«Еркетай» ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 11.10.2018 жыл
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім беру саласы: Шығармашылық
Өтпелі тақырып: «Менің көшем»
Тарау: Жапсыру
Тақырыбы: «Үй»
Мақсаттары: Бейнені құрастыруға үйрету. Заттар мен өрнектердің пішініне байланысты жазықтықта орналасу заңдылықтарын бекіту.
1.Тәрбиелік: Көркемдік талғампаздыққа тәрбиелеу. Қылқалам мен желімді пайдаланып, клеенкадағы пішінге ұқыпты жағу,су орамалды қолдану,іскерліктерін дамыту
2.Дамытушылық: Жапсыруға деген қызығушылықтарын дамыту. Шағын элементтерді жапсыру арқылы эстетикалық талғамының дамуына мүмкіндік туғызу.
3.Оқыту:. Шағын элементерді орналастыру және жабыстыруын үйрету.
Педагогикалық технологиялар: ойын, дамыту технологиялары
Ресурстармен қамтамсыз ету: слайд, суреттер, желім
Билингвалдық компонент: үй-дом, құрылысшы-строитель, пішіндер-фигуры.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі
-Топ, топ басайық,
Жалаудан күн жасайық!
Жаса, жаса алтын күн!
Жаса, жаса жарқын күн!
2. Негізгі бөлімі
Ғажайып сәт
Балалар, бүгін бізге хат келген екен,қараңдаршы.
Педагог қолыңа хатты ұстап оның кімнен келген екенің білу үшін теледидарға қарауларын сұрайды.
-
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Мен – Дымбілмеспін. Мен құрылысшы болғым келеді. Үй салайын десем не істеу керек екенін білмеймін. Маған үй салуға көмектесіңдерші.
Сөздік жұмысы: үй, құрылысшы, пішіндер.
Педагог: - Үй салмас бұрын пішіндерді ажыратып алайық.
Педагог балаларға түрлі пішіндерді таратады.
Дидактикалық ойын:
«Пішіндерді ажырат».
-
Мынау – үлкен төртбұрыш.
-
Мынау – кішкентай төртбұрыш.
-
Мынау – үшбұрыш.
Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
Кішкентай төртбұрыштың түсі қандай?
-
Үлкен төртбұрыштың түсі қандай?
-
Үшбрұштың түсі қандай?
-
Енді үй саламыз.
Үй салмай тұрып бір серігіп алайық
Сергіту сәті: «Қуырмаш»
Педагог магнитті тақтаның ортасына үлкен төртбұрышты қояды, үлкен төртбұрыштың ортасына кішкентай төртбұрышты қояды. Ал үстіне ұшбұрышты орналастырады.
Ал енді жұмысқа кіресейік.
Педагог балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
3. Қорытынды
-Бізге хатты кім жазды?
-Біз оған қалай көмектестік?
-Қандай төртбұрыш заттарды білесіңдер?
-Оқу іс-әрекеті ұнады ма?
Балаларды мақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жапсыру "Үй"
Жапсыру "Үй"
«Еркетай» ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Өткізу күні: 11.10.2018 жыл
Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.
Білім беру саласы: Шығармашылық
Өтпелі тақырып: «Менің көшем»
Тарау: Жапсыру
Тақырыбы: «Үй»
Мақсаттары: Бейнені құрастыруға үйрету. Заттар мен өрнектердің пішініне байланысты жазықтықта орналасу заңдылықтарын бекіту.
1.Тәрбиелік: Көркемдік талғампаздыққа тәрбиелеу. Қылқалам мен желімді пайдаланып, клеенкадағы пішінге ұқыпты жағу,су орамалды қолдану,іскерліктерін дамыту
2.Дамытушылық: Жапсыруға деген қызығушылықтарын дамыту. Шағын элементтерді жапсыру арқылы эстетикалық талғамының дамуына мүмкіндік туғызу.
3.Оқыту:. Шағын элементерді орналастыру және жабыстыруын үйрету.
Педагогикалық технологиялар: ойын, дамыту технологиялары
Ресурстармен қамтамсыз ету: слайд, суреттер, желім
Билингвалдық компонент: үй-дом, құрылысшы-строитель, пішіндер-фигуры.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі
-Топ, топ басайық,
Жалаудан күн жасайық!
Жаса, жаса алтын күн!
Жаса, жаса жарқын күн!
2. Негізгі бөлімі
Ғажайып сәт
Балалар, бүгін бізге хат келген екен,қараңдаршы.
Педагог қолыңа хатты ұстап оның кімнен келген екенің білу үшін теледидарға қарауларын сұрайды.
-
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Мен – Дымбілмеспін. Мен құрылысшы болғым келеді. Үй салайын десем не істеу керек екенін білмеймін. Маған үй салуға көмектесіңдерші.
Сөздік жұмысы: үй, құрылысшы, пішіндер.
Педагог: - Үй салмас бұрын пішіндерді ажыратып алайық.
Педагог балаларға түрлі пішіндерді таратады.
Дидактикалық ойын:
«Пішіндерді ажырат».
-
Мынау – үлкен төртбұрыш.
-
Мынау – кішкентай төртбұрыш.
-
Мынау – үшбұрыш.
Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
Кішкентай төртбұрыштың түсі қандай?
-
Үлкен төртбұрыштың түсі қандай?
-
Үшбрұштың түсі қандай?
-
Енді үй саламыз.
Үй салмай тұрып бір серігіп алайық
Сергіту сәті: «Қуырмаш»
Педагог магнитті тақтаның ортасына үлкен төртбұрышты қояды, үлкен төртбұрыштың ортасына кішкентай төртбұрышты қояды. Ал үстіне ұшбұрышты орналастырады.
Ал енді жұмысқа кіресейік.
Педагог балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
3. Қорытынды
-Бізге хатты кім жазды?
-Біз оған қалай көмектестік?
-Қандай төртбұрыш заттарды білесіңдер?
-Оқу іс-әрекеті ұнады ма?
Балаларды мақтау.
шағым қалдыра аласыз













