Материалдар / Жануарлардың қандай түрлері болады
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлардың қандай түрлері болады

Материал туралы қысқаша түсінік
дүниетану 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
367
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар : 2-бөлім. Тірі табиғат

Ортақ тақырыбы:«Менің мектебім»

Бөлімше: 2.2 Жануарлар

Мұғалімнің аты- жөні:

Мектеп:

Сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:


Жануарлардың қандай түрлері болады?

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:


1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;қоршаған әлемнің құбылыстарын , үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсіну;

Сабақ мақсаттары:





Барлық оқушылар:жабайы жануарларды үй жануарларынан ажыратады, қоршаған әлемнің құбылыстарын , үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсінеді;

Оқушылардың басым бөлігі: жабайы және үй жануарларын айтады, қоршаған әлемнің құбылыстарын , үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін айтады;

Кейбір оқушылар: Жабайы жануарларынан үй жануарларын ажыратып, оларды қалай күту керектігін біледі, қоршаған әлемнің құбылыстарын , үдерістерін және нысандарын зерттейді;

Бағалау критерийлері:


Жабайы жануарларды үй жануарларынан ажырата алады.

Үй жануарларын қалай күту қажет екенін біледі.

Тілдік мақсаттары:




Құндылықтарды дарыту:

Оқушылар бірін – бірі тыңдайды, көмектеседі, жануарларға деген қамқорлықтары қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек, дүниетану

Акт қолдану

Бейнежазба, аудиожазба

Бастапқы бөлім

1.2.2.1 Жануарлар мен өсімдіктердің арасындағы айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырып, ажыратады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған

Кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс -әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы












Ұйымдастыру кезеңі.

Жылулық шеңбері .Оқушылар шеңбер бойына тұрып, бір – біріне жылы лебіз білдіреді.

Алдыңғы білімді қайталау. «Ыстық орындық» әдісі.

  • Өсімдіктер мен жануарлардың

айырмашылығы қандай?

  • Ұқсастығы қандай?

  • Жануарлардың қандай түрлерін білесің?

Бағалау: «Жауап беретін әріптес»

Ширату жаттығуы. «Кел, жұмбақ шешейік!» ойыны арқылы жұмбақтар жасырумен бастаймын. Мысалы :

Жеміс-жидек жегенім

Балды жақсы көремін (аю)











Жұмбақтар






Сабақтың ортасы







Топтық жұмыс. «Бір айналым сөйлесу» әдісі.

Әр торпқа үй және жабайы жануарлардың суреті таратылады. Топ мүшелері сурет бойынша бір – бір сөйлем айтып жалпы мәтін құрайды.

«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау

М.Т. Табиғатта өз бетінше тіршілік ететін жануарларды жабайы жануарлар деп атайды. Адамдар күтіп – баптайтын жануарлар үй жануарлары деп аталады.

Топтық жұмыс.Саралауға арналған тапсырма.

« Ойлан, тап» әдісі .

Тапсырма:1.Cуреттердегі әр жануардың не жасап жатқанын айт.

2.Ұқсастығын салыстыр.

3. Ит пен құндыздың іс-әрекеттерінде қандай айырмашылық бар?

С. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыратады.

В. Жануарлардың өмір сүру ерекшелігін біледі . А. Жануарлардың ерекшелігін салыстырады.

Бағалау:«Бағдаршам» арқылы.

Өзіндік жұмыс.«Жалғастыр» әдісі арқылы https://youtu.be/aqdN8wBwXuE берілген сиыр, қой, түйе, жылқы, қасқыр, қоян, аюдың төлдерін атайды.

«Бас бармақ » әдісі арқылы бағалау.

Сергіту сәті. “Үй жануарларының хоры” (Әуенмен қимыл жаттығуларын жасау)

Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс

Оқушылар бірінші жолға үй жануарларының ал екінші жолға жабайы жануарлардың суреттерінің номерін жазады. Өз өлкесінде мекендейтін жануарлар болса суретінің қасына белгі қояды.

Үй жануарлары





Жабайы жануарлар





Жетістік баспалдағы арқылы өзін – өзі бағалау. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма. «Пазл» әдісі бойынша жануарлардың суреттерін қиып алып, тиісті бағанға желімдейміз. Дескриптор -жабайы жануарларды анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады;

-үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады;

Бағалау: « Шапалақ » әдісі


Жануарлардың суреттері








































Балапан телеарнасы






Аудиожазба







Сабақтың соңы

Рефлексия


«Уақыт шеңбері» .Кері байланыс

Оқушылар шеңбер құрып сағаттың тілі бойынша айналып жүреді.Мұғалім тоқтатып бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды.

1. Бүгінгі сабақта қай тапсырма оңай болды?

2. Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті ?

3. Келесі сабақта не білгің келеді?

4. Бүгінгі сабақта өзіңді қалай бағалар едің?


Саралау:

Қолдауды қажет ететін оқушыға тапсырма:

Қолдауды қажет ететін оқушылар:құндыз бен иттің тіршілігін салыстырады.

Қабілеті жоғары оқушылар:құндыз бен иттің тіршілігін салыстырып, қайсысы жабайы, қайсысы үй жануары екенін анықтап, ерекшеліктерін атайды.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

«Бас бармақ», «Шапалақ», «Бағдаршам», «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бағалау.


Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс-тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында үнемі кіргіземін.

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

Қоршаған ортада қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Әдіс-тәсілдерді тапсырмаларға тиімді қолдану.

« Бір айналым сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылғы артып, сөйлем құрау дағдысы қалыптасты.

2.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады? (оқытуды да, оқуды да ойыңыз)?

1. топпен, жұппен, жеке жұмыс

2. әдіс – тәсілдерді түрлендіру.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/

қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақта неге көңіл бөлу қажет?

Жетістігі: кейбір оқушылардың тапсырмаларды сауатты, толық орындай алуы.

Қиындықтары: өз ойын толық жеткізе алмайтын оқушылардың кездесуі.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!