Материалдар / Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?

Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
жануарлар тіршілік ортасы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2018
6490
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: ЖаратылыстануСынып: 3Жанды табиғат. Жануарлар Мектеп: Жас нжббмҚатысқандар саны:Қатыспаған оқушылар:
Күні: 24/10

Хайруллина Р.Б
Тақырыбы:Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?
Оқу мақсаты:3.2.2.5 тіршілік ортасындағы жағдайдың өзгеруіне байланысты жануарлар санының өзгеруін түсіндіру;3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

Сабақтыңмақсаты:Оқушылар:жануарлардыңтіршілікортасыныңөзгерусебептерінанықтайды;тіршілікжағдайыөзгеруініңжануарларғаәсерінтүсінеді.
Бағалау критерийіЖануарлардың тіршілік ортасы өзгергенде болатын жағдайларға нақты болжам жасайды. Табиғи апаттардың жануарлар тіршілігіне әсерін, салдарын біледі.
Тілдік мақсатОқушылар: жануарлар қандай жағдайға байланысты тіршілік ортасын өзгертетінін айтады;қоныс аудару жануарлардың санына әсер ететін дәлелдейді;мәтін бойынша сұрақтар дайындайды.


Пәндік терминология мен тірек сөздер:


құрғақшылық, су тасқыны, батпақтану
Құндылықтаржануарларды қорғау
Пәнаралық байланысәдебиеттік оқу, дүниетану
АКТ қолданудағдыларыПрезентация
Алдыңғы меңгерілген білімжануарлардың тіршілік ету ортасы, бейімделуі, бір-бірімен қарым-қатынасы жайлы біледі.
Сабақ барысы
Жоспарланған уақытСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар

Сабақтың басы0-5Ұйымдастыру.«Иә немесе Жоқ»Оқушыларға сөйлемдер оқу, «ия» немесе «жоқ» деп жылдам жауап беру және өз жауабын дәлелдеу.
  • Жануарлар суда, құрлықта, топырақ арасында тіршілік етеді.
  • Табиғат үшке бөлінеді.
  • Жануарлар өз тіршілігіне қолайлы жерде мекендейді.
  • Олар тіршілік ортасына дұрыс бейімделмеген.
  • Жануарлардың өздеріне қолайлы жерде мекен етуін тіршілік ортасы дейміз.
  • Жануарларөсімдіктіңкөбеюінекөмектеседі.
  • Жыртқыш аңдар өсімдікке зиян келтіреді.
  • Өсімдіктердіңтұқымынқұстартаратады.
  • Жан-жануарлардың ортаға бейімді болуын бейімділік дейміз.
  • Жануарлар арасында бәсекелестік қарым-қатынас болмайды.
  • Жануарлар қорек пен тіршілік мекені үшін бәсекелеседі.


  • Аудиожазбасұрақтарды дыбыстық жазба түрінде тыңдату
    Сабақтың ортасы5-7



















    7-10

























    10-13



















    13-15







    15-25





















    25-32

    32-36
  • Бәсеке.Оқулықтағы суретпен жұмыс.


  • Суретте қандай жануарлар бейнеленген?
  • Олар қайда мекендейді?
  • Олардың арасында бәсекелестік болуы мүмкін бе?
  • Олар не үшін бәсекелесуде?
  • Бәсекелестіктің соңы неге әкеліп соғады деп ойлайсың?
  • Егер жануарлар үйреншікті мекенінен айырылса, не болады?
  • Оқушылардың жауаптары мен болжамдарын тыңдау. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айту.Дескриптор: - ӛз бетінше тіршілік ететін жануарларды атайды; - адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды; - жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып, сӛйлемдерді толықтырып айтады / жазад
  • Өзгерістер
  • Ғаламтордан немесе суреттер арқылы ғаламшарымыздағы табиғаты ерекше көркем жерлерді көрсету. Табиғатты сипаттау. Суреттердегідей әдемі жерлерде болған оқушыларға алған әсерлерін айтып беруге мүмкіндік беру.Жиектемедегі сөздерге оқушылардың назарын аударып, олар нені білдіретінін сұрау.
  • Батпақтану,құрғақшылық,су тасқыны деген құбылыстар туралы не білесіңдер?
  • Бұл құбылыстар суреттердегі көріністің өзгеруіне қалай әсер етуі мүмкін?
  • Оқушылардың ойларын тыңдау.
  • Сызба. Жұмбақсызба. Топтық жұмыс.
  • Жетелеуші сұрақтар:
  • Көрсетілген жерлерде қандай жануарлар тіршілік етеді?
  • Кестедегі бағыттамалар нені білдіреді деп ойлайсың?
  • Бұл қандай жағдайда орын алуы мүмкін?
  • Олар бағыттама көрсеткен жерді мекен ете ала ма?
  • Егер жануарлар тіршілік ету ортасын өзгертсе, қандай өзгерістер болады?
  • Мәтінмен жұмыс.
  • Мәтінмен «Түртіп алу» стратегиясы бойынша танысу. Түсініксіз ақпараттармен жұмыс жасау. Мәтін бойынша жұбына 3 сұрақ дайындау. Бір-бірінің сұрақтарына жауап беру.Зертте. Жануарлардың тіршілік ортасының жағдайы өзгерсе, не болуы мүмкін? Кесте толтыру. Топтық жұмыс Алдын-ала ақпарат көздерін, ресурстар дайындау.Топпен таныс жануарлар тізімін жасау, мекен ету ортасын жазу, тіршілік ортасының өзгеру себептері мен салдарын кестеге толтыру. Жұмыстарды қорғау. Нәтижелерді талқылап, қорытынды шығару.
  • Ойлан
  • Жер бетінде бунақденелілердің неліктен көп екендігін айқындау.Жануарлар тобын еске түсіру.
  • Жануарлардың қандай топтары бар?
  • Оларға мысал келтір.
  • Бунақденелілерді ерекшелеп сызу. Жануарлардың ішінде ең көп тараған бунақденелілер екенін айту.
  • Бунақденелілер неліктен көп деп ойлайсың?










  • Оқушылардың болжамын тыңдау, жануарлар саны туралы қосымша ақпарат беру.Қосымша тапсырма. Жұмыс дәптері 28-жұмыс парағы (30-б.)









































    табиғи апаттар суреті







































    энциклопедиякітапкестеватманмаркер



































    сызба







    Сабақтың соңы36-40

    Рефлексия. «Жетістік баспалдағы» - Не білгім келеді?- Неден қиналдым?- Не білдім?









    Қосымша ақпарат
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Табиғат апаттарының жануарлар тіршілігіне әсері туралы ойтолғау жазуКесте толтыруға арналған топтық жұмысты бағалауТопта, жұпта, жеке жұмыс жасау ережелерін сақтау








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ