақжай ара» мәтінінің мазмұнына сүйене отырып, хабарландыру жазу.

    І топ: «4 сөйлем » әдісімен хабарландыру жазады.

    ІІ топ: Кесте толтыру арқылы


    Кімге қаратылып

    айтылады?


    Қашан өтеді?


    Не өткізіледі?


    Қайда өткізіледі?


    Кім өткізеді?


    Саралау:

    ТД – мәтін мазмұнын түсінеді.

    ОД – берілген мәтіннін түйінді ақпаратын тауып жазады.

    ЖД – ережені қолданып, өз атынан хабарландыру жасайды...




    Мультфильмнен үзінді



    Кестелер









    Рисунок 1

    Рисунок 4


    Ертегі






























    Соңы

    8 минут


    Қ/Б

    Ойлау деңгейі

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Білу, түсіну


    Оқылым стратегиялары арқылы мәтін мазмұнын түсіну, оқу.

    -түйінді ақпараттарды табады.

    - мәтінді мазмұнындайды

    Қолдану




    Жанрлық ерекшеліктерін сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.

    -ережені қолданады.

    -хабарландыру жазады.

    -тақырыпты өмірмен байланыстырады.




    Қорытынды:

    "Бес жолды өлең" синквейн

    Шарты:

    1-ші жол 1 зат есім

    2-ші жол тақырыпты сипаттайтын 2 сын есім

    3-ші жол үш етістік

    4-ші жол сезімді білдіретін 4 сөзден құралған 1 сөйлем

    5-ші жол тақырыптың мәнін ашатын 1 сөзден құралған синоним

    Үй жұмысы:

    «Еңбекқор ара» тақырыбында шағын эссе жазу.

    Кері байланыс: «Микрофон» әдісі

    1. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

    2. Мен топта, жұпта қалай жұмыс жасадым?

    3. Бүгінгі сабақтан қандай жаңалық алдым?

    4. Сабақ маған ұнады? Несімен?

    5. Мен бүгінгі сабақта өзімді қалай сезіндім?





    Хабарландыру

    жазу үлгісі













    Қосымша ақпараттар

    Саралау –

    оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспар -лайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы калай түрлендіресіз?


    Бағалау – Оқушы білімін қалай тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс

    Денсаулық пен қауіпсіздік

    АКТ

    Құндылықтармен байланыс (тәрбие мақсаттарын көрсету керек)

    Т\Д: жеңіл тапсырмалар беру арқылы және

    хабарландыру жазуда үлгі кеспелерін беру арқылы қолдау көрсетіледі.

    О\Д: тапсырмаларды түрлендіру арқылы қолдау көрсетіледі.

    Ж\Д:

    әр түрлі

    стратегияла

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тастанбеков Аян Кабешевич
    25 Қараша 2020
    534
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жануарлар әлемі мен өсімдіктер әлемі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жануарлар әлемі мен өсімдіктер әлемі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер әлемі







    Тақырып: Еңбекқор ара


    Мектеп:Шал ақын ауданы « Қаратал орта мектебі» КММ


    Тақырып: Еңбекқор ара


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Тастанбеков Аян Кабешевич

    Сынып: 5

    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:0

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу;

    Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрлымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,түйінді ақпараттарды табады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөздердің мағынасын ашады, оқылым стратегияларын қолданады. Хабарландыру құрастырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде хабарландыру жасайды. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра алады.

    Тілдік мақсаттары

    Оқушылар орындай алады: Мәтінді оқиды,түсінеді, жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес хабарландыру құру.





    Fffflflflflflfkgffffggfffffggggggggggl

    сөздік қор мен терминдер:

    Еңбекқор ара, омарта, омарташы, шипалық қасиеттері, жәндік, балауыз, гүл тозаңдары, у, перга, шіре, жемсау.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    -Ара қандай отрядқа жатады?

    -Араның қандай түрлері бар?

    -Ара балды қалай жасап шығарады?

    -Омарта дегеніміз не?

    Алдыңғы оқу

    Араның қандай жәндік екендігін, одан бал алынатындығын, балды гүлден алатындығын, балдың емдік қасиеттерін біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Басы

    5 мин.

    1. Ұйымдастыру

    «Шаттық шеңбері» әдісін пайдалану. 1-2 санына санап топқа бөлінеді.

    1-топ: «Жабайы ара» 2-топ: «Бал ара»

    «Галереяда ой шарлау».

    Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар берілген суреттерді бойынша жұптық формада талдайды.

    Суреттер қандай тақырыпқа арналған?

    Суреттерде аралардың қандай әрекеттері байқалады?

    Осы суреттер арқылы – сөйлеу, сөйлесу мәдениеті туралы не айтасыз?

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.
      3.Үй тапсырмасын сұрау:

    «ПОПС» формуласы арқылы үй тапсырмасы сұралады.

    Сұрақ: Не себепті қызғалдақтар көктем мезгілінде гүлдейді?

    1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

    2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

    3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

    4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...»









    суреттер






    Қызғалдақ суреті

    Ортасы

    30 мин

    (8 мин‘)

























    (9 мин)






    (3 мин)



    (12 мин)
























































    Топтық жұмыс:

    1- тапсырма : Кестемен жұмыс. Мультфильм мазмұны бойынша кесте толтырады.

    І топ:

    Сөйлемдер

    дұрыс

    бұрыс

    1.



    2.



    3.



    4.



    5.



    6.



    ІІ топ:

    Тақырыбы


    Мазмұны


    Тілдік құралдары



    ҚБ: «Қолмен белгі беру» әдісі.

    • Мен түсініп отырмын_____ және түсіндіре аламын. (қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)

    • Мен әлі түсінбей отырмын_____(қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)

    • мен түсінгеніме сенімді емеспін_____(қолды бұлғау)

    2-тапсырма. Топтық жұмыс: Мәтінмен жұмыс «Қонақжай ара» ертегісінің мағынасын түсіну.

    І топ: «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

    ІІ топ: «Үш қадамдық сұхбат» әдісі

    Қ/Б «Элективтік тест (таңдаулы)» әдісі


    Сергіту сәті

    «Көңілді күн» әні


    3-тапсырма. Топтық жұмыс: Хабарлама жазу. «Қонақжай ара» мәтінінің мазмұнына сүйене отырып, хабарландыру жазу.

    І топ: «4 сөйлем » әдісімен хабарландыру жазады.

    ІІ топ: Кесте толтыру арқылы


    Кімге қаратылып

    айтылады?


    Қашан өтеді?


    Не өткізіледі?


    Қайда өткізіледі?


    Кім өткізеді?


    Саралау:

    ТД – мәтін мазмұнын түсінеді.

    ОД – берілген мәтіннін түйінді ақпаратын тауып жазады.

    ЖД – ережені қолданып, өз атынан хабарландыру жасайды...




    Мультфильмнен үзінді



    Кестелер









    Рисунок 1

    Рисунок 4


    Ертегі






























    Соңы

    8 минут


    Қ/Б

    Ойлау деңгейі

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Білу, түсіну


    Оқылым стратегиялары арқылы мәтін мазмұнын түсіну, оқу.

    -түйінді ақпараттарды табады.

    - мәтінді мазмұнындайды

    Қолдану




    Жанрлық ерекшеліктерін сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.

    -ережені қолданады.

    -хабарландыру жазады.

    -тақырыпты өмірмен байланыстырады.




    Қорытынды:

    "Бес жолды өлең" синквейн

    Шарты:

    1-ші жол 1 зат есім

    2-ші жол тақырыпты сипаттайтын 2 сын есім

    3-ші жол үш етістік

    4-ші жол сезімді білдіретін 4 сөзден құралған 1 сөйлем

    5-ші жол тақырыптың мәнін ашатын 1 сөзден құралған синоним

    Үй жұмысы:

    «Еңбекқор ара» тақырыбында шағын эссе жазу.

    Кері байланыс: «Микрофон» әдісі

    1. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

    2. Мен топта, жұпта қалай жұмыс жасадым?

    3. Бүгінгі сабақтан қандай жаңалық алдым?

    4. Сабақ маған ұнады? Несімен?

    5. Мен бүгінгі сабақта өзімді қалай сезіндім?





    Хабарландыру

    жазу үлгісі













    Қосымша ақпараттар

    Саралау –

    оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспар -лайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы калай түрлендіресіз?


    Бағалау – Оқушы білімін қалай тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс

    Денсаулық пен қауіпсіздік

    АКТ

    Құндылықтармен байланыс (тәрбие мақсаттарын көрсету керек)

    Т\Д: жеңіл тапсырмалар беру арқылы және

    хабарландыру жазуда үлгі кеспелерін беру арқылы қолдау көрсетіледі.

    О\Д: тапсырмаларды түрлендіру арқылы қолдау көрсетіледі.

    Ж\Д:

    әр түрлі

    стратегияла

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    25.11.2020
    534
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тастанбеков Аян Кабешевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации