Жануарлар арасындағы қарым – қатынас

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлар арасындағы қарым – қатынас

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:жаратылыстану

Күні:17.10.18ж

Сыныбы: 3 «Б»

Орта мерзімді жоспар:

Жануарлар

Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп КММ

Мұғалімнің аты – жөні: Джамболатова Р.А

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Тақырыбы:

Жануарлар арасындағы қарым – қатынас

Оқу мақсаты:

3.2.2.3 - табиғаттағы жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттау;

3.1.2.2 - ақпарат көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау;

Сабақтың

мақсаты:

Барлығы: жануарлардың тіршілік ортасының өзгеру себептерін анықтайды;

Көбі: «Бәсеке», «бейтарап» сөздерінің мағынасын түсінеді

Кейбірі: алған білімді өмірде қолдана алады.

Бағалау критерийі

Жануарлардың тіршілік ортасы өзгергенде болатын жағдайларға нақты болжам жасайды.

Жануарлар не себепті бәсекелесетінін түсінеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

жануарлар қандай жағдайға байланысты тіршілік ортасын өзгертетінін айтады;

қоныс аудару жануарлардың санына әсер ететін дәлелдейді;

мәтін бойынша сұрақтар дайындайды.

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

құрғақшылық, су тасқыны, батпақтану

Құндылықтар

жануарларды қорғау

Пәнаралық байланыс

әдебиеттік оқу, дүниетану

АКТ қолдану

Дағдылары


Алдыңғы меңгерілген білім

жануарлардың тіршілік ету ортасы, бейімделуі, бір-бірімен қарым-қатынасы жайлы біледі.

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

0-5

Ұйымдастыру.

«Иә немесе Жоқ»

Оқушыларға сөйлемдер оқу, «ия» немесе «жоқ» деп жылдам жауап беру және өз жауабын дәлелдеу.

  1. Жануарлар суда, құрлықта, топырақ арасында тіршілік етеді. (иә)

  2. Табиғат үшке бөлінеді. (жоқ)

  3. Жануарлар өз тіршілігіне қолайлы жерде мекендейді. (иә)

  4. Олар тіршілік ортасына дұрыс бейімделмеген. (жоқ)

  5. Жануарлардың өздеріне қолайлы жерде мекен етуін тіршілік ортасы дейміз.(иә)

  6. Жануарлар өсімдіктің көбеюіне көмектеседі. (иә)

  7. Жыртқыш аңдар өсімдікке зиян келтіреді. (жоқ)

  8. Өсімдіктердің тұқымын құстар таратады. (иә)

  9. Жан-жануарлардың ортаға бейімді болуын бейімділік дейміз.(иә)

  10. Жануарлар арасында бәсекелестік қарым-қатынас болмайды.(жоқ)

  11. Жануарлар қорек пен тіршілік мекені үшін бәсекелеседі.(иә)



Сабақтың ортасы

5-7






7-10










10-13














13-15























15-20




20 - 25






25-32







32-36


1.«Салыстыр,жауап бер»

Оқулықта берілген суретке назар аударып,оларды салыстырады.


2.Жақын «туыстар»

Суреттердегі жануарларды атайды.

Олардың әрекеттерін сипаттап айтып береді.

Бәсеке.Оқулықтағы суретпен жұмыс.


  • Суретте қандай жануарлар бейнеленген?

  • Олар қайда мекендейді?

  • Олардың арасында бәсекелестік болуы мүмкін бе?

  • Олар не үшін бәсекелесуде?

  • Бәсекелестіктің соңы неге әкеліп соғады деп ойлайсың?

  • Егер жануарлар үйреншікті мекенінен айырылса, не болады?

Оқушылардың жауаптары мен болжамдарын тыңдау. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айту.

Дескриптор: - өз бетінше тіршілік ететін жануарларды атайды; - адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды; - жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып, сӛйлемдерді толықтырып айтады / жазады

  1. Өзгерістер

Ғаламтордан немесе суреттер арқылы ғаламшарымыздағы табиғаты ерекше көркем жерлерді көрсету. Табиғатты сипаттау. Суреттердегідей әдемі жерлерде болған оқушыларға алған әсерлерін айтып беруге мүмкіндік беру.

Оқушылардың ойларын тыңдау.

  1. ЖЖ.Мәтінмен жұмыс.

Мәтінмен «Түртіп алу» стратегиясы бойынша танысу. Түсініксіз ақпараттармен жұмыс жасау. Мәтін бойынша жұбына 3 сұрақ дайындау. Бір-бірінің сұрақтарына жауап беру.

Зертте. Жануарлардың тіршілік ортасының жағдайы өзгерсе, не болуы мүмкін? Әртүрлі жағдайда тіршілік ететін өзара «туыс» жануарлардың ұқсастығы мен айырмашылығын тап.

  1. Ойлан

Жануарлар арасында бейтарап қарым – қатынас орнаса, жер бетінде не болар еді?

Оқушылардың болжамын тыңдау, қосымша ақпарат беру.

Қосымша тапсырма. Жұмыс дәптері 28-жұмыс парағы (30-б.)

Дескриптор:

Жануарлардың тіршілік ортасы өзгергенде болатын жағдайларға нақты болжам жасайды.

Жануарлар не себепті бәсекелесетінін түсінеді.


Оқулық






































сызба


















Табиғаттың суреттері





оқулық

Сабақтың соңы

36-40


Р ефлексия. «Жетістік баспалдағы»

- Не білгім келеді?

- Неден қиналдым?

- Не білдім?






Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



Табиғат апаттарының жануарлар тіршілігіне әсері туралы ойтолғау жазу

Кесте толтыруға арналған топтық жұмысты бағалау

Топта, жұпта, жеке жұмыс жасау ережелерін сақтау







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
3838
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі