|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
27. 11.2023 |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. 5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Жануарларға қатысты ертегілерді білесің бе? Жануарлар мен өсімдіктерге қатысты жұмбақтарда не жасырып жатыр? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 30 минут |
1-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқушының мәнерлеп оқуынан тыңдайды. 2-тапсырманы орындатады. Тыңдалым мәтініндегі аңдарға берілген мінездемеде синонимдер кездеседі. Сол синонимдерді алып тастап айтып көр. Нені байқадың?
3-тапсырманы орындатады. Мәтін мазмұны бойынша пікіріңді жаз.
5-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқып шық. «Балалар әлемі» сайтындағы Назым Расулованың ертегісін оқып, оның сөздік қоры мен сөйлеу шеберлігін талда. 6-тапсырманы орындатады. Мәтінді талда. Төменде берілген сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды талқылап жаз. |
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - Мәтінді оқу барысында үндестік заңының сақталуына талдау жасайды. Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: -Мәтінде кездескен синонимдерді алып тастап көреді.1 -Нені байқағанын айтады.1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - Мәтін мазмұны бойынша өз ойын жазады 1 -Құрылымын сақтайды 1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - Мәтінді оқиды 1 - Сөздік қоры мен сөйлеу шеберлігін талдайды.1 Жалпы: 2 ұпай Дескриптор: - Мәтінді талдайды - Ойын қорытындылап жазады 1 Жалпы: 2 ұпай |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ) 5-сынып
Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ) 5-сынып
|
Бөлімі: |
4-бөлім. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
27. 11.2023 |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлар ертегі әлемінде (2-сабақ) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. 5.ӘТН. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 5 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Жануарларға қатысты ертегілерді білесің бе? Жануарлар мен өсімдіктерге қатысты жұмбақтарда не жасырып жатыр? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 30 минут |
1-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқушының мәнерлеп оқуынан тыңдайды. 2-тапсырманы орындатады. Тыңдалым мәтініндегі аңдарға берілген мінездемеде синонимдер кездеседі. Сол синонимдерді алып тастап айтып көр. Нені байқадың?
3-тапсырманы орындатады. Мәтін мазмұны бойынша пікіріңді жаз.
5-тапсырманы орындатады. Мәтінді оқып шық. «Балалар әлемі» сайтындағы Назым Расулованың ертегісін оқып, оның сөздік қоры мен сөйлеу шеберлігін талда. 6-тапсырманы орындатады. Мәтінді талда. Төменде берілген сөйлемдерді белгіле. Өз ойыңды талқылап жаз. |
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - Мәтінді оқу барысында үндестік заңының сақталуына талдау жасайды. Жалпы: 1 ұпай
Дескриптор: -Мәтінде кездескен синонимдерді алып тастап көреді.1 -Нені байқағанын айтады.1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - Мәтін мазмұны бойынша өз ойын жазады 1 -Құрылымын сақтайды 1 Жалпы: 2 ұпай (4 ұ)
Дескриптор: - Мәтінді оқиды 1 - Сөздік қоры мен сөйлеу шеберлігін талдайды.1 Жалпы: 2 ұпай Дескриптор: - Мәтінді талдайды - Ойын қорытындылап жазады 1 Жалпы: 2 ұпай |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз















