Жануарлардың тіршілік ортасының өзгеруі. Жануарлар саны неге азаяды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлардың тіршілік ортасының өзгеруі. Жануарлар саны неге азаяды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Жаратылыстану

Күні:19.10.2018ж.

Сынып: 3 «Б»

Ориа мерзімді жоспар:

Жануарлар

Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп КММ

Мұғалімнің аты – жөні: Джамболатова Р.А

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Тақырыбы:

Жануарлардың тіршілік ортасының өзгеруі.

Жануарлар саны неге азаяды?БЖБ №2

Оқу мақсаты:

3.2.2.5 - тіршілік ортасындағы жағдайдың өзгеруіне байланысты жануарлар санының өзгеруін түсіндіру;

3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу

3.2.2.6 - адамның жануарлар санының азаюына әсер ететін іс-әрекет түрлерін анықтау

Сабақтың

мақсаты:

Барлық балалар:

үй және жабайы жануарларды;

Бәсекелестік не үшін орнайтынын түсінеді.

Көбісі:

Жануарлардың тіршілік ортасын біледі.

Кейбірі:

Алған білімді өмірде пайдалана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну.

Бағалау критерийі

Жануарлардың азаюына әсер ететін әрекеттерді түсінеді;

Жануарлар санының азайып кетпеуі үшін не істеу керектігін біледі.

Құндылықтарды дарыту

жануарлар әлеміне жанашырлықпен, қамқорлықпен қарау

Пәнаралық байланыс

әдебиеттік оқу, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары


Тілдік мақсат

Жануарлардың азаю себептерін түсіндіреді, болжам жасайды;

Жануарларды қорғау шаралары туралы жазба жұмысын орындайды.

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

өрт, құрғату, саны

Алдыңғы білім

Жануарлар әлемі

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

0-3

Ұйымдастыру. Сыныпты қалыпқа келтіру.

«Аралас. Жұптас. Пікірлес»

Сұрақтар бойынша жұппен пікір алмасу.

  • Табиғаттағы қандай өзгерістер жануарлар санының азаюына әсер етеді?

  • Жануарлардың азаюына немесе шамадан тыс

  • көбеюіне әкеп соғатын қандай тағы басқа жағдайларды білесің?

  • Табиғатта мұндай жағдайлар қаншалықты жиі болып тұрады?

  • Өзіміз тұратын жерде табиғатта қандай өзгеріс болғанын байқадың?

  • Табиғаттағы тепе-теңдік туралы не білесің?



Сұраққа жауап берген оқушыларды мадақтау.

Сабақтың ортасы

3-8





8-12


12-22


























22-30



30-32





32-35




35-38



Қызығушылықты ояту.

  1. Бейнефильм көрсету.

Азайып немесе мүлдем жойылуға таяп қалған жануарлар туралы бейнематериал көрсету.

  1. Зертте. Топтық жұмыс.

Адамның қандай әрекеті жануар санының азайып кетуіне әкеп соқтыруы мүмкін? дегенсұраққа постер құрастыру.

Топтық жұмысты қорғау.Туындаған сұрақтар болса жауап беру.

  1. Суретпен жұмыс.

Оқушыларды 3 топқа бөлу.

1-топ. Өрт бейнеленген сурет туралы ой бөлісу. Суреттерді салыстыру.

  • Суреттен не байқадыңдар?

  • Өрт жануарларға қалай әсер етті?

  • Өрт қайдан пайда болды деп ойлайсың?

  • Өрт жануарларға қандай зиян келтіреді?

  • Басқа қандай табиғи апаттарды білесіңдер?

2-топ. Құрғату мен кесу

Батпақты құрғату, орманды кесу тақырыбындағы суреттерді сипаттау.

  • Суреттен не байқадыңдар?

  • Батпақтарды құрғату мен орманды кесуден қандай пайда болуы мүмкін?

  • Бұл әрекет жануарларға қандай зиян келтіреді?

3-топ. Аңшылық

  • Аңшылық жайлы не білесіңдер?

  • Ерте заманда адам неліктен аң аулады?

  • Ал қазір кейбір адамдар неліктен аң аулайды?

  • Қазіргі заманда аң аулаудың қажеті бар ма?

Қорытынды сұрақ:

  • Талдаған суреттер бойынша қандай қорытынды шығаруға болады?

  1. Мәтінмен жұмыс.

Мәтінмен танысу. Мәтін бойынша туындаған сұрақтармен жұмыс жасау.

  1. Сен білесің бе?

Амазонканың тропикалық ормандары туралы бейнематериал немесе сурет көрсету. Адамдар әрекетінен ормандағы сирек кездесетін жануар мен өсімдік түрлері жойылып бара жатқаны туралы мәліметпен таныстыру.

  1. Бағалауға арналған тапсырма.

Жеке жазба жұмысы. «Жануарларды қорғау шаралары» тақырыбында шағын жазба жұмысын жазу. Өз еріктерімен «Автор орындығына» отырып, жазба жұмыстарын оқу.

Қосымша тапсырма. Жұмыс дәптері 29-жұмыс парағы (31-б.)


Ноутбук



Топқа бөлуге арналған жалаушалар




оқулық


























оқулық








Жұмыс дәптер

Сабақтың соңы

38-40



Рефлексия.

  • Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?

  • Сабақ несімен қызықты болды?

  • Өзіңді қалай сезіндің?




Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



Қорек немесе тіршілік мекені үшін бәсекеге түсетін жануарлар суретін салу


Топтық зерттеу жұмысын бағалау


Топта жұмыс жасау ережелерін сақтау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
5159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі