Материалдар / «Жануарлар және тіршілік»

«Жануарлар және тіршілік»

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Жануарлар және тіршілік»Мектеп: «№10жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Байкабулова Жадыра
Сынып: 5Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 5.05. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, антоним, синонимдерді көркемдегіш ерекшеліктеріне сай қолдану
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: Нақты ақпаратты анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: мәтін мазмұнына сай сұрақ құрастыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.
Бағалау кретерийіЖеке жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Күтілетін нәтижелерЖануарлардың тіршілігі жайында ақпарат береді,жануарлардың мінез-құлықтарын сипатайды, сыныптастарымен пікір алмасады.
Сабақтың түріЖаңа тақырыпты меңгеру сабағы.
Пәнаралық байланысЖаратылыстану.
Қажетті құрал-жабдықтарИнтерактивті тақта, слайдтар, «Жануарлар әлемі» циклінен деректі фильмі,бірнеше А4 парағы, қайшы,түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, маркерлер, кесте, желімқағаздар.
Оқыту әдістеріТүсіндіру, сұрақ-жауап, талдау, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Жеке әңгіме» техникасы, «Жағымды сөздер» тәсілі.
ДереккөздеріӘдістемелік құрал, дидактикалық материалдар.
Тапсырмалар
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекеті Ресурстар
Сабақтың басы 7минутПсихологиялық ахуал туғызу «Шаттық шеңбері» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, топқа бөлу «Сиқырлы сандықша» әдісі арқылы топқа бөлемін. Сұрақ-жауап әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын.І топ « Аңдар» ІІ топ «Жәндіктер» ІІІ топ «Құстар»



Оқушылар жауап береді.
Сабақтың ортасы30минут1.Білу Түсіну. Үнтаспа арқылы мәтін тыңдалады.Айтылым. Оқулықтағы 2-тапсырма:1. Қазақ халқы бүркітті қалай қастерлеген?2. Қазақ тілінде бүркітке қатысты қанша сөз бар?3.Қыран бүркіт бейнеленген қандай затты білесіңдер?4.Бүркітке қатысты есімдерді атай аласыңдар ма? Жауаптарың қандай стильде баяндалған?Тілдік бағдар:Синонимдер мен антонимдер. Мағыналары бір-біріне жақын, бірақ әртүрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы синонимдер деп аталады. Мыслы: ас-тамақ дәм-тағам-ауқат; өң-түс-түр.Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келетін сөздер антонимдер деп аталады. Мысалы: жақсы-жаман; сулы-құрғақ; көңілді-қапалы; ал- бер.Сергіту сәті: Би «Қыдырып қайтайық»Айтылым. 3-тапсырманы орындатады. Тақтамен жұмысОқылым. 4-тапсырма. Мәтінді оқып шық. Не туралы? Бір-біріңе сұрақтар қойып анықтаңдарТыңдалым: Мәтінді тыңдайды, тақырыбын қояды. Мәтіннің стилін анықтайды.Айтылым: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді











Оқушылар синонимдер мен антонимдерді меңгереді.Топқа бөлініп, сөздердің синоним, антонимдерін табады.

Мәтінді оқиды, сұрақтар құрастырады.
Сабақтың соңы3минутҚорытынды. Сұрақ –жауап әдісі арқылы қорытындылаймын.1. Жануарлардың мінез- құлықтары туралы білесің бе?2. «Жануарлардың тіршілігі» деген















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ