|
Сабақ: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер әлемі Тақырып: Еңбекқор ара |
Мектеп:Шал ақын ауданы « Қаратал орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып: Еңбекқор ара |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Тастанбеков Аян Кабешевич |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу; Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрлымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,түйінді ақпараттарды табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөздердің мағынасын ашады, оқылым стратегияларын қолданады. Хабарландыру құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде хабарландыру жасайды. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді оқиды,түсінеді, жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес хабарландыру құру. Fffflflflflflfkgffffggfffffggggggggggl |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
сөздік қор мен терминдер: Еңбекқор ара, омарта, омарташы, шипалық қасиеттері, жәндік, балауыз, гүл тозаңдары, у, перга, шіре, жемсау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Ара қандай отрядқа жатады? -Араның қандай түрлері бар? -Ара балды қалай жасап шығарады? -Омарта дегеніміз не? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Араның қандай жәндік екендігін, одан бал алынатындығын, балды гүлден алатындығын, балдың емдік қасиеттерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 мин. |
«Шаттық шеңбері» әдісін пайдалану. 1-2 санына санап топқа бөлінеді. 1-топ: «Жабайы ара» 2-топ: «Бал ара» «Галереяда ой шарлау». Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар берілген суреттерді бойынша жұптық формада талдайды. Суреттер қандай тақырыпқа арналған? Суреттерде аралардың қандай әрекеттері байқалады? Осы суреттер арқылы – сөйлеу, сөйлесу мәдениеті туралы не айтасыз? Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне
сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып
жазу. «ПОПС» формуласы арқылы үй тапсырмасы сұралады. Сұрақ: Не себепті қызғалдақтар көктем мезгілінде гүлдейді? 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » 2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » 3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » 4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...» |
суреттер
Қызғалдақ суреті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 30 мин (8 мин‘) (9 мин) (3 мин) (12 мин) |
Топтық жұмыс: 1- тапсырма : Кестемен жұмыс. Мультфильм мазмұны бойынша кесте толтырады. І топ:
ІІ топ:
ҚБ: «Қолмен белгі беру» әдісі.
2-тапсырма. Топтық жұмыс: Мәтінмен жұмыс «Қонақжай ара» ертегісінің мағынасын түсіну. І топ: «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі ІІ топ: «Үш қадамдық сұхбат» әдісі Қ/Б «Элективтік тест (таңдаулы)» әдісі Сергіту сәті «Көңілді күн» әні 3-тапсырма. Топтық жұмыс: Хабарлама жазу. «Қонақжай ара» мәтінінің мазмұнына сүйене отырып, хабарландыру жазу. І топ: «4 сөйлем » әдісімен хабарландыру жазады. ІІ топ: Кесте толтыру арқылы
Саралау: ТД – мәтін мазмұнын түсінеді. ОД – берілген мәтіннін түйінді ақпаратын тауып жазады. ЖД – ережені қолданып, өз атынан хабарландыру жасайды... |
Мультфильмнен үзінді
Кестелер
Ертегі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 8 минут |
Қ/Б
Қорытынды: "Бес жолды өлең" синквейн Шарты: 1-ші жол 1 зат есім 2-ші жол тақырыпты сипаттайтын 2 сын есім 3-ші жол үш етістік 4-ші жол сезімді білдіретін 4 сөзден құралған 1 сөйлем 5-ші жол тақырыптың мәнін ашатын 1 сөзден құралған синоним Үй жұмысы: «Еңбекқор ара» тақырыбында шағын эссе жазу. Кері байланыс: «Микрофон» әдісі
|
Хабарландыру жазу үлгісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпараттар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспар -лайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы калай түрлендіресіз? |
Бағалау – Оқушы білімін қалай тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие мақсаттарын көрсету керек) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Т\Д: жеңіл тапсырмалар беру арқылы және хабарландыру жазуда үлгі кеспелерін беру арқылы қолдау көрсетіледі. О\Д: тапсырмаларды түрлендіру арқылы қолдау көрсетіледі. Ж\Д: әр түрлі
стратегияла Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер
әлемі Тақырып: Еңбекқор ара Мектеп:Шал ақын ауданы « Қаратал орта мектебі»
КММ Тақырып: Еңбекқор ара Күні: Мұғалімнің
аты-жөні:Тастанбеков Аян Кабешевич Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:0 Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары О6.Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну
үшін оқу; Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне
сай ресімделуі мен құрлымын сақтап, хабарландыру құрастырып
жазу. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай
алады: Мәтінді оқып, мазмұнын
түсінеді,түйінді ақпараттарды табады. Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: сөздердің мағынасын ашады,
оқылым стратегияларын
қолданады. Хабарландыру
құрастырады. Кейбір оқушылар орындай
алады: Мәтін мазмұны
негізінде хабарландыру жасайды. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра
алады. Тілдік
мақсаттары Оқушылар орындай алады:
Мәтінді
оқиды,түсінеді, жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес хабарландыру
құру. Fffflflflflflfkgffffggfffffggggggggggl сөздік қор мен терминдер: Еңбекқор ара, омарта,
омарташы, шипалық қасиеттері, жәндік, балауыз, гүл тозаңдары, у,
перга, шіре, жемсау. Талқылауға арналған
сұрақтар: -Ара қандай отрядқа жатады? -Араның қандай түрлері бар? -Ара балды қалай жасап шығарады? -Омарта дегеніміз
не? Алдыңғы
оқу Араның қандай жәндік
екендігін, одан бал алынатындығын, балды гүлден алатындығын, балдың
емдік қасиеттерін біледі. Жоспар Жоспарланған
уақыт Жоспарланған жаттығу
түрлері ресурстар Басы 5
мин. Ұйымдастыру «Шаттық шеңбері» әдісін
пайдалану. 1-2 санына санап топқа
бөлінеді. 1-топ: «Жабайы ара»
2-топ: «Бал ара» «Галереяда ой шарлау». Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар берілген
суреттерді бойынша жұптық формада
талдайды. Суреттер қандай
тақырыпқа арналған? Суреттерде аралардың
қандай әрекеттері байқалады? Осы суреттер арқылы –
сөйлеу, сөйлесу мәдениеті туралы не
айтасыз?
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне
сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып
жазу. «ПОПС» формуласы арқылы үй
тапсырмасы сұралады. Сұрақ: Не себепті қызғалдақтар
көктем мезгілінде гүлдейді? 1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ...
» 2. Екінші
сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін … » 3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын … » 4. Соңғы
сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге келдім ...» суреттер Қызғалдақ
суреті Ортасы 30 мин (8 мин‘) (9 мин) (3 мин) (12 мин) Топтық жұмыс: 1- тапсырма : Кестемен жұмыс.
Мультфильм мазмұны бойынша
кесте толтырады.
І
топ: Сөйлемдер дұрыс бұрыс 1. 2. 3. 4. 5. 6.
ІІ
топ:
Тақырыбы
Мазмұны
Тілдік
құралдары
ҚБ: «Қолмен белгі беру»
әдісі. Мен түсініп отырмын_____ және түсіндіре
аламын. (қолдын бас бармағы
жоғары бағытталады) Мен әлі түсінбей
отырмын_____(қолдын бас бармағы
жанына қарай жантаяды) мен түсінгеніме сенімді
емеспін_____(қолды
бұлғау)
2-тапсырма. Топтық
жұмыс: Мәтінмен
жұмыс «Қонақжай ара»
ертегісінің мағынасын түсіну.
І топ:
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
ІІ топ:
«Үш қадамдық сұхбат»
әдісі
Қ/Б «Элективтік тест (таңдаулы)»
әдісі
Сергіту
сәті
«Көңілді күн»
әні
3-тапсырма. Топтық жұмыс:
Хабарлама жазу. «Қонақжай ара»
мәтінінің мазмұнына сүйене отырып, хабарландыру
жазу.
І топ: «4
сөйлем » әдісімен хабарландыру жазады.
ІІ топ:
Кесте толтыру арқылы Кімге
қаратылып
айтылады?
Қашан
өтеді?
Не
өткізіледі?
Қайда
өткізіледі?
Кім
өткізеді?
Саралау:
ТД
– мәтін мазмұнын
түсінеді.
ОД
– берілген мәтіннін
түйінді ақпаратын тауып жазады.
ЖД
– ережені қолданып, өз атынан
хабарландыру жасайды...
Мультфильмнен
үзінді
Кестелер
Ертегі
Соңы
8
минут
Қ/Б
Ойлау
деңгейі
Бағалау
критерийі
Дескриптор Білу, түсіну
Оқылым стратегиялары арқылы
мәтін мазмұнын түсіну, оқу. -түйінді ақпараттарды табады.
- мәтінді
мазмұнындайды Қолдану
Жанрлық ерекшеліктерін сақтап,
хабарландыру құрастырып жазу. -ережені қолданады. -хабарландыру жазады. -тақырыпты өмірмен байланыстырады.
Қорытынды:
"Бес жолды өлең"
синквейн
Шарты:
1-ші жол 1 зат
есім
2-ші жол тақырыпты сипаттайтын
2 сын есім
3-ші жол үш
етістік
4-ші жол сезімді білдіретін 4
сөзден құралған 1 сөйлем
5-ші жол тақырыптың мәнін
ашатын 1 сөзден құралған синоним
Үй
жұмысы:
«Еңбекқор ара» тақырыбында
шағын эссе жазу.
Кері
байланыс: «Микрофон» әдісі Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай
болды? Мен топта, жұпта қалай жұмыс
жасадым? Бүгінгі сабақтан қандай жаңалық
алдым? Сабақ маған ұнады?
Несімен? Мен бүгінгі сабақта өзімді қалай
сезіндім?
Хабарландыру
жазу
үлгісі
Қосымша
ақпараттар
Саралау
–
оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспар -лайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы калай
түрлендіресіз?
Бағалау – Оқушы білімін
қалай тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық пен
қауіпсіздік
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие мақсаттарын көрсету керек)
Т\Д: жеңіл тапсырмалар беру арқылы және
хабарландыру жазуда үлгі
кеспелерін беру арқылы қолдау көрсетіледі.
О\Д: тапсырмаларды түрлендіру арқылы қолдау
көрсетіледі.
Ж\Д:
әр
түрлі
стратегияла | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















