Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 29.11.2016
Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Жақсы мен жаман.Р.Тышқанбаев»
Мақсаты: Әдеби шығармаларды оқу арқылы,балаларды жақсы мен жаманды ажырата білуге үйрету.Мейірімділікке,өзге адамдарға,жануарларға қамқорлық қатынасты тәрбиелеу.Бала бойындағы адами қасиеттерінің қалыптасуға ынталандыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия,суреттер.
Сөздік жұмыс: қамқор,әдепті,шыншыл,тәрбиелі.
Билингвалды компонент: жаман-плохо,жақсы-хорошо.
Дәйексөз: «Жаманнан жирен,жақсыдан үйрен.»
|
Іс-әрекеттердің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы кезең |
Шаттық шеңбері. Тәрбиеші балаларды шеңберге тұрып,шаттық шеңберін жасауға шақырады: -Алақанымызды ашамыз, Күннің нұрын саламыз, Жүрек жылуын саламыз, Осы жылы сөздерді, Досымызға сыйлаймыз. |
Тәрбиешімен бірге орындайды,орындарына отырады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік кезең |
|
|
|
Рефлексиялық-түзетушілік кезең |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жақсы мен жаман
жақсы мен жаман
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні: 29.11.2016
Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Жақсы мен жаман.Р.Тышқанбаев»
Мақсаты: Әдеби шығармаларды оқу арқылы,балаларды жақсы мен жаманды ажырата білуге үйрету.Мейірімділікке,өзге адамдарға,жануарларға қамқорлық қатынасты тәрбиелеу.Бала бойындағы адами қасиеттерінің қалыптасуға ынталандыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия,суреттер.
Сөздік жұмыс: қамқор,әдепті,шыншыл,тәрбиелі.
Билингвалды компонент: жаман-плохо,жақсы-хорошо.
Дәйексөз: «Жаманнан жирен,жақсыдан үйрен.»
|
Іс-әрекеттердің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы кезең |
Шаттық шеңбері. Тәрбиеші балаларды шеңберге тұрып,шаттық шеңберін жасауға шақырады: -Алақанымызды ашамыз, Күннің нұрын саламыз, Жүрек жылуын саламыз, Осы жылы сөздерді, Досымызға сыйлаймыз. |
Тәрбиешімен бірге орындайды,орындарына отырады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік кезең |
|
|
|
Рефлексиялық-түзетушілік кезең |
|
|
шағым қалдыра аласыз













