Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ) 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ) 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ) 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

27. 11.2023

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Т/А Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау.

5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.






Жаңа сабақ

5 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды.

Жануарларға қатысты ертегілерді білесің бе?

Жануарлар мен өсімдіктерге қатысты жұмбақтарда не жасырып жатыр?

Өз ойымен бөліседі.


Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

Жалпы: 1 ұпай

(2 ұ)

5 – сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы.

30 минут


1-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқушының мәнерлеп оқуынан тыңдайды.




2-тапсырманы орындатады. Тыңдалым мәтініндегі аңдарға берілген мінездемеде синонимдер кездеседі. Сол синонимдерді алып тастап айтып көр. Нені байқадың?

3-тапсырманы орындатады. Мәтін мазмұны бойынша пікіріңді жаз.



5-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқып шық. «Балалар әлемі» сайтындағы Назым Расулованың ертегісін оқып, оның сөздік қоры мен сөйлеу шеберлігін талда.



6-тапсырманы орындатады. Мәтінді талда. Төменде берілген сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды талқылап жаз.


Берілген тапсырмаларды орындайды






Дескриптор:

- Мәтінді оқу барысында үндестік заңының сақталуына талдау жасайды.

Жалпы: 1 ұпай


Дескриптор:

-Мәтінде кездескен синонимдерді алып тастап көреді.1

-Нені байқағанын айтады.1

Жалпы: 2 ұпай

(4 ұ)


Дескриптор:

- Мәтін мазмұны бойынша өз ойын жазады 1

-Құрылымын сақтайды 1

Жалпы: 2 ұпай

(4 ұ)





Дескриптор:

- Мәтінді оқиды 1

- Сөздік қоры мен сөйлеу шеберлігін талдайды.1

Жалпы: 2 ұпай


Дескриптор:

- Мәтінді талдайды

- Ойын қорытындылап жазады 1

Жалпы: 2 ұпай

5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы.

Рефлексия 3 мин

«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды.


Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2024
106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі