Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    « Д. Қонаев атындағы орта мектебі» КММ.

    Педагогтің тегі аты- жөні

    Бодандиева Бақытгүл Даулетбаевна

    Сынып

    7 « А» сынып

    Пәні:

    Биология. Бөлім: Бөліп шығару.

    Күні:

    20.01.2023

    Сабақтың тақырыбы

    Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.5.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин






    Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.

    Нақыл сөз айтылады. «Білім алудың тамыры ащы, жемісі тәтті» Аристотель.

    Оқушылардың білім жетістіктерін «Жеміс ағашы» арқылы бағалау. Ережесімен таныстыру.

    Топқа бөліп алу. «Flippity» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.


    Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында

    «Айналмалы барабан» әдісі арқылы сұрақтар беріледі

    1.Тыныс алу қандай ағзалароға тән? Тірі ағзаларға

    2.Фотосинтез барысында өсімдіктерде қандай заттар сіңіріледі? Көмірқышқылгазы

    3.Өсімдіктерден бөлінетін газ? Оттек

    4. Бөліп шығарудың ағза үшін қандай маңызы бар ? Зиянды шлак бөлінбесе ағза ұланады.

    5.Фотосинтездің бастапқы өнімі? Оттек пен сутек

    6.Фотосинтездің соңғы өнімі? Глюкоза

    7.Өсімдіктердегі бөліп шығарудың қызметін атқаратын? Бөліп шығару ұлпасы

    8.Бүйректің қызметі? Қанды зиянды заттардан тазарту

    9 Жануарларда газ алмасу? өкпе

    10.Ағзада зиянды заттарды залалсыздандыратын? Бауыр


    Оқушылардың көтеріңкі көңіл күйі маңызды



    Оқушылар тез арада топқа бөлініп өздеріне топ атын тағайындайды



    Нақты жауап берген оқушылар «Жеміс ағашына» стикерлерін жапсырып отырады.









    Оқушылардың сыни ойлауын дамыту









    Дескриптор:3 балл

    Алдыңғы сабаққа шолу. --Өсімдіктердегі бөліп шығарудың өнімін біледі –Жануарлардағы бөліп шығару өнімдері туралы біледі

    Қ.Б. Жарайсыңдар!

    Керемет! Өте тамаша!

    Оқушы талпынысын арттыру




    Дәптер

    Оқулық

    ноутбук

    Сабақ ортасы

    5 мин



















    10 мин





















































    10 мин



























































    5 мин













    5 мин






































    Жаңа сабаққа ой шақыру мақсатында:

    «Атаулар туралы үш сұрақ» айдары пайдаланылады.

    Қайда?Бұл терминді бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

    Қалай? Өз өміріңнен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

    Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

    Мұғалім сабақ барысында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлауын сұрайды.

    • Бөліп шығару

    • Жасыл без

    • Бүйрек

    • Нефрон

    • Мальпигий түтікшелері

    Жаңа сабақтың мақсаты мен критерийі.

    «Кинометафара әдісі» арқылы таныстырылады.

    Т. Ж. «Хаттар әдісі»

    конверттер оқушыларға таратылады.

    1-топ. Омыртқасыздардың түрлері, бөліп шығару мүшелері

    Рисунок 2 Рисунок 5 Рисунок 9

    Рисунок 2 Рисунок 4 Рисунок 7


    2-топ: Омыртқалылардың түрлері, бөліп шығару мүшелері

    Омыртқалыларда бөлу процесі тек ................ арқылы жүзеге асырылады:

    А) бүйрек

    Б) өкпе және бүйрек

    В) бүйрек, өкпе, тері

    3Shape1 -топ: Эволюция дамуына сәйкес сатыға орналастырыңыз? «Саты» әдісі. Ағзаларды эволюциялық дамуына сәйкес сатыға орналастырыңыз. (төменнен жоғары қарай)

    Shape2 Shape3

    Рисунок 2 Рисунок 7 Рисунок 5 Рисунок 9 Рисунок 2 Рисунок 2

    4- топ.Терминдерді сөйлетеді. Қандай ағзаларға тән екендігін атайды

    1.Метанефридиялар

    2.Бүйректер-

    3Жиырылғыш вакуоль-

    4.Жасыл бездер-

    5.Мальпиги түтікшелері-


    Ж:Ж жұптағы оқушыларға үлестірме тапсырмалар таратылады.

    Тапсырма №1. Жалпақ, жұмыр және буылтық құрттар бөліп шығару мүшелеріне салыстырмалы түрде сипаттама беріңіз

    Жалпақ құрттар

    Жұмыр құрттар

    Бұылтық құрттар






    Тапсырма №2. Ұлу,шаян,балық және сұтқоректілердің бөліп шығару мүшелерін салыстырмалы түрде сипаттаңыз:

    Ұлулар

    Шаяндартәрізділер

    Балықтарда

    Сүтқоректілер








    Тапсырма №3 Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың бөліп шығару жүйесіндегі айырмашылық және ұқсастығын анықтаңыз


    Омыртқасыздарда

    ұқсастығы

    Омыртқалыларда




    4- тапсырма


    №

    Омыртқасыз жануарлардың типтері

    Омыртқасыз жануарлардың өкілдері

    Зәр шығару мүшелері

    1

    Қарапайымдылар



    2

    Жалпақ құрттар

    Ақсұлама


    3

    Жұмыр құрттар



    4

    Буылтық құрттар



    5

    Шаянтәрізділер



    6

    Өрмекшітәрізділер














    Ұ.Ж. Ф С тапсырмасы. «Дайын мәтінге сұрақ құрастыру» әдісі Сұрақ жауабы мәтінде болуы шарт

    Мәтін.

    Қан тамырлары арқылы үнемі тасымалданатын қалдық заттардан бүйректе үнемі зәр түзіледі. Ол зәр несеп ағар арқылы қуыққа жетіп отырады. Қуықта жиналып қалған зәр несеп жолы арқылы сыртқа шығарылады. Зәр сабанның түсіндей ашық сары болып келетін сұйықтық. Егер зәрдің түсі қою сары немесе қоңыр түсте болса, денсаулық тұрғысында қиындық туындағанын, яғни денсаулықта ақау пайда болғандығын білдіреді.


    Ж.Ж

    Сабақты қортындылау Гугл форум платформасында тест арқылы жүргізіледі

    1.Адам мен сүткөректілер ағзасында зиянды заттарды залалсыздандырады.

    а.Ұйқы безі

    ә. Бүйрекүсті безі

    б. Бауыр

    в.Қалқанша безі

    2. Адам мен сүткөректілердегі құрамында азоты бар негізгі шлак

    А.Несепағар

    Ә.Зәр қышқылы

    Б.Несепнәр

    В.Аммияк

    3.Бұйректің құрылымдық бірлігі

    А.Нейрон

    Ә.Нефрон

    В.Храмасома

    Г.Аксан

    4.Қарапайымдарда бөліп шығаруды жүзеге асырады.

    А.Жиырылғыш вакуол

    Ә.Асқорыту вакуолі

    В.Мальпигий түтікшелері

    Г.Демтүтіктер

    5.Буылтық құрттарда алғаш пайда болған бөліп шығару мүшесі

    А.Метанефридиялар

    Ә.Мальпигий түтікшелері

    В.Жұлдызша тәрізді жасушалар

    Г.Хитинді демтүтіктер









    Бұл сұрақтарға оқушылар , 6 сыныпта алған білімдерін еске түсіре отырып жауап береді.





    Нақты жауап берген оқушылар «Жеміс ағашына» стикерлерін жапсырып отырады.




    Оқушыларға конверттерде тапсырмалар таратылады. Әр топтағы оқушылар бірлесе отырып, белгілі бір проблеманы графикалық түрде шешу тәсілін қолданады.

    1. Топ

    Фотобейнелерге омыртқасыздардың түрлерін жазып, бөліп шығару жүйесін анықтайды. Айырмашылығ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бодандиева Бакитгуль Даулетбаевна
    08 Ақпан 2023
    552
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    жануарлардағы бөліп шығару мүшелерін салыстыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    жануарлардағы бөліп шығару мүшелерін салыстыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру оқушылар өз білімін дескрептер арқылы тексеру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    « Д. Қонаев атындағы орта мектебі» КММ.

    Педагогтің тегі аты- жөні

    Бодандиева Бақытгүл Даулетбаевна

    Сынып

    7 « А» сынып

    Пәні:

    Биология. Бөлім: Бөліп шығару.

    Күні:

    20.01.2023

    Сабақтың тақырыбы

    Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.5.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин






    Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру.

    Нақыл сөз айтылады. «Білім алудың тамыры ащы, жемісі тәтті» Аристотель.

    Оқушылардың білім жетістіктерін «Жеміс ағашы» арқылы бағалау. Ережесімен таныстыру.

    Топқа бөліп алу. «Flippity» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.


    Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында

    «Айналмалы барабан» әдісі арқылы сұрақтар беріледі

    1.Тыныс алу қандай ағзалароға тән? Тірі ағзаларға

    2.Фотосинтез барысында өсімдіктерде қандай заттар сіңіріледі? Көмірқышқылгазы

    3.Өсімдіктерден бөлінетін газ? Оттек

    4. Бөліп шығарудың ағза үшін қандай маңызы бар ? Зиянды шлак бөлінбесе ағза ұланады.

    5.Фотосинтездің бастапқы өнімі? Оттек пен сутек

    6.Фотосинтездің соңғы өнімі? Глюкоза

    7.Өсімдіктердегі бөліп шығарудың қызметін атқаратын? Бөліп шығару ұлпасы

    8.Бүйректің қызметі? Қанды зиянды заттардан тазарту

    9 Жануарларда газ алмасу? өкпе

    10.Ағзада зиянды заттарды залалсыздандыратын? Бауыр


    Оқушылардың көтеріңкі көңіл күйі маңызды



    Оқушылар тез арада топқа бөлініп өздеріне топ атын тағайындайды



    Нақты жауап берген оқушылар «Жеміс ағашына» стикерлерін жапсырып отырады.









    Оқушылардың сыни ойлауын дамыту









    Дескриптор:3 балл

    Алдыңғы сабаққа шолу. --Өсімдіктердегі бөліп шығарудың өнімін біледі –Жануарлардағы бөліп шығару өнімдері туралы біледі

    Қ.Б. Жарайсыңдар!

    Керемет! Өте тамаша!

    Оқушы талпынысын арттыру




    Дәптер

    Оқулық

    ноутбук

    Сабақ ортасы

    5 мин



















    10 мин





















































    10 мин



























































    5 мин













    5 мин






































    Жаңа сабаққа ой шақыру мақсатында:

    «Атаулар туралы үш сұрақ» айдары пайдаланылады.

    Қайда?Бұл терминді бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

    Қалай? Өз өміріңнен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

    Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

    Мұғалім сабақ барысында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлауын сұрайды.

    • Бөліп шығару

    • Жасыл без

    • Бүйрек

    • Нефрон

    • Мальпигий түтікшелері

    Жаңа сабақтың мақсаты мен критерийі.

    «Кинометафара әдісі» арқылы таныстырылады.

    Т. Ж. «Хаттар әдісі»

    конверттер оқушыларға таратылады.

    1-топ. Омыртқасыздардың түрлері, бөліп шығару мүшелері

    Рисунок 2 Рисунок 5 Рисунок 9

    Рисунок 2 Рисунок 4 Рисунок 7


    2-топ: Омыртқалылардың түрлері, бөліп шығару мүшелері

    Омыртқалыларда бөлу процесі тек ................ арқылы жүзеге асырылады:

    А) бүйрек

    Б) өкпе және бүйрек

    В) бүйрек, өкпе, тері

    3Shape1 -топ: Эволюция дамуына сәйкес сатыға орналастырыңыз? «Саты» әдісі. Ағзаларды эволюциялық дамуына сәйкес сатыға орналастырыңыз. (төменнен жоғары қарай)

    Shape2 Shape3

    Рисунок 2 Рисунок 7 Рисунок 5 Рисунок 9 Рисунок 2 Рисунок 2

    4- топ.Терминдерді сөйлетеді. Қандай ағзаларға тән екендігін атайды

    1.Метанефридиялар

    2.Бүйректер-

    3Жиырылғыш вакуоль-

    4.Жасыл бездер-

    5.Мальпиги түтікшелері-


    Ж:Ж жұптағы оқушыларға үлестірме тапсырмалар таратылады.

    Тапсырма №1. Жалпақ, жұмыр және буылтық құрттар бөліп шығару мүшелеріне салыстырмалы түрде сипаттама беріңіз

    Жалпақ құрттар

    Жұмыр құрттар

    Бұылтық құрттар






    Тапсырма №2. Ұлу,шаян,балық және сұтқоректілердің бөліп шығару мүшелерін салыстырмалы түрде сипаттаңыз:

    Ұлулар

    Шаяндартәрізділер

    Балықтарда

    Сүтқоректілер








    Тапсырма №3 Омыртқалы және омыртқасыз ағзалардың бөліп шығару жүйесіндегі айырмашылық және ұқсастығын анықтаңыз


    Омыртқасыздарда

    ұқсастығы

    Омыртқалыларда




    4- тапсырма


    №

    Омыртқасыз жануарлардың типтері

    Омыртқасыз жануарлардың өкілдері

    Зәр шығару мүшелері

    1

    Қарапайымдылар



    2

    Жалпақ құрттар

    Ақсұлама


    3

    Жұмыр құрттар



    4

    Буылтық құрттар



    5

    Шаянтәрізділер



    6

    Өрмекшітәрізділер














    Ұ.Ж. Ф С тапсырмасы. «Дайын мәтінге сұрақ құрастыру» әдісі Сұрақ жауабы мәтінде болуы шарт

    Мәтін.

    Қан тамырлары арқылы үнемі тасымалданатын қалдық заттардан бүйректе үнемі зәр түзіледі. Ол зәр несеп ағар арқылы қуыққа жетіп отырады. Қуықта жиналып қалған зәр несеп жолы арқылы сыртқа шығарылады. Зәр сабанның түсіндей ашық сары болып келетін сұйықтық. Егер зәрдің түсі қою сары немесе қоңыр түсте болса, денсаулық тұрғысында қиындық туындағанын, яғни денсаулықта ақау пайда болғандығын білдіреді.


    Ж.Ж

    Сабақты қортындылау Гугл форум платформасында тест арқылы жүргізіледі

    1.Адам мен сүткөректілер ағзасында зиянды заттарды залалсыздандырады.

    а.Ұйқы безі

    ә. Бүйрекүсті безі

    б. Бауыр

    в.Қалқанша безі

    2. Адам мен сүткөректілердегі құрамында азоты бар негізгі шлак

    А.Несепағар

    Ә.Зәр қышқылы

    Б.Несепнәр

    В.Аммияк

    3.Бұйректің құрылымдық бірлігі

    А.Нейрон

    Ә.Нефрон

    В.Храмасома

    Г.Аксан

    4.Қарапайымдарда бөліп шығаруды жүзеге асырады.

    А.Жиырылғыш вакуол

    Ә.Асқорыту вакуолі

    В.Мальпигий түтікшелері

    Г.Демтүтіктер

    5.Буылтық құрттарда алғаш пайда болған бөліп шығару мүшесі

    А.Метанефридиялар

    Ә.Мальпигий түтікшелері

    В.Жұлдызша тәрізді жасушалар

    Г.Хитинді демтүтіктер









    Бұл сұрақтарға оқушылар , 6 сыныпта алған білімдерін еске түсіре отырып жауап береді.





    Нақты жауап берген оқушылар «Жеміс ағашына» стикерлерін жапсырып отырады.




    Оқушыларға конверттерде тапсырмалар таратылады. Әр топтағы оқушылар бірлесе отырып, белгілі бір проблеманы графикалық түрде шешу тәсілін қолданады.

    1. Топ

    Фотобейнелерге омыртқасыздардың түрлерін жазып, бөліп шығару жүйесін анықтайды. Айырмашылығ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Презентация 8 сынып
    08.02.2023
    552
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бодандиева Бакитгуль Даулетбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации