Белсенді оқу
ортасын құру
ҰЖ. «Тауға серуен»
әдісі
Негеш пен Эврика тауда қандай жануарларды
кездестірді? Оқушылардың алдына жануарлардың муляждары беріледі.
Олар қандай дыбыстар шығарады? Оқушыларға білмейтін жануарлар
түрлерін ғаламтормен жұмыс жасау арқылы, ақпарат
беремін.
Дескриптор.
Білетін жануар
түрлерін атайды.
Қалай
дыбыстайтынын айтады.
Таныс емес
жануар түрлері туралы ғаламтордан ақпарат
алады.
ҚБ «Ауызша» бағалау
ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Оқушыларға жануарлардың суреттері беріледі. Жұпта
оқушылар қай жануардың қатты дыбыс шығаратынын
анықтайды.
Дескриптор
Жануарлардың қалай дыбысталатынын
анықтайды.
Қай
жануар қатты дыбыс шығаратынын анықтайды.
ҚБ
«Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі
Бірлескен оқу тәсілі
ТЖ «Зерттеп көр» әдісі
Әр
топқа дене тұрқы әртүрлі жануарлардың суреттері
беріледі.
Зерттеу жүргізуге арналған
нұсқаулық:
Үлестірмелі парақшаларды жануарлардың кішірею
ретімен қою керек;
Өз жауаптарының дұрыстығын
энциклопедия мәліметтерімен салыстырады;
Жануарлардың дыбыстарын
тыңдайды;
«Жануарлардың дыбыстары олардың дене тұрқына
байланысты бола ма?» деген сұрақты талқылайды.
Дескриптор.
Жануарларды дене тұрқына байланысты
реттейді;
Энциклопедиямен салыстырады;
Жануарлардың дыбыстары дене тұрқына байланысты
болатынын немесе байланысты болмайтынын
анықтайды;
ҚБ «Сэндвич»
әдісі
|