Материалдар / Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
2147
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Каменскорал орта мектебі.

Күні:

Мұғалімнің аты-жөн : Конспаева К. С.

Сынып: 7

Қатысқандар: -

Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.5.3. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйесінің құрылысын салыстырады.

Басым көпшілігі: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың негізгі жүйелік топтарын, класының өкілдерінің ерекшеліктерін дәлелдейді.

Кейбіреулері: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйесін, құрылысын адам өміріндегі маңызын, пайда- зиянын дәлелдейді.

Бағалау критерийі

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйесінің құрылысын салыстырады. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың негізгі жүйелік топтарын, класс өкілдерінің бөліп шығаруын жіктейді. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйесінің, пайдалы- зиянынды тұстарын дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар


Терминдер мен ұғымдар: Несеп шығару, бүйрек, ми, мальпиги түтікшесі, желбезек.

Диалог құрастыруға арналған сөйлемдер:

1. Бөліп шығару дегеніміз……..

2. Мальпиги түтікшесінің қызметі…..

3. Бүйрек ………реттейді.

Құндылықтарға баулу




Салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу, өз денсаулығын күтуге баулу.


Пәнаралық байланыс

География, Медицина.

Алдыңғы білім


7.1.1.3 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылық белгілерін сипаттау.







Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5мин





Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу .

Шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жақсы тілектер тілей отырып 1,2, сандары арқылы 2-топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын «Өрмекші торы» арқылы қорытындылау.

Сандар.







Жіп.

Сабақтың ортасы

15 мин

































10 мин














10 мин
















1 тапсырма: «Фото» тәсілі арқылы 2 топ оқушылары омыртқалы- омыртқасыз жануарлардың бөліп шығаруын салыстырады, кесте толтырады





















Омыртқасыздар

Ұқсаст-ы

омыртқалылар










Дескриптор

1. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды.

2. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын ажыратады.

Кері байланыс. « Жұптас-ойлан-бөліс»





2 тапсырма: « Өкіл» әдісі. Әр топ өз тобында «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын» оқып талдайды.



Дескриптор.

1 Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіреді.

Кері байланыс: «Түйінді түй»



3 тапсырма:

«Өзіңізді тексеріңіз»( бұл мәлімет шындық па, әлде жалған ба?)

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйесінің, пайдалы- зиянынды тұстарын дәлелдейді.

Менің ойымша.....

Себебі: .................

Дәлелдеймін:........

Қорытындылай келе:......



Дескриптор:

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйесінің пайдалы- зиянды тұстарын қорытындылайды.





Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем»



Омыртқалы,

Омыртқасыз

жануарлардың

суреттері.

































Кесте.



























Сәйкестендіру кестесі.















Үлестермелі карточка

Сабақтың соңы

5 мин









Үйге тапсырма:

Рефлексия «Дейін, кейін» кестесі.

Дейін

Кейін











7.1.5.3. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлар туралы презентация жасау.





Кесте.

















Компьютер.






Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Сабақ мақсатына жету үшін тапсырмалар оқушылардың қажеттілігіне байланысты құрастырылды.

Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды, сондықтан негізгі тапсырмаларды түсіндіруді қажет ететін оқушыларға көмек берілді.

Қабілеті нашар оқушыларға жеке жұмыстар берілді.

Қалыптастырушы бағалау үшін мен әр түрлі тәсілдерді қолдандым. Олар:

« Өкіл»

«Жұптас-ойлан-бөліс»

«Дейін,кейін» кестесі. «Аяқталмаған сөйлем» Оқушылар топпен, жұппен

Бір-бірін бағалады.

Оқушылардың денсаулығын сақтау мақсатында сыныптың тазалығын сақтаймын. еден жуылады, терезе ашылады,жарық қосылады..

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелері сақталады.

Сергіту сәті:

«Көңілді күн»

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!