Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:Жаратылыстану

    Ұзақ мерзімді жоспарбөлімі: Жануарлар

    Күні:

    Сынып: 1

    Мектеп: «Қазақстан» ЖОМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Қымызай Шынгысовна

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Жануарлардың қандай түрлері болады?


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.2.2.1. Жануарларлар мен өсімдіктерді салыстыру.Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.


    Сабақмақсаттары

    Барлық оқушылар:Жабайы және үй жануарларын біледі және оларды бір- бірінен ажырата алады.

    Көптеген оқушылар:қоршаған әлемнің құбылыстарын, көрсетуге үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсіндіру. Үй жануарларын қалай күту керектігін біледі

    Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмір -де қолданады. Жабайы және үй жануарларының айырма-шылығын айтады


    Бағалау критерийлері

    • Жануарларды тіршілік мекеніне қарай жіктей алады.

    • Үй мен жабайы жануарлардың ерекшеліктерін біледі.


    Тілдік мақсаттар


    Пән лексикасы мен терминология: жабайы, үй жануары,

    енесі, төлі, баспана.

    Талқылау:

    - Олардың қандай ұқсастықтары бар?

    Оқушылар:

    • үй және жабайы жануарлардың кейбір түрлері мен танысады;

    жабайы жануарлардың үйжануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін түсінеді;

    • үй жануарларыныңтұратынжеріненсиырқорамен, атқорамен, түйеқорамен, қойқорамен, иттің үйшігімен танысады;

    • жануарларды қалай күту керектігін білетінболады.



    Құндылықтарды дарыту


    Табиғатты аялауға, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.


    Пәнаралықбайланыс

    Дүниетану.


    Бастапқы білім

    Жануарлар туралы біледі



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспар

    ланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар


    Сабақтың басы


    3 мин





    2 мин
















    3мин















    3 мин






    3 мин









    4мин












    3 мин





    3 мин










    3 мин


    Ынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру

    Топқа бөлу:

    1-топ. Орман

    2-топ.Табиғат

    3-топ.Жануар

    Шаттық шеңбері

    Анасының қалай еркелеткенін айту.

    Кіріспе тапсырма. Жұмбақтар шешу.

    Таптым-таптым ,тап жорға

    Табаны жалпақ боз жорға. (Түйе)

    Қоян жақты,тақыр жонды,

    Төрт түяқ екі аяқты,екі қолды

    Салпы ерін,өзі жүйрік,

    Кең омырау,жуан құйрық (Жылқы)

    Екі айнасы бар,екі найзасы бар,

    Төрт жапсырмағы бар,

    бір шыбыртқысы бар (Сиыр)

    Кішкентай ғана бойы бар,

    Айналдырып киген тоны бар (Қой)

    Жол бойында жорытқан,

    Сыбызғысын тартқан. (Қасқыр)

    • Сендер бұл жануарды білесіңдер ме?

    • Қазақстанды мекендейтін қандай жануарларын білесіңдер?

    (Ұ) «Суретке ену» әдісі


    - Фотосуреттерге қара.

    - Жануарларды ата. Бұл жануар қайда тірішілік етеді?

    Немен қоректенеді?

    -Оларды топқа бөл. Қандай топтар шықты? Неліктен?

    Дескриптор:

    • Жануарларды атайды.

    • Жануар туралы мәлімет береді.

    • Жануарларды жіктейді.

    • Не үшін бұлай топқа бөлгенін дәлелдейді.

    Ұжымдық,өзіндік,қалыптастырушы.

    (Т) «Еркін микрофон» әдісі

    Оқушылар кезекпен өзі жақсы көретін жануар туралы әңгімелейді.

    :

    Оқулықпен жұмыс

    «Суреттер сөйлейді» әдісі

    (Ж)Сурет бойынша диалогтік әңгіме.


    Жабайы және үй жануарлары.

    “Суреттердегі әр жануар не істеп жатыр?

    Салыстырыңдар.

    Суреттерден ұқсастықты тап.

    Ит пен құндыздың іс-әрекеттерінде қандай айырмашылық бар?

    Осы екі суретті жұптастыруға бола ма?

    Сендерде қандай жұптар шықты? Неге?”

    Суреттерді төмендегідей етіп жұптастыруға болады:

    қоректену: құндыз қорегін өзі табады, итке адам тамақ береді;

    емделу: құндыз жарақатын жалап жазады, ал итке адам қамқорлық жасайды, мал дәрігеріне апарады;

    баспана: құндыз өзіне ағаш бұтақтарынан ін жасап алады, ал итке адам үйшік жасайды.

    (ОТ)Оқушы тәжірибесін пайдаланып, өмірде осы әрекеттердің қайсысын көргенін сұраймын.

    «Ойлан, тап!» әдісімен тапсырманы қорытамын:

    - Ит қандай әрекеттер жасайды?Қасқыр ше?

    - Олардың қандай ұқсастығы бар?

    - Негізгі ерекшеліктері не?

    (Ұ)Ұжымдық белсенді тапсырма «Орман, үй»

    “Орман” және “үй” деген үлестірмелі материалдарды оқушыларға таратып беремін.Жануарларды атаймын, ал оқушылар оны жабайы жануар деп санаса “ОРМАН”, үй жануары деп ойласа “ҮЙ” белгісін көтереді.

    Сөздер: сиыр, бұғы, қасқыр, қой, есек, бұлан, кірпі, қоян, тауық, қаз, түлкі, мысық, аю.

    (Ө) «Енесі мен төлдері»

    Суреттегі жануарларды ата.

    Төлдері қалай аталатынын айт.

    Дескриптор:

    • Суреттегі жануарларды атайды.

    • Төлдері қалай аталатынын айтады.


    Суреттер



    Шаттық шеңбері














    Жұмбақтар







    Оқулық

    Суреттер


























    Оқулық


    Суреттер


























    үлестірмеліпарақшалар: орман, үй;


    белгілі

    үй

    жануарларыолардың қорасы, күтуге

    арналған

    құралдар

    бейнеленгенүлестірмеліматериалдар.



    Сабақтың соңы

    3мин









    3 мин







    2 мин






    Сабақтың соңы

    3 мин

    (Ж) Жұптық жұмыс (бейнелік)

    Рөлдік ойын

    Біреуі–өсімдік , екіншісі –жануар болатын рөлдік ойын.

    Әр оқушының тапсырмасы талқылап отырған серігінің айқын сипаттамаларын тізіп шығу. Содан кейін екеуі бірге, олардың ұқсастықтарын атап шығуы қажет

    Дескриптор:

    Жануарларды сипаттайды.

    Өсімдіктерді сипаттайды

    Ұқсастықтарын атайды.

    Зерттейік.


    Shape3 (Ж)Жұптық жұмыс (бірге ойлаймыз)

    Жұмыс дәптері «Адасқан жануарлар»

    Оқушылар жануарларға өзі мекендейтін орнын тауып алуына көмектесуі қажет.


    Үй және жабайы жануарлар.

    Жауабы:Үй жануарлары: 2, 4, 5, 9.

    Жабайы жануарлар: 1, 3, 6, 7, 8.

    Дескриптор:

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Рахметова Қымызай Шынгысовна
      07 Қазан 2021
      691
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Жануарлардың қандай түрлі бар? 1-сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Жануарлардың қандай түрлі бар? 1-сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Ашық сабақ Жануарлардың қандай түрлері бар? 1-сынып. Сабақтың мақсаты оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру мақсатында сабақта қолданылатын әдіс -тәсілдерді меңгерту.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқа мерзімді жоспар

      Пән:Жаратылыстану

      Ұзақ мерзімді жоспарбөлімі: Жануарлар

      Күні:

      Сынып: 1

      Мектеп: «Қазақстан» ЖОМ

      Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Қымызай Шынгысовна

      Қатысқандар саны:

      Қатыспағандар саны:


      Сабақ тақырыбы

      Жануарлардың қандай түрлері болады?


      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      1.2.2.1. Жануарларлар мен өсімдіктерді салыстыру.Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.


      Сабақмақсаттары

      Барлық оқушылар:Жабайы және үй жануарларын біледі және оларды бір- бірінен ажырата алады.

      Көптеген оқушылар:қоршаған әлемнің құбылыстарын, көрсетуге үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсіндіру. Үй жануарларын қалай күту керектігін біледі

      Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмір -де қолданады. Жабайы және үй жануарларының айырма-шылығын айтады


      Бағалау критерийлері

      • Жануарларды тіршілік мекеніне қарай жіктей алады.

      • Үй мен жабайы жануарлардың ерекшеліктерін біледі.


      Тілдік мақсаттар


      Пән лексикасы мен терминология: жабайы, үй жануары,

      енесі, төлі, баспана.

      Талқылау:

      - Олардың қандай ұқсастықтары бар?

      Оқушылар:

      • үй және жабайы жануарлардың кейбір түрлері мен танысады;

      жабайы жануарлардың үйжануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін түсінеді;

      • үй жануарларыныңтұратынжеріненсиырқорамен, атқорамен, түйеқорамен, қойқорамен, иттің үйшігімен танысады;

      • жануарларды қалай күту керектігін білетінболады.



      Құндылықтарды дарыту


      Табиғатты аялауға, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.


      Пәнаралықбайланыс

      Дүниетану.


      Бастапқы білім

      Жануарлар туралы біледі



      Сабақ барысы


      Сабақтың жоспар

      ланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



      Ресурстар


      Сабақтың басы


      3 мин





      2 мин
















      3мин















      3 мин






      3 мин









      4мин












      3 мин





      3 мин










      3 мин


      Ынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру

      Топқа бөлу:

      1-топ. Орман

      2-топ.Табиғат

      3-топ.Жануар

      Шаттық шеңбері

      Анасының қалай еркелеткенін айту.

      Кіріспе тапсырма. Жұмбақтар шешу.

      Таптым-таптым ,тап жорға

      Табаны жалпақ боз жорға. (Түйе)

      Қоян жақты,тақыр жонды,

      Төрт түяқ екі аяқты,екі қолды

      Салпы ерін,өзі жүйрік,

      Кең омырау,жуан құйрық (Жылқы)

      Екі айнасы бар,екі найзасы бар,

      Төрт жапсырмағы бар,

      бір шыбыртқысы бар (Сиыр)

      Кішкентай ғана бойы бар,

      Айналдырып киген тоны бар (Қой)

      Жол бойында жорытқан,

      Сыбызғысын тартқан. (Қасқыр)

      • Сендер бұл жануарды білесіңдер ме?

      • Қазақстанды мекендейтін қандай жануарларын білесіңдер?

      (Ұ) «Суретке ену» әдісі


      - Фотосуреттерге қара.

      - Жануарларды ата. Бұл жануар қайда тірішілік етеді?

      Немен қоректенеді?

      -Оларды топқа бөл. Қандай топтар шықты? Неліктен?

      Дескриптор:

      • Жануарларды атайды.

      • Жануар туралы мәлімет береді.

      • Жануарларды жіктейді.

      • Не үшін бұлай топқа бөлгенін дәлелдейді.

      Ұжымдық,өзіндік,қалыптастырушы.

      (Т) «Еркін микрофон» әдісі

      Оқушылар кезекпен өзі жақсы көретін жануар туралы әңгімелейді.

      :

      Оқулықпен жұмыс

      «Суреттер сөйлейді» әдісі

      (Ж)Сурет бойынша диалогтік әңгіме.


      Жабайы және үй жануарлары.

      “Суреттердегі әр жануар не істеп жатыр?

      Салыстырыңдар.

      Суреттерден ұқсастықты тап.

      Ит пен құндыздың іс-әрекеттерінде қандай айырмашылық бар?

      Осы екі суретті жұптастыруға бола ма?

      Сендерде қандай жұптар шықты? Неге?”

      Суреттерді төмендегідей етіп жұптастыруға болады:

      қоректену: құндыз қорегін өзі табады, итке адам тамақ береді;

      емделу: құндыз жарақатын жалап жазады, ал итке адам қамқорлық жасайды, мал дәрігеріне апарады;

      баспана: құндыз өзіне ағаш бұтақтарынан ін жасап алады, ал итке адам үйшік жасайды.

      (ОТ)Оқушы тәжірибесін пайдаланып, өмірде осы әрекеттердің қайсысын көргенін сұраймын.

      «Ойлан, тап!» әдісімен тапсырманы қорытамын:

      - Ит қандай әрекеттер жасайды?Қасқыр ше?

      - Олардың қандай ұқсастығы бар?

      - Негізгі ерекшеліктері не?

      (Ұ)Ұжымдық белсенді тапсырма «Орман, үй»

      “Орман” және “үй” деген үлестірмелі материалдарды оқушыларға таратып беремін.Жануарларды атаймын, ал оқушылар оны жабайы жануар деп санаса “ОРМАН”, үй жануары деп ойласа “ҮЙ” белгісін көтереді.

      Сөздер: сиыр, бұғы, қасқыр, қой, есек, бұлан, кірпі, қоян, тауық, қаз, түлкі, мысық, аю.

      (Ө) «Енесі мен төлдері»

      Суреттегі жануарларды ата.

      Төлдері қалай аталатынын айт.

      Дескриптор:

      • Суреттегі жануарларды атайды.

      • Төлдері қалай аталатынын айтады.


      Суреттер



      Шаттық шеңбері














      Жұмбақтар







      Оқулық

      Суреттер


























      Оқулық


      Суреттер


























      үлестірмеліпарақшалар: орман, үй;


      белгілі

      үй

      жануарларыолардың қорасы, күтуге

      арналған

      құралдар

      бейнеленгенүлестірмеліматериалдар.



      Сабақтың соңы

      3мин









      3 мин







      2 мин






      Сабақтың соңы

      3 мин

      (Ж) Жұптық жұмыс (бейнелік)

      Рөлдік ойын

      Біреуі–өсімдік , екіншісі –жануар болатын рөлдік ойын.

      Әр оқушының тапсырмасы талқылап отырған серігінің айқын сипаттамаларын тізіп шығу. Содан кейін екеуі бірге, олардың ұқсастықтарын атап шығуы қажет

      Дескриптор:

      Жануарларды сипаттайды.

      Өсімдіктерді сипаттайды

      Ұқсастықтарын атайды.

      Зерттейік.


      Shape3 (Ж)Жұптық жұмыс (бірге ойлаймыз)

      Жұмыс дәптері «Адасқан жануарлар»

      Оқушылар жануарларға өзі мекендейтін орнын тауып алуына көмектесуі қажет.


      Үй және жабайы жануарлар.

      Жауабы:Үй жануарлары: 2, 4, 5, 9.

      Жабайы жануарлар: 1, 3, 6, 7, 8.

      Дескриптор:

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
        07.10.2021
        691
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Рахметова Қымызай Шынгысовна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации