« Балапан» мектепке дейінгі
бөбекжай
Тәрбиешілерге арналған
тренинг
Бөбекжай психологы:
Б.Т.Усенгалиева
2018ж
Жақсы көңіл – күй жан
азығы
Мақсаты: Педагогтардың
әлеуметтік-психологиялық мәдениетін жетілдіру, психикалық көңіл –
күйлерің көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне
құрметпен қарау, ұжымда сыйластық, достық қарым – қатынас
орнату.
Жүру
барысы:
- Құрметті әріптестер, бүгін
сіздердің психикалық көңіл – күйлеріңізді көтеруге, өз
бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай білуге, өз –
өзіңізге құрметпен қарауға, бір – бірімізбен сыйластық қарым –
қатынаста болуға , ұйымшылдықпен қатысуға
шақырамын.
1.Амандасу
жаттығуы.
Жаттығу барысы: Ең алдымен оң
жақтағы сосын сол жақтағы көршімізбен құшақтасамыз,амандасамыз.
Қарама-қарсы отырған көршімізге бір көзімізді қысып, қалған
қатысушыларға бір жымиып қоямыз. Көршіңізден көңіл-күйінің қандай
екенін сұрап қойыңыз.
№1Тапсырма:«Геометриялық
пішіндер»(Әр топқа геометриялық
пішіндер беріледі , сол пішіндерден өз ойларынан балаларға қызықты
болатын бір нәрсе құрастыру, жапсырады, сипаттап береді
)
№2Тапсырма: «Тәрбиешінің
мәнерлеп сөйлеуін және оқуын дамыту». Парақтарға келесі сөздер
жазылған ( әр топтың бір мүшесі шығып бір парақты таңдап алады,
содан кейін оқиды)
а)
«Мұнда
кел» деген сөзді жай, дауыстап,
қатал дауыспен , бұйыра айту.
б)
«Жарайсың» деген сөзді жай, дауыстап ,
нәзік, риза болып, мысқылдап, қуанышпен.
2.Ситуациялық
сұрақ-жауап
1.Тауға қалай шығуға болады?
Бірден таудың шыңына шығуға бола ма?
-Ол үшін адам бірінші
ойланады.
-Алдмен жолын жоспарлап
алады.
-іс-әрекеттерге
көшеді
-Зорға өрмелейді,сақтық
шаралырын сақтамаса құлап кетуіде мүмкін.
-Кейде жалғыз өзі шыға алмай
достарын,отбасын көмекке шақырады .Бірлесе әрекет етудің
нәтижесінде биікке шығады.
2.Адам жақсы өмір сүру
үшін,еңбегі табысты болуы үшін не істеу
керек?
-Әр қадамын аттарда
ойланады.
-Болашағын
жоспарлайды
— Мамандығын дұрыс
таңдайды
-Көпшілікпен дұрыс
қарым-қатынас жасайды. (Мінезі,өзін-өзі
ұстауы)
-Сақтық шараларын үнемі есінде
ұстайды (Жаман әдеттерден аулақ болу)
3
Құндылықтар:
Үш құндылық………………….. (Уақыт
сөз,мүмкіндік)
Жоғалтуға болмайтын үш
құндылық…………. (Сабырлық,үміт,ар)
Қолға тұрмайтыен сенімсізщ үш
нәрсе ………… (Арман, сәттілік,байлық)
3.«Сурет
салайық»
Жүргізуші: «Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз)
алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға қалам
алыңыз.Параққа үлкен шеңбер сызыңыз. Осы шеңбердің ортасына
кішткентай арал салыңыз. Аралдың қасына екі-үш пальма салыңыз. Сол
жағына жүріп қайықтың суретін салыңыз. Енді қайтып келіп пальманың
қасына өзіңізді жатқызып салыңыз.Сонан соң парақты қолыңызға
алыңыз. Айтылған нұсқауға сәйкес сурет сала алдыңыз ба? Кімнің
суреті нұсқауға сәл болса да ұқсайды?»Ойынның (әзіл) қорытындысы:
егер кімде-кімнің суреті нұсқаулыққа ұқсайтын болса, онда ол
семинар барысында айтылып жатқан мәселелерді зейін қойып, назарын
соған аударып тыңдап отырғандығы
байқалады.
«Бізді не
біріктіреді». Бес саусақ әдісі бойынша. Әр
қатысушы тәрбиешілер өз саусақтарын бастырып, әр саусағына
тренингтен алған әсерлерін жазу керек.