Жануарлардың ас қорыту жүйесі 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлардың ас қорыту жүйесі 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.1 Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 Қоректену


Күні: 04.10 Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы.

Модельдеу «Адамның, сиырдың және жауынқұртының» асқорыту жүйесінің құрылысын салыстыру

Осы сабақта қол

Жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.2.1 Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтай алады

Оқушылардың басым көпшілігі:

Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттай алады

Кейбір оқушылар:

Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстыра алады


Бағалау критерийі

Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану

Білім алушы

- Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтайды.

- Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттайды.

-Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстырады.


Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Бағалау

Сабақтың басы

3-мин









5-мин



1. Ұйымдастыру кезеңі

-Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)

-Сыныпта жағымды ахуал орнату.

-Оқушыларды топтарға біріктіру

- Суреттер арқылы топтарға біріктіремін

1-топ. Жауынқұрт тобы

2-топ. Сиыр тобы

3-топ. Адам тобы

2.Ширату жаттығуы. «Не білемін?»

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында

Әр топ суреттеріне сәйкес алдыңғы білімдерін пайдаланып,постер қорғайды.


Сәлемдеседі


Топтарға бөлінеді








суреттер



Сабақтың ортасы

5-мин






























10-мин

























12-мин

1-тапсырма ТЖ " Ойлан.Бірік.Бөліс." әдісі

А, В және С әріптерімен берілген суреттерге назар аударыңыз.

А.

А суретіндегі A және D әріптерімен көрсетілген асқорыту мүшелерінің атын атаңыз және қызметін жазыңыз:

А__________________________

А қызметі:______________________

D______________________________

D қызметі:______________________

Дескриптор Білім алушы

-Жауынқұртының A және D асқорыту жүйесін анықтайды.

-Анықтаған мүшелердің қызметін жазды.

ҚБ: «Экспо-2017»

Көк түс – Түсінбедім

Сары түс – Жартылай түсіндім

Жасыл түс – Түсіндім


2-тапсырма ТЖ "Ізденсең табасың " әдісі

В С

В суретінде №5 және С суреттегі L әрпімен белгіленген асқорыту мүшелеріне атау беріңіз және қызметін сипаттаңыз.

5___________________________________________

Қызметі:_______________________________________

L_____________________________________________

Қызметі:______________________________________

Дескриптор Білім алушы

  • Күйіс қайыратын (сиыр) жануар №5 санымен белгіленген құрылысын анықтайды.

  • адамның ас қорыту жүйесінің L әрпімен белгіленген құрылысын анықтайды.

  • Анықталған мүшелердің қызметін сипаттайды.

ҚБ: «Экспо-2017»

Көк түс – Түсінбедім

Сары түс – Жартылай түсіндім

Жасыл түс – Түсіндім


3-тапсырма ТЖ " Сәйкесін тап " әдісі

Суреттен ( омыртқасыз жауынқұрт, күйіс қайыратын сиыр, адам) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін көрсетіңіз.


омыртқасыз (жауынқұрт)

күйіс қайыратын сиыр

адам





Дескриптор Білім алушы

-Омыртқасыз (жауынқұрт) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды.

-Күйіс қайыратын сиырдың асқорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды.

- Адамның асқорыту жүйесінің құрлысының реттілігін анықтайды және салыстырады.




Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып

Үлестірме парақ

Түрлі-түсті маркерлер



Маркер

Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология

Түрлі-түсті маркерлер,үлестірме парағы





Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып




жұлдыз


тілек











«Екі жұлдыз, бір тілек»

Жұлдыз – Тақырыпта мәлімет толық қамтылса

Тілек – Тапсырмада толықтырулар қажет жағдайда беріледі.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың соңы

5- мин















Рефлексия: « Тазалық ойыны »

Үлестірме қағаздар






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2023
1329
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі