Жапсыру "Үй"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жапсыру "Үй"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың жапсыруға деген қызығушылықтарын дамыту. Шағын элементтерді жапсыру арқылы эстетикалық талғамының дамуына мүмкіндік туғызу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Еркетай» ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Өткізу күні: 11.10.2018 жыл

Тәрбиеші: Нұғманова Б.Т.

Білім беру саласы: Шығармашылық

Өтпелі тақырып: «Менің көшем»

Тарау: Жапсыру

Тақырыбы: «Үй»

Мақсаттары: Бейнені құрастыруға үйрету. Заттар мен өрнектердің пішініне байланысты жазықтықта орналасу заңдылықтарын бекіту.

1.Тәрбиелік: Көркемдік талғампаздыққа тәрбиелеу. Қылқалам мен желімді пайдаланып, клеенкадағы пішінге ұқыпты жағу,су орамалды қолдану,іскерліктерін дамыту

2.Дамытушылық: Жапсыруға деген қызығушылықтарын дамыту. Шағын элементтерді жапсыру арқылы эстетикалық талғамының дамуына мүмкіндік туғызу.

3.Оқыту:. Шағын элементерді орналастыру және жабыстыруын үйрету.

Педагогикалық технологиялар: ойын, дамыту технологиялары

Ресурстармен қамтамсыз ету: слайд, суреттер, желім

Билингвалдық компонент: үй-дом, құрылысшы-строитель, пішіндер-фигуры.


Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы


1.Ұйымдастырушылық кезеңі
-Топ, топ басайық, 
Жалаудан күн жасайық! 
Жаса, жаса алтын күн! 
Жаса, жаса жарқын күн! 

2. Негізгі бөлімі

Ғажайып сәт

Балалар, бүгін бізге хат келген екен,қараңдаршы.

Педагог қолыңа хатты ұстап оның кімнен келген екенің білу үшін теледидарға қарауларын сұрайды.

  • Сәлеметсіздер ме, балалар!

Мен – Дымбілмеспін. Мен құрылысшы болғым келеді. Үй салайын десем не істеу керек екенін білмеймін. Маған үй салуға көмектесіңдерші.

Сөздік жұмысы: үй, құрылысшы, пішіндер.

Педагог: - Үй салмас бұрын пішіндерді ажыратып алайық.

Педагог балаларға түрлі пішіндерді таратады.

Дидактикалық ойын:

«Пішіндерді ажырат».

  • Мынау – үлкен төртбұрыш.

  • Мынау – кішкентай төртбұрыш.

  • Мынау – үшбұрыш.

Үлестірмелі материалға назарларын аударады.

Кішкентай төртбұрыштың түсі қандай?

  • Үлкен төртбұрыштың түсі қандай?

  • Үшбрұштың түсі қандай?

  • Енді үй саламыз.

Үй салмай тұрып бір серігіп алайық

Сергіту сәті: «Қуырмаш»

Педагог магнитті тақтаның ортасына үлкен төртбұрышты қояды, үлкен төртбұрыштың ортасына кішкентай төртбұрышты қояды. Ал үстіне ұшбұрышты орналастырады.

Ал енді жұмысқа кіресейік.

Педагог балалармен жеке жұмыс жүргізеді.

3. Қорытынды

-Бізге хатты кім жазды?

-Біз оған қалай көмектестік?

-Қандай төртбұрыш заттарды білесіңдер?

-Оқу іс-әрекеті ұнады ма?

Балаларды мақтау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
4819
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі