Сабақтың тақырыбы: «Жануарлар және тіршілік» | Мектеп: «№10жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Байкабулова Жадыра |
Сынып: 5 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: | 5.05. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5.ӘТН3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, антоним, синонимдерді көркемдегіш ерекшеліктеріне сай қолдану |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Нақты ақпаратты анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: мәтін мазмұнына сай сұрақ құрастыра алады. Кейбір оқушылар орындай алады: сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады. |
Бағалау кретерийі | Жеке жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Күтілетін нәтижелер | Жануарлардың тіршілігі жайында ақпарат береді,жануарлардың мінез-құлықтарын сипатайды, сыныптастарымен пікір алмасады. |
Сабақтың түрі | Жаңа тақырыпты меңгеру сабағы. |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану. |
Қажетті құрал-жабдықтар | Интерактивті тақта, слайдтар, «Жануарлар әлемі» циклінен деректі фильмі,бірнеше А4 парағы, қайшы,түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, маркерлер, кесте, желімқағаздар. |
Оқыту әдістері | Түсіндіру, сұрақ-жауап, талдау, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Жеке әңгіме» техникасы, «Жағымды сөздер» тәсілі. |
Дереккөздері | Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар. |
Тапсырмалар |
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті: |
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Ресурстар |
Сабақтың басы 7минут | Психологиялық ахуал туғызу «Шаттық шеңбері» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, топқа бөлу «Сиқырлы сандықша» әдісі арқылы топқа бөлемін. Сұрақ-жауап әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. | І топ « Аңдар» ІІ топ «Жәндіктер» ІІІ топ «Құстар»
Оқушылар жауап береді. |
Сабақтың ортасы30минут | 1.Білу Түсіну. Үнтаспа арқылы мәтін тыңдалады.Айтылым. Оқулықтағы 2-тапсырма:1. Қазақ халқы бүркітті қалай қастерлеген?2. Қазақ тілінде бүркітке қатысты қанша сөз бар?3.Қыран бүркіт бейнеленген қандай затты білесіңдер?4.Бүркітке қатысты есімдерді атай аласыңдар ма? Жауаптарың қандай стильде баяндалған?Тілдік бағдар:Синонимдер мен антонимдер. Мағыналары бір-біріне жақын, бірақ әртүрлі дыбысталып айтылатын сөздер тобы синонимдер деп аталады. Мыслы: ас-тамақ дәм-тағам-ауқат; өң-түс-түр.Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы болып келетін сөздер антонимдер деп аталады. Мысалы: жақсы-жаман; сулы-құрғақ; көңілді-қапалы; ал- бер.Сергіту сәті: Би «Қыдырып қайтайық»Айтылым. 3-тапсырманы орындатады. Тақтамен жұмысОқылым. 4-тапсырма. Мәтінді оқып шық. Не туралы? Бір-біріңе сұрақтар қойып анықтаңдар | Тыңдалым: Мәтінді тыңдайды, тақырыбын қояды. Мәтіннің стилін анықтайды.Айтылым: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді
Оқушылар синонимдер мен антонимдерді меңгереді.Топқа бөлініп, сөздердің синоним, антонимдерін табады.
Мәтінді оқиды, сұрақтар құрастырады. |
Сабақтың соңы3минут | Қорытынды. Сұрақ –жауап әдісі арқылы қорытындылаймын.1. Жануарлардың мінез- құлықтары туралы білесің бе?2. «Жануарлардың тіршілігі» деген |
|