жануарлардың алуан түрлілігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

жануарлардың алуан түрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдері үшін дүниетану пәнінен ашық сабақ өткізу барысында таптырмас құрал болып табылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3 –бөлім

Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі


Күні: 09.04.18

Сынып : 3 «Ә»

Мектеп: «Бөлек батыр атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Мұғалімнің аты-жөні: Касымбекова Динара Биримтаевна

Оқушылар саны: 31


Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Жануарлардың алуан түрлілігі


Оқу мақсаттары:

Оқушылардың білімін арттыра отырып, жануарлардың көп түрлілігі туралы түсінік қалыптастыру. Жануарлардың топтарға бөліну ерекшеліктерін түсіндіре отырып, білімдерін тереңдету.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар : жануарлардың түрлерін білу;

Көптеген оқушылар: жануарлардың мекеніне қарай топтасатынын түсіну

Кейбір оқушылар : жануарлар тіршілігін талдауда қосымша материалдарды қолдану

Бағалау критерийлері

Біледі

Түсінеді

Қолданады


Жануарлардың неше топқа бөлінетінін біледі.

Жануарлар мекеніне қарай топтасатынын түсінеді.

Жануарлар қалай тіршілік ететінін талдау кезінде қосымша материалды қолданады

Тілдік мақсаттары

Сабақ барысында қолданатын сөздерді үш тілде айтқызу

Жануар – животное-animal

Балық – рыба-fish

Құс – птица-bird

Бақа – лягушка- frog осы сөз тіркестерін қолдана алады

Құндылықтарды дарыту

Мектепте,қоғамдық орында мәдениеттілікке, үлкендерге, ұстаздарға құрмет көрсетуге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу

АКТ қолдану дағдылары

Тыңдалым дағдысын дамыту. «Жануарлар»туралы бейнежазба үзіндісін көрсету

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі пәні

Жануарларды бақылау нәтижесін дәптерге жазуда сауатты жазу арқылы.

Математика пәні

Жануарлардың неше түрі кездесетіндігін анықтау барысында

Бастапқы білім


Оқушылардан жануарлар туралы не білетіндігін сұрау

Сабақтың жоспарланған кезеңдері



Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы













Психологиялық ахуал құру

«Шаттық шеңбері» әдісі


Оқушылар шеңберге тұрып өз есімінен басталатын жақсы, жылы сөздер айту.




Топқа бөлу

О қушылар сурет бойынша топқа бөлінеді

1-топ «Құстар» 2-топ «Балықтар»

3-топ «Сүтқоректілер»

4- топ «Қосмекенділер»


Шаттық шеңбер

Сабақтың ортасы



1 тапсырма «Ойлыдан орынды жауап» әдісі

Мақсаты: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлана отырып, дұрыс жауап беруге дағдалындыру.

  • Б ақылау деген не?

  • Бақылау дегеніміз қоршаған ортаны зерттеу, танып білу.

  • Бақылау қалай жүзеге асырылады?

  • Бақылау қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болып бөлінеді. Бақыланатын затты үнемі жазып отырамыз.

  • Ал енді, өздерің бақылап қараңдаршы біз неге байланысты топқа бөліндік және сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

  • Жануарлардың түріне байланысты. «Жануарлардың алуан түрлілігі»

  • Жануарлар жанды табиғатқа жата ма? Дәлелдеп берші.

  • Жануарлардың бір тобына тоқталып сипаттап берші, мәселен өз тобыңа байланысты.

  • Жануарлардың қандай пайдасы бар?

( сұрақтарға оқушылардың толық жауап беруін қадағалаймын)

  • Міне балалар біз сендермен осы тарауда жануарлардың алуан түрлілігі жайында біліп, қызықты бақылаулар жүргізетін боламыз!




ҚБ «Бас бармақ» арқылы бағалау





2 тапсырма

«Сөйлейтін сурет» әдісі ТЖ



Аталған топтардың белгілерін есіңе түсір. Олар туралы айтып бер. Суретке қарап, әр жануардың қай топқа жататынын айтып бер.


Суреттегі жануарлар тобы: құстар, бауырымен жорғалаушылар, қосмекенділер, балықтар, бунақденелілер, сүтқоректілер.



ҚБ «Күлегеш» арқылы бағалау





Сергіту жаттығуы

«Иә, жоқ» ойыны арқылы

К ітапқа біз жазамыз?

Кітапханадан кітап аламыз?

Мұғалімдер білім береді?

Сыныпта шулау керек?

Аспазшылар бізді емдейді?

Балықтар ұшады?

Құстар суда жүзеді?

Бұғы үйде жүреді?

Жылқы жабайы жануар?


Picture 73 тапсырма ТЖ

«Бумеранг» әдісі

  • Оқушылар жануарлардың басқада топтары бар екен. Оны білу үшін оқулықтарыңдағы тақырыптық сөздікке назар аударыңдар.

  • Құрттар, былқылдақденелілер, өрмекшітәрізділер

  • Міне біз сендермен бүгінгі сабақта жануарлардың осы түріне тоқталатын боламыз.

Тапсырма:

1-топ Құрттарды, 2- топ Былқылдақденелілерді, 3- топ Өрмекшітәрізділерді, 4- топ Балықтарды топта оқып, талдап, постермен жұмыс жасайды. Жұмыс аяқталғаннан кейін топтың тапсырмалары сағат тілімен ауыстырылып, келесі топ өз ойларын постерге жазады.


ҚБ «Дискриптор» арқылы бағалаймын


БК

Баға

Дискриптор

Біледі


Тақырыптары туралы толық біледі

Түсінеді


Не себепті осы топқа жататындығын түсінеді

Қолданады


Қосымша материалдар қолдануы


Жеке жұмыс: «Сен табиғи ортадан қай топтың жануарларын бақыладың?» сұрағына жауап алу




4 тапсырма «Түртіп алу» әдісі (тыңдалым)

Оқушыларға қосымша түсінік беріледі. Жануарларға байланысты қызықты ақпараттарды бейнежазбадан көрсету


Дәптермен жұмыс: «Сені қай топтың жануарлары қызықтырады? Неге?» оқушылар өз ойларын дәптерге жазады. Бірнеше оқушыға оқытамын.

Сөздік: паразит - құрттар


ҚБ «Жылы сөздер» арқылы бағалау

(керемет жазыпсың, ойың ұшқыр екен, қызығушылығың жоғары екен, сенен зерттеуші шығады, мағыналы етіп жазыпсың, ......)




Интербелсенді тақта


































Суреттер






















Ойын ойнау













Оқулық



























Топтама беру







Аудиожазба




Дәптерде орындау

Сабақтың соңы

5 минут

рефлексия

5 тапсырма

« Сәйкестендір» әдісі ЖЖ

Оқушылар жануарлардың суретін топтарына қарай сәйкестендіре отырып сабақты қаншалықты түсінгендерін анықтайды.




ҚБ «Отшашу» арқылы бағалау



Кері байланыс

Picture 7


Сабақты жоғары деңгейде меңгердім.





Сабақты орта деңгейде меңгердім. Тағы қайталап шығамын.





Сабақты төмен деңгейде меңгердім Апайдың көмегі қажет. Тақырыпты қайталаймын.

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап

отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Тапсырма барысында ынталандырып отырамын, жеке жұмыстар ұйымдасытрамын

Қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Нақты бағаны анықтау үшін дискриптор арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Партада дұрыс отыруын қадағалаймын.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.04.2018
709
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі