№1 тапсырма
«Ойлыдан орынды жауап» әдісі
Мақсаты: Оқушыларды сыни тұрғыдан
ойлана отырып, дұрыс жауап беруге
дағдалындыру.
-
Б ақылау деген
не?
-
Бақылау дегеніміз
қоршаған ортаны зерттеу, танып
білу.
-
Бақылау қалай жүзеге
асырылады?
-
Бақылау қысқа
мерзімді және ұзақ мерзімді болып бөлінеді. Бақыланатын затты үнемі
жазып отырамыз.
-
Ал енді, өздерің
бақылап қараңдаршы біз неге байланысты топқа бөліндік және
сабағымыздың тақырыбы қандай
болмақ?
-
Жануарлардың түріне
байланысты. «Жануарлардың алуан
түрлілігі»
-
Жануарлар жанды
табиғатқа жата ма? Дәлелдеп
берші.
-
Жануарлардың бір
тобына тоқталып сипаттап берші, мәселен өз тобыңа
байланысты.
-
Жануарлардың қандай
пайдасы бар?
( сұрақтарға
оқушылардың толық жауап беруін
қадағалаймын)
ҚБ «Бас бармақ»
арқылы бағалау
№2
тапсырма
«Сөйлейтін сурет»
әдісі ТЖ
Аталған топтардың
белгілерін есіңе түсір. Олар туралы айтып бер. Суретке қарап, әр
жануардың қай топқа жататынын айтып
бер.
Суреттегі жануарлар
тобы: құстар, бауырымен жорғалаушылар, қосмекенділер, балықтар,
бунақденелілер,
сүтқоректілер.
ҚБ «Күлегеш»
арқылы бағалау
Сергіту
жаттығуы
«Иә, жоқ» ойыны
арқылы
К ітапқа біз
жазамыз?
Кітапханадан кітап
аламыз?
Мұғалімдер білім
береді?
Сыныпта шулау
керек?
Аспазшылар бізді
емдейді?
Балықтар
ұшады?
Құстар суда
жүзеді?
Бұғы үйде
жүреді?
Жылқы жабайы
жануар?
№3 тапсырма
ТЖ
«Бумеранг»
әдісі
-
Оқушылар
жануарлардың басқада топтары бар екен. Оны білу үшін
оқулықтарыңдағы тақырыптық сөздікке назар
аударыңдар.
-
Құрттар,
былқылдақденелілер,
өрмекшітәрізділер
-
Міне біз сендермен
бүгінгі сабақта жануарлардың осы түріне тоқталатын
боламыз.
Тапсырма:
1-топ Құрттарды, 2-
топ Былқылдақденелілерді, 3- топ Өрмекшітәрізділерді, 4- топ
Балықтарды топта оқып, талдап, постермен жұмыс жасайды. Жұмыс
аяқталғаннан кейін топтың тапсырмалары сағат тілімен ауыстырылып,
келесі топ өз ойларын постерге
жазады.
ҚБ
«Дискриптор» арқылы
бағалаймын
-
БК
|
Баға
|
Дискриптор
|
Біледі
|
|
Тақырыптары туралы толық
біледі
|
Түсінеді
|
|
Не себепті осы топқа
жататындығын түсінеді
|
Қолданады
|
|
Қосымша материалдар
қолдануы
|
Жеке
жұмыс: «Сен табиғи ортадан қай топтың
жануарларын бақыладың?» сұрағына жауап
алу
№4 тапсырма
«Түртіп алу» әдісі
(тыңдалым)
Оқушыларға қосымша
түсінік беріледі. Жануарларға байланысты қызықты ақпараттарды
бейнежазбадан көрсету
Дәптермен жұмыс:
«Сені қай топтың жануарлары
қызықтырады? Неге?» оқушылар өз ойларын дәптерге жазады. Бірнеше
оқушыға оқытамын.
Сөздік: паразит -
құрттар
ҚБ «Жылы сөздер»
арқылы бағалау
(керемет жазыпсың,
ойың ұшқыр екен, қызығушылығың жоғары екен, сенен зерттеуші шығады,
мағыналы етіп жазыпсың,
......)
|