Материалдар / жануарлардағы бөліп шығару мүшелерін салыстыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

жануарлардағы бөліп шығару мүшелерін салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру оқушылар өз білімін дескрептер арқылы тексеру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
368
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

« Д. Қонаев атындағы орта мектебі» КММ.

Педагогтің тегі аты- жөні

Бодандиева Бақытгүл Даулетбаевна

Сынып

7 « А» сынып

Пәні:

Биология. Бөлім: Бөліп шығару.

Күні:

20.01.2023

Сабақтың тақырыбы

Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.5.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин






Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.

Нақыл сөз айтылады. «Білім алудың тамыры ащы, жемісі тәтті» Аристотель.

Оқушылардың білім жетістіктерін «Жеміс ағашы» арқылы бағалау. Ережесімен таныстыру.

Топқа бөліп алу. «Flippity» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында

«Айналмалы барабан» әдісі арқылы сұрақтар беріледі

1.Тыныс алу қандай ағзалароға тән? Тірі ағзаларға

2.Фотосинтез барысында өсімдіктерде қандай заттар сіңіріледі? Көмірқышқылгазы

3.Өсімдіктерден бөлінетін газ? Оттек

4. Бөліп шығарудың ағза үшін қандай маңызы бар ? Зиянды шлак бөлінбесе ағза ұланады.

5.Фотосинтездің бастапқы өнімі? Оттек пен сутек

6.Фотосинтездің соңғы өнімі? Глюкоза

7.Өсімдіктердегі бөліп шығарудың қызметін атқаратын? Бөліп шығару ұлпасы

8.Бүйректің қызметі? Қанды зиянды заттардан тазарту

9 Жануарларда газ алмасу? өкпе

10.Ағзада зиянды заттарды залалсыздандыратын? Бауыр


Оқушылардың көтеріңкі көңіл күйі маңызды



Оқушылар тез арада топқа бөлініп өздеріне топ атын тағайындайды



Нақты жауап берген оқушылар «Жеміс ағашына» стикерлерін жапсырып отырады.









Оқушылардың сыни ойлауын дамыту









Дескриптор:3 балл

Алдыңғы сабаққа шолу. --Өсімдіктердегі бөліп шығарудың өнімін біледі –Жануарлардағы бөліп шығару өнімдері туралы біледі

Қ.Б. Жарайсыңдар!

Керемет! Өте тамаша!

Оқушы талпынысын арттыру




Дәптер

Оқулық

ноутбук

Сабақ ортасы

5 мин



















10 мин





















































10 мин



























































5 мин













5 мин






































Жаңа сабаққа ой шақыру мақсатында:

«Атаулар туралы үш сұрақ» айдары пайдаланылады.

Қайда?Бұл терминді бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

Қалай? Өз өміріңнен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

Мұғалім сабақ барысында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлауын сұрайды.

  • Бөліп шығару

  • Жасыл без

  • Бүйрек

  • Нефрон

  • Мальпигий түтікшелері

Жаңа сабақтың мақсаты мен критерийі.

«Кинометафара әдісі» арқылы таныстырылады.

Т. Ж. «Хаттар әдісі»

конверттер оқушыларға таратылады.

1-топ. Омыртқасыздардың түрлері, бөліп шығару мүшелері

Рисунок 2 Рисунок 5 Рисунок 9

Рисунок 2 Рисунок 4 Рисунок 7


2-топ: Омыртқалылардың түрлері, бөліп шығару мүшелері

Омыртқалыларда бөлу процесі тек ................ арқылы жүзеге асырылады:

А) бүйрек

Б) өкпе және бүйрек

В) бүйрек, өкпе, тері

3Shape1 -топ: Эволюция дамуына сәйкес сатыға орналастырыңыз? «Саты» әдісі. Ағзаларды эволюциялық дамуына сәйкес сатыға орналастырыңыз. (төменнен жоғары қарай)

Shape2 Shape3

Рисунок 2 Рисунок 7 Рисунок 5 Рисунок 9 Рисунок 2 Рисунок 2

4- топ.Терминдерді сөйлетеді. Қандай ағзаларға тән екендігін атайды

1.Метанефридиялар

2.Бүйректер-

3Жиырылғыш вакуоль-

4.Жасыл бездер-

5.Мальпиги түтікшелері-


Ж:Ж жұптағы оқушыларға үлестірме тапсырмалар таратылады.

Тапсырма №1. Жалпақ, жұмыр және буылтық құрттар бөліп шығару мүшелеріне салыстырмалы түрде сипаттама беріңіз

Жалпақ құрттар

Жұмыр құрттар

Бұылтық құрттар






Тапсырма №2. Ұлу,шаян,балық және сұтқоректілердің бөліп шығару мүшелерін салыстырмалы түрде сипаттаңыз:

Ұлулар

Шаяндартәрізділер

Балықтарда

Сүтқоректілер








Тапсырма №3 Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың бөліп шығару жүйесіндегі айырмашылық және ұқсастығын анықтаңыз


Омыртқасыздарда

ұқсастығы

Омыртқалыларда




4- тапсырма


Омыртқасыз жануарлардың типтері

Омыртқасыз жануарлардың өкілдері

Зәр шығару мүшелері

1

Қарапайымдылар



2

Жалпақ құрттар

Ақсұлама


3

Жұмыр құрттар



4

Буылтық құрттар



5

Шаянтәрізділер



6

Өрмекшітәрізділер














Ұ.Ж. Ф С тапсырмасы. «Дайын мәтінге сұрақ құрастыру» әдісі Сұрақ жауабы мәтінде болуы шарт

Мәтін.

Қан тамырлары арқылы үнемі тасымалданатын қалдық заттардан бүйректе үнемі зәр түзіледі. Ол зәр несеп ағар арқылы қуыққа жетіп отырады. Қуықта жиналып қалған зәр несеп жолы арқылы сыртқа шығарылады. Зәр сабанның түсіндей ашық сары болып келетін сұйықтық. Егер зәрдің түсі қою сары немесе қоңыр түсте болса, денсаулық тұрғысында қиындық туындағанын, яғни денсаулықта ақау пайда болғандығын білдіреді.


Ж.Ж

Сабақты қортындылау Гугл форум платформасында тест арқылы жүргізіледі

1.Адам мен сүткөректілер ағзасында зиянды заттарды залалсыздандырады.

а.Ұйқы безі

ә. Бүйрекүсті безі

б. Бауыр

в.Қалқанша безі

2. Адам мен сүткөректілердегі құрамында азоты бар негізгі шлак

А.Несепағар

Ә.Зәр қышқылы

Б.Несепнәр

В.Аммияк

3.Бұйректің құрылымдық бірлігі

А.Нейрон

Ә.Нефрон

В.Храмасома

Г.Аксан

4.Қарапайымдарда бөліп шығаруды жүзеге асырады.

А.Жиырылғыш вакуол

Ә.Асқорыту вакуолі

В.Мальпигий түтікшелері

Г.Демтүтіктер

5.Буылтық құрттарда алғаш пайда болған бөліп шығару мүшесі

А.Метанефридиялар

Ә.Мальпигий түтікшелері

В.Жұлдызша тәрізді жасушалар

Г.Хитинді демтүтіктер









Бұл сұрақтарға оқушылар , 6 сыныпта алған білімдерін еске түсіре отырып жауап береді.





Нақты жауап берген оқушылар «Жеміс ағашына» стикерлерін жапсырып отырады.




Оқушыларға конверттерде тапсырмалар таратылады. Әр топтағы оқушылар бірлесе отырып, белгілі бір проблеманы графикалық түрде шешу тәсілін қолданады.

  1. Топ

Фотобейнелерге омыртқасыздардың түрлерін жазып, бөліп шығару жүйесін анықтайды. Айырмашылығ

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!