Жануарлар және тіршілік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлар және тіршілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлар және тіршілік тақырыбына ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Мектеп: М.Арын атындағы ҚҚОМ

Күні: 13.11.17

Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың тақырыбы

Жануарлар және тіршілік

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

ӘТН 3 Лексикалық норма:

Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

Мәтін мазмүнын түсініп, сұрақтар құрастырады. Омоним, антоним, синонимдерді қолданады.

Көптеген оқушылар:

Мәтін мазмұнын түсінеді, ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.Омоним, антоним, синонимдерді ерекшеліктеріне сай қолданады.

Кейбір оқушылар:

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Бағалау критерийлері

Оқылым мақсаты бойынша:

  • мәтін мазмұнын түсінеді;

  • нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады.

Әдеби тілдік норма бойынша:

  • мәтіннен омоним, антоним, синонимдерді анықтайды;

  • омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Сабақ түрі

өткен материалды жүйелеу

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөз тіркестері мен терминология:

сексеуіл,адыраспан,қисық қанатты шырыш, жусан

«ПОПС» формуласы

Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »

Сабақта қамтылатын құндылықтар

Жауапкершілік

(жұптық, топтық жұмыста жауапкершілік қасиет танытады)

Құрмет

(жұмыс барысында өзіне және өзгеге құрмет көрсетеді)

Пәнаралық байланыс

Биология, әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым арқылы ақпарат қабылдайды.

Осыған дейін меңгерілген білім


Дала жануарлары мен үй жануарлары

Жоспар


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

























































Үйге тапсырма

Ι.Ұйымдастыру кезеңі

ΙΙ.Үй тапсырмасы.

Қызығушылығын ояту

Қаз үйдің құсы. (зат есім).

Асан жерді күрекпен қаз.(етістік)

- әңгіменің басы Бас - адамның басы

- таудың басы - бұлақтың бас


І.Тыңдалым тапсырмалары. Берілген мәтінді оқып шық. Мәтіндегі көтерілген мәселелерді анықта. Төрт түліктің атауларын есіңе сақта.Омоним сөздерді тауып, талда.

ІІ. Оқылым тапсырмалары «Жалғасын тап»тапсырмасы

1. Өнер алды-

2. Сөз қадірін айтқан ...

Жол қадірін жортқан ...

3. Бірлігі жоқ ел ... тозар,

Бірлігі күшті ел ... озар.

4. Жеті жұрттың тілін біл,

............................................... Жеті түрлі білім біл.

ІІІ.Жазылым тапсырмалары

Ι топ.Көп мағыналы сөздердің бірнеше мағынасын жаз.

Көз, таза,қара,аяқ,кілт.

Үлгі:Малдың көзі,бұлақтың көзі,иненің көзі. Таза жүрек, таза бұлақ.

ΙΙ топ. Төмендегі сөздердің көп мағыналық сипатын сөз тіркестерін құраңдар.

Кең,көз,бас,тас,жас.

Кең бөлме, кең пейіл, кең байтақ

Көз жанары, ине көзі, істің көзі, байлық көзі, бұлақ көзі

Адамның басы, сөз басы, жиналыс басы, істің басы, басында болу

Тас жол, тас түйін, тас бекіту, тас боп қату, тастай ауыр

Жас буын, жас жұбай, жас ерекшелік, жас қыз

ΙΙΙ топ. Омоним сөздердің қатарын жаз.

Түс,арық,жүз,айт,қара,жақ.

Үлгі: Түс- аттан түс, түс көру, заттың түсі.Жүз кітап,жүзі жарқын,пышақтың жүзі.От жақ,оң жақ,маған жақ бол,қара бояу жақ.Арықтан суарды,арық ат. Ән айт,айт болды.Қара шаш, тақтаға қара,қара бұлт.

І топ.Мәтінді көшіріп жазып, көп мағыналы сөздердің астын сыз.

ΙΙ топ. Мәтінді көшіріп жазып, омоним сөздердің астын сыз.

ΙΙΙ топ. Жүк,күн,жан,ұлы сөздерінің әртүрлі мағыналарын ашатындай сөз тіркестерін құрап жазыңдар.

Жүк

Машинаға жүк артты, міндеттің жүгі

Күн

Күн ашық

Күн шуағы

Күн көрсетпеу

Жан

Жаны жадырады

Жаны шықты

Жан тапсырды

Жан айқайы

Ұлы

Ұлы адам

Ұлы көш

Ұлы сөз

Айтылым тапсырмалары Кім көп біледі?

Көп мағыналы сөздердің қатарын жалғастыр

Адамның аяғы,....

Домбыраның құлағы,....

Жараның ауызы,....

Пышақтың жүзі,.....

Көп мағыналы , омоним сөздерге ,тура мағыналы,ауыспалы мағыналы сөздерге мысалдар тауып жазыңдар



Сабақтың соңы

Кері байланыс

Сабақ бойынша кері байланыс алынады.

-Сабаққа қандай мақсат қойылды?

-Біз сабақ мақсатына жеттік пе?

-Сабақ мақсатына жетуде қандай қиындықтар туындады?


Кері байланыс

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)











Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
762
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі