Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Тарау: IV

Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Сабақ тақырыбы (5-сабақ)

Үйсіз жануарларды бірге қорғайық

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сагидуллаеева З.З.

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар:25

Қатыспағандар: жоқ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5. Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

5. Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру

Сабақ мақсаттары

(Бағалау критерийі)

Барлық оқушылар орындай алады:фотосуреттерді және бейнежазбаны мұқият қарап, болжау жасайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:бейнежазбадағы негізгі ойды анықтайды, тақырыпқа сай мәліметтерді, сөз тіркестері мен тірек сөздерді пайдалана отырып, мәтін құрастырады

Кейбір оқушылар орындай алады: тыңдалым, айтылым дағдыларын жетілдіре отырып, пікірталасқа қатысады

Тілдікмақсат

Оқушыларорындайалады:бейнежазбаны қарап, сөз тіркестерін, тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрайды


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мал дәрігері, қамқорлық, мейірімділік, жанашыр болу, қамқорлыққа алу


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: мал дәрігері, қамқорлық, мейірімділік, жанашыр болу, қамқорлыққа алу


Талқылауға арналған сұрақтар:не себепті? Не үшін?Қалай?

Құндылықтарға баулу

Адамгершілікке, мейірімділіккетәрбиелейді

Алдыңғы оқу:

Үй жануарлары туралы не білеміз?


Пәнаралық байланыс

биология

Сабақ барысы

Уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Қалыптастырушы

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин

1-әрекет. Ұжымдық жұмыс:

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыруда «Жануарды бейнеле» ойсергегін ұйымдастыру.


суреттер

2 мин

2-әрекет. Ұжымдық жұмыс

Сынып оқушыларын топқа бөлу

Дескриптор:

  • Қолдарындағы суреттер бойынша топқа бөлінеді

Топқа қалай бөліндіңіздер?

Жануарлардың суреттері

3 мин

3-әрекет.Ұжымдық жұмыс: «Ортадағы қаламсап» әдісі

Суреттерге (фотосуреттерге) қарап, бүгінгі сабаққа болжам жасайды.

Дескриптор:

  • Фотосуреттерді мұқият қарайды;

  • Суреттер бойынша бүгінгі тақырыпқа болжау жасайды;

Суреттен не байқадың?

Неліктен олай ойлайсың?

Фотосуреттер,

Қаламсаптар

Сабақ ортасы

3 мин+2 мин





4-әрекет. Бейнежазбаны мұқият қарап, негізгі ойды анықтайды

«Жүзіп шығу» әдісі

Саралау жаттығуларын беру:

1. Бейнежазбаны қарап, негізгі ойды анықтау тапсырылады.

Дескриптор:

-бейнежазбаны мұқият қарайды;

- негізгі ойды анықтайды;


«Менің түйгенім...» әдісі арқылы бейнежазбадағы негізгі ойды анықтайды.


Жетондар арқылы





бейнежазба




5 мин

Бағалау критерийі: берілген сөздер мен сөз тіркестерінің ішінен тақырыпқа қатыстысын тауып, мәтін жазады.

(қорғау, дала, табиғат, ит, үй жануарлары, сөмке, адамдар, ағаш, мысық, құстар, мейірімділік, жұмыс, қорған болу, орман, ұйымдар, мал дәрігері )


5-әрекет. Жеке жұмыс: Берілген сөздер мен сөз тіркестерінің ішінен мәтін мазмұнына қатысты сөздерді ажыратып, мәтін құрастырыңыздар.

Дескриптор:

-берілген сөздермен танысады;

- тақырып мазмұнына қатысты сөздерді ажыратады;

- 50 сөзден тұратын мәтін жазады;

«Бас бармақ» әдісі

Сөздер жазылған

парақшалар


онлайн сөздік


10 мин

Бағалау критерийі: Үйсіз жануарларды қамқорлыққа алуға міндеттіміз бе? тақырыбында дебатқа қатысады


6-әрекет. «Жылдам дебат» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты өз пікірлерін жақтап шығады



Сабақ соңы

3 мин

6-әрекет. Топтық жұмыс:

«5-5-1» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

5 сөйлем, 5 сөз, 1сөз

әдісі арқылы тақырып мазмұнына кері байланыс жасайды



А4 форматты қағаз

1 мин

7-әрекет . Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар сабаққа кері байланыс береді

Оқушылар сабақтан алған әсерімен бөліседі

А5 форматты қағаз










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2018
443
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі