Материалдар / «Жақсы»-деген немене ? «жаман »-деген немене?Б.Соқпақбаев Шал мен бала
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Жақсы»-деген немене ? «жаман »-деген немене?Б.Соқпақбаев Шал мен бала

Материал туралы қысқаша түсінік
-бөлімде шалға қалай көмек беру керектігін және әңгіменің әрі қарай қалай өрбейтінін айтады. 2-бөлімде оқушылары оқиғаға тағы кімнің келіп қосылғанын және оның әрі қарай немен жалғасатынын айтады. 3-бөлімде ақсақалдың қандай ой түйгенін, әңгіменің немен аяқалатынын айтады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2022
275
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән мұғалімі:

Камбалова А.Н.

Пәні :

Әдебиеттік оқу 4 сынып

Бөлім

«Жақсы»-деген немене ? «жаман »-деген немене?

Сабақтың тақырыбы

Б.Соқпақбаев Шал мен бала

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

4.2.8.1.эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру.

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжап себебін айқындайды ,шығарманы сын тұрғысынан бағалап оқып,эпизодтар мен оқиғаларды талдай отырып салыстырады.

Ойлау дағдыларынының деңгейі

білу,түсіну ,қолдану

Бағалау критерийі

шығармадағы сюжеттің дамуын болжап,себебін анықтайды,сын тұрғысынан бағалап оқиды және эпизодтар мен оқиғаларды талдап салыстырады.


Сабақтың барысы

Са бақ

тың ке зең дері

уақы ты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ре

сур

тар

Са бақ тың басы

Психалогиялық ахуалды қалыптастыру

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп,зейіндерін сабаққа аудару.

«Сауал ширату жаттығуы» «алдыңғы білімде еске түсіру.»



ЕБҚ оқушысы тапсырма ширатуға алдыңғы білімдегі мәтіннен ұнаған кейіпкеріңді сипатта.


«Пазл»әдісі арқылы топқа бөлінеді




Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіреді.




ЕБҚ оқушысы тапсырма ширатуға алдыңғы білімдегі мәтіннен ұнаған кейіпкерін сипаттайды.








ҚБ : «Активатор» әдісі




ҚБ «Мадақтама»

https://yandex.kz/images/search?pos=


«Акти ватор 3-2-1» әдісі




orleu-atr.kzwp-content/uploads/



Жаңа тақырып




Оқылым.Тыңдалым

Ұжымдық жұмыс.«Болжау» әдісі:

мәтінді алдын ала бөлімдерге бөліп беру арқылы оқып, алдыңғы бөлімді сұрақтар арқылы болжайды.
1 – Баланың көмегі.

2 – Сыныптас бала.

3– Алғашқы кездесуді еске алу.



Берілген сурет мазмұны бойынша өз ойын дәлелдеп,болжам жасайды.




Оқушылар

Автормен танысады.







«Болжау»әдісі арқылы сұрақтарға қажетті ақпаратты тауып жауап береді,келесі бөлімді болжайды.
























ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек!»















Әдебиет тік оқу 4 сынып.pdf




https://multiurok.ru/files/k-iylysatyn-tuzulier-pierpiendikuliar-kiesindilier.html



Са бақ тың ортасы



Сабақтың «Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру» мақсаты бойынша :

Мәтін мазмұнымен танысу:

1-бөлімді оқу.

- Бала неліктен шалға көмек берді?

- Қалай ойлайсың, әңгіме әрі қарай қалай өрбуі мүмкін?

2-бөлімді оқу.

- Оқиғаға тағы кім қосылды?

- Қалай ойлайсың, әрі қарай оқиға немен жалғасуы мүмкін?

3- бөлімді оқу.

-Ақсақал қандай ой түйіндеді?

-Әңгіме немен аяқталуы мүмкін?








ЕБҚ оқушы тапсырмасы:

«Суретті сөйлет» әдісі. Берілген сурет мәтіннің қай бөлігіне сәйкес келетінін анықтап, жетекші сұрақтар арқылы болжай отырып әңгімелеу. -Шалдың немересінің аты кім?

-Ол қандай бала деп ойлайсың?







Топпен жұмыс:«Ойлан,топтас,

талқыла»әдісі

Сабақ мақсатындағы «Шығарманы сын тұрғысынан бағалап оқыту» бойынша:

Мәтін мазмұнына қойылатын сұрақтар:

I топ

1.Бала шиені ұрлаушылар жөнінде естігенде, неліктен міңгір ете қалды?

Неліктен? Қалай ойлайсың?



II топ

2.«Бейтаныс баланың көргенділік қылығы шалды сүйсіндірді» - осы сөздердің астарында қандай ой бар ?






III топ

3.Ата балаларға ақыл айту арқылы нені меңзейді?







ЕБҚ оқушыға :

Сыныптастарыңның жауабын тыңдай отырып қандай ой түйдің?









Жұппен жұмыс.

«Бір мәтінен үш сұрақ, тест»әдісі арқылы функционалдық сауаттылықты дамытуға алынған тапсырма.

Сабақ мақсатындағы: эпизодтармен оқиғалардың маңызды тұстарын тауып,салыстыруға арналған .

1.Мәтіннен Мәуленнің іс - әрекетін анықта.

А)трамвайдан түсіп кетуі.

Ә)Қарияның қолтығынан демеп, көмектесуі.

Б)Сашаның келуі .

В)трамвайдың қоңырауына елеңдеуі.

2.Бейтаныс баланың көрегендігі шалды қандай қылығымен сүйсіндірді?

А)арт жағынан қарап тұруы. Ә)трамвайдың басқышынан өтіп кетуі.

Б) бала шалды қолтығынан демеп ,сөмкесін алып ,шалшық судан өткізуі.

В)Сашамен сыныптас болғаны.


3.Шалдың қай сөзі Мәуленнің өз іс-әрекеті үшін ұялуына себепші болды?

_______________________

_______________________

ЕБҚ оқушыға

1.Бөтен біреудің шарбағынан шие ұрлаған кім?

А)Саша Ә)Мәулен

Б)Самат В)Қанат

2.Шалдың балаға деген мейірімділігін қалай байқадың?

_____________________

__________________________


Жазылым.Жеке жұмыс

«Борт журналы»әдісі

Қарияның сөзі

Менің ойым

Қарияның «көргендінің аты көргенді-ау» дегенді қалай түсінетініңді жаз.


«Ұрлық-жақсы адамның кәсібі емес»нақыл сөзін қалай түсінетініңді жаз.


«Жаманға шөп батады,жақсыға

сөз батады»дегенді қалай түсінетініңді жаз.



1.-тапсырма

ЕБҚ оқушысы

Мәтіннен үзінді

Менің ойым

Атасы Мәуленнің ұрлығын не себепті кешіргенін жаз.








1-бөлімде шалға қалай көмек беру керектігін және әңгіменің әрі қарай қалай өрбейтінін айтады.

2-бөлімде оқушылары оқиғаға тағы кімнің келіп қосылғанын және оның әрі қарай немен жалғасатынын айтады.

3-бөлімде ақсақалдың қандай ой түйгенін, әңгіменің немен аяқалатынын айтады.

«Суретті сөйлет»әдісі арқылы суреттен ертегінің қай бөлігіне сәйкес келетінін болжай отырып , немересінің атын анықтап оның қандай бала екенін айтады












«Ойлан,топас,

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!