Материалдар / Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
жануарлар тіршілік ортасы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2018
6537
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3

Жанды табиғат. Жануарлар

Мектеп: Жас нжббм

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Күні: 24/10


Хайруллина Р.Б

Тақырыбы:

Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?

Оқу мақсаты:

3.2.2.5 тіршілік ортасындағы жағдайдың өзгеруіне байланысты жануарлар санының өзгеруін түсіндіру;

3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;


Сабақтың

мақсаты:

Оқушылар:

жануарлардыңтіршілікортасыныңөзгерусебептерінанықтайды;

тіршілікжағдайыөзгеруініңжануарларғаәсерінтүсінеді.

Бағалау критерийі

Жануарлардың тіршілік ортасы өзгергенде болатын жағдайларға нақты болжам жасайды. Табиғи апаттардың жануарлар тіршілігіне әсерін, салдарын біледі.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

жануарлар қандай жағдайға байланысты тіршілік ортасын өзгертетінін айтады;

қоныс аудару жануарлардың санына әсер ететін дәлелдейді;

мәтін бойынша сұрақтар дайындайды.

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

құрғақшылық, су тасқыны, батпақтану

Құндылықтар

жануарларды қорғау

Пәнаралық байланыс

әдебиеттік оқу, дүниетану

АКТ қолдану

дағдылары

Презентация

Алдыңғы меңгерілген білім

жануарлардың тіршілік ету ортасы, бейімделуі, бір-бірімен қарым-қатынасы жайлы біледі.

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

0-5

Ұйымдастыру.

«Иә немесе Жоқ»

Оқушыларға сөйлемдер оқу, «ия» немесе «жоқ» деп жылдам жауап беру және өз жауабын дәлелдеу.

  1. Жануарлар суда, құрлықта, топырақ арасында тіршілік етеді.

  2. Табиғат үшке бөлінеді.

  3. Жануарлар өз тіршілігіне қолайлы жерде мекендейді.

  4. Олар тіршілік ортасына дұрыс бейімделмеген.

  5. Жануарлардың өздеріне қолайлы жерде мекен етуін тіршілік ортасы дейміз.

  6. Жануарларөсімдіктіңкөбеюінекөмектеседі.

  7. Жыртқыш аңдар өсімдікке зиян келтіреді.

  8. Өсімдіктердіңтұқымынқұстартаратады.

  9. Жан-жануарлардың ортаға бейімді болуын бейімділік дейміз.

  10. Жануарлар арасында бәсекелестік қарым-қатынас болмайды.

  11. Жануарлар қорек пен тіршілік мекені үшін бәсекелеседі.


Аудиожазба

сұрақтарды дыбыстық жазба түрінде тыңдату

Сабақтың ортасы

5-7





















7-10



























10-13





















13-15









15-25























25-32



32-36

  1. Бәсеке.Оқулықтағы суретпен жұмыс.



  • Суретте қандай жануарлар бейнеленген?

  • Олар қайда мекендейді?

  • Олардың арасында бәсекелестік болуы мүмкін бе?

  • Олар не үшін бәсекелесуде?

  • Бәсекелестіктің соңы неге әкеліп соғады деп ойлайсың?

  • Егер жануарлар үйреншікті мекенінен айырылса, не болады?

Оқушылардың жауаптары мен болжамдарын тыңдау. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айту.

Дескриптор: - ӛз бетінше тіршілік ететін жануарларды атайды; - адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды; - жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып, сӛйлемдерді толықтырып айтады / жазад

  1. Өзгерістер

Ғаламтордан немесе суреттер арқылы ғаламшарымыздағы табиғаты ерекше көркем жерлерді көрсету. Табиғатты сипаттау. Суреттердегідей әдемі жерлерде болған оқушыларға алған әсерлерін айтып беруге мүмкіндік беру.

Жиектемедегі сөздерге оқушылардың назарын аударып, олар нені білдіретінін сұрау.

  • Батпақтану,құрғақшылық,су тасқыны деген құбылыстар туралы не білесіңдер?

  • Бұл құбылыстар суреттердегі көріністің өзгеруіне қалай әсер етуі мүмкін?

Оқушылардың ойларын тыңдау.

  1. Сызба. Жұмбақ­сызба. Топтық жұмыс.

Жетелеуші сұрақтар:

  • Көрсетілген жерлерде қандай жануарлар тіршілік етеді?

  • Кестедегі бағыттамалар нені білдіреді деп ойлайсың?

  • Бұл қандай жағдайда орын алуы мүмкін?

  • Олар бағыттама көрсеткен жерді мекен ете ала ма?

  • Егер жануарлар тіршілік ету ортасын өзгертсе, қандай өзгерістер болады?

  1. Мәтінмен жұмыс.

Мәтінмен «Түртіп алу» стратегиясы бойынша танысу. Түсініксіз ақпараттармен жұмыс жасау. Мәтін бойынша жұбына 3 сұрақ дайындау. Бір-бірінің сұрақтарына жауап беру.

Зертте. Жануарлардың тіршілік ортасының жағдайы өзгерсе, не болуы мүмкін?

Кесте толтыру. Топтық жұмыс

Алдын-ала ақпарат көздерін, ресурстар дайындау.

Топпен таныс жануарлар тізімін жасау, мекен ету ортасын жазу, тіршілік ортасының өзгеру себептері мен салдарын кестеге толтыру.

жануар

Тіршілік ортасы

Тіршілік ортасының өзгеру себептері

Жануар тіршілігіндегі өзгеріс









Жұмыстарды қорғау. Нәтижелерді талқылап, қорытынды шығару.

  1. Ойлан

Жер бетінде бунақденелілердің неліктен көп екендігін айқындау.

Жануарлар тобын еске түсіру.

  • Жануарлардың қандай топтары бар?

  • Оларға мысал келтір.

Бунақденелілерді ерекшелеп сызу. Жануарлардың ішінде ең көп тараған бунақденелілер екенін айту.

  • Бунақденелілер неліктен көп деп ойлайсың?

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4

жануарлар

Shape5 Shape6 Shape7










Оқушылардың болжамын тыңдау, жануарлар саны туралы қосымша ақпарат беру.

Қосымша тапсырма. Жұмыс дәптері 28-жұмыс парағы (30-б.)











































табиғи апаттар суреті









































энциклопедиякітап

кесте

ватман

маркер





































сызба









Сабақтың соңы

36-40



Р ефлексия. «Жетістік баспалдағы»

- Не білгім келеді?

- Неден қиналдым?

- Не білдім?











Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы




Табиғат апаттарының жануарлар тіршілігіне әсері туралы ойтолғау жазу

Кесте толтыруға арналған топтық жұмысты бағалау

Топта, жұпта, жеке жұмыс жасау ережелерін сақтау









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!