Уақыты
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
ОБ және
ОүБ
|
Табиғи
ресурстар
|
2мин
|
Кіріспе
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесемін
Кезекшіден жоқ
оқушылардың себептерін
сұраймын
Сыныпта жағымды
атмосфера қалыптастырып
аламын
Тәуелсіздігіміздің
26 жылдығына арнап «Атамекен» әнінің бір шумағын орындап
шығады
|
Сәлемдеседі
Сабаққа дайындығын
мәлімдейді
Оқушылар хормен бір шумақ ән
орындайды
|
|
Слайд
Атамекен
әні
|
2
мин
|
Топқа
бөлу
|
Қолмен және баспен
амандасу арқылы жұппен топқа
бөлемін
І-топ: «Материктер»
тобы
ІІ-топ: «Мұхиттар»
тобы
Бағалау крилерилерімен
таныстырамын, топ басшылары оқушылардың
бағаларын бағалау
парақшаларына қойып
отырады
|
Топқа бөлініп, ұрандарын
дайындайды
|
Мадақтама
бағалау
Жарайсыңдар
рахмет
|
А-4 форматты
қағаздарымен стикерлер
маркер
Түрлі-түсті
карандаштар
|
7
мин
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Үй тапсырмасын ІІ
кезең бойынша пысықтап өтемін І кезең
«Ойландырған он сұрақ»
әдісі арқылы «Көзбен кірпік қаққанша»
сұрақтарға жауап беріп,
картадан көрсетеді.
1. Жер көлемі
жөнінен он елді ата?
2. БҰҰ-ның штаб
пәтері қай қалада
орналасқан?
3. Еліміздің Каспий
теңізі арқылы шектесетін
елдері
4. ДЖ-гі аралдық
елдерді көрсет?
5. Еуропаның
микромемлекеттерін атап бер?
6. “Үлкен жетілік”
елдерін астаналарымен ата?
7. АҚШ-тың
шектесетін елдерін көрсет?
8. Канададағы
Ванкувер қаласы қайда
орналасқан?
9. Ұлыбритания елін
Еуропадан бөліп тұрған
бұғаз?
10. Пириней
түбегіндегі елді көрсет?
ІІ кезең
Семантикалық карта тапсырмасын
беремін
|
Оқушылар кезектесіп
берілген тапсырмаларды орындауға ұмтылады белсінділіктерін
көрсетеді
Екі топ жауаптарын ауысады
слайдтан дұрыс жауабын көру
|
Бас бармақ әдісі
арқылы бағалайды топ басшы бағалау парақшаларына
түсіріп
отырады
Жапалақ арқылы топтық
бағалау
|
Слайд
Атлас,
ДЖ-нің саяси
картасы
Карандаш
Маркерлер
А-4 форматты
қағаздар
|
15
мин
|
Негізгі
бөлім
Мағынаны
тану
Жаңа
сабақ
|
Слайдтан бүгінгі
жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға Жапония елі туралы мәлеметтер
көрсетіледі соларға қарап оқушылар өздері тақырыпты табады Сабақтың
ұраны: Бір ауыз сөз болсада дауыстап айт, ең бастысы үнсіз
қалма!
2 топқа постер
жасау тапсырмасы
беріледі:
І-топ: «Материктер»
тобы Жапония елінің физикалық географиялық жағдайына сипаттама
береді
ІІ-топ: «Мұхиттар»
тобы Жапонияның экономикалық жағдайына сипаттама
береді
Әр топқа постер
жасауды тапсырамын
Жапонияның
экономикалық географиялық жағдайына екі топта баға
береді
І-ші «Материктер»
тобы «Қолайлы жағдайларын»
айтады
ІІ-ші «Мұхиттар»
тобы «Қолайсыз жағына»
тоқталады
|
Мәтінмен жұмыс
жасайды, «Ойлан, бірік,
бөліс» әдісі арқылы бір-бірімен
ақылдасып, постер жасап
әр топ өз жұмыстарын
қорғайды
|
Бағдаршам түстері арқылы бір
бірін бағалайды бағалау парақшаларына топ басшылары түсіріп
отырады
|
Слайд
Атлас
А-5 форматты
қағаз
Стикер
маркерлер
|
5
мин
|
Сергіту
сәті
|
Оқушыларға
елдердің астаналарын
жасырамын:
-
Куба
-
Аргентина
-
Оңтүстік
Корея
-
Жапония
-
Манғолия
т.б
Қосымша
математикалық есептер
шығарамыз
Логикалық
тапсырмалар:
1.Бұл өсімдіктің
отаны – Оңтүстік Америка. Еуропалықтарға бұл өсімдік тек дәрілік
өсімдік ретінде танымал болды. Қазіргі кезде бұл өсімдікті жоғары
танымдылық құндылығы үшін күнделікті өмірде қолданамыз. Оның жемісі
тамырында орналасқан?
2.Бұл зат өсімдіктен
жасалған. Алғаш бұл өсімдікті керуеншілер денелерін сергіту үшін
пайдаланған. Қазір бұл өсімдік бүкіл дүниежүзінің халықтары үшін
сүйып ішетін сусынға
айналды?
|
Оқушылар белсене картадан
тауып жауап береді
|
Мадақтама
бағалау
Жарайсыңдар
рахмет
|
Атлас
|
5
мин
|
Қорытынды
|
«Кім жүйрік»
әдісі арқылы сабақты қорыту
1. Неліктен Жапония
елін күншығыс елі деп
атаймыз?
2. Жапонияның ұлттық
киімін қалай атаймыз?
3. Жапондарда
достарымен кездескенде қандай дағды
жоқ?
4. Сакура қандай
ағаш?
5. Токио қандай
аралда орналасқан?
6. Жапонияның ең
биік нүктесі?
7. “Айкидо”,
“Тайквандо”, “Каратэ” деген қандай
ұғым?
8. Жағалауындағы
теңіздерін ата?
Топ басшысына
берілген бағалау парақшаларын жинап
аламын
|
Әр топтан сұрақтарға
жауап беруге ұмтылады
|
Жарайсыңдар
Рахмет
Жиынтық ортақ бағаларын
қоямын
|
Слайд
|
3
мин
|
Білім министрлігінен келген
хат
|
Білім министрлігінен
келген хатты ашып оқиды сипаттама
береді
І топқа «Болашаққа
бағдар рухани жаңғыру» елбасымыздың осы жолдауында не
айтылды
ІІ-топқа
«1-желтоқсан» қандай айтулы
күн?
|
Топ басшылары шығып өз
ой-пікірімен бөліседі
|
|
Конверт
буклет
|
1
мин
|
Кері байланыс
рефлексия
|
«Екі-жұлдыз-бір
тілек» кезеңінде оқушыларға
түрлі-түсті стикерлер таратып
беремін
Тақтағы
«Аралдарға
саяхат» атты плакат ілінеді
«Шабыттану» аралы, «Көңіл-күй», «Армандар» аралы
т.б.
|
Тақтағы шығап стикерге
сабақтан алған көңіл күйлерін өздері қалаған аралдарға іліп
қояды
|
Жарайсыңдар,
рахмет
|
А-5 форматты плакат,
стикерлер
|
1
мин
|
Үйге тапсырма
беру
|
Жапония елінің
туристік агенттігінің қызметкері ретінде эссе жазып
келу
|
Жан-жақты ізденіп
келеді
|
|
|