Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Жанында жүр жақсы адам» ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзін – өзі тану сабағының жоспары
Мектеп: №34 көп салалы мектеп-гимназиясы
Мерзімі: 06.04.2018 жыл № 28 сабақ
Мұғалім: Жаңбырбайқызы Айгерім Сыныбы: 6 «А»
Оқушылар саны: 26
Сабақтың тақырыбы: «Жанында жүр жақсы адам».
Құндылық: сүйіспеншілік
Қасиеттер: мейірімділік, жақсылық, шынайлық.
Мақсаты: оқушылардың адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттер мен әрбір жақсы істердің шапағаты жайлы түсініктерін кеңейте отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (слайд,плакаттар) |
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. 5 Т – ережесі:
Оқушылардың көңіл - күйіне назар аудару. Топқа бөлу (Адамның бойындағы жақсы қасиеттерге 3 топқа бөліп отырғызу). 1 топ- Мейірімділік 2 топ- Жақсылық 3 топ- Шынайылық |
Ескерту |
Тыныштық сәті. Жайлы, баяу музыка қойылады. Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыныздар, денелерінізді түзу ұстаныздар. Аяқ – қолыңызды айқастырмаңыз. Қолынызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көрініз: Күн нұры сіздің төбенізден өтіп, кеудеңізге қарай бойланып барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойынызды, әр сезіміңізді, эмоцияныз бен тілек – қалауынызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыныз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәуле шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралдарына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузынызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарынызға бағыттаныз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты көреді. Сіздің басыныз түгелдей нұрға бөленіп, басынызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқынмен шұғылана бастайды, сіздің дененізден шығып, жан-жағынызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарымызға, мұғалімдеріңізге, достарынызға, таныстарынызға бағыттаныз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаныз, олардында жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан – жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаныз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмың». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінеде отыра тұрыныз..Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жірегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаныз.Жаймен көзінізді ашуға болады. Сұрақтар: 1. Тыныштық сәті ұнады ма? 2. Қандай әсерде болдыңыздар? 3. Ішкі тыныштыққа жете алдыңыздар ма? Түйін: Олай болса бойымыздағы жақсы қасиеттерді нұрландырып, бар жақсылықтарды жүрегімізде сақтай отырып сабағымызды бастайық! |
|
Үй тапсырмасын тексеру. (4 мин) 108-109 беттегі О.Бөкейдің «Менің әкем» («Қайдасың қасқа құлыным» повесінен үзінді) повесінен үзінді оқу. Сұрақтар: 1.Әңгімеден қандай ой түйдіңіздер? 2.Баланың әкеге деген махаббаты туралы не айтар едіңіздер? 3.Бұл баланың әрекетін дұрыс әрекет деп атауға бола ма? Неліктен? 4. Ұрпақ жалғастығы дегенді қалай түсінесіздер? 5.Сіздер осы баланың орынында болсаңыз қандай әрекет жасайтын едіңіздер? |
|
Дәйексөз (3 мин) Жақсы адам алысты жақын етер. Сүйінбай Аронұлы (Дәйексөзді ұлдарға, қыздарға және топпен айтқызу)
Түйіндеу |
|
Мұғалім сыйы (4 мин) «Жан жарасы жазылмайды» (оқиға айту)
Ертеде бір кісі баласын әбден
есіртіп, еркелетеді. Өсе келе тілі удай ащы, есерсоқ, қатігез
атанады. Сұрақтар: 1. Бұл әңгімеден қандай ой түйдіңіздер? 2. Әкесінің баласына талап қоюына не себеп болды? 3. Ата-анасының баласын еркелеткені дұрыс па? 4. Бұл оқиғада дұрыс әрекет жасаған деп кімді атауға болады? 5. Cіздер осы баланың орынында болсаңыздар не істер едіңіздер? Түйін: Олай болса балалар жамандық пен жақсылықты ажырата білейік. Жақсылық жасау әр адамның өз қолында. Жанымызда жүрген жақсы адамдардың жақсылығын одан әрі арттыру үшін оларға риясыз сүйіспеншілігімізді арнайық! |
|
Шығармашылық жұмыс (5-7 мин) І топ - Жақсылық жасау деген не? (өлең шығару). ІІ топ - Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады? (көрініс көрсету). ІІІ топ –«Жақсы адам-елдің ырысы, Жақсы сөз – жанның тынысы» (постер қорғау). |
|
«Жүйрік ой»
жаттығуы |
|
Топпен ән айту (5 мин) Жақсы адамдар Әні мен сөзі: Айбек Оралов Сендер аман болыңдар жақсы адамдар, Жақсы адамдар – бұзылмас тас қамалдар. Табаныңның астында жатады әлі Пенделіктен өресі аспағандар . Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар. Жақсы көрем сендерді жақсы адамдар, Жүрегіңде өйткені аппақ ар бар. Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар, Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар. Қайырмасы: Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар, Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар Сендер аман болыңдар жақсы адамдар, Қарап өтсін сендерге басқа жандар. Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар Қарап өтсін сендерге басқа жандар Жақсы адамдар, жақсы адамдар Қарап өтсін сендерге басқа жандар Жақсы адамдар. Қайырмасы: |
|
Үй тапсырмасы (3 мин) 180-181 беттегі С.Бақбергеновтің «Қасиет» мәтінін оқып келу. «Жақсы адамдар көп!» деген тақырыпта ашық хат жазып келу.(мысалы: досыңа, ата-анаңа, мұғалімге т.б) |
|
Соңғы тыныштық сәті: (1 мин) (Баяу музыка ойнап тұрады) Бүгінгі сабақта алған игі қасиеттерді жүрегімізге сақтап алайық. Тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде, Тыныштық, тыныштық, тыныштық бүкіл әлемде. Бүгінгі керемет сабақ үшін сіздерге көп рахмет! |
|
Мұғалім:_______________А.Жаңбырбайқызы
Мектеп директоры:_____________________О.Х.Хуандыкова