|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 Қоректену
Күні: 04.10 Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы. Модельдеу «Адамның, сиырдың және жауынқұртының» асқорыту жүйесінің құрылысын салыстыру |
|
Осы сабақта қол Жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.2.1 Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтай алады Оқушылардың басым көпшілігі: Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттай алады Кейбір оқушылар: Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстыра алады |
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану |
Білім алушы - Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтайды. - Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттайды. -Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстырады. |
|
Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
Бағалау |
||||||
|
Сабақтың басы 3-мин 5-мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу) -Сыныпта жағымды ахуал орнату. -Оқушыларды топтарға біріктіру - Суреттер арқылы топтарға біріктіремін 1-топ. Жауынқұрт тобы 2-топ. Сиыр тобы 3-топ. Адам тобы 2.Ширату жаттығуы. «Не білемін?» Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Әр топ суреттеріне сәйкес алдыңғы білімдерін пайдаланып,постер қорғайды. |
Сәлемдеседі Топтарға бөлінеді |
суреттер |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 5-мин 10-мин 12-мин |
1-тапсырма ТЖ " Ойлан.Бірік.Бөліс." әдісі А, В және С әріптерімен берілген суреттерге назар аударыңыз.
А суретіндегі A және D әріптерімен көрсетілген асқорыту мүшелерінің атын атаңыз және қызметін жазыңыз: А__________________________ А қызметі:______________________ D______________________________ D қызметі:______________________ Дескриптор Білім алушы -Жауынқұртының A және D асқорыту жүйесін анықтайды. -Анықтаған мүшелердің қызметін жазды. ҚБ: «Экспо-2017» Көк түс – Түсінбедім Сары түс – Жартылай түсіндім Жасыл түс – Түсіндім 2-тапсырма ТЖ "Ізденсең табасың " әдісі
В суретінде №5 және С суреттегі L әрпімен белгіленген асқорыту мүшелеріне атау беріңіз және қызметін сипаттаңыз. №5___________________________________________ Қызметі:_______________________________________ L_____________________________________________ Қызметі:______________________________________ Дескриптор Білім алушы
ҚБ: «Экспо-2017» Көк түс – Түсінбедім Сары түс – Жартылай түсіндім Жасыл түс – Түсіндім
3-тапсырма ТЖ " Сәйкесін тап " әдісі Суреттен ( омыртқасыз жауынқұрт, күйіс қайыратын сиыр, адам) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін көрсетіңіз.
Дескриптор Білім алушы -Омыртқасыз (жауынқұрт) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды. -Күйіс қайыратын сиырдың асқорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды. - Адамның асқорыту жүйесінің құрлысының реттілігін анықтайды және салыстырады.
|
|
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып Үлестірме парақ
Түрлі-түсті маркерлер
Маркер Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология
Түрлі-түсті маркерлер,үлестірме парағы
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып
«Екі жұлдыз, бір тілек» Жұлдыз – Тақырыпта мәлімет толық қамтылса Тілек – Тапсырмада толықтырулар қажет жағдайда беріледі. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||
|
Сабақтың соңы 5- мин
|
Рефлексия: « Тазалық ойыны »
|
Үлестірме қағаздар |
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың ас қорыту жүйесі 8 сынып
Жануарлардың ас қорыту жүйесі 8 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1 Қоректену
Күні: 04.10 Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жауын құртының, сиырдың және адамның асқорыту жүйесінің құрылысы. Модельдеу «Адамның, сиырдың және жауынқұртының» асқорыту жүйесінің құрылысын салыстыру |
|
Осы сабақта қол Жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.2.1 Омыртқасыз (жауынқұрт), күйіс қайыратын (сиыр) жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтай алады Оқушылардың басым көпшілігі: Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттай алады Кейбір оқушылар: Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстыра алады |
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану |
Білім алушы - Жауынқұртының асқорыту жүйесінің мүшелері мен қызметін анықтайды. - Күйіс қайыратын (сиыр) жануар және адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметін сипаттайды. -Адамның, сиырдың және жауынқұртының ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін салыстырады. |
|
Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
Бағалау |
||||||
|
Сабақтың басы 3-мин 5-мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі -Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу) -Сыныпта жағымды ахуал орнату. -Оқушыларды топтарға біріктіру - Суреттер арқылы топтарға біріктіремін 1-топ. Жауынқұрт тобы 2-топ. Сиыр тобы 3-топ. Адам тобы 2.Ширату жаттығуы. «Не білемін?» Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Әр топ суреттеріне сәйкес алдыңғы білімдерін пайдаланып,постер қорғайды. |
Сәлемдеседі Топтарға бөлінеді |
суреттер |
|
||||||
|
Сабақтың ортасы 5-мин 10-мин 12-мин |
1-тапсырма ТЖ " Ойлан.Бірік.Бөліс." әдісі А, В және С әріптерімен берілген суреттерге назар аударыңыз.
А суретіндегі A және D әріптерімен көрсетілген асқорыту мүшелерінің атын атаңыз және қызметін жазыңыз: А__________________________ А қызметі:______________________ D______________________________ D қызметі:______________________ Дескриптор Білім алушы -Жауынқұртының A және D асқорыту жүйесін анықтайды. -Анықтаған мүшелердің қызметін жазды. ҚБ: «Экспо-2017» Көк түс – Түсінбедім Сары түс – Жартылай түсіндім Жасыл түс – Түсіндім 2-тапсырма ТЖ "Ізденсең табасың " әдісі
В суретінде №5 және С суреттегі L әрпімен белгіленген асқорыту мүшелеріне атау беріңіз және қызметін сипаттаңыз. №5___________________________________________ Қызметі:_______________________________________ L_____________________________________________ Қызметі:______________________________________ Дескриптор Білім алушы
ҚБ: «Экспо-2017» Көк түс – Түсінбедім Сары түс – Жартылай түсіндім Жасыл түс – Түсіндім
3-тапсырма ТЖ " Сәйкесін тап " әдісі Суреттен ( омыртқасыз жауынқұрт, күйіс қайыратын сиыр, адам) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін көрсетіңіз.
Дескриптор Білім алушы -Омыртқасыз (жауынқұрт) ас қорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды. -Күйіс қайыратын сиырдың асқорыту жүйесінің құрылысының реттілігін анықтайды. - Адамның асқорыту жүйесінің құрлысының реттілігін анықтайды және салыстырады.
|
|
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып Үлестірме парақ
Түрлі-түсті маркерлер
Маркер Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология
Түрлі-түсті маркерлер,үлестірме парағы
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 8-сынып
«Екі жұлдыз, бір тілек» Жұлдыз – Тақырыпта мәлімет толық қамтылса Тілек – Тапсырмада толықтырулар қажет жағдайда беріледі. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||
|
Сабақтың соңы 5- мин
|
Рефлексия: « Тазалық ойыны »
|
Үлестірме қағаздар |
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз















