Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жапония мемлекеті
Материал туралы қысқаша түсінік
Таңғажайыпқа толы Жапония елі туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Ақпан 2018
468
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
06.12.2017 жыл11ә сынып
Сабақтың тақырыбы: Жапония мемлекетіСабақтың мақсаты:Оқушыларға аралдық мемлекет туралы мәліметтер бере отырып, қалаларын, халқын, тұрмыс-тіршілігі және шаруашылығымен жан-жақты таныстыруСабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылар Жапония мемлекетінің географиялық орнын біледі, аралдарымен танысады, халықтарымен шаруашылығын түсінедіСабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, «Көзбен кірпік қаққанша» әдісі, «Кім жылдам», «Семантикалық карта», «Ойландырған он сұрақ», «Тапқыр болсаң тауып көр», есептер шығару арқылы, логикалық тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Жапония мемлекетіСабақтың мақсаты:Оқушыларға аралдық мемлекет туралы мәліметтер бере отырып, қалаларын, халқын, тұрмыс-тіршілігі және шаруашылығымен жан-жақты таныстыруСабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылар Жапония мемлекетінің географиялық орнын біледі, аралдарымен танысады, халықтарымен шаруашылығын түсінедіСабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, жеке жұмыс, «Көзбен кірпік қаққанша» әдісі, «Кім жылдам», «Семантикалық карта», «Ойландырған он сұрақ», «Тапқыр болсаң тауып көр», есептер шығару арқылы, логикалық тапсырма
Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ОБ және ОүБ | Табиғи ресурстар |
2мин | КіріспеҰйымдастыру | СәлемдесемінКезекшіден жоқ оқушылардың себептерін сұраймынСыныпта жағымды атмосфера қалыптастырып аламынТәуелсіздігіміздің 26 жылдығына арнап «Атамекен» әнінің бір шумағын орындап шығады | СәлемдеседіСабаққа дайындығын мәлімдейді Оқушылар хормен бір шумақ ән орындайды | Слайд Атамекен әні | |
2 мин | Топқа бөлу | Қолмен және баспен амандасу арқылы жұппен топқа бөлемін І-топ: «Материктер» тобыІІ-топ: «Мұхиттар» тобыБағалау крилерилерімен таныстырамын, топ басшылары оқушылардың бағаларын бағалау парақшаларына қойып отырады | Топқа бөлініп, ұрандарын дайындайды | Мадақтама бағалауЖарайсыңдаррахмет | А-4 форматты қағаздарымен стикерлер маркерТүрлі-түсті карандаштар |
7 мин | Үй тапсырмасын сұрау | Үй тапсырмасын ІІ кезең бойынша пысықтап өтемін І кезең «Ойландырған он сұрақ» әдісі арқылы «Көзбен кірпік қаққанша» сұрақтарға жауап беріп, картадан көрсетеді.1. Жер көлемі жөнінен он елді ата?2. БҰҰ-ның штаб пәтері қай қалада орналасқан?3. Еліміздің Каспий теңізі арқылы шектесетін елдері4. ДЖ-гі аралдық елдерді көрсет? 5. Еуропаның микромемлекеттерін атап бер?6. “Үлкен жетілік” елдерін астаналарымен ата?7. АҚШ-тың шектесетін елдерін көрсет?8. Канададағы Ванкувер қаласы қайда орналасқан?9. Ұлыбритания елін Еуропадан бөліп тұрған бұғаз?10. Пириней түбегіндегі елді көрсет? ІІ кезең Семантикалық карта тапсырмасын беремін | Оқушылар кезектесіп берілген тапсырмаларды орындауға ұмтылады белсінділіктерін көрсетеді Екі топ жауаптарын ауысады слайдтан дұрыс жауабын көру | Бас бармақ әдісі арқылы бағалайды топ басшы бағалау парақшаларына түсіріп отырады Жапалақ арқылы топтық бағалау | СлайдАтлас, ДЖ-нің саяси картасыКарандашМаркерлер А-4 форматты қағаздар |
15 мин | Негізгі бөлімМағынаны тану Жаңа сабақ | Слайдтан бүгінгі жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға Жапония елі туралы мәлеметтер көрсетіледі соларға қарап оқушылар өздері тақырыпты табады Сабақтың ұраны: Бір ауыз сөз болсада дауыстап айт, ең бастысы үнсіз қалма! 2 топқа постер жасау тапсырмасы беріледі:І-топ: «Материктер» тобы Жапония елінің физикалық географиялық жағдайына сипаттама бередіІІ-топ: «Мұхиттар» тобы Жапонияның экономикалық жағдайына сипаттама бередіӘр топқа постер жасауды тапсырамынЖапонияның экономикалық географиялық жағдайына екі топта баға бередіІ-ші «Материктер» тобы «Қолайлы жағдайларын» айтадыІІ-ші «Мұхиттар» тобы «Қолайсыз жағына» тоқталады | Мәтінмен жұмыс жасайды, «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы бір-бірімен ақылдасып, постер жасап әр топ өз жұмыстарын қорғайды | Бағдаршам түстері арқылы бір бірін бағалайды бағалау парақшаларына топ басшылары түсіріп отырады | СлайдАтласА-5 форматты қағазСтикермаркерлер |
5 мин | Сергіту сәті | Оқушыларға елдердің астаналарын жасырамын: Логикалық тапсырмалар: 1.Бұл өсімдіктің отаны – Оңтүстік Америка. Еуропалықтарға бұл өсімдік тек дәрілік өсімдік ретінде танымал болды. Қазіргі кезде бұл өсімдікті жоғары танымдылық құндылығы үшін күнделікті өмірде қолданамыз. Оның жемісі тамырында орналасқан?2.Бұл зат өсімдіктен жасалған. Алғаш бұл өсімдікті керуеншілер денелерін сергіту үшін пайдаланған. Қазір бұл өсімдік бүкіл дүниежүзінің халықтары үшін сүйып ішетін сусынға айналды? | Оқушылар белсене картадан тауып жауап береді | Мадақтама бағалауЖарайсыңдаррахмет | Атлас |
5 мин | Қорытынды | «Кім жүйрік» әдісі арқылы сабақты қорыту 1. Неліктен Жапония елін күншығыс елі деп атаймыз? 2. Жапонияның ұлттық киімін қалай атаймыз? 3. Жапондарда достарымен кездескенде қандай дағды жоқ? 4. Сакура қандай ағаш? 5. Токио қандай аралда орналасқан? 6. Жапонияның ең биік нүктесі? 7. “Айкидо”, “Тайквандо”, “Каратэ” деген қандай ұғым?8. Жағалауындағы теңіздерін ата? Топ басшысына берілген бағалау парақшаларын жинап аламын | Әр топтан сұрақтарға жауап беруге ұмтылады | ЖарайсыңдарРахмет Жиынтық ортақ бағаларын қоямын | Слайд |
3 мин | Білім министрлігінен келген хат | Білім министрлігінен келген хатты ашып оқиды сипаттама бередіІ топқа «Болашаққа бағдар рухани жаңғыру» елбасымыздың осы жолдауында не айтылдыІІ-топқа «1-желтоқсан» қандай айтулы күн? | Топ басшылары шығып өз ой-пікірімен бөліседі | Конвертбуклет | |
1 мин | Кері байланыс рефлексия | «Екі-жұлдыз-бір тілек» кезеңінде оқушыларға түрлі-түсті стикерлер таратып беремінТақтағы «Аралдарға саяхат» атты плакат ілінеді «Шабыттану» аралы, «Көңіл-күй», «Армандар» аралы т.б. | Тақтағы шығап стикерге сабақтан алған көңіл күйлерін өздері қалаған аралдарға іліп қояды | Жарайсыңдар, рахмет | А-5 форматты плакат, стикерлер |
1 мин | Үйге тапсырма беру | Жапония елінің туристік агенттігінің қызметкері ретінде эссе жазып келу | Жан-жақты ізденіп келеді |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)